עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כרטיסי מסך

כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות

  1. לקחנו לסיבוב את החזק ביותר אי פעם: ה-RTX 2080 Ti של Gigabyte הוא "מהזולים" בתחומו שתמצאו בשוק - אך הוא אינו מתפשר על שום מאפיין או יכולת לכתבה

  2. יש לי כרגיע פנטיום 2.4B עם 1024MB וגיי פורס TI4400 128 MB האם לקנות בכסף את הX800 XT PE ולהישאר עם המעבד?? או לקנות מעבד איי אמ דיי 3400 + לוח אם ולהישאר עם הכרטיס מסך?? בבק' עזרו לי כמה שיותר מהר....

    • 11 תגובות
    • 1.3k צפיות
  3. Started by manganga7,

    שלום, אני צריך כרטיס מסך בתקציב של 450 שקל ל-AGP. שאלה נוספת: מה עדיף: ה-X1300 או ה-9600PRO. האם הם תומכים ב-DX9 (זה מאד חשוב). תודה מראש על העזרה

    • 1 תגובה
    • 556 צפיות
  4. Started by CoolOne,

    האם למישהו יש פרטים טכניים על ההבדלים בין DirectX9 ל-DirectX10? נמאס לי לראות תמונות מרונדרות מראש, בטענה שהמכוערת יותר נעשתה עם DirectX9 לעומת השניה שנעשתה עם DirectX10, הרי בשניהם אפשר לרנדר אותו דבר - ההבדלים הם בביצועי זמן אמת... עריכה 23/11: מצאתי דף ספציפיקציות שמציג את ההבדלים בין מס' ספציפיקציות שונות. למעשה, ממה שאני מבין מכאן, הDX10 בסה"כ מסיר מס' הגבלות שמגיעות מהAPI, ומשאיר לחומרה להגביל, ברוב המקרים, ובנוסף, מוותר על ההפרדה בין הPS ל-VS.

    • 0 תגובות
    • 679 צפיות
  5. יש לי geforce 6600gt ודריברים אחרונים (לא שזה ממש חשוב) האם שימוש ביציאת הטלוויזיה מוריד מביצועי המשחקים או שזה זניח כי למעשה מדובר בכמו מראה ולא עוד תצוגה כמו שני מסכים. אני מדבר כמובן על מצב clone בשביל צפייה בסרטים על מסך הטלווזיה.

    • 3 תגובות
    • 668 צפיות
  6. Started by alidanon,

    טוב אז אני עומד לקנות מחשב חדש ולא כל כך הסתדר לי התקציב! יש לי 1000 שח שבהם אני צריך לקנות את הכרטיס הכי טוב שאני יכול המלצות... חריגה עד 100 שח. תודה!

    • 22 תגובות
    • 1.1k צפיות
  7. Started by niva401,

    לגבי הורדת דרייבר עדכני לכרטיס מסך מסוג GEFORCE- האם מומלץ להוריד מאתר של יצרן הכרטיס או מאתר של nvidia?

    • 2 תגובות
    • 613 צפיות
  8. שלום, לאחרונה הופיעו על המסך שלי שני כתמים בצידו הימני. המסך לא היה דלוק זמן רב, ובדר"כ הרמקולים הם לא לידו, אולי למעט הזזות קטנות עקב שינוי מקום המחשב, אך כרגע אין לידו שום דבר מגנטי. אני מצרף תמונה שתראה מה הבעיה, תיתעלמו מהבדלי הבהירויות של החלק העליון של המסך לבין התחתון, הדבר נובע עקב השוני שבין תדירויות צילום המצלמה לבין קצב ריענון המסך. התייחסו לשני הכתמים בצידו הימני של המסך. בבקשה , אם אתם יודעים כיצד לתקן את הבעיה , תגידו לי. http://www.geocities.com/roma4k/myscreen2.JPG תודה מראש.

    • 10 תגובות
    • 824 צפיות
  9. Started by spider272,

    האם הספק enermax naxn 550w thomhwk/יחזיק מערך של 2 כרטיסי GTX 660 OC GB על מערכת מבוססת I5 3570K עם אוברקלוק למעבד?

    • 45 תגובות
    • 7.5k צפיות
  10. Started by alextomin,

    שלום. בדרייברים של NVIDIA יש לי אפשרות רק AA*4 ו AA*8... ב AA*8 המחשב שלי קורס יש למישהו רעיון איך שלים AA*6?

    • 5 תגובות
    • 799 צפיות
  11. Started by Zeev86,

    StartPC מוכרים את הדגם הרגיל ASUS RTX2080Ti 11G D6 STRIX ב5790 שקל לעומת גרסת ROG-STRIX-RTX2080TI-O11G-GAMING ב6400 שח בפלונטר. מה עדיף? פלונטר טוענים שזה דגם יותר מהיר, אבל לפי גוגל אומרים שזה רק עבור מי שעושה OC ידנית. על מה הייתם הולכים?

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  12. Started by ilaysk,

    אוקי יש לי מסך MAG 995PFS ואני רוצה שהמסך היה מותאם (אתם יודעים לא יותר מידי הצידה וכו...) אז אני ישמח עם תיתנו לי תוכנה שעושה את זה וגם מאיזה שהיא סיבה המחשב מזהה את המסך כ PROVIEW (וסליחה על כל השאלות הרבות שאני שואל )

    • 1 תגובה
    • 551 צפיות
  13. Started by Black_eagle,

    השאלה בכתורת.. אני בדקתי ואבל לא מצאתי שום תשובה חד משמעית. אם למישהו יש את הכרטיס הזה יכול להגיד אם יש לו VIVO? תודה

    • 14 תגובות
    • 926 צפיות
  14. Started by maor676,

    היי קניתי את הכרטיס הזה וראיתי שהוא הגיע עם קירור של 2 מאוררים במקום שלוש שכתוב. ידוע לכם על גירסה כזאת? זה משנה משהו? בחנות נאמר לי שזאת גירסה חדשה יותר של היצרן

    • 5 תגובות
    • 698 צפיות
  15. Started by rafip77,

    שלום, עקב נסיונות של התקנת גרסאות שונות של דרייבר ה-Catalyst, יש איזושהי תוכנה, או SCRIPT, או משהו דומה, להסרה טובה וניקוי שאריות של הדרייבר הזה ? כי אני מבין שלפעמים הסרה סטנדרטית לא מספיק. ועושה לי בעיות תאימות המערכת היא WIN7 תודה לעונים

    • 1 תגובה
    • 747 צפיות
  16. Started by Chaos,

    שלום לכולם. אחי הגדול נמצא כעת בניו יורק, לכן חשבתי על לקנות Radeon 9800Pro שם. ברצוני לשאול אתכם מספר שאלות: - אח שלי אמר לי כי הוא מתגורר קרוב לחנות המחשבים CompUSA, נכנסתי לאתר שלה והוא לא מעודכן לגבי מחירים של מוצרים ישנים יותר, ואין מבחר גדול במיוחד של מוצרים. מישהו מכיר את החנות (היה בה או אפילו קנה בה)? מכירים חנויות אחרות בניו יורק של מחשבים? - ברשותי המחשב הבא: ברור לי שהמחשב לא ינצל את כוחו הכרטיס כלל וכלל ויהווה צוואר בקבוק, אבל האם הכרטיס בכלל יתאים למחשב? יהיה אפשר לחבר אותו ל AGP שברשותי? - הבנתי כי MSI מייצרים כרטיס בעל ליבת R360. האם כל כרטיס שלהם הנמכר כיום הוא בעל ליבה כזאת? נ.ב: חשבתי לשאול את זה בכל זאת כאן, ולחסוך נושא בפורום העוסק ב OC. …

    • 2 תגובות
    • 572 צפיות
  17. Started by eladsh,

    אני רוצה לדעת שני דברים: 1.האם כדאי לחכות לנובמבר ליציאת הכרטיסים החדשים או שעדיף לקחת 8800GTS 2.האם 8800 יחזיק טוב את CRYSIS

    • 16 תגובות
    • 1.3k צפיות
  18. Started by Pitzinyelo,

    מה אתם אומרים על GIGABYTE ו ALBATRON לגבי הכרטיס מבחינת הקירור?

    • 2 תגובות
    • 552 צפיות
  19. Started by Spider76,

    שלום שוב כפי שציינתי אתמול אני עומד לרכוש מחשב חדש כרטיס המסך יהיה כפי הנראה 8800GTS הבורד הוא GIGABYTE965PDS4 רציתי לדעת האם החומרה הנ"ל יכולה לעבוד בשיטת ה- DUAL SLI ?? אם נניח אני רוכש עוד מספר חודשים עוד כרטיס גראפי האם אני צריך לרכוש כרטיס שני שהוא זהה לזה ? או שניתן לרכוש נניח את ה- 8800GTX (סתם דוגמא) תודה מראש

    • 25 תגובות
    • 2.6k צפיות
  20. שלום חיפשתי באתר של YNET בגוגל ובאתר שלכם ולא מצאתי את הקישור של הכתבת וידיאו שיצאה לא מזמן על מדריך לניקוי מסכי LCD אם תשיגו לי אשמח תודה 1

    • 2 תגובות
    • 640 צפיות
  21. Started by Ben in Black,

    איזה כרטיס מסך יותר טוב ומתקדם GeForce 6600GT 256MB או GeForce PX6800 256MB בבקשה אנשים תעזרו לי זה דחוף אם אתם יכולים להביא לי לינקים לסקרים שבדקו וכו תודה תודה תודה תודה

    • 45 תגובות
    • 2.7k צפיות
  22. שלום. היום קניתי את המסך. אני מחבר אותו בחיבור DVI-D. המחשב עולה - הכל טוב. רואים סוף הדרך. מעולם אחר. בעיקר עוד כשזה 19. בקיצור - אני מנסה לראות תמונות. לראות איך רואים. - הכל טוב. אבל כשאני מנסה לנגן סרט - זה פותח את הסרט בהתחלה (עם התוכנות WINAMP, MICRO DVD PLAYER וMEDIA PLAYER) במצב בינוני. (גודל המסך). - ורואים מצויין. חד נקי ומושלם. אבל כאשר אני עושה FULL SCREEN עם שלושתן - פתאום לא רואים טוב. אבל ממש לא רואים טוב. התמונה כבר לא חדה, הצבעים לא חלקים, הצבעים אותו דבר, אבל האיכות נהיית גרועה. אבל רואים טוב רק כשזה לא FULL SCREEN. זה קורה כאשר אני על כל הMODE שיש חוץ מהMODE TEXT. כי שם התמונה חשוכה ולא רואים כלום. (כמו במסך הCRT 17 שהיה לי). חשבתי אולי זה הSHARPNNES - …

    • 7 תגובות
    • 761 צפיות
  23. שלום לכולם, אני מתכוון לקנות השבוע את מחשב החלומות שלי ובניתי מפרט בתקציב כולל של כ- 11,500 ש"ח. אני מתחבט לגבי מה הקונפיגורציה העדיפה לכרטיס מסך. אני מתחבט בין אפשרות של 2 כרטיסי [TABLE=width: 327] [TR] [TD=class: xl64, width: 327, align: left]Asus Radeon R9 280X R9280X-DC2T-3GD5-V2[/TD] [/TR] [/TABLE] או כרטיס אחד אבל מדגם R9 290X. הפרשי המחיר זניחים (כ- 3000 ל2 כרטיסים או 2800 לכרטיס 290X). אני לא גיימר high-end, אבל יש לי 2 מסכים, שוקל 3, אולי אפשרות בעתיד ל- 3D. זה כלי עבודה מבחינתי ולכן ככלל הפילוסופיה שלי למערכת הזו שאני קונה, זה שגם כאשר אני "מתעלל" במחשב (אינסוף חלונות ב- 2 דפדפנים, 2 סרטים ב- HD, אופיס בשפע וכל מיני מערכות גיבוי וסינכרון שרצות ברקע) המחשב נמצא …

    • 20 תגובות
    • 3.1k צפיות
  24. שלום NVIDIA החובבנים האלו לא הכניסו בדרייברים האחרונים את האופציה הזו ... ניסיתי כבר 81.95 71.78 81.85 יש מישהו שעובדת לו האופציה הזו ? אני אשמח למספר דרייבר תודה - -- - אני לא מבין, איך זה יכול להיות - אולי אני לא עושה משהו טוב ?!? אוף... עכשיו גם ה81.94 לא עובד עם הדואל מוניטור.

    • 0 תגובות
    • 555 צפיות
  25. Started by CouchPatrol,

    אשמח לקבל המלצה לגבי כרטיס מסך חדש\שילוב של 2 כרטיסי מסך באמצעות SLI במידה וזה יועיל. מפרט: ספק כח: codegen 600w

    • 12 תגובות
    • 1.5k צפיות

דיונים חדשים בפורומים