עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כרטיסי מסך

כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות

  1. Started by a-v-i,

    היי, אני מרכיב מפרט למחשב חדש. המטרה שלי היא שקט, ולכן אשמח לכרטיס עם קירור פאסיבי. שימושי הכרטיס יהיו HD בעתיד הקרוב, משחקים אני כמעט ולא משחק חוץ מPES והמשחק של לוסט שאני רוצה לשחק וכרגע לא עובד על המחשב הישן שלי, ואולי גם אנריל 3. תקציב 600 ש"ח בלי חריגות. אם אפשר פחות, מה טוב. חשבתי על הכרטיס הבא: http://www.skypc.co.il/pl_product~32003~8~0.htm שמתי עליו עין בעיקר בגלל הקירור הפאסיבי. תודה

    • 0 תגובות
    • 655 צפיות
  2. כותרת. אני רוצה לקנות תמסך הבא: http://ksp.co.il/hmain.php?now_snif=shipment&uin=10793 הבעיה שהכרטיס הוא HD5750 עם זכרון 512MB. האם זה אפשרי? או שאני יתחיל לחפש מסכים ברזולוציות יותר נמוכות?

    • 7 תגובות
    • 1k צפיות
  3. שלום, לפני כמה ימים קיבלתי את המסך LG L1970HR, מסך מעולה יש לציין. יש לי כרגע מחשב מאוד ישן, פנטיום 3, 775 MHZ אני חושב, ובו כרטיס מסך ישן מסוג :Nvidia GeForce4 MX-440 אני מעוניין להחליפו למשהו הרבה יותר טוב במחיר סביר, אין איזה גבול למחיר, אבל שיהיה משהו טוב שיוכל לנצל משהו מהמסך הזה. אני יודע שיש לי אפשרויות מעטות, וזה קשור גם ללוח-אם, איך בודקים איזה בדיוק יש לי, אין לי מושג. הכי חשוב שהוא יהיה עם חיבור DVI-D. תודה לעוזרים נדב

    • 11 תגובות
    • 822 צפיות
  4. Started by Dr. Computer,

    שלום. יש לי מסך מחשב CRT, והזמנתי את הכרטיס MSI R6850 הביתה, והכרטיס מגיע, ואני רואה שאין בכרטיס חיבור VGA! כלומר אני לא יכול לחבר את מסך המחשב שלי לכרטיס מסך הזה. חשבתי שהכרטיסים של היום מגיעים גם עם חיבור VGA. האם מבין כרטיסי המסך החדשים היום, יש כרטיסים שמגיעים עם חיבור VGA? כי אני רוצה להחליף את הכרטיס שקיבלתי לכרטיס אחר באותה הרמה או אפילו קצת פחות, אבל שיבוא עם חיבור VGA. (כרגע אין לי אפשרות לשדרג למסך LCD) תודה

    • 3 תגובות
    • 920 צפיות
  5. התקן יצא לשוק כבר ב 2006 ועדיין לא הצלחתי למצוא בארץ כרטיסי מסך שתומכים בו.

    • 22 תגובות
    • 2.5k צפיות
  6. Started by Guri,

    שלום רב. אני מחפש כרטיס מסך שיחליף את הקיים 8800GTS. התקציב הוא 1500 ש"ח. אני צריך שתהיה לו יציאת HD מאחר ואני רוצה לקנות גם מסך בנוסף לכ.מ. אני צריך שהוא יריץ משחקים בצורה חלקה וטובה, ובנוסף יאפשר לראות סרטים באיכות 1080 חשבתי על ה-5850HD [איך הוא מבחינת הביצועים?] או שאולי יש משהו שיספק את הסחורה בצורה יותר מוצלחת? אם תוכלו להמליץ על כל מסך בנוסף [גם בתקציב של 1500ש"ח, אודה לכם מאוד]

    • 23 תגובות
    • 2.3k צפיות
  7. היי, אני רוכש בימים אלו מחשב חדש מפנדה לאחי - ישמש בעיקר לגלישה ואופיס אבל נדרש יכולת לצפייה בסרטים בפלזמה 42". האם יש כרטיס מסך עם יציאת hdmi כוללת סאונד בתקציב 350 ש"ח ? (עדיף מפנדה - משם יירכש המחשב) אם זה חשוב אז המחשה יהיה עם מעבד e7200 לוח אם p31 ומארז כולל ספק של compucase 6c28 תודה רבה !

    • 17 תגובות
    • 5.1k צפיות
  8. Started by ultimate,

    שלום לכולם , אני צריך את עזרתכם בנושא כרטיס מסך למחשב חדש למשחקים וסרטים . כעקרון חבר שלי המליץ לי על הכרטיס Sparkle GeForce 9600GT 512 MB , יש לי בעיה אחת איתו שאין לו יציאת HDMI. אני צריך את עזרתכם בהחלפת הכרטיס הנ"ל לכרטיס בעל יציאת HDMI בתקציב דומה [ עד 950 שקל] כי ברצוני לחבר את המחשב לטלויזיה בשביל לראות סרטים עם אודיו וודיאו באכות גבוה ! המליצו לי להחליף לרדאון 3870 .... דעתכם בנושא ? תודה מראש ..

    • 7 תגובות
    • 684 צפיות
  9. ברשותי לוח אם קצת ישן intel 946gz עם תמיכה ב pcie1.0, ברצוני לקנות כרטיס מסך שיהיה מתאים ללוח ושתהיה לו יציאת hdmi לטלוויזיה שמעביר קול, אשמח לשמוע הצעות אני אישית מעדיף של nvidia אבל לא אכפת לי גם של ati תודה רבה!!!

    • 4 תגובות
    • 941 צפיות
  10. Started by b555,

    הי חברה אני מחפש לקנות כרטיס מסך חדש pci express פשוט חשוב לי שיתהיה יציאת rca ללא מתאם מסופר vhs תודה

    • 1 תגובה
    • 1.4k צפיות
  11. Started by darkeli,

    יש לי בבית טלויזיה ישנה בת כמעט עשר שנים, שהדרך היחידה בה אני יכול לחבר אותה למחשב היא בעזרת S-VIDEO. אני יודע שקשה מאוד למצוא כרטיסי מסך עם יציאה כזו. כרגע כל מה שאני מוצא זה: Sparkle GeForce 9500GT 512MB DDR2 http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=730612 הכרטיס חלש, וגם לא זול יחסית לביצועים. האם מישהו יכול להציע כרטיס מסך טוב יותר? (תקציב עד 400, עוד 50 אם ממש צריך)

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
  12. יש לנו בבית מחשב חדש שיש בו RX570 ITX שזה רק קירור אחד. הקטע שהכרטיס עבד מעולה במשך חודש ואז פתאום הקירור שלו נדפק והחליפו לי מאורר בכרטיס מסך ועכשיו זה חזר לעבוד כמו שצריך, זה גם הוריד את הביצועים במשחקים. אבל הקטע שבמשחקים הכרטיס מאוד רועש אולי רק כי זה קירור אחד? קירור יחיד טוב לגיימינג או שעם הזמן הוא נשחק?

  13. כרטיס מסך עם קומפוננט היכן יש ( מסדרה האחרונה של נבידיה ) פלח שוק גבוהה 570 ומעלה או 470 ומעלה

    • 20 תגובות
    • 1.7k צפיות
  14. Started by Roy-L,

    הי, החלטתי להשתמש ב PC ישן (E5300, ראם 4 GB) כמחשב מדיה על הטלוויזיה. אני רוצה להיות מסוגל גם לשחק פה ושם, ולכן זקוק לכרטיס גרפי. על הכרטיס להיות עם קירור פאסיבי מטעמי רעש ואבק, וזול. האם קיים כרטיס כזה, שיאפשר לי לשחק במשחקים מודרניים, ברזולוציית HDR והגדרות נמוכות יחסית? תודה מראש

  15. יש לי כרטיס מסך ג׳יפורס 8400 וכנראה שמרוב החום אחד הרכיבים התבקע וממש נקרע כל החלק העלין שלו, ויש עוד שני רכיבים מנופחים שכנראה גם עומדים להתבקע ( רכיבים= גלילים קטנים בגובה 1-2 ס״מ) כאשר המחשב קר ולא עבד כל הלילה , אפשר להפעיל את המחשב אבל אחרי 2 דקות רואים שלג צבעוני ולא ניתן לראות כלום. אני מעדיף לתקן ולא לקנות חדש. איפה מתקנים כרטיסי מסך ? והאם הרכיבים הללו יקרים להחלפה ?

    • 7 תגובות
    • 732 צפיות
  16. Started by E-T 24,

    יכול להיות דבר כזה? רק 16 מגה זכרון? (מדובר בכרטיס יחסית חדש) לא הספקתי להבין בדיוק על מה מדובר, אבל הוא גם משתמש בזכרון SHARED, ועובד בטכנולוגית PCI-E אם אני לא טועה אז מדובר על צ'יפסט של NVIDIA מישהו יודע על מה מדובר? איזה דגם? השוואות ביצועים אם יש? המחיר בסביבות ה-650 ש"ח אם אני לא טועה, וזה אמור להיות הלהיט הבא בקרב התפרנים שבחבורה בנתיים לא ממש חיפשתי עליו, אבל הוא אמור להיות מאוד טוב (לפי ביקורות שנתנו עליו בחנות מחשבים), למרות שרוב הזכרון שלו הוא SHARED. בכל זאת... PCI-E X16.... אמור להיות מאוד מהיר, ובעל גישה מאוד מהירה לזכרון

    • 9 תגובות
    • 789 צפיות
  17. Started by miki26,

    יש לי כרטיס מסך עם ערכת שבבים של 6600 של NVIDIA יש לכרטיס יציאת VGA ,DVI ו TV . יש לי 2 מסכים 17 אינצ דקים שמחוברים אחד ליציאת VGA במסך והשני ליציאת DVI. אני מסתדר איתם מעולה הם מוגדרים כשולחן עבודה מורחב וההנאה לצפות בסרט על מסך אחד ולגלוש באחר גבוהה. הבעיה שחיברתי גם טלויזיה לחיבור הטלוויזיה אז לא היה ניתן לראות כלום בטלויזיה ,הטלוויזיה לא קיבלה שום סיגנל ומה שמצחיק זה שאם אני מנתק את המסך שמחובר ליציאת VGA רק אז הטלויזיה ניקלטת... האם אני פשוט טועה ואין כזה דבר לחבר לכרטיס מסך הנ"ל 3 מוניטורים??!האם אני חייב לוותר על מסך/טלויזיה ולהסתדר רק עם 2 מסכים/טלויזיה? ממש קיויתי שאני אוכל להמשיך לעבוד עם 2 מסכים ורק סרטים ושידורי טלוויזיה לראות בטלוויזיה ... בקיצור השאלה שלי אנ…

    • 1 תגובה
    • 700 צפיות
  18. Started by rm6,

    מיהו יכול להמליץ לי על כרטיס מסך טוב וזול עם tv out תודה

    • 2 תגובות
    • 638 צפיות
  19. Started by Titanium,

    שלום חברים , יש ברשותי מחשב AMD 64 3000 MSI K8N NEO PLATINUM 512 TWINMOS ATI RADEON 9800PRO 256BIT 128MB עכשיו אני משחק במשחקים נלך להכי פשוט COUNTER STRIKE 1.6 אני מריץ את המשחק על FPS של 71 קבוע יש מקרים שזה יורד ל 60 ואז עולה אבל אמרו לי שעם מחשב כמו שלי המשחק אמור לרוץ על לפחות 90 100 זה רק מקרה ספציפי אחד.. האם יש איזה שהוא דרך לבדוק מה קורה ועוד שאלה מה זה פילטרים? יש משחקים שמתשמשים בזה אז איך אני פותח מי מה מו? אני ממש לא מבין בזה.. תודה רבה מראש

    • 16 תגובות
    • 1.3k צפיות
  20. מחפש כרטיס מסך פאסיבי שתומך ב-3 מסכים במקביל - קטן, קומפקטי וזול ככל האפשר. מה שמצאתי בינתיים תופס 2 סלוטים - מעדיף סלוט בודד. http://hwzone.co.il/community/threads/538321-%D7%AA-%D7%A8%D7%93-%D7%9E%D7%A1%D7%9B%D7%9D-%D7%91%D7%A0%D7%99%D7%99%D7%AA-%D7%AA%D7%97%D7%A0%D7%AA-%D7%A2%D7%91%D7%95%D7%93%D7%94-%D7%A9%D7%A7%D7%98%D7%94-%D7%95%D7%97%D7%96%D7%A7%D7%94-%D7%9C%D7%A4%D7%A8%D7%95%D7%99%D7%99%D7%A7%D7%98-%D7%91%D7%A2%D7%91%D7%95%D7%93%D7%94/page2?p=4836735&viewfull=1#post4836735 עדיף בלי מתאמים איזוטריים ויקרים כמו מיקרו DP או משהו בסגנון. תודה!

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  21. לפני כ 3 ימים קניתי מ PCH Redaeon 9000 Pro 2 של ג'יגהבייט מהרגע שחיברתי אותו הוא לא עבד אז שמתי את הג'יפורס 2 שלי והכל עבד בסבבה עכשיו חשבתי אולי הכרטיס יעבוד שאני אשדרג אותו בוינדוס אבל עדיין לא עובד .... בדקתי את המתח של הכרטיס והוא על 1.5 אז מה אתם אומרים ? ניראה לי אני אקח איזה ג'יפה 4 MX בשביל ראש שקט כדי ??

    • 38 תגובות
    • 4.3k צפיות
  22. Started by DarkMoh,

    לא פתחתי את התרד בפורום מסכים משום שיש לי כבר מסך ואני לא מחפש אחד חדש. יש סיכוי ממש גדול שאני אשמע מאוד הזוי עכשיו: הבעיה שלי כרגע היא העובדה שיש לי מסך 32" ואני רוצה "להקטין" אותו בשביל משחקים. הסיפור מאחורי המסך הוא שקניתי אותו אחרי שהטלוויזיה שלי נשרפה. כשהבאתי אותו הביתה גיליתי שאין לי מספיק מקום בשביל מסך טלוויזיה ומסך מחשב, ובסוף חיברתי אותו כשניהם. כמו שאתם יכולים לתאר, הוא שואב את כל המיץ מכרטיס המסך שלי (8800GT) ובגללו אני לא יכול להריץ את אפילו FAR CRY 2 על ההגדרות הכי גבוהות. האם קיימת תוכנה או הגדרה כלשהי שתקטין את המסך? (כלומר - תאפשר לי לראות בפיקסלים של המסך את אותם הפיקסלים שאני אראה במסך 22" והשאר יהיה מוקף בשחור) כמו שאמרתי, יש סיכוי מאוד גדול שאני נש…

    • 14 תגובות
    • 1.5k צפיות
  23. שלום! היום שמתי לכרטיס 9550 מאוור גדול יותר עליו, ופתאום הוא מריץ משחקים טוב יותר, למשל MOSTWANTED אני מריץ על 1204X768 בלי שום בעיה. כל זה בלי שום OC.

    • 2 תגובות
    • 666 צפיות
  24. Started by Kobb,

    לאחרונה מת לי כרטיס המסך הנוכחי -128mb fx5200 בן 4-5 שנים. שימושים - בעיקר תוכנות גרפיות כגון פוטושופ וכו', לא 3D, ניגון סרטים וסטרימינג מהאינטרנט. אפס משחקים או וידיאו, לפחות כרגע ובטווח הנראה לעין. כרגע מחובר למסך CRT, אם יציאת DVI היא לא תוספת רצינית מדי אולי שווה לשקול, ייתכן ויגיע מסך LCD בעתיד הבינוני. המעבד - פנטיום 4 3GHZ, זיכרון 2GB. צריך עוד נתונים? המסך - מאג 996PF גם הוא בן 4-5, 19". יש לציין שמהכרטיס הנוכחי הייתי מבסוט מספיק - לא בטוח שאני צריך יותר. כן חשוב לי - אמינות, קירור, הצגת צבעים מדוייקת. מעוניין להוציא עד 200 ש"ח אם אפשר, אבל יכול לשקול יותר במידה ויורגש הבדל משמעותי בביצועים. *עריכה - לוח האם 865PERL, אני חושב שהתושבת של כרטיס המסך AGP. תודה,

    • 4 תגובות
    • 629 צפיות
  25. Started by haimovichi,

    שלום, מחפש לקנות כרטיס מסך פשוט (אין לי מובנה) לעבודה משרדית וצפייה בסרטי HD. סכום - עד 250 ש"ח. תודה.

    • 1 תגובה
    • 1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים