כרטיסי מסך
כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות
46,981 דיונים בפורום זה
-
כרטיס מסך עד 600 שקל בחיבור של AGP ,אני צריך המלצות לכרטיס מסך טוב... בתודה מראש...
-
- 1 תגובה
- 631 צפיות
-
-
שלום רב, רציתי לדעת איזה כרטיס מסך עד 600 שקל הכי כדאי לי לקנות עבור המפרט הבא: Asus P8H61-M LX R2.0 i3-2120 SeaSonic 400W 80Plus מארז Knight רגיל כזה של K.S.P ההמלצה יכולה להיות גם לכרטיסים שעולים יותר אבל ישנים קצת אז יד שנייה (עדיפות אבל לחדש). תודה לעוזרים.
-
- 15 תגובות
- 1.5k צפיות
- 1 follower
-
-
שלום, כרגע אני עם ה-9500GT ואני לא מרוצה ממנו הכי בעולם וחשבתי לקנות כרטיס חדש. יש לי מעבד E7200 2.53 GHz ספק: 400W EZCOOL תקציב: לא יותר מ-600 שקל. אני רוצה כרטיס שיתאים למעבד ולספק(שלא יהיה צוואר בקבוק רציני),כרטיס שיתאים למשחקים(אין לי אפשרות לשדרג מעבד או ספק) חנות מועדפת: KSP Ivory. תודה.
-
- 6 תגובות
- 737 צפיות
-
-
זה לחבר.. מעבד E6600 ספק:http://cl.ly/5pFB אני יודע, ג'נרי אבל אין מה לעשות.. כרגע יש לו 9500GT והוא רוצה לשדרג.. GTS250\GTS450 יעבדו טוב עם הספק הזה?
-
- 4 תגובות
- 851 צפיות
-
-
שלום, להלן המפרט Intel Core I3 2.9Ghz Gigabyte H55M-S2H Kingston 1333Mhz DDR3 2GB x 2 SeaSonic S12-II Bronze 430W Samsung HD502HJ 500GB 16MB SATA2 7200RPM כרגע אני ממש ממש ממש רוצה לשחק The Witcher 2 ואחריו כנראה Deus Ex: Human Revolution. אשמח לקבל המלצה לכרטיס מסך שיריץ את שתי המשחקים הנ"ל בתקציב של עד 600 ש"ח. כמו כן אשמח אם תציינו האם יהיה צורך להחליף ספק כוח (אם כן לכמה וואט) על מנת להחזיק את כל המערכת. לגבי הרזולוציה, כרגע אני מתלבט בין מסך של דל 23" למסך של דל 24". שניהם כמובן באים ברזולוציה של 1920X1080. עדיפות כמובן לרזולוציה מקסימאלית אך לא חובה. עדיפות לחנויות במרכז הארץ (ת"א-ר"ג). תודה רבה מראש!
-
- 14 תגובות
- 964 צפיות
-
-
-
השימושים שלי הם: 1. קולנוע ביתי (המחשב צריך להיות מחובר ל- VHS/DVD ולמקרן+ מסך מחשב רגיל)- כלומר שתי יציאות (אחת למסך מחשב ואחת למקרן) אני לא יודע איזה יציאות כדאי... שיהיו הכי איכותיות שאפשר... 2. עריכה (אפטר אפקטס ופרמייר) 3. קצת משחקים (sims 2, age of empaires 3, call of duty 4...) קיבלתי המלצות על: sapphire radeon 3850 1gb ddr3 retail ב- 612 ש"ח או sapphire ati radeon 2600 ht 512mb ב- 418 ש"ח ועוד משהו: מה ההבדל בין ג'יגה ל- 512? מה עדיף בשביל הצרכים שלי? ובין ddr3 ל- ddr2? תודה רבה, גיא שפירא
-
- 4 תגובות
- 640 צפיות
-
-
אהלן. רציתי לרכוש כרטיס מסך יד- שניה, אך בגלל חמדנותם של המוכרים נטשתי את הרעיון וברצוני לרכוש כרטיס חדש מאילת עד 650 שקלים. המערכת שלי : לוח b75m-d3h זכרונות 2X4 גיגה ספק סיסוניק 450W מה הכרטיס הכי מומלץ למערכת במסגרת התקציב ? ואם מישהו מוכר יד שניה משהו נורמלי ולא מצפה שאתן לו מחיר 80%- 70% מעלות הקניה המקורית שלו, שיכתוב לי בפרטי. תודה.
-
- 8 תגובות
- 1.5k צפיות
- 1 follower
-
-
אני מחפש כרטיס מסך ל AGP עד 650 ש"ח ולא שקל אחד יותר ... דרך אגב הלוח אם אינו תואם AGP X8 אני יודע שבטח כבר שאלו שאלות כאלה ודומות להן אך מכיוון שזהו שוק דינמי ומהיר מאוד החלטתי לשאול שוב תודה מראש !
-
- 1 תגובה
- 828 צפיות
-
-
אני רוצה לקנות כרטיס מסך עד 700 ש"ח ואני צריך לדעת איזה כדי לי לקנות?
-
- 1 תגובה
- 753 צפיות
-
-
מה הם רוצים ממני? http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=377470.0 הם אומרים שה8800GT קליבר חרא של כרטיס
-
- 13 תגובות
- 925 צפיות
-
-
מה הכי מומלץ? אני לא גיימר רציני במיוחד אבל רוצה לשמור על אופציות פתוחות לעתיד. בנוסף יהיה אובר קלוק, מקווה שגדול. כרגע אני חושב על ה 8600GT של גיגה בייט. יש המלצות אחרות?
-
- 17 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
-
לפני כמה זמן המליצו לי פה לקנות כרטיס ti4200 עד תקציב של 700 שח בערך... שמעתי עכשיו על כרטיס ti4800 או ti4800se... מה ההבדל?? ומה עדיף לקנות?? ה-SE וה-4200 אותו מחיר בערך, למי משניהם ביצועים טובים יותר?
-
- 8 תגובות
- 801 צפיות
-
-
מתלבט בין 7600GT ל8600GT ? לא מעוניין כ"כ בDX10, מעוניין בביצועים נטו, ללא OC ועד 700 ש"ח. וגם המלצה של איזה חברה תודה!
-
- 5 תגובות
- 630 צפיות
-
-
איזה כרטיס מסך הייתם מציעים עד 700 שחים ל AGP אפשר לגלוש אך לא בהרבה למשחקים כמובן!
-
- 13 תגובות
- 827 צפיות
-
-
מתלבט בין: sapphire hd 5770 GTX460 Synergy 768MB בקשר ל- GTX גם לא יודע באיזה יצרן לבחור? תנו בבקשה המלצות בין השניים או שונה בתקציב בין 650 שקל עד 730 שקל. מהחנות KSP
-
- 7 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
אני מחפש לחבר כרטיס מסך עד 700 שקל. איזה כרטיס יתאים לתקציב?
-
- 2 תגובות
- 830 צפיות
-
-
שלום לכולם, יש לי מחשב מבוסס מעבד אינטל E6750, עם ספק 400 ואט של EZCOOL, ומסך ברזולוציה 1920x1200. אני מתלבט בין HD5750 או HD4870, שעיקר השיקולים נגד ה-4870 הם שהוא ישן יותר, וצורך יותר אנרגיה. איזה יתרונות יש לכרטיסים מסדרה 5 לעומת 4? אני יודע שיש DX11, אבל כמה זה משמעותי? ויש עוד יתרונות? ובכלל, האם הספק שלי יוכל להחזיק את ה-4870? תודה, מור
-
- 3 תגובות
- 934 צפיות
-
-
זו השקעה לטווח ארוך ולדעתי לא שווה להשקיע יותר מזה . איזה כרטיס מומלץ ? האם ה- 9600 יעשה את העבודה ? אין לדאוג לגבי המחשב[ספק פשוט תסמכו עליי) הוא יתאים לכל כרטיס מסך. אז מה הכי כדאי ? ובבקשה לא לחפור לי על קרייסיס כי זה לא משחק שמשמש כאינדיקציה ליכולת של כרטיסי מסך. תודה. נ.ב אין חשיבות ATI \NVIDIA
-
- 17 תגובות
- 2k צפיות
-
-
יש לי 4GB RAM G41M-ES2L E6300 ספק 550W ג'נרי מסך 21" CRT שיוחלף בזמן הקרוב אבל יחובר גם לטלויזיה 42" בFULL HD. אני צריך כרטיס מסך ב800 שקל מקסימום מקסימום ללא חריגה שישמש בעיקר לסרטים HD ומשחקים. ראיתי את הכרטיס הזה : http://tms.co.il/product/7142 רציתי לדעת אם הוא מומלץ, בסדר אם יש אפשרויות יותר טובות. תודה רבה, שבוע טוב! גיל
-
- 10 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שלום לכולם אני מחפש כרטיס מסך עד 800 ש"ח שיתן לי את הביצועים הטובים ביותר בעניין המשחקים. כמובן שהוא צריך להיות pci-e . מומלץ של nvidia למרות שראיתי שיש את האפשרות ל x1950 , אם הוא הרבה יותר טוב מהמתחרים שלו אז אצטרך לבחור בו. תודה מראש לעזורים יעקב
-
- 0 תגובות
- 551 צפיות
-
-
שלום, אני מעונייןן בהמלצה על כרטיס מסך עד 800 ש"ח רצוי פחות הלוח אם MSI P35 NEO מעבד E6750 או Q6600 שימושים - גרפיקה(תוכנת ארכיטקטורה - כרגע דו מימדית בעתיד יתכן תלת מימדית) צפיה בסרטי HD עריכת וידאו חובבנית דחיסה ופריסה של וידאו (המרת סרטים וצריבת די וי די ) תודה.
-
- 0 תגובות
- 640 צפיות
-
-
שלום. הייתי רוצה לדעת איזה כרטיס מסך מומלץ לקנות למחשב AMD *2 3600 ויציאת PCI-E תקציב- עד 800 ש"ח .
-
- 2 תגובות
- 658 צפיות
-
-
כבר הרבה זמן שלא חיפשתי שידרוג אבל זה לא אומר שחסכתי בשביל אחד.. המקסימום ישתנה רק אם יוכח מעל לכל ספק ששווה את ההשקעה הנוספת. הצעות ?
-
- 11 תגובות
- 718 צפיות
-


