כרטיסי מסך
כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות
46,981 דיונים בפורום זה
-
נראה לי שה GTX 970 הוא אוברקיל ל FHD, וכשאשדרג את הטלויזיה ל 4K הוא יהיה חלש מדי... ה GTX 960 אינו מומלץ כאן מבחינת מחיר/ביצועים. והכרטיסים של AMD גם פחות מומלצים בגלל תמיכת דרייברים לוקה. בנוסף, הדור החדש בפתח. מה לעשות? אולי יד 2?
-
- 4 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
המערכת שלי מעבד Q6600 2.4 G לוח אם gigabyte ep35-ds3r 4G RAM 800Mz ספק כח 650 chieftec כרטיס מסך 8800GT מסך רחב 19 אינטש אני מחפש כרטיס מסך חזק שישרת אותי נאמנות כמו ה 8800GT שרק היום תקע לי את SYRIM בפעם הראשונה ראיתי שהוא תוקע משחקים התקציב שלי הוא בסביבות ה 1000 אני לא חושב שאחליף את המסך שלי בזמן הקרוב כך שהרזולוציה שלי תישאר 1440X900 האם יש משמעות רבה למספר ה ביטים של כרטיס המסך כי אני מבין שהסטנדרט היום הוא 256 ביט ואני רוצה להבין אם הגדלת הביטים תשפר ניכרות את הביצועים על המחשב שלי תודה רבה לכל המגיבים
-
- 12 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום לכולם! מחפש כרטיס מסך הכי טוב למשחקים מעונין להריץ כמו שכתוב בכותרת! חשבתי על הכרטיס הבא: http://www.leadtek.com.tw/workstation_graphic/quadrofx_3000_1.shtml מה דעתכם?
-
- 36 תגובות
- 2k צפיות
-
-
אני רוצה לחבר את המחשב שלי ל 2 מסכים, האחד גדול והשני המסך הנוכחי שלי כמו שכתוב בכותרת. 2 המסכים יכולים להתחבר בHDMI ולכן עדיפות לכרטיס שיש לו 2 יציאות כאלו. המטרה היא בעיקר צפייה בסרטים, פחות במשחקים אבל לא שולל את האופציה. תקציב לא בשמיים, מחפש את הכרטיס שיתן יחס עלות-ביצועים הטוב ביותר, ושיהיה שקט תודה
-
- 3 תגובות
- 964 צפיות
-
-
שלום לכולם מעוניין בכרטיס מסך שיחובר למסך LCD בגודל 42 אינץ,ובנוסף יחובר למסך מחשב בגודל 19 אינץ המסך מיועד להצגת גרפים אשמח לעזרה תודה רבה שי
-
- 1 תגובה
- 639 צפיות
-
-
מעוניין בכרטיס מסך זול ובסיסי שיציג וידאו באיכות HDTV.
-
- 7 תגובות
- 718 צפיות
-
-
מעבד: AMD Athlon II X3 435 Gigabyte GA-MA78GM-UD2H G.skill DDR2 4096MB CL 4-4-4-12 מערכת הפעלה: Windows 7 64bit מסך: Samsung 19" syncmaster 4:3 רזולוציה: 1024*1280 אני מחפש כרטיס מסך לשימוש ביתי. אני לא משחק הרבה במשחקים. חשבתי על תקציב של 400 ש"ח. האם אני צריך גרסאת DDR2 של הכרטיס עם הלוח אם שלי? אם זה ממש יעזור אני מוכן לחריגה של עד 100 ש"ח. אני מבקש שתרשמו דגם מדויק כי כשאני מחפש דגם בזאפ זה נותן לי הרבה אפשרויות (Sapphire, Gigabyte,Palit...) . אני חושב שגרסאת 512MB תספיק לי.
-
- 5 תגובות
- 897 צפיות
-
-
שלום, אני מחפש כרטיס מסך שיוכל להתמודד בכבוד (= הגדרות גבוהות יחסית, לא חייב הכל על מקסימום) עם משחקים כמו Crysis Warhead ודומיו. התקציב המשוער שלי הוא בסביבות ה-1,000 ש"ח. מפרט המערכת שלי כרגע הוא: מעבד: Core i3 530 2.93Ghz לוח אם: Foxconn H55-MX זיכרון: 2GB OCZ 533Mhz ספק: ככה"נ גנרי, 550W. תודה!
-
- 7 תגובות
- 888 צפיות
-
-
בקרוב אני קונה מסך 21 אניצ' ויש לי שאלה. האם יש כרטיסי מסך שטובים יותר לתצוגה של סרטים ועם ביצועים פחות טובים במשחקים?.. כי לי חשוב לא פחות ואפילו יותר שתיהיה תמונה טובה בסרטים מאשר ביצועים גבוהים במשחקים אני קונה מסךCRT עם רוזלוציה מקסימלית של hp p1130) 1536X2048) אז שאלת היא האם יש להעדיף כרטיס מסך מיוחד או שכל כרטיסי המסך הטובים במשחקים יהיו טובים גם בשביל הסרטים.. את זה אני שואל לאחר שראיתי ביקורת על כרטיס מסך ושמתי לב שבוחנים את הביצועים גם בסרטים .שלא תתבלבלו אני לא מחפש כרטיס מסך שיוריד מהעומס על המעבד כי המחשב שלי יריץ בלי בעיות כל דבר אני פשוט רוצה תצוגה של סרטים הכי טובה. מקווה שהבנתם. רותם.
-
- 4 תגובות
- 556 צפיות
-
-
לחבר שלי יש את המפרט הבא: 2.8C Asus P4S800D 2*256 DDR PC3200 9800PRO הבעיה שה9800 נשרף כנראה כשבועיים אחרי שפגה האחריות (ביש מזל) וצריך לשלוח אותו לחו"ל לתיקון וזה לא משתלם. הוא מעוניין לקנות כרטיס חדש בפחות או יותר 1000 ש"ח ++. הכרטיס שלדעתי הכי מומלץ הוא 6600GT שלחבר אחר שלי עלה 1050-1080 אני לא זוכר בדיוק. (של לידטק..) יש חנות ודגם מומלץ שכדאי לו להסתכל ולקנות?
-
- 6 תגובות
- 669 צפיות
-
-
מחיר 1200-1350 הוא מפציר בי שחייב להיות 256 MB אז בבקשה לא להמליץ על אחרים ...
-
- 1 תגובה
- 630 צפיות
-
-
חבר שלי מוכן להשקיע את הסכום הנ"ל לכרטיס המשתלם ביותר לסכום... (גם אם זה כרטיס זול יותר עם אמצעי קירור או כל וריאציה אחרת של הסכום הנקוב) ממתין להמלצות. תודה.
-
- 15 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
כרטיס מסך לחבר בתקציב 500-600 ש"ח הכרטיס מסך הכי חזק בתקציב הזה
-
- 4 תגובות
- 596 צפיות
-
-
כן...... זה התקציב.... ראה שיש לי 4870 רצה גם כרטיס מסך. אז ככה יש לו כרטיס מסך עגלה של אינטל והוא רוצה לשדרג לכרטיס מסך בתקציב של 350 שקל. על איזה 2 כרטיסים אתם ממליצים בתקציב של 350 שקל ו300 שקל. ואיזה מהם טוב למערך של cf במקרה שירצה לקנות בקרוב מחשב חדש ולא יזרוק את הכסף סתם. אההה הכרטיס מסך למטרת משחקים (להריץ על מדיום ו-low יספיק לו)
-
- 7 תגובות
- 588 צפיות
-
-
יש לכם משהו לו ב600 שקל ? הוא קונה מקופיודה משהו כזה.... טוב תביאו בבקשה משהו ב600 שקל
-
- 1 תגובה
- 616 צפיות
-
-
שלום, חבר שלי מחפש כרטיס מסך שמסוגל להריץ משחקים כמו carbon וכו.. תקציב דיי מוגבל,רק 500 ש"ח עם התגמשות ל-550 (אוליי טיפה יותר) תודה רבה מראש :]
-
- 0 תגובות
- 610 צפיות
-
-
טוב חבר שלי רוצה לקנות כרטיס מסך בתקציב של 700 +- מה הכי טוב במחיר הזה? תודה עריכה: AGP....
-
- 4 תגובות
- 552 צפיות
-
-
אהלן! אני מסיים לבנות מפרט למחשב שמיועד לעבודה בבורסה, אל המחשב יחוברו ארבעה מסכים בגודל 24' כל אחד. אני מחפש כרטיס המסוגל לחבר אליו 4 מסכים, והבנתי שלא כל כרטיס בתצורת SLI / CF מסוגל לכך. קיבלתי המלצה על שני 5670, איך הכרטיסים האלו? אפשר לחבר אליהם 4 מסכים ללא בעייה? תודה!
-
- 3 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אהלן לאחרונה ה DVD שלי שבק חיים והחלטתי שבמקום לקנות אחד חדש אחבר מחשב שולחני לטלויזיה. יש לי טלויזיה ישנה עם חיבור 21 פינים - SCART וחיבורי RCA במחשב שמיועד לחיבור יש כרטיס מסך מובנה ללא חיבורים אפשריים מלבד הרגיל שאליו מחובר מסך המחשב ( מסך רגיל, גם לא LCD) פנטיום 4 מערכת הפעלה Win XP כן אני יודע שכולם כבר עברו לLCD אבל אני מסתפק במה שיש לי כרגע. בכל אופן אני צריך/רוצה לקנות כרטיס מסך וכבל שיתחבר לטלויזיה . חבר אמר לי שבגלל שהדרישות שלי נמוכות כל כרטיס בעל יציאות מתאימות אפילו הפשוט ביותר יעשו עבורי את העבודה , האם הוא צודק ? כשאני אומר דרישות נמוכות ז"א שאני לא משחק משחקים ואני מתכוון להשתמש באופציית חיבור זו רק לשם צפייה בסרטים וסדרות דרך הטלויזה. ראיתי …
-
- 11 תגובות
- 2.6k צפיות
-
-
תקציב - עד 300 ש"ח לא למשחקים/HD ושאר טכנולוגיות...
-
- 6 תגובות
- 730 צפיות
-
-
אני רוצה לבנות מחשב ולחבר אליו מצלמות אבטחה, האם מלבד הכרטיס היעודי יש צורך בכרטיס מסך בנוסף והאם כרטיס מסך OB מספיק. אם כן יש חשיבות האם זה NV או ATI? לא ידעתי לאן לפוסתת את זה.. אם יש צורך תעבירו. תודה
-
- 6 תגובות
- 814 צפיות
-
-
שלום רב, אני מחכה כבר כמה חודשים לסדרות של כרטיסי המסך החדשות, וכנראה שטעיתי או שאני תריך לחכות עוד הרבה זמן והסיבה היא המחיר. בדקתי כמה עולה ה 7970 וזה כמעט 2900 ש"ח - פשוט וואו. מתי NVIDIA משחררת את הסדרה החדשה שלה- והאם לפי מבחני הביצועים כדאי לחכות להוזלה או שזה לא ישפיע כל כך? עזרה בבקשה
-
- 21 תגובות
- 2.4k צפיות
-
-
היי לפני כחודש השארתי את ההודעה הזו: http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=473805.0 ואחרי קצת שיטוט בפורום ובמדור מפרטי מחשב החלטתי ללכת על הכרטיס הזו: http://www.skypc.co.il/Product.asp?Pid=GVR-5450G1&Cat2Cat1ID=8&Cat2ID=0&aff=Zap〈=he האם הבחירה בסדר? או שעדיף לי לקחת משהו מתקדם יותר\פחות? התקציב הוא סביב ה350 ש"ח תודה מראש
-
- 8 תגובות
- 978 צפיות
-
-
שלום לכולם לאחרונה רכשתי מסך טלוויזיה 32" FULL HD אמנם אני לא כ"כ בעניינים לגבי מה הולך היום, אבל נראה לי שחיבור HDMI ממנו למחשב מתבקש. העניין הוא שאין לי כרגע כרטיס מסך או חיבור כזה במחשב מה מומלץ? המחשב הוא כפול ליבה E8400 עם 3GHZ ו2GB של RAM השימושים הם בעיקר לסרטים וקצת תוכנות כמו פוטושופ ופלאש תודה מראש :-)
-
- 1 תגובה
- 729 צפיות
-
-
http://www.pointpc.co.il/products/19943
-
- 13 תגובות
- 986 צפיות
-


