כרטיסי מסך
כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות
46,981 דיונים בפורום זה
-
בפורום פה אומרים שהX600 XT מתאים רק לPCI - E. אם מישהו יכול להסביר לי מה זה PCI - E, הוא יעזור לי מאוד. בתודה מראש אלדד כהן... ;D
-
- 6 תגובות
- 606 צפיות
-
-
בפורום פה רושמים שהX600 מתאים לPCI - E. ציטוט מתרד: "PCI - E זה PCI EXPRESS תקן חדש בנוסף גם לכרטיסי מסך." אם מישהו יוכל לפרט לי מה זה התקן החדש, ולמה לא מומלץ לקנות את הX600 הו יעזור לי מאוד, מכיוון שאני מתכוון לקנות מחשב ואני נטלבת איזה כרטיס מסך לקנות. אני מטלבת בין ה R9800P לX600. בתודה מראש על עזרתכם שגיא כופר. ;D נ.ב ענה ענו לי על השאלה בקשר לPCI - E זה חשוב לי מאוד.
-
- 1 תגובה
- 549 צפיות
-
-
שלום, אני קונה מחשב חדש - והכל סגור חוץ מכרטיס מסך (אני עדיין מתלבט). אז ככה - אני לא גיימר, וכאשר יוצא לי לשחק זה ברזולוציה 1024X768 - לא יותר. אז אם אלו הדרישות שלי האם אני יכול להסתפק בכרטיס מסך ATI X600PRO , או אני צריך לקנות את ה6600 של NVIDIA - יותר יקר בלפחות 100 ש"ח. תודה
-
- 3 תגובות
- 615 צפיות
-
-
כדאי לקנות של SAPPHIRE או של POWER COLOR ? הבנתי שהביצועים פחות או יותר אותו דבר
-
- 4 תגובות
- 764 צפיות
-
-
שלום לכולם, אני קונה מחשב חדש מבוסס פנטיום D930 אני מחפש כרטיס טוב שיסחוב לי NFS MW וכאלה.. כמובן עם DVI האם זאת העסקה הכי טובה בטווח מחיר הזה? האם יש משהו יותר מששתלם שאני יכול להביא?? תודה רבה קובי.
-
- 4 תגובות
- 572 צפיות
-
-
ראיתי ב-X-BIT את הכרטיס הזה של MSI שכרגע הוא כרטיס קונספט אבל אני ממממממממממאוד מקווה ש-MSI ימכרו אותו ובמחיר סביר! http://www.xbitlabs.com/news/video/display/20050601233856.html מה אתם אומרים?
-
- 5 תגובות
- 721 צפיות
-
-
אני רוצה כרטיס מסך שמעתי ש-XXX יש לה מאוורים פצצות ובלי קשר אני יודע שהם טובים אם לא בין היותר טובים בעולם על איזה כרטיס מסך אתם ממלצים שלא עולה מיליון דולר אבל שיהיה מספיק טוב לכל מה שוקרה היום אני ידוע ש X800 הכי טוב אבל בוא נרד ממהר אנא תגובתכם בבקשה
-
- 1 תגובה
- 732 צפיות
-
-
שלום אני טס בפלייט סימולטור x לאחר שהתקנתי את המטוס 747 של ifly אני מקבל הודעת שגיאה out of memory.... ויש לאתחל את הסימוטור מחדש המחשב שלי מבוסס: מעבד e8400 זיכרון : 4mb ddr2 800mhz כרטיס מסך: ati hd 4800 512 לוח אם: asus p5q כשאני בודק את המחשב אני רואה שיש עוד זיכרון אבל אני מגלה שפלייט סימולטור צורך את כל משאבי המחשב ( cpu =100%) השאלה שלי מה לא בסדר ? הזיכרונות של המחשב או הזיכרון של כרטיס המסך? האם אני צריך להחליף כרטיס מסך או שאני צריך להגדיל את נפח הזיכרון. תודה
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
שלום החלטתי להפוך מסך המחשב לטלויזיה ולא הבנתי איזה כרטיס האכות יותר טובה בראיית טלוזיה ואם יש לכם דעה אשמח לקבל דגם של כרטיס טוב
-
- 1 תגובה
- 559 צפיות
-
-
שלום. הייתי שמחה לקבל קצת הסבר בנוגע להבדל בין השניים. לפי הבנתי כרטיס מסך הוא פשוט הגדרה לכרטיס מיושן יותר - אשמח אם תתקנו אותי ! תודה.
-
- 2 תגובות
- 3.8k צפיות
-
-
עבור מחשב שלא מיועד למשחקים בכלל, אבל יריץ ויסטה עם ממשק ארו, כרטיס מסך און-בורד יספיק? אם להיות יותר ספציפיים: אז הכרטיס על הלוח הזה יעשה את העבודה? http://www.asus.com/products4.aspx?modelmenu=2&model=1585&l1=3&l2=101&l3=496 מבוסס על פי המפרט על X1250, אם לא, יש לכם המלצה על לוח אחר של ASUS (במחיר סביר) עם כרטיס יותר חזק, (עבור AMD AM2 ) או פשוט לקנות איזה 6200TC וזהו? תודה מראש
-
- 1 תגובה
- 568 צפיות
-
-
שלום רציתי להתיעץ האם כדאי ליקנות החודש כרטיס מסך כמו x1900xt/xtxובמחירים האלו או כדאי לחכות ל-dx10 והאם המחירים יהיו בסביבות ה-xt/xtx בתודה מראש
-
- 4 תגובות
- 708 צפיות
-
-
שלום בהמלצות שקיבלתי על מפרט מחשב הציעו לי פעמיים כרטיס מסך עם 2 גיגה זיכרון: כרטיס מסך: Sapphire ATI 6950 2GB GDDR5 PCI-E HDMI DUAL BIOS!!! כמות: 1 - מחיר: ₪1150 או: HIS 6950 IceQ X 2GB GDDR5 ברכישת מחשב חדש, יחידות 1 ₪1156 http://www.rsm.co.il/product.aspx?productid=3050 ופעם אחת המליצו לי על שני כרטיסי מסך כל אחד עם 1 גיגה Connect3D ATI Radeon 6850 1GB GDDR5, יחידות 2 הייתי שמח להבין את היתרונות והחסרונות בין האפשרויות האם עדיף כרטיס מסך אחד או שניים? במה הביצועים יותר טובים? תודה רבה דורון
-
- 6 תגובות
- 870 צפיות
-
-
יש לי מחשב אחד ואני מעוניין לחבר לו 2 מסכים על מנת להפעיל תוכנה מסוימת אפשר לקבל המלצה/עזרה איזה כרטיס מסך אני צריך ואם זה אפשרי?? אם אפשר לקבל שמות\סוגים של כרטיסים מ ZAP אני אשמח !!
-
- 12 תגובות
- 875 צפיות
-
-
אני רוצה ליקנות מחשב ואני מיטלבת בקשר לכרטיס המסך ורוצה לישאול את דעתכם שתי 6600GT בSLI (אם איפשר) או 7800GT אחד
-
- 14 תגובות
- 785 צפיות
-
-
כיום יש לי XFX HD6870 1GB Black Edition (Oc X2 Crossfire) 2 כרטיסים כאלה שעברו OC מהחברה ועשיתי מהם CROSS FIRE והם בגלל זה גם נותנים לי 2GB.. עכשיו רציתי לשאול: א) כמה שתיהם שווים היום? ב)איזה כרטיס מסך בעל ליבה אחת מקביל מבחינת ביצועים ל2 הכרטיסים האלו ביחד? (גם של NVIDIA וגם שלAMD)? תודה לעוזרים!
-
- 3 תגובות
- 719 צפיות
-
-
שלום אני מעוניין בכרטיס מסך טוב ב400-500 שקל קיים דבר כזה ;D
-
- 17 תגובות
- 2.3k צפיות
-
-
יש 2 מתחרים עיקריים שנתקעתי עליהם 4870 וה 5750. יש איזה אתר שמציע את ה 5770 ב 499 , נראה קצת לא הגיוני, מחר אתקשר לבדוק את העניין חוץ מזה מה באמת עדיף? האם DX11 כל כך שווה?
-
- 1 תגובה
- 757 צפיות
-
-
שלום אני צריך כרטיס מסך ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש שקט. מה אתם אומרים על זה? https://tms.co.il/product/4888
-
- 1 תגובה
- 635 צפיות
-
-
רציתי עזרה בקניית הכרטיס מסך החדש שלי.. התקציב שלי הוא כ800 ש"ח ורציתי כרטיס שיחזיק הרבה זמן ויהיה ניתן לעשות OC בצורה טובה איתו. יש לי AMD 2000 על לוח של ASUS AGP עד כפולה של 8 תודה רבה
-
- 12 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
יש למישהו הצעות ? המון תודה
-
- 6 תגובות
- 641 צפיות
-
-
במקום העבודה אנחנו קונים מחשב HP עם מעבד E6300 ו- 1GB זיכרון. למחשב יש כרטיס מסך O/B מסוג Intel GMA X3000. למחשב יש צ'יפסט 965Q שכנראה מכיל גירסה מקוצצת של ה- X3000. במחשב נשתמש לעבודה עם OFFICE ו- PHOTOSHOP ואנחנו שונאים תגובות איטיות של המחשב. המחשב ישמש אותנו למשך 3 שנים+. אני לא סומך על הכרטיס של אינטל וחשבנו כדי למנוע גניבת זיכרון ע"י הכרטיס של אינטל ולשפר קצת את הביצועים במינימום מחיר להוסיף כרטיס מסך נפרד GF 7300GS 256MB שיש לו גם יציאת DVI (מה שאין לאינטל). האם אכן 7300GS יהיה יותר טוב מ- Intel X3000 ? אנחנו ממש מוגבלים בכסף ולהוסיף כרטיס מסך הרבה יותר טוב מזה הוא לא אופציה אפשר רק משהו קצת יותר יקר. האם במקום זה עדיף להוסיף עוד 1GB זיכרון ? תודה
-
- 19 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אני כל הזמן מוציא כסף על כרטיסי מסך ואני יכול לומר לכם שאני רוצה לקנות כרטיס מסך חדש משהו קורה לי אני מרגיש טוב והחיפוש וכל מה שקשור לכך עושים לי טוב לא יודע הריגוש הזה גם לכם יש את זה ? שלא לדבר על זה שהוא מגיע ואתה פותח אותו איזה אושר
-
- 51 תגובות
- 4.5k צפיות
-
-
מה קורה חברים, אני מחפש כרטיס מסך אכזרי שיריץ היום באטלפילד 3 על אולטרה, שיחיה בכבוד בשנתיים הקרובות (לא מצפה שהוא באמת יהיה חיה עוד שנתיים, אבל שיריץ משחקים כמו שצריך). בעיקרון התקציב שלי הוא דיי ניחוש, אני חושב שהוא אמור להספיק למטרות האלה, כרטיס ב-400/500 נשמע לי קצת הסחפות, אבל תרגישו חופשי להביע את דעתכם בלי שום קשר אם אתם חושבים שנדרש יותר. תודה (:
-
- 11 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
שלום אני עומד לקנות מחשב לכמה שנים ואני חושב קדימה. מתוך הכרטיסים המוצעים למכירה ישנם 2 כרטיסים שאני מתלבט ביניהם : 1. GAINWARD GTX970 4GB 215BITS המחיר שלו 1631 שקלים. 2. MSI R9-390 8GB 512BITS המחיר שלו 1687 שקלים. במחשבה לטווח הארוך האם להעדיף את MSI בגלל שהוא 8GB 512BITS . והאם אתם ממליצים לי על כרטיס אחר בטווח המחירים הזה.
-
- 17 תגובות
- 3k צפיות
-


