כרטיסי מסך
כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות
46,981 דיונים בפורום זה
-
אוקיי, קודם כל המסך שנקנה הוא Bell bl776B מסך 8ms מיצרנית שעד כמה שידוע לי היא לא מוכרת... בהשוואה למסך הCRT המזדנקן שהיה לי מדובר בשיפור מדהים... המסך הקודם שלי היה ממש מעאפן ומחשיך פתאום בלי סיבה... תופעה שכמובן לא קיימת בסך הנ"ל... כמובן שגם הצבעים חדים וחיים ללא שום שינוי בדרייברים (digital vibrance למש"ל של נווידיה) טוב, בטח לא חשבתם שאני פה סתם כדי לספר לכם על המסך אלא יש כמה בעיות קטנות... למעשה, בעיה אחת, כנראה שחלקו העליון של המסך טיפה חשוך יחסית לשאר המסך ניתן לשים לב כאשר חלון פתוח על כל המסך ואז שורת הכותרת חשוכה יחסית לשורת הטאסקבר, שהן אמורות להיות בצבעים זהים... האם זוהי בעיה ידועה במסכי LCD או שמא רק במסך הספציפי הזה ?
-
- 15 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אז אני מבין שזה ככה לכולם הורדתי את ה"HOTFIX" באתר שלהם זה לא ממש עזר איך אני משנה את מהירות המאוורר? ראיתי מדריכים באנגלית וזה לא עזר (למרות שאני יודע אנגלית ברמה של שפת אם [בלי מבטא]) מישו יכול להביא מדריך שהוא יותר USER FREINDLY? עם תמונות? נ.ב. מזל שאני קונה לו קירור מים בקרוב 120% ביצה מטוגנת על זה =]
-
- 6 תגובות
- 803 צפיות
-
-
היי אני צריך המלצה לכרטיס מסך ב300 שקל ופחות שיתן ביצועים נורמלים חחחח עד כמה שאפשר ב 300 שקל חברה שלי רוצה סימס 2 יש לה P4 3GHZ 512 RAM אם זה עוזר תודה מראש
-
- 6 תגובות
- 575 צפיות
-
-
אני משחק עכשיו בHL2 EPISODE 1, ומשום מה אני יכול להפעיל HDR+AA... איך זה יכול להיות? הרי לפי מה שהבנתי הכרטיס שלי מבחינה חומרתית לא מסוגל להתמודד עם 2 הפעולות בו זמנית כי יש לו רק בקר אחד או משהו בסגנון שעושה את אחת מהפעולות.
-
- 2 תגובות
- 586 צפיות
-
-
ברשותי 8500ל אי 128 הבעיה היא שבמשחק ניד פור ס אנדרגרואנד המשחק ניתקע לי אחרי 10 דקות משחק בערך יצוין שיש לי את הדרייבר החדש ביותר 4.2 ומחשב 3ג עם 512מ כך שלא נראה לי שהבעיה במחשב לאחר ריסטרט מופיע לי תיבה שהמחשב ניסגר בגלל חוסר יציבות של הכרטיס מסך שעובד ללא oc מה הבעיה לדעתכם?
-
- 5 תגובות
- 796 צפיות
-
-
ואיך הכרטיס הזה http://www.msicomputer.com/product/p_spec.asp?model=NX6800-TD128&class=vga
-
- 8 תגובות
- 756 צפיות
-
-
יש לי FX5200 של גינוורד ובתפריט של גינוורד על הכרטיס (כרטיסיה פרפורמנס שאפשר להעלות שם את המהירויות שעון של הכרטיס) רשום שהזכרון הוא במהירות 266 (אפשר להעלות עד 400 ולהוריד על 250) והליבה היא במהירות 250 (אפשר להעלות רק עד 300) וראיתי פה אנשים עם אותו כרטיס שרושמים שהמהירות זכרון שלהם היא 400 בלי אוברקלוק. עבדו עלי?? ד"א, בתפריט של הפילטרים אני שם את זה על application controlled, מה זה אומר? ומה זה פילטרים ANSITROPIC?
-
- 24 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
היי, יש לי כרטיס AMD ושני המשחקים שאני הכי מצפה להם ARMA III ,Metro: Last Night תומכים במנוע Physx שהשימוש בו נראה דיי מרשים בהם - ולא פתוח למשתמשי AMD. למישהו יש מושג מה הולך לקרות עם עם זה? ל-AMD יש פתרון כלשהו או שהם הולכים למות? מדאיג מאוד.
-
- 52 תגובות
- 5.5k צפיות
-
-
לוח אם של GIGABYTE מודל 945GZM ספק 500W של HEC ו מעבד E6320 ניסיתי לחבר 4850 של ספיר במחשב הזה אם שני ספקים שונים , בשניהם המסך מראה NO SIGNAL , גם במסך אחר זה ככה ובמחשב אחר הכרטיס עובד , אז מה הבעיה ? תודה רבה למי שעוזר הכרטיס מסך הוא 4850 של ספיר דגם VAPOR X אם 512MB
-
- 11 תגובות
- 973 צפיות
-
-
Ethereum Mining Benchmark - מסביר לי את "החוצפנים" שמבקשים כיום במשומשים סכומים הזויים עבור 290/390 יד שניה. לא שאני מצדיק אותם, אבל יכול לפחות להבין. לתפיסתי עולם הזוי שחי לו על הונאת פונזי ענקית, שמתחילה ב- bitcoin וממשיכה עד היום עם שמות אחרים. אותה הגברת רק השם שונה. שיבושם להרפתקנים... אולי יראו מזה כסף, אם בכלל... שלשום אני ב TMS אוסף את המארז שהזמנתי, מסתכל על ערימת המאיצי 1080Ti ששוכבת בצד ומיועדת ללקוח בודד, סתם שואל מה זאת הכמות הזו כולה לאותו לקוח ? מספר לי המנהל (קיריל) שזה עבור לקוח שטס עוד הלילה ממוסקבה לישראל, לקנות אצלו את כל הכמות שנותרה אצל היבואן בארץ כי בישראל כרגע המחירים הכי זולים באזור זה של הגלוב…
-
- 4 תגובות
- 3.4k צפיות
-
-
אני בהתלבטות עם לבסס מערכת מחשב חדשה על הכרטיס hd6950 כי יש אותו כרגע במחיר של איזה 1400 ש"ח. נראה לכם הוא מספיק חזק בשביל רזולוציית fhd או כדאי ללכת עבר על איזה 6850 crossfire שאמורים לתת ביצועים יותר טובים, אבל יכול להיות Micro-stuttering?
-
- 6 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
על איזה הגדרות אני יוכל להריצ את FEAR עם כרטיס המסך זה?
-
- 1 תגובה
- 737 צפיות
-
-
מישהו יכול לעזור לי למצוא אתר שמראה נתונים על הכרטיס מסך הזה? BFG GEFORCE 8800GTS 320MB OC2 בעיקר חשוב לי לראות כמה FPS יש במשחקים וכו'...
-
- 8 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
X-BIT LABS עשו כתבה שבה עשו בנצ'מארקס ל17 כרטיסי המסך המובילים של קיץ 2005 ביותר מ30 משחקים ,שימושי ביותר לדעתי :yelclap: http://www.xbitlabs.com/articles/video/display/2005-17gpu.html
-
- 6 תגובות
- 912 צפיות
-
-
אני פתחתי את הנושא הזה: http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=209559.0 והציעו לי להציג מפרט, לא רציתי להקפיץ אז הנה המפרט(הוא לא שלי הוא של חבר שלי אז סליחה על התגובה המאוחרת): מעבד: pentuim 4 2.8 GHZ זכרון: DDR 512 80GB 7200 RPM וכרטיס מסך צוין כבר. אשמח לתגובות.
-
- 1 תגובה
- 553 צפיות
-
-
אז ככה, אני רוצה לקנות כרטיס מסך למחשב שלי, שיריץ לי קצת משחקים וHD, עד שאני אחליף אותו. המפרט שלי הוא כזה: Abit Kv8 pro - ממה שהבנתי אני צריך לרכוש כרטיס AGP, אבל יש לו גם PCI.. אז לא יודע amd Athlon 64 2Ghz - לא להתבלבל, זאת ליבה אחת 1gb ram 20" LCD - 1600*1200 אני רוצה שהכרטיס: יוריד עומס מהמעבד שלי בצפיה בתכני HD יריץ לי HALO2 וCSS על רזולוציה כמה שיותר גדולה, שהרי אני עובד על 1600*1200 שיכיל חריץ DVI כמובן, ואני אשמח גם לVGA אבל זהו לא פרמטר קובע בשבילי. אשמח להצעות, אני כנראה ארכוש את הכרטיס מNewegg לארה"ב תודה, דורון ד.א יש מס על כרטיסי מסך?
-
- 9 תגובות
- 764 צפיות
-
-
הי קיבלתי עם המסך והמחשב החדש עם כרטיס מסך 4870 , שני קבילם DVI ו רגיל ( אגב איך הוא נקרא החיבור הזה - הישן ) איזה חיבור עדיף להשתמש תודה
-
- 2 תגובות
- 744 צפיות
-
-
הכרטיס מסך שהיה במחשב הישן שלי הלך לעולמו. אני צריך כרטיס מסך חדש, חיבור AGP, אבל שיתאים בצורה חלקה-למדי על מסך LCD 22". אפשר בבקשה הצעות? תודה!
-
- 4 תגובות
- 555 צפיות
-
-
שלום לכולם יש לי כרטיס מסך חדש התקנתי אותו עם הדיסק ועם הכל הינה הפרטים: http://img402.imageshack.us/i/55005911.jpg/ הבעיה שלי זה אך שאני נכנס לרזלוציה של המסך יש לי רק את 800X600 ו1024X768 צריך להיות לי עוד אופציות אולי חסר לי משהו ?! והוא מראה לי שהכרטיס מסך מותקן כמו שצריך יש לי ווינדוס
-
- 0 תגובות
- 871 צפיות
-
-
טוב אחרי שאתמול יצא לי להשתמש רק במחשב הנייד של אח שלי פתאום לא כאבו לי העיניים אז אני חושב שהגיע הזמן להחליף מסך. הדרישות הם למסך 17" שיהיה טוב לאופיס סרטים ומשחקים, אין הגבלה ממש על התקציב כי מקסימום אני יוריד מהתקציב של המחשב. אני רואה כבר הרבה שמחפשים מסכים כאלה ואף אחד לא מוצא, מישהו יודע מתי צרכים להגיע המסכים של ה 12ms ? וההיידיס החדש שאמור להיות 10ms ?
-
- 0 תגובות
- 552 צפיות
-
-
שלום לפני כמה ימים קניתי כרטיס חדש X1600PRO שאני מנסה להתקים את הדריברים זה עושה לי ככה http://img201.imageshack.us/my.php?image=11ro2.jpg מחקתי עם DC את הדריברים הישנים. צריך אולי לפרמט? *זה קורה רק שאני מתרין את הדריברים מהאתר של ATI שאני מתקין תדריברים מסדיסק זה עובד אבל אין ביצועים. 3K רק במארק. תודה, מעוז.
-
- 0 תגובות
- 556 צפיות
-
-
מה ההבדל בין GS ל-GT בכרטיסים של NVIDIA ?
-
- 7 תגובות
- 610 צפיות
-
-
הי, יש לי hd4850, אני רוצה לחבר את הממיר שלי לכרטיס מסך כINPUT ולראות TV במחשב, יש אפשרות לעשות זאת או שאני חייב כרטיס TV? תודה,
-
- 5 תגובות
- 725 צפיות
-
-
שלום.. שיחקתי היום במחשב ופתאום נתקע לי הכל מסך כחול ומחשב עשה ריסט, לא עלה והציג שוב מסכים כחולים. ניקיתי אבק ושום דבר לא עזר. הפעלתי ב SAFE MOD עלה עם טשטושים בתמונה מחקתי דרייבר והמחשב עלה, אחרי התקנת דרייבר שוב מסך כחול כנראה שאין מנוס מלקנות אחד חדש ואשמח אם תמליצו לי על משהו באיזור האלף שקלים שיריץ משחקים ברמה גבוה מעוניין רק בכרטיסים של NV עם קירור מתקדם \ שקט. מעוניין לקנות מחר, קשה לי בלי מחשב
-
- 8 תגובות
- 822 צפיות
-
-
הציטוט הבא לקוח מתוך חומר אינטרנטי שהנני חבר בו וככל הנראה אינו נגיש חופשי לקהל אלא אם נרשמים. לכן נאלץ לגזור ולהדביק ידנית את הקטע הרלוונטי (לינק לא יעזור). למי שמתעניין, האמור לקוח מתוך seekingalpha, כך שניתן להרשם שם ולפתוח משתמש, ולקרוא ישירות - הכתבה/מאמר מהשבוע האחרון. לנוחיות הקורא הבאתי את הדברים לפה מתומצת, הדגשתי על רקע צבעוני את העיקר. AMD Gains Market Share From Intel And Nvidia Advanced Micro Devices (AMD) investors got some welcome news Monday as the latest data from research firm Mercury Research showed AMD making significant headway against the competition in terms of market share and unit share in Q4 2017. The findings are further …
-
- 23 תגובות
- 3.4k צפיות
- 1 follower
-


