עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כרטיסי מסך

כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות

  1. אני מחפש כרטיס מסך הכי חזק שיש וכמובן מה שהכי כדאי גם כן בסביבות ה1600 ש"ח למחשב שלי הוא הולך לשמש בעיקר למשחקים גם לעריכת וידאו ואני עובד אם 2 מסכים אולי בקרוב 3 + אז רצוי שיהיה בו גם תמיכה ל2+ מסכים ו3D בעזרת כרטיס אחד אפשרי אבל לא מחייב בכלל אין לי אפשרות לSLI או CF לא פחות לא לטוב כי יש לי PCI-E אחד שעובד בX16 ואחד שעובד ב X4 והבנתי שאם אני יעשה CF\SLI אז ירדו הביצועים בכרטיס שמחובר בX16 תודה רבה על העזרה

    • 3 תגובות
    • 697 צפיות
  2. Started by AlbertG,

    אהלן, אני רוצה לשדרג את הכרטיס מסך במחשב המתיישן שלי. כרגע יש לי 8800GT . אני משחק במחשב ובמשחקים החדשים הוא כבר מקרטע... הוא כבר עשה את שלו אבל אין לי הרבה כסף לשדרוג. אני רואה שיש המון כרטיסים בטווח ה400 וקצת ש''ח אבל הם כולם נראים אותו דבר כל הHD 6570 וכו' יש משהו מומלץ? מפרט: Intel E6600 3.0ghz 4 giga ram ספק 500 וואט מסך סמסונג רחב 23 אינץ' HD מלא ומשתמש ברזולוציה 1920 1080

    • 7 תגובות
    • 665 צפיות
  3. צריך כרטיס מסך בסביבות ה500-600 ש"ח, העבודה שאני עושה עם המחשב היא בעיקר גרפיקת 2D וצפיה בסרטים דרך הTVOUT הכרטיס צריך לתמוך אחורה בAGP X4. אני מתלבט בין הnvidia 5200 , 5600, radeon 9200. אם אפשר לדחוף יכולות VIVO אז אני אשמח. חיפשתי קצת בPCH ומצאתי מס' כרטיסים שעונים לצורך שלי - FIC 9200 128mb VIVO GigaByte 9200 128mb VIVO Sparcle GFFX 5600XT 128mb Club3D 9200 128mb VIVO Leadtec Winfast 5200 128mb השאלה היא כמובן ATI או NVIDIA ? למי יש איכויות TVOUT יותר טובות? הGFFX מוציא TVOUT במסך מלא או שיש לו את אותן הבעיות של הGF הישנים (שוליים שחורים)? מי לוקח פחות חשמל? (יש לי ספק גנרי, המחשב גם ככה כבר עמוס ולא בא לי להעמיס עליו יותר מידי) יש חשיבות לכוח של הכרטיס בעבודה בפוטו…

    • 4 תגובות
    • 552 צפיות
  4. Started by David Ell,

    אני צריך כרטיס מסך חדש, המחשב שלי עומד לקרוס (לפעמים אפילו לא מראה תצוגה). החלטתי לקנות כרטיס טוב יחסית למשחקים חדשים ושיצאו, אם יש כרטיס שישרת אותי כמו שצריך ב-1300 אז לא צריך כרטיס קצת יותר טוב ב-1700 וזה הקו מחשבה. ראיתי בטווח מחירים 1060, 970, ו-1070, אז אני מבין ש-1060 ו970 הם בערך שווי כוח ? מה מביניהם עדיף? 1920X1080 המערכת הינה I5 2320 GTX 560TI P67X UD3 B3 4GB RAM ספק 620W של סיסוניק לא נגעתי במחשב 5 שנים, הצעות לייעול המחשב בכללי יתקבלו בברכה. תודה חבר'ה

    • 16 תגובות
    • 4.1k צפיות
  5. אוקיי חברס אהלן ותודה לכל אלו המנסים לעזור. לא מזמן רכשתי מחשב חדש וכרטיס מסך משובח הוא הכרחי, כרגע הלכתי על Gigabyte GV-NX66T256D GeForce 6600GT 256MB SLI DDR3 PCI Express bulk בארץ כי הוא בסביבות האלף ש"ח, הסכום שסביבו אני מוכן "לסכן". מישהו יודע על אופציה למצוא במדינות הנ"ל כרטיס איכותי יותר במחיר ששוווה את הקניה בארץ? סינגפור מדינה יקרה לפחות כמונו אך איני יודע על הונג-קונג. אם למישהו יש הצעה, טיפ או כל דבר שיכול לעזור. זה יתקבל בברכה. תודה רבה ויום מרנין.

    • 0 תגובות
    • 661 צפיות
  6. קחו בחשבון שיש לי מסך דק עם כניסת DVI. FX6200 Max 256MB TurboCache,PCI RADEON X300 SE 128MB PCI-E,DVI , TV? ללא עניין ה-DVI - מי טוב יותר מהשניים? תודה מראש.

    • 3 תגובות
    • 783 צפיות
  7. אורח אילן
    Started by אורח אילן,

    יש לי היום כרטיס מסך מובנה של אינטל והוא כל הזמן יוצא ממצב AERO - מחפש כרטיס מסך זול ובסיסי שיתאים למשימה... מה מומלץ?

    • 1 תגובה
    • 1.3k צפיות
  8. שבת שלום :-) אני מחפש כרטיס מסך בסיסי שהשימוש העיקרי בו זה חיבור המחשב לטלוויזיה באמצעות HDMI (כלומר הוא צריך להעביר גם אודיו). האם כל כרטיס מסך שקיים היום עם חיבור HDMI יודע לעשות את זה? ספציפית, האם הכרטיס הזה מספיק: http://www.ivory.co.il/catalog.php?id=4875 ? תודה

    • 1 תגובה
    • 911 צפיות
  9. בעקבות שביתת כרטיס מסך, מחפש כרטיס מסך בהוצאה מינימלית לצרכים הבאים: א. עבודה ב GOOGLE SKETCHUP ו AUTOCAD ב. תמיכה בקבצי ווידאו HD מעודכנים אשמח לכל פירור מידע - תקציב לכל היותר עד 300 ש"ח.

    • 0 תגובות
    • 768 צפיות
  10. Started by EagleX2,

    שלום, אני מחפש כרטיס מסך לחבר בסכום של 2000 שקל. הכרטיס צריך להיות בAGP ולא בpci-express כיום יש לו Nvdia fx5900xtv. בכמה כסף הוא יכול למכור את הכרטיס הזה בתודה מראש NOMIC

    • 1 תגובה
    • 609 צפיות
  11. Started by gabi1234567,

    אהלן שלום. אני מחפש כרגע כרטיס מסך בסכום של 600 עד 800 שקלים מעדיף ב600 כמובן. המפרט של המחשב הוא e6600 3.1 ghz 4gb ddr3 וספק כוח 500 וואט של fsp. אני מעוניין בכרטיס שיתמוך בדואל סקרין אם אפשר גם שלוש יהיה מעולה משחק בסימולוטר נהיגה. ומידי פעם battlefield וכאלו. לא מעוניין בגרפיקה הכי גבוהה העיקר שהמשחקיות תיהיה טובה והמשחק יזוז בפריימים נורמלים ולא 15 וכדומה. כמובן עם הכרטיס יהיה מספיק חזק ואפשר יהיה לשים על איכות גבוהה זה גם פלוס. תודה רבה לעונים.

    • 18 תגובות
    • 2.4k צפיות
  12. Started by gilloze,

    יש לי כרטיס 7900gt של msi 256 חברה אני יודע חרא חברה לכרטיסי מסך הקיצר יש לי מחשב P-D 830 3.0 doal core זיכרון 1 גיגביט , ניראה לי יש לי גנרים יש דרך ליבדוק? הארד דיסק 120 לא sata 2 !!!! ספק גנרי 350 וואט זה גם משפיע על הביצועים וזהוא? ועוד כמה שאלות יוצא לי ב3dmark 05 7440 זה לפי דעתכם בעיה בכרטיס יש פאק בכרטיס או שזה ביגלל המערכת שלי ? אם כן מה לא בסדר תודה רבה

    • 1 תגובה
    • 558 צפיות
  13. Started by shayre789,

    שלום,יש לי R9 290 בגרסאת רפרנס של Sapphire ויש לי איתו בעיה מאוד מאוד מעצבנת. תחילה הכרטיס מסך היה עושה לי BSOD פתרתי את זה על ידי פרופילי אוורור של הקירור שעשיתי דרך אפטרברנר עכשיו חפרתי לעומק כי רציתי לדעת את הסיבה הטכנית לתקלה הזאתי וגיליתי משהוא פשוט, הכרטיס מסך אחריי מאמץ של כמה שעות נתקע על תדר ליבה מקסימאלי והביצועים שלו הופכים לעל הפנים בגלל זה (אני מדבר בסדר גודל של 110 FPS ב BF4 על אולטרה לפני ו 40 אחריי) אפילו שהוא בIDLE הליבה נשארת על תדר מקסימאלי. והדרך היחידה לסדר את זה היא לכבות את המחשב להדליק מחדש (בגלל זה המחשב עשה BSOD) אשמח אם תענו מהר,שי.

    • 4 תגובות
    • 1.2k צפיות
  14. Started by smulikon,

    יש לי כרטיס מסך X800 GTO. רשום בספר שלו שיש לחבר חוט מתח שמתחבר אליו, אל הספק, ואל ה HARD DRIVE. מה זה הרד דיירב??? חיברתי אל הדיסק הקשיח אבל כל הזמן אחרי שאני מתקין את הדרייברים של הכרטיס מופיע לי מסך כחול שמודיע על תקלה בכרטיס מסך. תקלה חמורה... בבקשה עזרו לי... מה זה הרד דרייב???

    • 3 תגובות
    • 611 צפיות
  15. Started by yaniv15,

    שלום לכולם, מחפש כרטיס מסך למשחקים (כרגע רק פורטנייט) ברזולוציה של עד FHD. המעבד הוא i5 מדור 8. תקציב - עד כ-700 ש"ח, עדיף פחות. תודה.

  16. זה הדגם המדובר http://www.gigabyte.com.tw/Products/VGA/Products_Overview.aspx?ProductID=2696

    • 6 תגובות
    • 872 צפיות
  17. Started by joko7,

    אז ככה, יש לי כרטיס מסך ישן ג'י פורס 2 MAX100 64 mb שמחובר לטלוויזיה 34 אינצ' וככה אני רואה, אין לי מסך רגיל של מחשב. הבעיה היא שאני רואה את התמונה לא כל כך טוב וכמה שניסיתי לתקן את התמונה לא הצלחתי,משחקים לא מעניינים אותי ואני מחפש כרטיס מסך שיתן לי תמונה טובה ואיכותית,אינני מתכוון גם להוציא 2000 ש"ח על כרטיס, לוח האם שלי זה BIOSTAR 845 והמעבד 1.6 פנטיום 4 הזכרון 256 ,,תודה למשיבים

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  18. הי אני מעוניין לרכוש לאח שלי כרטיס מסך שיתמוך ברזולוציה גבוהה 1920X1200, בנוסף ליציאת HDMI

    • 14 תגובות
    • 1.6k צפיות
  19. Started by Rd.,

    שלום, יש לי מסך "19 ומסך "22, אני רוצה לחבר את שניהם למחשב ושעל שניהם יוצג אותו דבר. כיצד אני עושה זאת?

    • 1 תגובה
    • 706 צפיות
  20. שלום לכולם מעוניין בכרטיס מסך שתומך במינמום 3 מסכים,לא למטרת משחקים ! אלה לצפייה בגרפים כרגע יש לי לוח אם של חברת gigabyte p-35-ds3l ,מעבד Intel® Core2 Duo CPU E6750 @ 2.66GHz זיכרון 4gb ומערכת הפעלה WINDOWS 7 ספק כח EZ COOL 500 תודה רבה שי

    • 12 תגובות
    • 3.5k צפיות
  21. ואו, מוזר לרשום פה אחרי שנים... יש לי פלזמה 65" FULL HD ומקרן 4:3 שמקרין על מסך 80". הכרטיס מסך שיש לי (לא זוכר איזה בדיוק) מוציא חיבור DVI-D (כפול) אבל אני לא יכול לכוון רזולוציה נפרדת עבור כל יציאה. אני צריך כרטיס מסך שיאפשר לי לתמוך ב-2 רזולוציות שונות. אחת עבור כל יציאה. כשהראשונה תהיה רזולוציית HD מלאה - 1920x1080 (יחס 16:0) וביציאה השנייה הרזולוציה תהיה 1024x768 (יחס 4:3) אני מעוניין לשמוע המלצות על כרטיס מסך שיכול לעזור לי פה. חג שמח

    • 43 תגובות
    • 3.2k צפיות
  22. שלום לכולם אני מחפש כרטיס מסך שיתאים למפרט המצורף בעיקר מבחינת ספק כוח ומקום במארז. הכרטיס ישמש בעיקר למשחקי אסטרטגיה כגון Starcraft 2 תודה מראש לכל העוזרים. [TABLE=width: 98%] [TR=bgcolor: white] [TD=width: 15%]מק"ט[/TD] [TD=width: 55%]שם המוצר[/TD] [TD=width: 15%, align: center]כמות[/TD] [TD=width: 15%, align: center]מחיר[/TD] [/TR] [TR] [TD=width: 15%]C4160T[/TD] [TD=width: 55%]Intel Core i3 4160 3.6Ghz LGA1150 Tray[/TD] [TD=width: 15%, align: center]1[/TD] [TD=width: 15%, align: center]₪527[/TD] [/TR] [TR] [TD=width: 15%]UCACO-AP111-GBB01SI[/TD] [TD=width: 55%]בקניית מחשב חדש בלבד - Arctic Cooling Alpine 11 Rev. 2[/TD] [TD=width: 15%, align: center]1[/TD] [TD=width: …

    • 6 תגובות
    • 1.4k צפיות
  23. Started by FireFlash,

    האם יש כבר כרטיס מסך שיודע לעבוד עם הרזולוציה של 4K (באופן מלא)???? FireFlash

    • 6 תגובות
    • 8.3k צפיות
  24. Started by dorsht,

    שבת שלום. איזה כרטיסים מקבילים ברמתם (5-10% הפרשי ביצועים לכל היותר) יש לATI? כרטיס ברמה של GTX550TI פחות או יותר. תודה.

    • 14 תגובות
    • 1.6k צפיות
  25. שלום לכולם ובכן, כרטיס המסך שלי, PNY 6800GT AGP, התקלקל, ואני הולך להחליף אותו. רציתי לקבל ממכם המלצה לכרטיס מסך כמה שיותר זול, אך ברמת הביצועים של 6800GT לפחות. אני לא זקוק מעבר לזה כיוון שהכרטיס יהיה במחשב שישומש למשחקים קלים (+) בלבד. חובה שיהיה AGP, ועדיף כמה שיותר שקט - ואפילו כזה שיכול שבא עם קירור פאסיבי. תודה רבה

    • 11 תגובות
    • 1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים