עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כרטיסי מסך

כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות

  1. Started by 8-Ball,

    שלום יש לי את הכרטיס מסך שבכותרת, ויש לי איתו בעיה, אני מנסה לפצל את ה DESKTOP ל2 מסכים שיש לי ככה שאני אוכל לשים אותם אחד ליד השני ולראות חצי מסך על כל אחד מהם. התקנתי CATALYST אחרון, וה הATI Catalyst Control Center לא עולה, אי אפשר להיכנס אליו, כשאני מנסה להיכנס ל WIZARD הוא גם רושם לי שהוא נכשל. מה אני עושה? ניסיתי גרסאות יותר ישנות של ה CATALYST אבל שם אין תמיכה באפשרות עם ה2 מסכים כמו שהסברתי.. תודה לעונים

    • 3 תגובות
    • 603 צפיות
  2. Started by Vladgi,

    יש לי מסך lcd image quest q17 יענו חח q17 של היונדאי,וכרטיס מסך 9600xt 256mb .. אני כרגע על היציאה האנלוגית... את המסך קניתי השנה באפריל והוא 12ms ...יש דרך לבדוק זאת בכל מקרה? בקיצור במשחקים אני רואה מן (לפעמים) חתיכה כזאת של התמונה קצת ככה בכאילו הוא לא מרענן מספיק מהר,לא ממש חתיכה אלא נראה בכאילו יש מן חוסר התאמה כזה בקיצור זה נראה בכאילו הוא צריך לרענן מהר יותר. זה אמור להיות ככה או שזו בעיה,ואם כן איך פותרים אותה?אני כרגע בקצב רענון של 60hz ברזולוציה של 1024x768 תודה מראש

    • 4 תגובות
    • 623 צפיות
  3. זה הכרטיס מסך שאני רוצה לקנות.. זול לביצועים שלו. אני לא מכיר ממש את החברה. מבחינת הכסף הוא מצויין לי. אף פעם לא היה לי GEFORCE. אני לא מבין בזה. תמיד היה לי ATI האם לכרטיס מסך :Zotac ‏8800GTS 320MB GDDR3 DX10 HDTV 2xDVI PCI-E‎ http://ksp.co.il/hmain.php?uin=5163\ האם לכרטיס זה אני צריך ספק עם חיבור PCI-E . --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- אם כן יש לכם המלצה לספק טוב? אני מצאתי את זה. http://www.gibornet.co.il/?page=shop/flypage&product_id=1990& אבל אני לא מכיר אותו בכלל.

    • 3 תגובות
    • 797 צפיות
  4. כאשר אני מפעיל את המישחק על רזולוציה של 1680X1050 המישחק מוצג באמצע המסך ןלא כל כל המסך למרות שבהגדרות התצוגה הוא מוגדר על הרזלוציה המדוברת ולמרות שבתפריט המישחק אני מציין את הרזולוציה אני עם דרייבר 8.12 וגם ב CCC הרזולוציה 1680X1050 מוגדרת וזה קורה רק במישחק הזה בכל שאר המישחקים אין לי בעיה מה עושים?

    • 2 תגובות
    • 592 צפיות
  5. Started by Gimel,

    שכן שלי רוצה כרטיס מסך PCI-E עד 1000 שקל, לא שקל יותר. מצאתי 7600GS בסביבות 900 ש"ח, כדאי? יש כרטיס יותר משתלם (במסגרת התקציב, בלי להוסיף 50 שקל בשביל משהו יותר משתלם...)

    • 3 תגובות
    • 683 צפיות
  6. היי חברים, אודה לעזרתכם, יש לי כרטיס מסך 3070 של GIGABYTE שעבד נהדר 3 שנים. לפני מספר ימים הופיע לי עדכון DRIVER באפליקציה של NVIDIA - וכשניסתי לעדכן - קיבלתי FAILED. כל ניסיון להסיר את הדרייבר עם DDU והתקנה נקייה הובילו לאותה תוצאה. ניסיתי גם להוציא את הכרטיס מסך ולבצע ריקון חשמל סטטי בנוסף לינקוי מגעים. גם ניסיון של דרייבר בגרסה הקודמת לא צלח. פניתי לחברה שסיפקה לי את הכרטיס אך טרם קיבלתי מענה מהם (RESELLER של אמזון). האם יש לכם רעיון איך לבדוק בוודאות שהכרטיס מת? אגב, הוא מציג תצוגה רק בלי דרייבר. תודה מראש לעוזרים :)

  7. Started by NuXeR,

    יש לי את האפשרות , האם להפעיל ?

    • 7 תגובות
    • 1k צפיות
  8. תודה לעזורים.

    • 15 תגובות
    • 1.7k צפיות
  9. Started by NerVo,

    יש לי כרטיס מסך כזה, עכשיו החיבור שיש עליו זה לא SVIDEO זה חיבור 9 פינים קוראים לו גם MINI DIN 9 . אני רוצה לחבר את המשחב לטלויזיזה, ולא מוצא מעביר כזה בארץ, מ 9 פינים ל SVIDEO או משהו כזה כדי שאני יוכל לחבר על המתאם הזה כבר את ה RCA וכאלה. מישהו יכול לעזור לי במציאת מעביר מתאים ל 9 פינים האלה? ואם יש בכלל בארץ?

  10. שלום, אני צריך המלצה למסך דק 17 אינץ שיתאים לי למשחקים וסרטים וגם קצת לגלישה באינטרנט... התקציב שלי גבוה מכיוון שקיום יש לי כבר מסך דק 15 של ACER והוא על הפנים ולכן אני רוצה כבר לקנות משו טוב שיחזיק מעמד... עכשיו ממה שקראתי בפורום על המלצות של מסכים הבנתי שיש תחברות: סמסונג, LG, viewsonic שהן המובילות ... רק שרוב המסכים שמה היו לאנשים עם תקציב 2000 שקל ולכן אני חושב שב-3000 אני יוכל למצוא מסך טוב יותר... תודה לכל העונה שבוע טוב

    • 6 תגובות
    • 656 צפיות
  11. שלום, חנות מסוימת {וגדולה} התחילה למכור היום בארץ כרטיסי Radeon מבית Connect3D, אני יודע שבחו"ל הם חברה מאוד מוכרת, השאלה האם היא מוכרת בגלל הביצועים או בגלל משהו אחר. תודה מראש. מתן.

    • 11 תגובות
    • 1k צפיות
  12. Started by retro,

    ^ ??? תודה מראש ;D

    • 14 תגובות
    • 1.4k צפיות
  13. Started by IDO-G,

    שלום חברים, ראיתי שיש המון דגמים של ה 970.אין לי כוונה לבצע OC - מישהו יכול לכוון,להמליץ או להסביר מה ההבדלים ? שאלה נוספת: האם יווצר לי צוואר בקבוק עם המעבד הנוכחי והאם הספק יכול בכלל לעבוד עם ה 970: Intel i5-2500K 3.3ghz לוח אם msi z68a-g45 Gen3 socket 1155 מאוורר למארז חברת NZXT ,140mm 8gb Elixir DDR3/1333MHZ מארז HEC Cougar solution ספק ANTEC vp550 strictly power 45a 12v מאוורר scythe cooler mugen 2 intel 1156 תודה מראש !

    • 1 תגובה
    • 919 צפיות
  14. Started by the godfather,

    מישהו יכול להסביר לי מה ההבדל בין hd לblu-ray??? ומה יותר טוב???

    • 3 תגובות
    • 636 צפיות
  15. היי חברס מי שעוקב אחרי הפרוייקט יודע שהייתי עתיד לקנות כרטיסי מסך בישביל מערך קרוספייר אכן היום בא והתחדשתי לי בשני כרטיסי מסך אדומים ונוצצים ;D בניגוד לכל הדעות והאמירות \ חיברתי אותם ללוח שמתי גשר חיברתי את חיבורי החשמל הדלקתי התקנתי דרייברים וזה פשוט עובד נפלא! רק יש לי כמה ''בעיות קטנות'' הכרטיסים תומכים בHDMI (מזה השטויות האלההההההההההההההההההה? ) ומתברר שכשהתקנתי את הדרייבר , הכרטיס קול של קריאטיב כבר לא מתפקד כרגע הHDMI לקח פיקוד , אבל מאחר ואני עם מסך VGA אני בעצם רואה את המוזיקה מתנגנת אבל לא שומע אותה לא מהרמקולים ולא מהמסך (הוא VGA מן הסתם) אז ככה: מישהו יודע איך אני מבטל את הדבר הזה ומחזיר לפיקוד את הXFI האהוב שלי? עוד משהו , יש לי מסך 5 אינץ שמחוב…

    • 2 תגובות
    • 721 צפיות
  16. Started by .AloN,

    כמה פריימים בממוצע צריך למשחק פעולה כדי שיראו טוב ?

    • 11 תגובות
    • 1.2k צפיות
  17. Started by sPoiled,

    אני רוצה לדעת אם זה כרטיסי מסך טובים שכדי לשים במחשב, ולמה הם משתווים היום לכרטיסי מסך של NV. עד 450 שקל. תודה לעוזרים.

  18. Started by barartzi,

    איזה כרטיס מסך יותר טוב 7600gt של leadtek או 7600gt של gainward ????

    • 2 תגובות
    • 560 צפיות
  19. Started by Jack Wilshere,

    שלום, ברשותי כרטיס מסך Radeon HD 5750 וספק כוח chieftec green angel 500w. הכרטיס מסך הזה עושה לי בעיות כבר כמעט שנתיים (מאז שקניתי את המחשב) ובמשחקים "כבדים" בעלי גרפיקה טובה הוא יכול לקפוא ומציג לי מסך שחור ומאלץ אותי לעשות ריסט למחשב ורק אז אולי הוא יעבוד טוב במשחק ויחזיק שעה במקום רבע שעה. חיפשתי באינטרנט אודות הבעיה שלי ומצאתי שהבעיה היא בכרטיס לכן אני מעוניין להחליף אותו. שמעתי על RADEON 6850 שהוא טוב אבל השאלה שלי אם אני אצטרך גם להחליף ספק כוח בשביל כרטיס חזק נוסף (דוגמת ה 6850). תקציב בשביל כרטיס מסך עד נגיד 700 שקל, ואם יש צורך בספק אז עד 250-300 שקל. תודה.

    • 41 תגובות
    • 4.1k צפיות
  20. מישהו כאן יכול לתת לי אתרים שמוכרים 1900XT בזול? אני יודע שאיפה שהו הוא עולה 2500 ש"ח... תודה מראש

    • 3 תגובות
    • 621 צפיות
  21. המחשב הנוכחי שלי הוא Athlon 64 3000 + 1 gb ram + radeon 9600 pro. עד היום שיחקתי במשחקים על רזולוציה 1024*768 ללא פילטרים באיכות סבירה. אך, לצערי כיום גם הם התחילו לקרטע. אני שוקל לקנות כ.מסך x1950 pro AGP, והתהייה שלי היא איך הוא יעבוד בשילוב עם המחשב שלי? מרבית הביקורות שנעשות על כרטיס זה באינטרנט נעשות בשילוב מעבד מטורף (X6800 או משהו), עם מערכת חדישה. לכן, האם אני יכול להסיק מהם לגבי המערכת שלי? או שאצלי המעבד יכול להגביל את הכרטיס? כמו כן, האם לדעתכם כרטיס זה יוכל להריץ טוב משחקים ברזולוציה 1024*768 בשנה-שנה וחצי הקרובות? ד"א עד כמה משמעותי הפעל פילטרים במשחקים? עד עכשיו אני לא מפעיל אותם כי המחשב שלי חלש מדי.

  22. Started by DonHuck,

    GIGABYTE nVIDIA GeForce 8800GTS 512MB PCIe אולי עדיף לקחת משהו זול יותר ללא ירידה רצינית בביצועים!????

    • 5 תגובות
    • 652 צפיות
  23. Started by AMD-GUY,

    עשיתי חיפוש פה בפורומים וראיתי דיונים שבהם סוגדים לכרטיס ודיונים שבהם הוא לא שווה אפילו שקל... אני מבולבל \: אני צריך לדעת אם שווה לי לקחת את הכרטיס הזה או אם שווה יותר 6600GT 256MB כי אני יכול לבחור רק מבין שניהם אז אל תמליצו משהו אחר. גם לא מצאתי ביקורות לכרטיס הספציפי הזה בגוגל אז אני לא יודע באיזה רמה הוא.. ואם אפשר לכתוב את היתרונות והחסרונות שלהם אז אני אודה לכם מאד תודה מראש.

    • 8 תגובות
    • 727 צפיות
  24. אני מחפש בימים אלה כרטיס ביד שנייה. הנה הצעה אחת, רציתי שתעזרו לי ותגידו לי אם הכל פה באמת אמין. מדובר על הכרטיס 6800GT PNY הנה השיחה בינינו: איזה ספק-כח יש לך במחשב? הכרטיס צריך ספק כח של לפחות 300 וואט נקי אההה... איך אני יכול לבדוק? אתה צריך לפתוח את המארז ולהסתכל מה רשום על הספק אין איזו תוכנה שיכולה לברר את זה...? לא שידוע לי המחירים של ספק כזה נעים בין 100 שקל ועד 500-1000 שקל יש לי ספק ספייר, 400 וואט אמיתי, במחשב החדש שמתי 475 וואט תבדוק אם הספק שלך מתאים, אם לא אני יכול למכור לך את שלי ב140 ש"ח זה ספק טוב עם 2 מאוורים , שעבד מצויין עם הכרטיס מסך **************************************************************************************************************** זה ב…

    • 7 תגובות
    • 1.1k צפיות
  25. Started by Slim9,

    ה 290x זול יותר בכ 150 שקל. יש לו 4 gb לעומת 3,5 של gtx. אבל הוא יותר חלש בקצת. יותר מרעיש וצורך יותר חשמל. על מה הייתם הולכים?

דיונים חדשים בפורומים