כרטיסי מסך
כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות
46,981 דיונים בפורום זה
-
שלום אנשים =) אוקע, אז דבר ראשון. מה זה כרטיס טלויזיה? עד כמה טוב זה עובד, האם אפשר לראות דרכו Yes, כמה זה עולה. והכי חשוב, מה האיכות של הדבר הזה (בסקלה בין 1 ל10).
-
- 3 תגובות
- 614 צפיות
-
-
רציתי לשאול האם שווה לקנות את הכרטיס הזה WinFast TV2000 XP Deluxe+radio ב 353ש"ח (הכי זול שמצאתי) ורציתי לשאול בכללי לגבי האופציה של TIME SHIFTING שקיימת בכרטיסי טלויזיה, איך היא עובדת והאם היא ממלאת את הדרישות הממוצעות
-
- 2 תגובות
- 769 צפיות
-
-
אני מחפש כרטיס טלויזיה חיצוני שיתמוך במדיה סנטר של ויסטה בתקציב של 400 שקל אשמח לקבל המלצות
-
- 2 תגובות
- 591 צפיות
-
-
שלום .. מצאתי בארון שלי כרטיס טלויזיה דיי ישן .. ואין לי מושג איזה דגם , או כל מושג על פרטים על הכרטיס ... חשבתי לחבר אותו במחשב של אחותי הקטנה ! האם תוכלו לעזור לי למצוא לו דרייברים וכדומה ? (ניסיתי לחפש כבר כמה פעמים אך ללא הצלחה) צילום שלו -- > http://img180.imageshack.us/img180/442/img1760la0.jpg
-
- 5 תגובות
- 693 צפיות
-
-
יש לי YES בבית ואני רוצה לראות גם תוכניות טלויזיה של HOT כמו "האלופה 2" וכו'. רציתי לדעת עם אני יכול לקנות כרטיס טלויזיה והאם אני יוכל לצפות בתוכניות של HOT. ערב טוב וחג פסח שמח וכשר ירון.
-
- 5 תגובות
- 667 צפיות
-
-
יש לי מחשב ישן...P2 450 MHz עם כרטיס מסך לא משהו (Riva TNT 16mb) ואני רוצה לרכוש כרטיס טלויזיה בשביל לראות טלויזיה במסך המחשב שלי, יש לי כמה שאלות.. האם האיכות תהיה גרועה יותר מאשר בטלויזיה רגילה? האם המחשב שלי מספיק חזק בשביל זה? ואיך אני בוחר כרטיס טלויזיה מתאים..?
-
- 2 תגובות
- 716 צפיות
-
-
יש איזה כרטיס טלויזיה שיכול לקלוט את השידורים של yes?
-
- 7 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אני מעונין להוסיף כרטיס מסך למחשב שלי בתקציב של כ- 750 ש"ח לעריכת וידאו. המפרט של המחשב שלי הוא: מעבד - e6600 לוח אם - gigabyte 965p-ds3 זיכרון - 2gb 667 cl5 כרטיס מסך - bfg 8800 gts 320 oc דיסק קשיח - wd 250gb 16mb ספק - liberty 500w צורב - lg h30n מסך - mag 17 8ms אגב לדעתי על הלוח אם יש מקום רק ל- PCI-e אחד של 16. אשמח לשמוע המלצות על כרטיס טוב במחיר כאמור. תודה מראש
-
- 2 תגובות
- 551 צפיות
-
-
מחפש לקנות כרטיס טלויזיה עם הקלטה בחומרה. הכרטיס מסך שלי 7600GT שאלה נוספת. איך אני מחבר את הטלויזה והממיר של הכבלים לכרטיס טלויזיה שאקנה. האם צריך מפצלים וכד' האם צריך לקנות ממיר נוסף מחברת הכבלים? תקציב כ 500 שקל
-
- 0 תגובות
- 554 צפיות
-
-
אהלן, מישהו יכול להמליץ לי על כרטיס טלויזיה איכותי במחיר סביר... עד 300 ש"ח (אני יודע שיש יותר איכותיים ויקרים יותר אבל יש אילוץ תקציבי...) תודה מראש
-
- 1 תגובה
- 773 צפיות
-
-
לא עובד לי הסאונד בו.... התקנתי דרייברים והכל ולא עובד לי הסאונד המזו*ין. אגב פעם לא עבד בכלל האות וידאו והטכנאי הטמבל בצ'יפ מחשבים בראשל"צ, קניון ערי החוף, אמר לי כי הכרטיס לא עובד
-
- 5 תגובות
- 626 צפיות
-
-
כרטיס טלויזיה עם יכולת קליטה מלוין מי הכי טוב ? אנא תנו לי המלצה בבקשה.מחיר עד 1000 ש"ח
-
- 2 תגובות
- 902 צפיות
-
-
שלום מישהו כאן מכיר את הכרטיס טלויזיה של MSI שנקרא TV @nywhere ? עד כמה שידוע לי זה כרטיס שנמכר רק בפנדה...
-
- 6 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
אני מחפש כרטיס טלויזיה ,אשר יהיה מסוגל לבצע העברת סרטים מקלטת וידאו רגילה ל MPEG1 -MPEG2 ו-DIVX אני בעל מחשב AMD ATHLOON 2200 וזכרון של 512 DDR. אני מתלבט בין PCTV PRO של PINICLE (עם אפשרות של סטריאו). לבין MSI TV שהומלץ פה בפורום. אם תוכלו להמליץ על אחד מהם או אחד אחר יותר טוב. התקציב שלי הוא עד בערך 700 ש"ח. תודה.
-
- 4 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
חוו דעתכם על הכרטיס הזה http://www.p1000.co.il/hot_sale_product.asp?came=10&g_id=9309360 לכאורה, עפ"י מה שמוצג שם, יש לו רזולוציות לא רעות. האם הוא מגיע לאיכות של הופוג 150? (באיזה צ'יפ משתמש ההופוג?) אני כלל לא זקוק לטיונר (הקלטה רק מוידאו, מצלמה אנלוגית ומהממיר)
-
- 1 תגובה
- 577 צפיות
-
-
מה מומלץ? אני בסך הכל רוצה לראות AXN בחדר שום דבר מסובך... אם אפשר אז כרטיס תומך בממירים דיגטליים וכאלה.. פשוט להפוך את המחשב גם לטלוויזיה. שיציג באיכות אבל זול.
-
- 3 תגובות
- 663 צפיות
-
-
אני הולך לקנות בקרוב מסך 19" חדש (LCD במקום ה-CRT) ובגלל שיש לי ממיר מיותר של יס בבית החלטתי לחבר אל המחשב שלי כרטיס טלויזיה. התקציב שלי הוא 300-350 ככה וגמיש במידת הצורך. אז רציתי לדעת, מה הכרטיס הכי טוב שאני יכול למצוא במחיר הזה? בכל כרטיס יש פונקצייה של הקלטה ועצירת השידור? כי זה חשוב לי. תודה
-
- 5 תגובות
- 572 צפיות
-
-
הזמנתי כרטיס טלויזיה - WinTV-PVR-150 Hauppauge. קודם כל, מה דעתכם עליו? עכשיו, מה שאני צריך, זה הסבר איך לחבר אותו לממיר קיים של YES. אני יודע שאפשר יהיה לצפות רק באותו הדבר, אבל זה רק עד שאני יקבל ממיר בנפרד. תודה.
-
- 4 תגובות
- 558 צפיות
-
-
קיבלתי טלויזיה חדשה לחדר ואני רוצה לדעת אם אני יכול לשדר תמסך שלי לטלויזיה יעני מה שאני עושה במחשב יראו בטלויזיה ואז אני יוכל לשדר סרטים וכל זה אם כן איזה כרטיס כדאי לקנות בחיר הכי זול ואיכותי..
-
- 4 תגובות
- 957 צפיות
-
-
שלום אשמח לקבל המלצות: אני מעוניין להוריד סרטי וידאו אנאלוגיים למחשב על מנת שאוכל לצרוב אותם בתקליטור לאחר מכן. איך אני עושה זאת משהו חובבני לא מקצועי
-
- 1 תגובה
- 718 צפיות
-
-
היי, יש לי כרטיס טלויזייה שיש בו כניסות: video-in tv-in וכבר חיברתי אליו את המצלמת וידאו הסטנדרטית שלי אליו וראיתי את עצמי בזמן אמת אז רציתי גם לנסות לעבוד עם המצלמת וידאו בנט מיטינגט אותוכנות אחרות דומות אבל זה לא עבד! כי המחשב לא זיהה את המצלמה כמצלמת אינטרנט. אז רציתי לדעת אם יש איזה תוכנה או משהו שאני יכול לעשות שכשאני יחבר את הצלמה בחיבור s-video אז זה יזהה אותה כמצתלמת אינטרנט ואני יוכל לדבר ככה עם חברים שלי............ תודה מראש, יובל
-
אהלן, האם זה אפשרי לקנות 1060 3gb עם אחריות באיזור ה500₪? אני גם מחפש כרטיס עם חיבור אחד של 6 פינים באיזור 450-500 ₪ עם אחריות, עם כמה שיותר cuda cores אם למישהו יש אשמח לקבל הצעה. ספק כוח 550w, מעבד i5 4460 תודה!
-
- 0 תגובות
- 982 צפיות
-
-
אהלן אני רוצה לקנות כרטיס יד שניה מבחור שהשתמש בו כ4-5 חודשים לכרייה יש עוד שנתיים ו8 לאחריות זה סבבה? כמה נזק יכול להיגרם בתקופה כזו?
-
- 8 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
בס"ד שלום יש לי כרטיס מגה בייט 512 geforce 8600 gt אני רוצה להחליף לכרטיס יותר טוב לא בהרבה יותר טוב אבל יש כמה מגבלות , המעבד שלי , או עוד כמה דברים שאני לא מבין בהם...(כל מיני חפירות שחבר שלי חפר לי).. אז ככה , זה המעבד : intel core 2 duo E7200 2.53 GHZ 4.00 GB RAM אם צריך לפרט עוד משו תגידו לי ואני יפרט (גם תסבירו לי איך להגיע למידע הז וכ'ו)... אני לא רוצה לשלם יותר מ300 שקל.. שמעתי למשל על ה 8800 gts ?? 9500?? תודה לכל מי שעוזר... ואגב אל תציעו לי מהכרטיסים החדשים כי המחירים שלהם מטורפים בשבילי..
-
- 4 תגובות
- 627 צפיות
-
-
אני עובד על תוצאות ה 3d mark Vantage ואני שם לב שבמערכת של אילן יש 470 SLI והוא מקבל 182.33 נקודות במבחן הפיסיקס... http://www.ilans.net/3d_low.jpg במערכת על נחום של 470 + 9800GT לפיזיקס והוא מקבל ציון של 224.93 נקודות במבחן הפיזיקס.. http://img838.imageshack.us/img838/7168/69242463.jpg האם כרטיס יעודי לפיסיקס יותר טוב מSLI ??
-
- 1 תגובה
- 757 צפיות
-


