כרטיסי מסך
כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות
46,981 דיונים בפורום זה
-
-
שלום לכולם. התקציב שלי הוא 1200 שקל ואני רואה 9600 XT עם 256,עם 128 וגם 9800SE והכל בערך נכנס לתקציב שלי. מה הכי כדאי לי?
-
- 12 תגובות
- 855 צפיות
-
-
צריך עזרה בבחירת כרטיס מסך מתקדם וטוב, עדיף של חברת sapphire כמובן חיבור pci-e אני צריך משהו חזק למשחקים... תביאו לי הצעה טובה כולל מחיר ואתר שאני יוכל להזמין.. דיי דחוף.. תודה לעזורים..
-
- 7 תגובות
- 648 צפיות
-
-
שלום, כמו שהכותרת אומרת, אני מחפש כרטיס מסך חדש שיהווה שיפור ניכר לעומת ה-GF Ti 4200 128 MB שמשרת אותי נאמנה כבר כמעט שנתיים. הכרטיס צריך לעלות בסביבות ה-1300 ש"ח. קראתי את הפוסט שבו כתובים כרטיסים מומלצים לכל תקציב, אך אני זוכר שבעבר ראיתי באיזשהוא פורום מישהו שכתב שביצועי הכרטיס שיש לי כיום כמעט משתווים לאלו של Radeon 9600XT, שעולה בסביבות ה-1000 ש"ח לפי מה שאני זוכר, ולפי זה ממש לא משתלם לשדרג. אז שאלתי היא האם כדאי לי לשדרג לכרטיס מסך חדש, ואם כן לאיזה? תודה מראש, גיא.
-
- 11 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום אני מעוניין לרכוש כרטיס מסך חדש, שיחזיק אצלי במחשב הרבה זמן (כעת יש לי GF 2 GTS). כבר ממש התבלבלתי מהמבחר ומהאפשרויות הרבות העומדות בפניי. אשמח אם תעזרו לי ותתנו לי כיוון - יציבות באובר קלוק בעתיד יהיה פלוס תודה
-
- 12 תגובות
- 993 צפיות
-
-
יש לי אפשרות לקנות GeForce 4 TI4200 128mb שהוא AGP X4 בלבד (לא שמחשב שזה יגיע אליו תומך יותר מזה..) ב-250 שקל השאלה שלי אם עדיף באותו מחיר לחפש כרטיס אחר או שזה שווה? לינק לכרטיס: http://www.msicomputer.com/product/p_spec.asp?model=G4Ti4200-TD&class=vga
-
- 5 תגובות
- 772 צפיות
-
-
יש לי מחשב HTPC שמחובר לפלזמה 42 אינץ' ברזולוצית 720p המפרט הוא: Athlon II x2 Dual Core 250 3.0Ghz Asus M4A785D-M PRO 2 GB 800Mhz הכרטיס מסך מובנה פשוט חלש ברמות. והייתי רוצה כרטיס מסך (רצוי קירור פאסיבי) בתקציב של עד 300 ש"ח שיריץ לי משחקים כמו pes ו-nba 2k11 על HIGH ומשחקים כמו GRID ו-NFS HP על מדיום לפחות שירוצו חלק. שוב אני מדגיש על רזולוציה נמוכה- 720P.
-
- 1 תגובה
- 882 צפיות
-
-
שלום! ביולי שאלתי פה על כרטיס מסך טוב שאפשר למצוא ב-300 שקל ולא ממש הצלחתי למצוא... עברו מאז כמעט 4 חודשים, ובינתיים כבר הלך לי המחשב. עכשיו קניתי חדש, בלי כרטיס מסך כי הכרטיס של הקודם עוד עבד. אבל הוא כרטיס מעפן. אני צריך משהו הכי טוב שאפשר למצא ב-300 ש"ח, ככה משהו חזק למשחקים. תודה מראש!
-
- 13 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אם יש הבדל עצום אני מוכן לעלות ל600 אבל זה הטופ של הטופ למשחקים כבדים בעקרון, אני לא גיימר כבד פשוט מדי פעם יוצא שאני משחק איזה משחק בנוסח קרייסיס
-
- 6 תגובות
- 750 צפיות
-
-
איזה כרטיס מסך אפשר לקנות ב-500 ש"ח? אני לא רוצה איזה MX 440 או FX5200 או ATI9200. ראיתי ב-KSP (פריטים מוזלים) GeForce 4 Ti4200 64Mb Chaintech ב-470 ש"ח! כשהתקשרתי הם אמרו שהם כבר לא מוכרים כזה (חבל! דווקא כרטיס טוב) אז יש לכם הצעות למשהו טוב, בלי חריגה מהתקציב, ואם כן - איפה?
-
- 5 תגובות
- 847 צפיות
-
-
שלום, אני מעוניין לקנות כרטיס מסך עד 500 ש"ח בעיקר לשימוש במשחקים. צירפתי את התמונות של מפרט המחשב שלי: http://img37.imageshack.us/g/24032862.png/ בתודה מראש
-
- 6 תגובות
- 1k צפיות
-
-
המעבד הוא E2160 1.8GHZ לוח אם GA-945P-S3 תודה מראש
-
- 6 תגובות
- 689 צפיות
-
-
-
שלום חברים אני צריך כרטיס מסך הכי טוב ב1000 לשדרוג מחשב של חבר לגבי ספק וזה אל תידאגו בזה אני מבין יותר פשוט עזבתי את התחום של הכרטיסים מאז אני שידרגתי לעצמי חח תודה על העזרה
-
- 3 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אני מחפש כרטיס מסך חדש וטוב שיעלה לי את כל המשחקים החדשים (BIOSHOCK, C&C3) בצורה חלקה וגם שיהיה השקעה לעתיד - כאילו שאני יוכל להחזיק איתו מעמד עם משחקים חדשים לאורך הרבה זמן... יש לי 1000 ש"ח ואלי יש גם אפשרות לטרייד-אין... יש לי עכשיו במחשב Point-Of-View Geforce 7600GS (יש לי אותו עם הקופסא והדרייבר) ולפי מה שבדקתי הוא עולה בסביבות ה500 - 600... אז למישהו יש הצעות?
-
- 8 תגובות
- 843 צפיות
-
-
ברור לי שלא כל משחק יפעל חלק ברזולוציה כזאת אבל עדיף שיהיה כמה שיותר חזק ובהתאם זיכרון ראם.. תודה רבה
-
- 9 תגובות
- 852 צפיות
-
-
שלום חברי פורום גרפיקה. אני גיימר כבד ואני מעוניין בכרטיס הכי טוב שאפשר לרכוש ב1000-1100 אני הרבה זמן לא בעסק של כרטיסי מסך ואם אני לא טועה הכי טוב שיש במחיר הזה הוא RADEON 9600 XT ? ועוד שאלה קטנה... אם כרגע יש לי P4 2.6 GHZ 512 PC 3200MB DDR אני יוכל להריץ דום 3 ופאר קרי על HIGH ? תודה מראש
-
- 35 תגובות
- 2.5k צפיות
-
-
שלום לכולם אני מתכנן לקנות מחשב וחשבתי על כרטיס מסך הזה: BFG NVIDIA GeForce 8800 GT OC 512MB מה אתם אומרים??כדאי?? זה המפרט: Intel® Core2 Quad Q6600 + Arctic-Cooling Freezer 7 Pro GIGABYTE GA-P35-DS3L Core 2 Quad Intel P35 DDR2-1066 G.Skill DDR2 4096MB 800MHZ 2GX2 Dual Channel Kit CL5 Western Digital WD5000AAKS 500GB SATA2 7200rpm 16MB Hard Drive ANTEC P182 Black Corsair VX Series 450W PSU
-
- 8 תגובות
- 746 צפיות
-
-
אני מחפש כרטיס מסך ב100 עד 200 שקל גג.... אם מישהו יכול למצוא לי לינק איפה אפשר להשיג דבר כזה, אני יודה לו מאוד בתודה מראש. קובי.
-
- 17 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
לפני איזה 3 ימים שאלתי על מפרט בפורום מפרטים , והציעו לי את המפרט הזה: http://www.hwzone.co.il/community/index.php?topic=146636.0 שמו לי במפרט הזה את הכרטיס מסך: Leadtek PX7800GT TDH PCI-e 256Mb Retail Video Card 1 2450 ¤ שהוא עולה 2450 שקל שזה לדעתי דיי המון , יש לי את הכסף בשביל כרטיס מסך כזה עם המפרט שהציעו לי , אבל אני חושב שזה מוגזם קצת לשים 2500 על כרטיס מסך , ועדיף לחסוך את הכסף ולקנות כרטיס קצת פחות טוב בפחות כסף , אבל גם מעולה , כמו: SAPPHIRE X800GTO2 256MB PCI-EXPRESS RETAIL שהוא עולה 1500 שקל , השאלה שלי היא אם הכרטיס הראשון הוא באמת כולכך שווה את הכסף ולהוסיף עוד 1000 שקל , או שהכרטיס השני גם טוב והוא הרבה יותר שווה ביחס ב1500 והוא יריץ לי את כל המשחקים בצורה…
-
- 10 תגובות
- 946 צפיות
-
-
-
איזה כרטיס מסך הכי טוב ב 200-300 לא יותר! אני לא משחק משחקים רק סרטים ואינטרנט! אז שלכרטיס תייה איכות טובה
-
- 5 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
טוב אז אני מתלבט לגבי כרטיסי מסך שונים,ואני רוצה לקנות את הבחירה הטובה ביותר בסביבות 2000 שקל. 1.המשחקים שאני משחק בהם-assassins creed iv,tomb raider 2013,lol,diablo 3,hearthstone,arkham origins,the wolf among us. 2.אני מתלבט בין כמה כרטיסים(הצעות לכרטיסים אחרים יתקבלו בברכה)-r9 290,r9 280x toxic,gtx 770 twin frozrr ואולי gtx 780 3.אם r9 290,אז יש לי 2 מאווררים במארז והכרטיס יכול להגיע ל95 מעלות..זה בטוח? 4.האם ספק כוח של seasonic 650w gold יספיק לכולם?(יש לי i5 2320,דיסק קשיח 500gb,4gb ראם) 5.כבר בדקתי אבל ליתר ביטחון- h61-s2-b3 הלוח אם מתאים לכרטיסים? 6. הכרטיס צריך להספיק לכמה שנים (3 עד 5) תודה מראש
-
- 3 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
חבר שלי נוסע לארה"ב ורוצה לקנות כרטיס מסך חדש, בסכום הנ"ל.. הוא צריך המלצות לחנויות בניו יורק סיטי בנתיים יש את החנות www.jr.com ויש שם את הכרטיס הזה ב300$: http://www.jr.com/JRProductPage.process?Product=3993328 שהוא נראה לי הכי טוב שאפשר להשיג בסכום הזה. אם מישהו ימצא משהו יותר טוב או אותו כרטיס של חברה אמינה יותר, ויודע אולי על חנות אחרת? תודה
-
- 2 תגובות
- 621 צפיות
-
-
מסקרן אותי לדעת למה יש לכרטיס הזה מחיר אסטרונומי זה דגם הSDI שעולה 20 אלף ש"ח יותר מהFX4000 'הרגיל'.. http://tms.co.il/product/2464 וקצת פרטים על סדרת הFX, זה כרטיסים לרינדורים מאסיביים מאוד?
-
- 9 תגובות
- 959 צפיות
-


