כרטיסי מסך
כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות
46,981 דיונים בפורום זה
-
אני קונה R9800 pro ועדיין לא החלטתי אם לקנות מספיר או MSI באופן כללי הבנתי שלמעט הקירור של MSI ספיר יותר טובים אבל יש בעיה עם הBIT (כל הסיפור שלפעמים הם נותנים 128 במקום 256). אז יש איזו דרך לבדוק כמה ביט יש לכרטיס? ואם אני מוסיף קירור כללי למחשב (משהו בסיסי של Thermaltake) זה יהיה כמו הקירור של MSI?
-
- 5 תגובות
- 671 צפיות
-
-
**בשביל להכנס ככה לאווירה של השאלות שלי אתם יכולים לקרוא את ההקדמה, אבל אם בא לכם להגיע ישר ולעניין אז תעבירו את הכתב הכחול ותגיעו לשאלות שבשחור אז אפשרי לומר שעבר הייתי גיימר די כבד, בשנים האחרונות זה די פחת, בעיקר בגלל המחירים המטורפים שהתחילו להתפתח בשנים האחרונות בשוק החומרה ובגלל אי ההסכמה שלי לבזבז כאלה סכומים בשביל משחקי מחשב בלבד. בכל אופן, היום אני במצב שכל הרכיבים במחשב כבר די מיושנים (בו נגיד שבמשחק ווארקראפט סוער באינטרנט עם עוד 9 אנשים כאשר שולחים את כל הצבא שלהם לאמצע המפה, המשחק יקרטע לי בטירוף, למרות שזה רק ווארקראפט). לא משנה. היום בשיעור פרטי שלי קיבלתי מהמורה שלי את הכרטיס מסך הישן שלו, כי הוא בדיוק התקין אחד חדש (ב-2000 שקל, אם זה עוזר למישהו לכוון…
-
- 5 תגובות
- 827 צפיות
-
-
שלום לכם רבותיי אז ככה יום ראשון אני כנראה ילך לקנות לי 9600GT אבל.. אני עדיין מתלבט אם לחכות עוד קצת שיצא ה9800GT בישיביל שתיהיה ירידת מחירים וגם כי מסקרן אותי לדעת כמה הוא יעלה כי אם הוא יעלה סתם דוגמא בסביבות 1200 בערך אני יקנה אותו בלי שום ספק אז אני מתלבט מה לעשות : ואם כבר איך הוינדוס ויסטה אחרי SP1 נעלמו כבר רוב הבאגים שהיו לפני יחסית..? (קניתי מקורי) ואני חושב להתקין לכבוד הכרטיס החדש וגם בגלל DX10 המפרט שלי: CORE 2 DUO/INTEL/E6550 GIGABYTE -GA-P35-S3 KINGSTON DDR2 667MHz 3GB WD/SATA2/250GB ספק כוח של ELZOO 420 (משהו כזה שכחתי ת'שם במדויק אני בטוח שאתם יודעים על איזה ספק מדובר)
-
- 0 תגובות
- 585 צפיות
-
-
שלום אני מיתקון לקנות כרטיס מסך חדש ויש לי כמה שאלות לגבי זה ועם אפשר הייתי שמח עם כמה אנשים שמבינים בזה יותר מימני יעזרו לי עכשיו כמה שלות: 1. רציתי לשאול שאלה לגבי הזיכרונות של כרטיסי המסך השונים מה עדיף שהיה GDDR2 עם 1024MB זיכרון או GDDR3 עם 512MB זיכרון? 2. מה עדיף ATI או Nvidia ? 3. ומה בכלל ההבדל בין כל החברות שמייצרות אותם Sparkle,BFG,Gigabyte,Palit,Sapphire (כי קראתי בעיתון שאת כל כרטיסי המסך עכשיו מיצר מפעל אחד) עם מישהו יכול להמליץ לי אל כרטיסי מסך טובים ב500-700 ש"ח אני ישמח תודה רבה
-
- 2 תגובות
- 654 צפיות
-
-
שלום. יש לי כמה שאלות על הקונטקור החדש של s-video באיזה איכות יוצא הסאונד מהקונקטור? מה קורה אם אני מחבר אליו מתאם 4 pin s-video זה עדיין יעבוד? אם אפשר גם איזה כמה לינקים על הנושא? והכי חשוב איפה אפשר לקנות כזה בארץ כי לא הצלחתי למצוא בזאפ
-
- 0 תגובות
- 653 צפיות
-
-
אני מחפש בימים אלה כרטיס ביד שנייה. הנה הצעה אחת, רציתי שתעזרו לי ותגידו לי אם הכל פה באמת אמין. מדובר על הכרטיס 6800GT PNY הנה השיחה בינינו: איזה ספק-כח יש לך במחשב? הכרטיס צריך ספק כח של לפחות 300 וואט נקי אההה... איך אני יכול לבדוק? אתה צריך לפתוח את המארז ולהסתכל מה רשום על הספק אין איזו תוכנה שיכולה לברר את זה...? לא שידוע לי המחירים של ספק כזה נעים בין 100 שקל ועד 500-1000 שקל יש לי ספק ספייר, 400 וואט אמיתי, במחשב החדש שמתי 475 וואט תבדוק אם הספק שלך מתאים, אם לא אני יכול למכור לך את שלי ב140 ש"ח זה ספק טוב עם 2 מאוורים , שעבד מצויין עם הכרטיס מסך **************************************************************************************************************** זה ב…
-
- 7 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום יש לי כמה שאלות על הדגמים האלה. 1-האם geforce 6700gs תומך ב-sli.? 2-האם geforce 7600gt תומך ב-sli.? 3-האם geforce 7600gs תומך ב-hdr ו-aa.? 3-איזה כרטיס מבין השניים משתלם יותר מבחינה כלכלית? 4-כמה עולה בערך דגם 7600gt בחנות כמו ivory. והאם הפרש המחירים בין שני הכרטיסים שווה את ההשקעה הכספית ב- 7600gs? תודה מראש על העזרה
-
- 1 תגובה
- 658 צפיות
-
-
1.האם ה S-VIDEO זה IN או OUT? כלומר הוא קולט\משדר? יש חיבור של שני מסכים- האם אפשר לחבר אותם אחד לשני, כלומר שאחד ישדר את מה שהשני קולט? תודה מראש
-
- 1 תגובה
- 591 צפיות
-
-
שלום כולם! לפני זמן מה כתבתי פה הודעה שבה הבעתי את חששותי מהספק הג'נרי 250W וחיבור הכרטיס 7600GT EXTREME. אז החלטתי לחבר וזהו!! חיברתי והכול עובד מעולה!! אני משחק על הגדרות גבוהות ולא קורה כלום! עכשיו יש לי כמה שאלות. איך אני מוחק את הדרייברים של הכרטיס הישן שהיה לי? (X300) בגלל שאין לי מושג בדרייברים של NVIDIA איזה דרייבר מומלץ להתקין? איפה אני רואה את הקלוקים של הליבה והזיכרון? ושאלה קצת לא קשורה. בהגדרות של המשחק COD 2 אין אפשרות לבחור כמו מקודם DX7 זה אומר שהמשחק עכשיו פועל על DX9? תודה לכולם! עריכה: בעמוד השלישי תוצאה של 3DMARK03 http://loading.co.il/uploads/1205483837.JPG
-
- 31 תגובות
- 2.5k צפיות
-
-
אוקיי יש לי כרגע 8500GT. לאח שלי יש 8800GT ובעוד שבועיים יש לו יומולדת והוא רוצה לקנות כרטיס מסך חדש. הוא הציע לי לקחת את ה8800GT שלו במקום ויש לי כמה שאלות: 1. האם כדאי לקחת את ה8800GT של אח שלי במקום ה8500GT שלי? 2. האם ה8800GT עדיין מחזיק משחקים כמו COD5, FEAR 2 וכאלה משחקים על הגדרות הכי גבוהות עם פילטרים ברזולוציה של 1680*1050? (מסך 22 אינץ') 3. האם הכרטיס יוכל להחזיק משחקים ברזולוציה הזאת לפחות עוד חצי שנה בערך? 4. האם יהיה לי צוואר בקבוק עם המעבד שלי (E6750)? 5. איזה ספק צריך בשביל ה8800GT?
-
- 8 תגובות
- 697 צפיות
-
-
מתי הוא יצא לשוק בארצות הברית בגרסת Retail ? ומה יהיה המחיר? עד כמה הוא יותר טוב מה-4870 הרגיל...? (תגידו גם באחוזים אם אתה יכולים)
-
- 2 תגובות
- 725 צפיות
-
-
אהלן אהלן לאחר שכרטיס המסך הישן שלי שבק חיים, החלטתי לקנות כרטיס מסך חדש.. מכיוון שהתקציב שלי לא בשמיים, החלטתי ללכת על ג'יפורס 6600GT. הבנתי שלתקציב של בערך 1500 ש"ח הוא משתלם ביותר.. עכשיו, יש לי כמה שאלות קטנות: 1. מה ההבדל בין כרטיסי 6600GT לבין כאלה שלא רשום GT (כמובן 6600)? לא מבין בזה 2. מאיזו יצרנית כדאי לקנות את הכרטיס? אלבטרון אולי? לא יודע.. תגידו אתם מה הטוב ביותר.. אבל שיהיה בארץ (עדיף בחנויות פנדס או זיגזג, אבל העיקר שהוא בר השגה בארצנו). 3. מישהו מכיר את החברה Club3D? איך היא? 4. האם מומלץ ביותר לפרמט את המערכת כאשר מתקינים כרטיס מסך חדש או שכדאי לפרמט רק אם יש בעיה? כי פירמוט אני מעדיף לא לעשות אם לא חובה.. תודה רבה מראש וחג שמח , אלון
-
- 7 תגובות
- 831 צפיות
-
-
אח שלי התחיל עובד ב-3D MAX... עכשיו ראיתי שיש כרטיסים ש"מיוחדים" אך ורק לזה... עכשיו יש לי כמה שאלות: 1) כמה עולה כרטיס של "רמת כניסה"? 2) האם אפשר להפעיל משחקים עם הכרטיס? או שזה אך ורק לרינדור? * אם לא, יש אפשרות שיהיה במחשב כרטיס מסך למשחקים "רגיל" ואחד לרינדור- QUADRO? אשמח לעוד מידע בנושא... תודה לעוזרים מראש
-
- 23 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
האם הוא יחזיק משחקים חדשים ותהיה לי בעיה לחבר אותו ב PCI-E 2.0?
-
- 0 תגובות
- 682 צפיות
-
-
אז ככה, אני מתכנן לקנות מחשב עם שני GTS450 ורציתי לדעת כמה דברים: 1. הSLI הזה, איך הוא הולך? יעני הם מחברים לי אותו במעבדה כבר וזה.. או שאני צריך לעשות משהו? 2. מכיוון שזה שני כרטיסים אז יש גם שני חיבורים, איך אני יידע למי לחבר ואם זה פועל שאני מחבר על שניהם אז איך אני יידע שהם באמת פועלים כאחד? יעני שהSLI פועל.. 3. האם מארז CM 690 יכול להחזיק במערך של שני GTS450? (מכיוון שאני מאוד אוהב את המארז הזה יש לי אותו)
-
- 0 תגובות
- 695 צפיות
-
-
אפשר לעשות SLI עם 8800GTS ו8800GT?? בSLI חייבים אותו דגם אותו סוג אותו יצרן או שאני יכול כרטיס של BFG עם כרטיס של MSI?? ועוד שאלה קטנה אפשר לעשות SLI על MSI P35 Platinum Combo??
-
- 1 תגובה
- 552 צפיות
-
-
אל תצחקו עלי, אני נוב בעניין הזה. יופי, אז רציתי לדעת איך נראה יציאה לטלוויזיה (Tv out) ואיך נראה כניסה לטלוויזיה (Tv in) ובאיזה כרטיסי מסך של תמיכה באחד הדברים האלו.
-
- 3 תגובות
- 550 צפיות
-
-
טוב, אז ככה, יש לי כרטיס VIVO וכרטיס קול רגיל, ואני רוצה להקליט דברים מהטלויזיה, עכשיו, אני צריך להקליט את הוידאו והסאונד בנפרד, יש תוכנה שאולי מקליטה אותם ומשלבת אותם בזמן אמת? או שאני אהיה חייב להקליט בשתי תוכנות נפרדות ואז לחבר בMOVIE MAKER או משהו כזה? והכל של ההקלטת סאונד, יש לי כבל שמצד אחד הוא כבל שמחברים לחיבור אוזניות בנגנים או במחשב, ומצד שני הוא אדום-לבן. אני יכול לחבר אותו לאדום-לבן בטלויזיה ולמיקרופון במחשב? או שאני צריך להשתמש בכבל שהוא פשוט אוזניות-מיקרופון? כי יש לי גם כזה איפשהו...
-
- 3 תגובות
- 584 צפיות
-
-
אהלן, למי שלא יודע, קניתי לא מזמן מחשב חדש וחלק מהמפרט זה X1900XT [עם ביוס פלאש לXTX אז אפשר להגיד שזה XTX חחח], השאלות שלי הן כאלו: 1. מה הנקודות החזקות של X1900XTX? וכמובן מה הנקודות החלשות שלו. 2. אני עכשיו על ספק כוח ממש חלש [ג'נריק 400W, מחר מגיע הספק החדש שלי TOPOWER P5 550], האם זה יכול להשפיע רצינית על הביצועים של הכרטיס מסך עד כדי כך שאני אאבד נגיד 3000+ נקודות ב3D MARK ויהיה לי קפיצות בFPS בFEAR אפילו ברזולוציה 1028 על 768 [בהגדרות גבוהות + MAX AA וAF]? או שפשוט זה בגלל שהמשחק כל כך כבד שאפילו X1900XT מקבל קפיצות בFPS בהגדרות הכי גבוהות? 3. האם הספק כוח זה הסיבה שX1900GT עבר אותי בניקוד ב3DMark ב2000 נקודות? [כל שאר המפרט שלו היה חלש יותר משלי או דומה לשלי.…
-
- 16 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
שמעתי שבקרוב צריך לצאת בארץ הX800...(אפילו לא ידעתי שיש כזה כרטיס...) אז מתי הוא אמור לצאת? הוא יהיה הכרטיס הכי טוב ברמה שלו? איך הוא בהשוואה ל6600GT ול6800 רגיל? כמה מגה בייט יש לו? ומה אתם אומרים בכלל עליו, שווה לחכות לו?
-
- 14 תגובות
- 916 צפיות
-
-
האם אני צריך לשנות דרייבר לפני כל משחק כלומר לשנות לדרייבר של GTA 5 לפני שאני מתחיל לשחק? האם אני צריך להוריד את הדרייבר למשחק ספציפי או פשוט לעדכן לגרסא העדכנית? האם יש דרייבר לBF4 ולwatch dogs לכרטיסי 9XX?
-
- 3 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
הכרטיס הזה הוא בעצם SLI של 9600GT ? אם כן מה יותר משלתם לעשות SLI של 96GT או פפשוט לקנות GTX ? איך הוא ב OC ? איזה חברות הוציאו אותו כבר ומי מהם הכי משתלמת(אני מדבר על גרסאות בלי OC )?
-
- 3 תגובות
- 554 צפיות
-
-
-
הכרטיס כרגע נחשב כMid-End או Low-End , איך הוא יסתדר עם משחקים בעוד כשנה-שנתיים אני לא גיימר כבד ואני בצבא אבל חשוב לי לפחות שאני יוכל להנות ממשחקים של שנת 08-07 על מקסימום איכות ו09 על מדיום לפחות . ואיך הוא לעומת ה2900GT או לעומת ה4650 512MB DDR 3. ומה ההבדל בין אריזת הריטייל לבולק ואיזה חברה עדיפה אם זה בבאנדל או באיכות ספייר או פאליט? איך הכרטיס באוברקלוק והאם במערך CF הכרטיס משתלם (אני הבנתי שאפשר לעשות CF גם עם 3-4 כרטיסים זה נכון?) תודה מראש.
-
- 13 תגובות
- 699 צפיות
-
-
מישהו יודע מתי, אם בכלל אמורים להגיע GECUBE PCI-EX RADEON HD2900PRO 512MB ל TMS? היה מלאי מוגבל שלא יחזור? למה יש הבדל של כמעט 200 שקל בין הGECUBE ל Sapphire ? ביצועים שונים או שזה רק בגלל השם? למרות שאם אני קונה ב TMS אז אין את ה GECUBE והמחיר של Sapphire יותר גבוה מה 8800GTS עדיין כדאי לי 2900 פרו? ומישהו יכול להסביר לי למה אתם מתכוונים כשאתם אומרים שהפירלטרים של ה2900 גרועים? איך זה משפיע על המשחק? תודה מראש
-
- 7 תגובות
- 581 צפיות
-


