כרטיסי מסך
כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות
46,981 דיונים בפורום זה
-
טוב קניתי RADEON 8500 LE של הרקולס והוא בנתיים עושה רק בעיות: 1. המסך מעוות לגמרי, לא משנה כמה אני משחק עם ההגדרות 2. העיניים כואבות לי רצח, ולא הייתה לי את הבעיה עם הכרטיס הישן שלי, לא משנה כמה אני משחק עם הרזולוציה והריפרש רייט
-
- 3 תגובות
- 887 צפיות
-
-
טוב כמה בעיות.... דריברים 4.10: VIVO תקין רואים טלויזיה בסדר. אפשר לשנות AA AF אבל לא ניתן לראות תשינוי במשחקים. 3dmark 05: 4700 דריברים 5.3 ו- 5.4: VIVO לא עובד רק שומעים מהטלויזיה ולא רואים. ניתן לשנות AA AF רואים תשינוי במשחקים. 3dmark 05: 4670 *כל הבדיקות הורצו בלי ה- Norton המסריח ובלי אף תוכנה ברקע ** בבדיקות לפני כחודש עם 5.3 ציון הכי גבוהה 4800.....
-
- 0 תגובות
- 556 צפיות
-
-
אז יש לי מחשב חדש עם 7900 GT רק אתמול התקנתי וידוס ודרייברים שיחקתי קצת במשחק FEAR על ההגדרות הכי גבוהות עבד סבבה עד היום בצהריים אחרי שהורדתי איזה עידכון של וינדוס אז המחשב מתחיל להתקע לי במסכים כחולים כל פעם שאני מריץ משהו ממש כבד למה זה?
-
- 2 תגובות
- 558 צפיות
-
-
אז ככה , א'. קודם כל שלום רב לכל הקהילה ב'. יש לי מחשב של HP דגם Pavilion a6450.is על המחשב הזה יש כרטיס מסך Nvidia GeForce 8600GT 512MB משחקים לא רצים עליו טוב , ניקח לדוגמא את GTA IV שזז בצורה מחרידה . ניסיתי לעדכן דרייבר של הכרטיס מסך , וזה לא בדיוק שינה משהו . השאלה שלי , היא מה אני צריך לעשות כדי שמשחקים יעופו לי כמו שמצופה מהם . ג'. אני רוצה להחליף את מערכת ההפעלה מ-Windows Vista Home Premium ל- Windows XP SP3 , מישהו יכול לתת לי דרייברים ל-Windows XP בבקשה ? ואם אפשר גם CHIPSET אם יש . את הדגם של הלוח אם אין ברשותי , אז אם יש קומבינה כלשהי לדעת דרך ה-Windows עצמו תגידו לי ואני אעשה . תודה רבה רבה רבה רבה לכולם , אני מקווה שתוכלו לעזור לי ,…
-
- 2 תגובות
- 609 צפיות
-
-
אני יודע שאסור ממש לשאול שאלה כזאת וצריך לחפש...אבל חיפשתי ולא מצאתי כלום וגם בקושי יש אנשים שיש להם את הכרטיס הזה...אז קשה למצוא וגם אין לי גישה לORB..
-
- 0 תגובות
- 627 צפיות
-
-
1. כמה בערך יהיו מחירי כרטיסי המסך החדשים ?? (G80) התומכים ב בארץ DX10 ??? 2. מתי כרטיסי מסך (R600) יצאו בארץ בערך ?? ומה יהיה המחיר שלהם בארץ בערך ?? תודה
-
- 15 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
-
ואם ניתן אז תפרטו טמפ' ומהירות OC אם קיים תודה מראש .....הגולש .....
-
- 6 תגובות
- 736 צפיות
-
-
לפני שהיה לי את ה 8800GTS שינינו את ההגדרות של הביוס וביטלרנו את הכרטיס מסך המובנה של הלוח, במקרה אבא שלי מצא ATI RAGE ל PCI (מאחד המחשבים הישנים שלנו), הכרטיס עובד וניראה כמו חדש ;D כמה בערך הכרטיס שווה (אני יודע שזה שאלה מוזרה)? אפשר למכור אותו כמוצר אספנות או לתת לו עוד כמה שנים? אני גם צריך עזרה בזיהוי של עוד 2 כרטיסי מסך שיש לי בבית (של Cirrus Logic, בחיים שלי לא שמעתי עליהם): cl-gd5440-j-qc-b http://labmaster.mi.infn.it/a2/1111.jpg ו cl-gd5430-qc-b שאני לא מוצא תמונה שלו גם הם במצב חדש אבל לא בדקתי אם הם עובדים. תודה רבה לעוזרים
-
- 12 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
מעוניין לדעת, תתייחסו להבדלי מחירים (3000-3400 עולה הראדון ו1600-2000 ה-59NU) וגם להבדלי ביצועים (כמה את משל על כל FPS נוסף).
-
- 3 תגובות
- 746 צפיות
-
-
נראה לי שכדאי להוסיף את זה לסטיקי או משהו כי זה יעזור למנוע בלבול אצל הרבה אנשים. אני מתכנן לקנות מחר את ה- 5850 וככה התעניינתי בקטע של ה- HD3D ומסתבר שHD3D עובד גם בכרטיסים מסדרת 5000 ! כלומר אם יש לכם כרטיס מסדרת 5XXX או 6XXX (החדשה) יהיה אפשר לחבר אותם לLCD תומך 3D ולהנות מ- HD3D (דרושה תוכנת צד שלישי שקונים ב-25$). מה שכן, הערה קטנה או יותר נכון גדולה! הכרטיסים החדשים של AMD מסדרת 6000 באים עם HDMI 1.4 שנועד לתמוך לא ב- HD3D אלא בניגון של בלוריי 3D! אני בהתחלה חשבתי ש- HD3D זה משהו שנכנס רק בכרטיסים החדשים אבל מסתבר שה- HDMI 1.4 הזה, כל תפקידו זה להוסיף תמיכה של ניגון בלוריי ב- 3D ותו לא. כלומר, מי שרוצה להנות בעתיד מ- HD3D לא חייב לקנות עכשיו כרטיס מסדרת 6000 :-) זאת…
-
- 0 תגובות
- 659 צפיות
-
-
הכרטיסים המוצעים : PALIT 9800GT Palit 9800GT 512MB Retail ¤677 אחריות: אחריות שנתיים מק"ט: P98T512 למידע נוסף אודות מוצר זה בקר באתר היצרן. מפרט מלא Specifications Bus interface: PCI Express 2.0 Support Memory: 512MB Memory Interface: 256 bit NVIDIA® unified architecture with GigaThread technology Full Microsoft® DirectX® 10 Shader Model 4.0 support 16x Anti-aliasing technology 128-bit floating point high dynamic-range (HDR) lighting NVIDIA® Quantum Effects physics processing technology Two dual-link DVI outputs support two 2560x1600 resolution displays NVIDIA® PureVideo HD technology OpenGL® 2.1 support NVIDIA ForceWare® Unified Driver A…
-
- 6 תגובות
- 651 צפיות
-
-
שלום. יש לי ASUS x800xl ואני מוציא איתו 5200 ב 3DM05 בלי אובר קלוק בלי כלום קירור סטוק רציתי לדעת האם זה גבוה נורמלי או נמוך יחסית לשאר הכרטיסים פה בפורום תודה ד"א כמה אפשר להוציא באוברקלוק עם או בלי vmod
-
- 3 תגובות
- 558 צפיות
-
-
כפי שרשום בנושא: כמה נקודות ה" PINE xfx 6800 128MB DVI,TV" צריך לקבל ב 3DMark05 ? תגידו לי פחות או יותר... תודה.
-
- 0 תגובות
- 622 צפיות
-
-
-
היי אני מעוניין למכור כרטיס מסך ישן שלי, Radeon 9800Pro של MSI עם 128 מגה זכרון (אפילו יש לי את הקופסא שלו עדיין איפשהו) יש עליו קירור Zalman די עצבני שעלה לי לא כל כך מזמן משהו כמו 160 שקל. (לא עבר אוברקלוק, פשוט המאוורר המקורי הפסיק לעבוד)
-
- 3 תגובות
- 611 צפיות
-
-
שווה לי לקנות את ה4870 על פני ה4850??? הבדל של 250 שקל. וגרסת טוקסיק של ה4870 יותר טובה מהרגילה?
-
- 10 תגובות
- 936 צפיות
-
-
http://www.ebuyer.com/customer/products/index.html?rb=686953601&action=c2hvd19wcm9kdWN0X292ZXJ2aWV3&product_uid=63449 כמה זה בשקלים ובדולרים... ואתם אולי יודעים אם הם שולחים לארץ? כי אני לא יודע איפה לראות
-
http://www.p1000.co.il/hot_sale_product.asp?g_id=4865050
-
- 0 תגובות
- 590 צפיות
-
-
יש לי כרטיס רדאון 9800XT אם 256 מגה שאלתי היא כמה הוא שווה מבחינה כספית אני רוצה למכור אותו ואני לא יודע בכמה יש לי אותי קצת יותר מחצי שנה
-
- 7 תגובות
- 790 צפיות
-
-
-
מעניין אותי לדעת ולהשוות אם יש לי תוצאה טובה יחסית. אנא ממכם משתתפים יקרים הריצו 3DMARK03 עם האופציות הבאות, רשמו את מפרטכם ותוצאתכם. בברכה, ברק resolution = 1024x768 anti aliasing = none texture filtering = optimal max antisotropy = 4 vertex shaders = optimal tests all tests except sound. מעניין אותי להשוות..... התוצאה שלי היא 10203
-
- 43 תגובות
- 2.3k צפיות
-
-
שלום לכולם! כמה לדעתכם שווה כרטיס מסך מדגם- GIGABYTE RADEON R9 290 4GB WINDFORCE GDDR5. אחריות לכמעט 3 שנים. כמה הוא באמת שווה?
-
- 3 תגובות
- 2k צפיות
-
-
כמה הרץ כדי לשים למסך? ראיתי פה שאמרו ש 60 זה כואב בעיינים והרץ שלי עכשיו הוא על 60. יש לי מסך LG F700B. אשמח אם תמליצו לי על כמה לשים, וכמה מותר למסך שלי, מה טוב למשחקים, סרטים וכו'... תודה מראש.
-
- 24 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
אני לא יודע אם זה קשור לפה ...... שמעו יש לי מסך mag 786pf וכרטיס ti 4200 ואני משתמש ברזוליצה של 1152/864 עזרה ? ? ?????
-
- 4 תגובות
- 877 צפיות
-


