עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כרטיסי מסך

כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות

  1. Started by zivM,

    אני מעונין לרכוש כרטיס מסך חדש למחשב. השאלה שלי היא: מה עדיף יותר מבחינת ביצועים בגרפיקה חזקה? X800GT 256 מגה של ראדון? או 6600 GT 256 מגה של ג'יפורס? או אפילו 6600GT 128 מגה ? http://www.noacomp.co.il/product.asp?productid=4589 או http://www.noacomp.co.il/product.asp?productid=3384 מה ההבדל בין כל הכרטיסים עם ה128 מגה וה256 מגה? אני מעוניין בעיקר להפעיל משחקים לא כבדים במיוחד-אבל עדיין ברזולוציה וגרפיקה באפשרויות הגבוהות ביותר. במשחקים nfs mw, medal of honor pacific asault דום 3 וכד'... שהמשחקים ירוצו חלק ללא קירטועים וכד'... ומה הדבר שמדברים עליו פתיחת צינורות עיבוד? אני ממש לא מבין בזה. כמובן שעם הכרטיס אני קונה סיילנסר-אך צריך להחליט לפני איזה כרטיס הכי מומלץ מבחינת …

    • 10 תגובות
    • 845 צפיות
  2. Started by club_501,

    כן כן, כרטיס ישן מאוד. אתמול עשה לי בעיות וקרס מחדש בכל פעם כשהווינדוס עלה מחדש. האם אפשרות של צריבת ביוס מחדש יכולה לעזור לו לחזור לתפקוד נורמלי, מה דעתכם? היכן אני מוצא ביוס כזה כי מחיפושים שלי לא מצאתי כלום.

  3. Started by jean-paul,

    אם אני יעדכן את הדריברים החדשים של nvidia לgforce2 mx 400 64sdram שלי ,יהיה שינוי משמעותי במשחקים או שבכלל אני לא ירגיש בהבדל :AR15:

    • 6 תגובות
    • 1.2k צפיות
  4. היי! כאשר אני משנה רזולוצייה בווינדוס 98 על מנת להקטין את התצוגה בשולחן עבודה אני מקבל שולחן עבודה הפונה בצורה הפכית לצד שמאל ,יש פיתרון לזה? תודה!

    • 3 תגובות
    • 979 צפיות
  5. Started by Oztriker,

    היי אנשים בשעה טובה החליפו לי את ה7900 GT המקולקל שלי לכרטיס הנ''ל. אך משום מה אני לא מצליח להתקין את הדרייבר של ATI, זאת לאחר שמחקתי את הדרייבר הישן של NVIDIA.

  6. הארכיטרטורה של ampere עושה רושם, פותחה בדגש ספציפי לעומס כבד על ה- rasterizer, האמור ביחס שבין רכיב הגאומטריה - לרכיב הרנדור. היא יכולה לתת את האפקט במלוא תפארתו ברזולוציות גבוהות, לא בנמוכות. היא זקוקה לעומס כבד יותר ברנדור, כדי לווסת חלוקה האידאלית בין הרכיב שמחשב את הגאומטריה, לרכיב שמרנדר את הפיקסלים. בגלל זה apmere אינו מרשים לעומת turing מתחת ל 4K . יש לקחת זאת בחשבון למי שרוצה את המוצר. מומלץ לקחת אותו, רק אם בכוונתו לעבוד ב 4K, אחרת חבל סתם על הכסף. עבודה ממש טובה ואינטיליגנטית של סטיב.

    • 7 תגובות
    • 1.3k צפיות
  7. Started by shibie,

    שלום חברה, יש לי כרגע כרטיס 8600GTS של LEADTEK.. רציתי לשאול מה עדיף.. לקנות 8800GT ולמכור את ה8600 או לקנות עוד 8600GTS ולעשות SLI?

    • 3 תגובות
    • 683 צפיות
  8. Started by --Shadow--,

    יכיל 10 אלף ליבות, 20GB VRAM יצרוך 320W אמור להתחרות ב 6800XT https://wccftech.com/nvidia-geforce-rtx-3080-ti-20-gb-graphics-card-specs-leak/

    • 2 תגובות
    • 1.2k צפיות
  9. Started by NeptuneMB,

    אין לי מושג לגבי מסכים, רציתי לדעת איזה מסך 19' מומלץ עד לתקציב של 1700 שח, אני מתכנן קנייה של x800pro/6800gt , ואולי גם קנייה של מסך חדש,מה אתם אומרים?

    • 3 תגובות
    • 624 צפיות
  10. שלום לכולם ! יש לי את הכרטיס מסך X1950XTX של ATI ויש לו את הפונקציה של AVIVO , רציתי לדעת איך אפשר להשתמש בכרטיס הזה כדי להקליט שידורים מהטלוויזיה שלי ובאיזה תוכנה צריך להשתמש ... תודה רבה מראש לכל העוזרים ...

    • 0 תגובות
    • 566 צפיות
  11. שלום לכולם, יש ברשותי מחשב ותיק שעובד עם 5 מסכים ואני מעוניין להחליף למחשב אחר שיש לי בבית יחסית חדש עם המפרט הבא: מערכת הפעלה: OS Name Microsoft Windows 8.1 Pro לוח אם: System Manufacturer MSI System Model MS-7740 System Type x64-based PC כרטיס מסך (יש יציאה ל- 2 מסכים): NVIDIA GeForce GT 430 מעבדים וראם:

    • 6 תגובות
    • 4.1k צפיות
  12. יש לי מחשב שמחובר לפלזמה 60 אינץ' בחיבור DVI ורואים מצוין והכל טוב ויפה עכשיו המחשב שמחובר לטלויזיה זה סתם מחשב פשוט עם לוח אם שכולל בתוכו יציאה של DVI, והמעבד של המחשב זה פנטיום 4 3ג'יגה הרץ הדבר היחידי שהוספתי למחשב הזה זה כרטיס קול שיתמוך במגבר (אופטי) עכשיו לשאלה יש לי כרטיס מסך NVIDIA 7800GTX 256MB כדאי לי להרכיב אותו על המחשב? זה יתן לי תמונה יותר טובה? אני מוריד בדרך כלל סרטים וסדרות בHD אם אני מרכיב אותו זה מצריך ממני לקנות ספק של 450W לפחות כדאי? זה ישפר?

    • 3 תגובות
    • 787 צפיות
  13. Started by marking,

    מתי יוצאת גרסת 2003/2002 ה3Dmark הפופולרית? ואיך היא תיקרא? איזה מנוע יהיה שם? והיא תהיה מבוססת על DX9 כן?

    • 7 תגובות
    • 1.2k צפיות
  14. יש לי מחשב די מעפן: מעבד 3GHz אינטל לוח אם ASUS P4C800 זיכרון 1GB Dual Channel OCZ ספק כוח חלש 380W של חברה לא מוכרת... אני רוצה לקנות כרטיס מסך חדש. החיבור שלי הוא AGP. מצאתי שלושה כרטיסים שיכולים לעשות את העבודה (אני חושב) ל-3 שנים הקרובות: 1. Sapphire X1650PRO 512MB DDR2 AGPx8 עולה 353 ש"ח http://tms.co.il/product/3648 2. SAPPHIRE Radeon HD3650 512MB DDR2 AGPX8 עולה 395 ש"ח (ב KSP לא בלינק הזה) http://www.noacomp.co.il/Product.aspx?ProductID=4126 הבעיה שנגמר להם במלאי ולא יודע מתי יהיה להם אותו, חוץ מזה שאני ממש לא בטוח שהספק שלי יחזיק את הכרטיס. 3. AGP GeForce 7600 GS 512 Mb DDRII מצאתי יד שניה עולה 350 ש"ח. התקציב הוא עד 400 ש"ח (גג!!!) אם יש לכם כרטיסים יותר טובים ל…

    • 33 תגובות
    • 2.1k צפיות
  15. בכוונתי לרכוש מחשב חדש בזמן הקרוב מאוד ואני מעוניין לשמוע חוות דעת על כרטיס מסך מומלץ שאתם יכולים להמליץ לי אליו. חשבתי על הGigabyte Geforce GTX780 3GB OC WINDFORCE 3: http://www.tms.co.il/product/12847 מה אתם אומרים הוא ישרת אותי הרבה זמן? יתן לי מקסימום ביצועים במשחקים עתידיים? יש אולי משהוא יותר טוב בתמורה למחיר? תודה לעוזרים =]

    • 0 תגובות
    • 813 צפיות
  16. Started by snoopdogg,

    שלום לכולם המפרט שלי הוא: TT 420W AMD 64 3200 MSI K8N NEO PT LEADTEK 6800 GT 2 * CRUCIAL BALLISTICK עד אתמול הכל היה בסדר .. עשיתי אוברקלוקינג קליל בלבד ואז החזרתי חזרה למהירות סטוק אתמול התחלתי לראות בחלונות נקודות צבעוניות על המסך שאני פותח חלונות ולפעמים הכל נתקע... החלפתי את הכטיס מסך הישן שלי geforce 3 והכל היה בסדר אבל המחשב אחר כך נפל פעמיים. לקחתי עכשיו את הכרטיס לעבודה שמתי אותו במחשב של העבודה , ספק 240W והוא בינתיים עובד כשורה. ועוד משהו שאולי קשור , המתח 3.3V של הספק מראה בין 2.9 ל-3.1 , הכרטיס מסך מקבל המתח הזה? עד כמה שאני יודע כרטיסי מסך ניזונים מ12V . מישהו יודע מה הבעיה? תודה רבה ויום טוב

    • 4 תגובות
    • 638 צפיות
  17. שלום אשמח לעזרה, אני לא יודע עם הבעיה במסך או בכרטיס מסך יש לי Dell u2311h ו Asus GTX 560i ברגע שיש תנועה מהירה בתוכן נוצרים מעיין "קווי שבירה אופקיים" שמציגים כנראה את התמונה בהבדל של כמה פריימים. קצת קשה לי להסביר את זה במילים לכן אני מצרף תמונה שעשיתי בפוטושופ בשביל להמחיש פחות או יותר מה קורה לתמונה בעת שהתופעה קורה. http://img189.imageshack.us/img189/9593/screenqf.jpg

    • 2 תגובות
    • 608 צפיות
  18. Started by bd,

    יש לי mag770t הוא טוב או שאני יצטרף לקנות מסך חדש? :s05: יש לי אותו כבר כמעט 5 שנים יש הבדל במסכים כל כך שאני ירגיש?

    • 2 תגובות
    • 652 צפיות
  19. Started by Rango,

    שלום חברים יש לי sapphire radeon hd 6950 2 GB הגרסא הזאת: http://www.tweaknews.net/reviews/sapphire_hd_6950_review/img/sapphire_hd_6950_11.JPG ואני לא מצליח למצוא את הסיריאל לכרטיס הזה בשביל להירשם למועדון הוא לא נמצא בדף הצהוב הזה שרשום join and get rewarded ואין לי מושג איפה הוא תודה לעוזרים

    • 0 תגובות
    • 593 צפיות
  20. Started by Hack4ev3r,

    שלום לכולם לפני כמה זמן קניתי מחשב חדש והחלפתי את הכרטיס X300 שבא איתו ל MSI 6600LE ועכשיו אני רואה כל מיני תופעות לוואי על המסך עכשיו אמרו לי לבוא למעבדה ולבדוק מה קורה עם הכרטיס עכשיו אמרו לי שיש אפשרות להחליף ל Radon X1300PRO עכשיו הסתכלתי בכל מיני מקומות ניסיתי לברר מחירים שטויות וראיתי פתאום ש X800 עולה 2000 שקל והכרטיס X1300 עולה 800 שקל?! מה ההבדל בין הכרטיסים האם תכנית ה X1300 צריך להיות יותר טוב מה X800? או שכדאי לי בכלל להישאר עם ה MSI 6600LE בתודה מראש, טומי.

    • 11 תגובות
    • 934 צפיות
  21. למה למשל Flash דורש 128MB בשביל hardware acceleration (ולא מדובר על תלת-ממד)? כדי להחזיק תמונות מוידאו כדי להציג אותו ב overlay צריך הרבה פחות זיכרון, לא?

  22. דיווח באתר TweakTown טוען כי קשיים בחומרה ובקושחה עשויים לסבך את דרכו של כרטיס המסך האימתני החדש אל החנויותלכתבה

  23. חשבתי על ה7300GT SONIC ועל ה7600GS SONIC (של PALIT) עד כמה הבדל יש בינהם? הוא שווה את התוספת של הכסף? וגם ראיתי שני דגמים של 7600GS SONIC שהם אפילו יותר מומהרים http://www.pointpc.co.il/products/64212?ref=zap http://www.noacomp.co.il/product.asp?productid=6483 הם באמת יותר מומהרים מהדגם הSONIC של PALIT? לפי דעתכם שווה להוסיף כסף גם בשבילם או כבר דגמים אחרים? קיצר על מה אתם ממליצים ביחס של כסף/תועלת, אני מעוניין להשקיע כמה שפחות, אבל שהכרטיס יהיה שווה משהו... מישהו???

    • 7 תגובות
    • 617 צפיות

דיונים חדשים בפורומים