כרטיסי מסך
כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות
46,981 דיונים בפורום זה
-
תודה, וגם אם אפשר את ה-X1950pro מול ה-7900GT
-
- 1 תגובה
- 552 צפיות
-
-
גדולים?..הבנתי שיש הבדל בכמה אחוזים בודדים האם זה נכון?...
-
- 6 תגובות
- 605 צפיות
-
-
אני רכשתי את ה x1900gt ואני רוצה לדעת עם יש הבדל גדול ביניהם או הבדל כולשהו עם תוכלו להסביר תודה???????
-
- 1 תגובה
- 549 צפיות
-
-
שלום אנשים הרצתי את התוכנה 3DMARK06 על 7600gs AGP 256ddr2 128-bit חדש וקיבלתי תוצאה של 1915 נק' ללא פילטרים... זה נמוך מאד לא?? המחשב שלי: AMD3000+ 1Gb זכרון
-
- 5 תגובות
- 597 צפיות
-
-
http://www.pandas.co.il/product_info.php?products_id=14983 זה כבר מחיר שפוי!
-
- 33 תגובות
- 2.7k צפיות
-
-
אני מנסה להתקין את הדרייבר והכול עובד חלק, אני עושה ריסטרט למחשב ואז אני מקבל את ההודעה הזאת כאשר אני מנסה להפעיל את control panel של ati: CLI Application (Command Line Interface) has encountered a problem and needs to close. We are sorry for the inconvenience. מישהו יודע למה זה קורה? Net frame מותקן.... תודה
-
- 0 תגובות
- 603 צפיות
-
-
זה המפרט שלי: P4 2.4 512MB radeon 9550 256MB חברה צריך המלצה לכרטיס מסך( של GEFORCE )עד אלף שקל . איזה כרטיס טוב אפשר לקנות בסכום הזה? תודה רבה
-
- 6 תגובות
- 686 צפיות
-
-
אני רוצה לצפות בהוט במסך המחשב יש לי ממיר הוט קטן THOMSON עם חיבור עגול דומה ל SVIDEO מאחורה ... כתוב A/V OUT ויש לי בכרטיס מסך VIDEO IN שהוא SVIDEO עד כמה שאני יודע ... קיבלתי כבל עם הכרטיס מסך אבל הוא לא מתאים לחיבור של הממיר... מישהו יכול לעזור לי ?
-
- 5 תגובות
- 683 צפיות
-
-
מה שראיתי נורמלי זה Gigabyte FX7600GS http://www.logicpc.co.il/eng/Itdetail.aspx?icom=9176 מה דעתכם ? דעות ? הצעות? לצערי שונה התקציב ...
-
- 9 תגובות
- 795 צפיות
-
-
שלום, אני מעוניין לקנות כרטיס מסך למחשב שלי, המחשב בעל נתונים הבאים מעבד:amd 64 bit 3200 לוח אם : Epox 8kda3j אני לא יודע מה מהכרטיסים החדשים יתאים הכי טוב למחשב שלי, הכרטיס מיועד בעיקר להפעלת משחקים אשמח לקבל ייעוץ
-
- 7 תגובות
- 792 צפיות
-
-
שלום. יש לי כרטיס מסך מסוג GeForce FX5200... עכשיו, התקנתי את הדריבר שלו לפני איזה שנה+ מאיפה אני יכול לדעת/לבדוק אם יצא דרייבר חדש עדכני יותר או משהו כזה?
-
- 2 תגובות
- 598 צפיות
-
-
http://logicpc.co.il/heb/Search.aspx?seek=7600gt מצטער, פשוט אני חייב מהרשימה הזאת בלבד (אני יודע יש ת X1900GT ועוד בסביב ) (אני פשוט מחליף תכרטיס הX1800GTO הפגום שלי והם רוצים רק 7600GT, ה7600GT כמו ה X1800GTO ובטח הגירסאות הOC שיש ברשימה "יעשו " אותו יותר טוב מהX1800GTO ואת הליבה יותר טובה ל OC נכון?)
-
- 20 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני פשוט לא מצליח למצוא הבדלים בין השניים חוץ מהעובדה שהASUS עולה ב-70$ יותר ...על מה ולמה ???? עוד משהו קטן : x1950xtx למכירה עם משלוח עד הבית ב-472$ http://www.etech4sale.com/products/partinfo-id-254538.html לא יודע למה אבל זה ממש זול :\
-
- 1 תגובה
- 607 צפיות
-
-
שניהם של GIGABYTE שניהם 256 MB תודה
-
- 12 תגובות
- 721 צפיות
-
-
מה ההבדל בין הכרטיס 7600GT של Gigabyte לבית ה 7600GT של Leadtek? לא חבילת אקסטרים חבילה רגילה
-
- 1 תגובה
- 563 צפיות
-
-
אם אפשר בבקשה לינק לעמוד הספציפי שבו יש את הדרייבר להורדה. תודה
-
- 2 תגובות
- 551 צפיות
-
-
תכל'ס, מבחינת ביצועים איזה מהכרטיסים יותר טוב? בלי קשר למחיר ויחס ביצועים מחיר..
-
- 14 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
תגידו הX1600XT יותר טוב מGeForce 7600GT נכון ? מה תמליצו לקנות ולמה [אם זה כל כך חשוב התקציב הוא עד 900 ואני משחק ברזולוציה של 1024X768] הX1600 לא משנה איזה גירסא יותר טוב מX800GTO נכון ?! אז למה הוא עולה כמו הX1600 ? תודה לעוזרים ?1
-
- 7 תגובות
- 711 צפיות
-
-
הלוח אם והמעבד שלי תומכים ב-AGP ככה שאני צריך כרטיס מסך לAGP והמחיר שינוע בין 1200-1400 אפשר חריגה אבל שתהיה כמה שיותר קטנה... תודה מראש.
-
- 3 תגובות
- 663 צפיות
-
-
האים היתרון של הליבה החזקה עדיף על מהירות שעון מה כדאי יותר ? והאם אני יכול להגיע עם ה 7900GS למהירות של 7900GT ? כמובן בממשק PCI EX
-
- 8 תגובות
- 741 צפיות
-
-
מי עדיף מבין הכרטיסים מכל הבחינות...קירור...אמינות וחוזק במשחקים? שניהם בעלי אותו ערך....1000 ש"ח
-
- 7 תגובות
- 702 צפיות
-
-
אהלן חבר'ה! אני מעוניין כידוע להחליף את הכרטיס מסך שלי וידועים לי המחירים בארץ.. אבא שלי טס השבוע למזרח - בין היתר להונג קונג ותאילנד.. השאלה אם שווה להביא משם כרטיס...כידוע חלק מהכרטיסים מיוצרים לבטח שם... כל הנושא של אחריות לא מטריד אותי כל עוד יש הבדל ניכר במחירים... מישהו יכול לעזור לי בעניין? איפה אפשר לקנות שם? האם יש אתרים עם מחירים של המזרח בנושא הזה? תודה מראש...
-
- 4 תגובות
- 707 צפיות
-
-
כן אני יודע שהוא של ניידים רציתי לדעת אם 512MB NVIDIA® Quadro NVS 120M TurboCache™ יוכל להחזיק לי משחקים כמו America's Army או Heroes 5? אני לא גיימר רציני ולא צריך את ההגדרות הכי גבוהות אבל רוצה הגדרות סבירות ולא נמוכות. או שעדיף x1400 בכלל (לניידים)?
-
- 2 תגובות
- 636 צפיות
-
-
מה יותר טוב ?! והאם יש סתתיסטיקות או משהו כזה המתאר את כל זה לפי משחקים או משהו כזה ?!
-
- 6 תגובות
- 797 צפיות
-
-
כבר ראינו ש 7300GT, כרטיס Low-End לאפיק PCIE, מספק ביצועים גבוהים יחסית למחירו, ולכן משתלם מאוד. עד עתה, רק משתמשים בעלי לוח עם חריץ PCIE יכלו להנות מביצועים גבוהים במחיר נמוך, מה ש 7300GT מספק, אבל בקרוב זה ישתנה. האתר NGOHQ מדווח כי NVIDIA מתכוונת להוציא בעתיד הקרוב את גרסת ה AGP של הכרטיס 7300GT המוצלח, זה אמור לעורר הרבה משתמשים עם כרטיס AGP חלש ומערכת חזקה יחסית לקנות את הכרטיס הזה. אין שום מידע על המחיר המשוער, אבל סביר להניח שהוא ינוע בין 500-600שח בתחילת הדרך, וימשיך לרדת עוד ועוד במחיר.
-
- 7 תגובות
- 846 צפיות
-


