כרטיסי מסך
כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות
46,981 דיונים בפורום זה
-
שלום. ברצוני לחבר למחשב נייד שלי כרטיס מסך חיצוני. אני יודע שזה לא הכי פשוט אבל ממה שראיתי גם לא ביג דיל. לחבר את הכרטיס דרך ה"סלוט" של הכרטיס WI FI הזמנתי את הציוד הדרוש עכשיו השאלה איזה כרטיס מסך לקנות. |המחשב הנייד שלי בן שש. מעבד I7 האם כרטיס מסך חדש שאני אקנה תהייה לו בעיית תאימות? או שאין את הסכנה הזאת. סה"כ אני לא צריך איזה מפלצת. רוצה להריץ כמה משחקים שהייתי משחק עד לא מזמן. ה GFORCE של המחשב הלך. המחשב הוא i7559-2512BLK מעבד דור חמש? https://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=1151458 לדוגמא משהו כזה? יכולה להיות בעייה. בכל מקרה אשמח להמלצה. אם יש משהו עכשיו בבלאק פריידי על אחת כמה וכמה תודה רבה
-
- 1 תגובה
- 2.7k צפיות
- 1 follower
-
-
איזה לקוח מעצבן מחפש משהו כזה, הוא טוען שקוראים לזה fusion graphics או משהו כזה אבל אין לו שום מידע על הדבר הזה. הדברים היחידים שמצאתי הם ה Asus XG Station שלמיטב ידיעתי, אינו נמכר ו- http://www.villagetronic.com/vidock/techspecs.html שעליו אני לא יודע הרבה. מישהו שמע על מוצר נוסף? התנסה/יודע איך אחד מהשנים הנ"ל עובדים? בקיצור, כל עזרה מתקבלת
-
- 9 תגובות
- 2.8k צפיות
-
-
שלום וערב טוב. ברשותי המחשב הזה: intel core duo t5900 2.2ghz 4gb ram ati mobility hd 3400 series אני מעוניין בהחלפת כרטיס מסך כדי שמשחקים נורמלים (לא הכי מטורפים) יעבדו לי על המחשב. אין לי מה להשקיע ולקנות מחשב חדש... חבל לי על הכסף. זה רק כדאי למלא לי זמן פנוי פה ושם. האם ניתן להחליף? ומה הטווח מחירים ? תודה והמשך יום טוב!
-
- 6 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום לכולם. לאחרונה אני רואה שחיבור הUSB טייפ C מתחיל להכנס כמעט בכל לפטופ, גם באולטרה בוקים. השאלה שלי היא האם מבחינה טכנית יצרן מסויים יכול לחסום את השימוש ב"מגבירים גראפים (כמו אלו של רייזר ודל) העושים שימוש בחיבור הזה? האם כל לפטופ עם החיבור הזה יוכל לעשות שימוש בהם?
-
- 0 תגובות
- 975 צפיות
-
-
אם יש לי לפטופ ממש חזק שאני מקבל מהעבודה אבל היכולות הגרפיות כמובן לא משהו, יש דרך לחבר אותו לכרטיס מסך טוב? יש לי במחשב הביתי 88 GTS העמדות עגינה שמוכרים למחשבים יכולות לשדרג את הכרטיס מסך?
-
- 5 תגובות
- 852 צפיות
-
-
אהלן חברה, נשרף לי כ.מסך מסוג GEFORCE 8800GT. המפרט שלי הוא: q6600 2.44ghz Ga-P35-DS3L gigabyte 4GB ddr300 השאלה אם כדי לי לקנות אותו שוב או יש המלצה למשהו יותר טוב?
-
- 1 תגובה
- 572 צפיות
-
-
היי, לאחרונה נשרף לי הכרטיס מסך למחשב הישן שלי, ועכשיו אני מחפש להחליף אותו. המעבד הוא E6400, עם 4 ג'יגה זיכרון (DDR2). הכרטיס מסך שהיה לי שם הוא 8800GTS (הגירסא של ה-640MB ). כאמור, אני מחפש כרטיס מסך חדש, בטווח של כ-500 ש"ח, למטרות משחקים (לא Very High - שיריץ כמו שצריך על Medium/High ואני אהיה מרוצה), ובעיקר סרטים 720p (יחד עם זה אני קונה גם מסך חדש, 22 אינצ', 1920x1080). ניתן בהחלט לחרוג אם זה שווה את זה, אבל לא לחרוג לאלפים. עדיפות ל-ASUS מה אתם מציעים?
-
- 4 תגובות
- 682 צפיות
-
-
שלום, לאחר תקלות שונות במחשב, לקחתי את המחשב לחנות שממנה רכשתי אותו כיוון שהחלקים עדיין באחריות. הם אמרו שכרטיס המסך הנ"ל התחמם מאוד במארז ונהרס (הגיע לטמפ' של 96 מעלות), וכי יבדקו מול היבואן איזה כרטיס חלופי ניתן לתת לי, שכן את ה390 כבר לא מייצרים. השאלה היא, אילו כרטיסים יש באותן יכולות גרפיות, באותו טווח מחירים (תאורטי, שכן אינו נמכר, כ 1500 ש"ח), שפחות נוטים להתחמם? תודה
-
- 5 תגובות
- 1.5k צפיות
- 2 followers
-
-
שלום! ברשותי מחשב משני שמחובר לטלוויזיה, ומשמש כקונסולה / HTPC. המאפיינים: Intel core Due E4600 2.4 Ghz 2x2GB DDR2 667mhz ram intel i945 mobo (תקן PCI-E x16 - 1.1) 3x sata hard drives 1x CD about 4-5 USB connected devices 1 PCI card for wireless lan 2 wireless xbox controllers for pc את כל זה מריץ ספק בינוני של 500w (יש לי אפשרות להחליף אותו בספק מודולרי טוב 500w של זלמן) עד לא מזמן היה מחובר אליו הכרטיס Asus gts250 1GB, וכנראה שהוא גמר שעות. הייתי רוצה להיות מסוגל לשחק במשחקים יותר חדשים ואני מתלבט איזה כרטיס מסך (אפשר גם יד-שנייה) יכול לשבת שם? האם 7950 יכול להיות בחירה טובה? אני חושש שהוא overkill למערכת הזו. דעות?
-
- 5 תגובות
- 982 צפיות
-
-
שלום יש לי כרטיס מסך ישן אבל מספק אותי ואני מחליף בקרוב. יש לי 9600XT256M 128B עכשיו יש נקודה מעל הכרטיס מסך שאני יכול לשים את האצבע פחות משניה עליה וזה חם יותר מ 70 מעלות. 1)הכרטיס לא עבר OC 2)הוא עובד תקין לגמרה. 3)האם כדאי לשים קירור טוב יותר? תודה
-
- 8 תגובות
- 670 צפיות
-
-
היי לאחרונה הכרטיס מסך שלי התחיל להתחממם מאוד, המעלות של כל רכיבי החומרה במחשב נמוכים מאוד 35-40* כרטיס מסך במנוחה 65* כשאני משחק משחק 72* ושבדקתי ארטיפקטים בATI TOOL אחרי דקה 75*, נקיתי את המחשב כמה פעמים כמו שצריך, אתמול ממש נסיתי לקרר את הכרטיס מסך ישבתי שעה עם פן על כולו וגם נקיתי טוב את המאוורר שלי ואת הקירור למעבד, בהתחלה הכרטיס מסך היה 55* אבל לעט לעט הוא עלה למצב הקודם שלו ככה שזה לא עזר לי, כעת אני אפילו לא יכול לשחק במשחקים פשוטים בגלל שיש לי תקיעות ודרופים בFPS ... לצערי האחריות שלי נגמרה על הכרטיס מסך,המוצר נקנה לפני כשנתיים וחצי והייתה רק לשנה , על הכרטיס אין מאוורר,אלה קירור פאסיבי - צלעות קירור בלבד . תמונות: מאוורר: http://img18.imageshack.us/i…
-
- 36 תגובות
- 3.9k צפיות
-
-
ובכן בעיקבות מבול הכרטיסים אני מחפש כרטיס מסך קריר שאי אפשר לטגן עליו שניצל או לחמם צ'יפסר. קראתי על 4850 ועל הסדרה החדשה של אנוידיה וזה ממש לא הכיוון שלי.רצוי שקט וקירור של סלוט אחד כי אין לי הרבה מקום בלוח וטמפ' רצויה עד 60 מעלות בעומס 3D.אופציות חשובות זה תמיכה ב HD פענחי וידאו בחומרה ורצוי מסדרות קודמות [המחירים דיי אטרקטיבים עכשיו] הבחירות שלי נעות בין 3850 עם 1 גיגה [למרות שזה ממש לא שימושי על 256 ביט] לבין 3870 על חצי גיגה בעל קירור פסיבי. השאלה שלי לאיזה חום מקסימלי מגיעים מעבדים גרפיים אלה?? מהי צריכת ההספק שלהם?? קראתי שמעבד 4850 מגיע בעומס ל 95.5 מעלות.האם סדרת 3XXX פחות חמה?? אשמח לסיוע.והאם ספק HEC 375 W יספיק - למרות שיש לי ספק בעניין או שכרטיס זה מחייב …
-
- 10 תגובות
- 966 צפיות
-
-
שלום אני לא יודע איך קוראים לזה אבל אני מחפש מידע על כרטיס מסך נמוכי פרופיל.כלומר PSB חצי ממה שיש לכרטיס רגיל על מנת שיתאים למארז HTPC. הבנתי שחלק מכרטיסי 8700 8600 יבואו ככה.אני יודע שיש לזה מושג אבל אני לא יודע איך קוראים לזה. אשמח אם מישהו יענה לי על השאלה. אם הייתי יודע איך קוראים לזה הייתי מחפש את זה בפורום.... :
-
- 9 תגובות
- 859 צפיות
-
-
יש לי כרטיס מסך GTX9800. הוא רומז לי (בעדינות בינתיים) שהוא עומד למות. איזה כרטיס מסך חדש אפשר לקנות (לא מחפש יד שנייה) ? בסביבות 300-350 שקל. תודה.
-
- 2 תגובות
- 624 צפיות
-
-
שמי רועי! ברוב הפורומים המוקרים של המחשבים אני שואל על כרטיסי מסך ובעניי זו השאלה המכריע שלי בקניית כרטיס מסך. קיבלתי המון הצעות עד עכשיו,ואני רוצה ליראות איזה כרטיס מבין כל התוצאות טוב. אני אכתוב לכם כמה סוגים של כרטיסי מסך אנה דרגו לי אותם לפני הטוב ביותר עד לגרוע, שהראשון יהיה הכי טוב וכל אלה שאחריו לא טובים עד שהאחרון הוא הגרוע ביותר והינה הרשימה: 1) GIGABYTE 9550 128MB/128BIT BULK 2) ABIT ATI® Radeon 9550 128MB 64BIT 3)GigaByte ATi Radeon 9550 128mb 64bit bulk 4)INNO3D G-FX5500 128MB אלה הם כרטיסי המסך שהציעו לי עד עכשיו,אנה תעשו לי טובה דרגו לי אותם כפי שהסברתי, לכם למעלה מהטוב ועד הגרוע ביותר. בתודה!
-
- 11 תגובות
- 940 צפיות
-
-
אני מעוניין לרכוש כרטיס מסך שנע עד 1200 שקל. כרטיס מסך טוב שיתמוך במשחקים החדשים ב- shader ברמה גבוהה ואף יותר, בלי איטיות ובלי באגים( הכוונה בלי התקנות רבות של דרייברים וכו') אלה הנתונים שלי: Computer Type ACPI Multiprocessor PC CPU Type DualCore Intel Core 2 Duo E8400, 3000 MHz (9 x 333) Motherboard Name Asus P5Q SE (3 PCI, 2 PCI-E x1, 1 PCI-E x16, 4 DDR2 DIMM, Audio, Gigabit LAN) System Memory 2048 MB (DDR2-800 DDR2 SDRAM) Video Adapter NVIDIA GeForce 9500 GT (512 MB) ( לא משהו בכלל, צריך חזק יותר) Monitor Samsung SyncMaster 931C/MagicSyncMaster CX930B (Digital) [19" LCD] (HVBLC28048) DirectX 4.09.00.0904 (DirectX 9.0c) Operating System Microsoft Windows XP Professiona…
-
- 7 תגובות
- 852 צפיות
-
-
אני צריך כריטיס מסך די טוב שיריץ משחקים יחסית חזקים enter the matrix וכאלה אבל אני מוגבל ב550 ש"ח... אתם יכולים לעזור לי? בבקשה
-
- 2 תגובות
- 645 צפיות
-
-
טוב אז ככה יש לי 1300 +- שקל לכרטיס מסך והחלטתי ללכת על רדאון איזה כרטיס מסך כדאי לי לקנות? של איזו חברה? ואיפה אפשר להשיג אותו? כי שמעתי על כרטיסים מסויימים שאי אפשר להשיג אותם יותר תודה מראש על העזרה
-
אני מחפש כרטיס מסך בתקציב נמוך עד 500 שקל שיוכל להפעיל את המשחק SIMS 3 תודה מראש
-
- 4 תגובות
- 731 צפיות
-
-
כרטיס טוב ואיכותי שיחזיק לשנים הבאות ויריץ מישחקים על VERY HIGE בלי בעיה..חנות בחייפה עם אפשרות ל 12 תשלומים
-
- 14 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
-
היי יש לי את הכרטיס 9600XT על AGP ואני רוצה להחליף אותו, יש לי לוח AGP של אינטל זיכרון 512 ומעבד 2.6 של אינטל אני מעוניין לקנות כרטיס מסך חדש עד בסביבות ה1300 ש"ח. שיהיה מותאם לAGP. שמעתי על ה7600GT שעומד לצאת אבל האם כדאי לחכות ולקנות אותו או שהגירסה שלו לAGP תהיה חלשה מהPCI-E שלו ועדיף לקנות עכשיו משהו טוב אחר? תודה.
-
- 5 תגובות
- 683 צפיות
-
-
שלום אני רציתי לדעת איזה כרטיס מסך כדאי לי לקחת בשביל שיראה לי HD בלי להתאמץ יש לי מסך שמתאים לעבודה... 1680X1050 פאנל S-IPS דגש על רצון לדעת איזה כרטיסים של אנווידיה יכולים לעשות את זה כי זה לא סוד ש38XX ו48XX של רדאון יכולים... ומה לדעתכם אידאלי לעבודה מבחינת ביצועים...
-
- 11 תגובות
- 2.4k צפיות
-
-
אני צריך כרטיס ב300 שקל שטוב למשחקים יענו היקר שיפעל...
-
- 2 תגובות
- 1k צפיות
-
-


