עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כרטיסי מסך

כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות

  1. שלום, לפני כמה ימים דיברו כאן על "הקרנה" על קיר ממסך LCD מפורק. לפני כן, דיברו על שיטות להקרין ממסך רגיל על קיר. כמובן כולנו התעניינו,והתלהבנו. קיבלתי אומץ פירקתי מסך והצלחתי, עדיין יש קשיים אבל אשמח להעלות לכאן "פרוייקט מצולם" (תמונה+שלבים בכתב), אך בעיה- אני לא לא יודע/מצליח להעלות תמונה. נכון אולי זה גם קשור למודינג, אבל זה עניין יותר של תצוגה. מישהו יכול להסביר לי? האם התמונה יכולה להיות במחשב שלי רגיל (כמו שיש באתרים "עיון"), או שהיא חייבת להיות ברשת באתר מסויים? אם כן, איפה לשים אותם? עזרו לי כדי להראות לכם כמה שיותר מהר. תודה

    • 7 תגובות
    • 806 צפיות
  2. Started by IMAGUY1X,

    שמעו לפני ארבע חודשים קניתי מחשב.. אז יש לי hd6870 amd athlon x4 לא זוכר מספר מדוייק .. 4 GB RAM עכשיו השאלה יש לי צוואר בקבוק ? אם כן כמה אחוז בערך ? ד"א יש הבדל כזה גדול בין ATHLON X4 ל PHENOM X4 והאם זה משנה משהו?

    • 1 תגובה
    • 604 צפיות
  3. אהלן.... טוב פירסמתי כמה תראדים בנושא וחבר שלי רוצה לקנות מחשב ב8.5K שקל...... זה המחשב שרצינו להזמין מנועה מחשבים- Athlon 64 3400+ (S-754) - 1860 EPOX 8KDA3J - 648 ALBARTON 6800U - 3200 512MB TwinMos DDR PC3200/400 x2 - 1080 Thermaltake PurePower 480 WATT 2-fan APFC - 475 WD 120/7200 SATA 8MB -580 RAIDMAX SCORPIO 868 SILVER הרכבה 170 סך הכל 8685 מזומן הנחה 3% סך הכל סופי 8424 עכשיו......... חבר שלי שלח להם אימייל עם ההזמנה והכל...... והם אמרו לו שיש מחסור עולמי בכרטיס 6800U של אלברטון.... אבל אמרו לו שאפשר לקנות X800PRO...... חח צחקתי איזה שתי דקות.... או שהוא יתן לו כרטיס מסך חלופי עד שיגיע הכרטיס....... חבר שלי אמר ששווה לנסות ושאל אותו אם הוא יתן…

    • 15 תגובות
    • 1.2k צפיות
  4. איך אני עושה לו אוברקלוק? מה היא טמפ' מסוכנת לכרטיס? (מתי להפסיק את האוברקלוק) לאיזה רמות הוא בדר"כ יכול להגיע עם קירור טוב ואוברקלוק יציב בלי פאקים ובאגים וכו'? לרמה של איזה כרטיס?

    • 5 תגובות
    • 741 צפיות
  5. יש לי רדיאון 9800 פרו , איך אני מחבר לטלוויזיה?

    • 5 תגובות
    • 594 צפיות
  6. Started by 1900GT,

    יש לי מחשב די חדש ואני רוצה לדעת אם אשר לחלק אותו לשתי מחשבים כלומר י=אם יש אפשרות לקנות עוד מסך ועכבר ומקלדת ולעבוד במקביל. ואם כן אפשר גם לשחק כמו ברשת אחד נגד השני??? המפרט שלי הוא : כרטיס מסך 1900GT 256MB לוח אם M2N-E ASUS זיכרון 512X2 DDR2 667 ארדיסק 160GB SATA2 אז האם אפשר לעשות את זה או שלא או שצרכים מחשב יותר טוב?.??

    • 2 תגובות
    • 661 צפיות
  7. Started by assifbum7,

    נפל לי קבל מהכרטיס מסך (למי שלא יודע מה זה קבל אשאיר תמונה), האם אפשר לתקן את זה או שבכרטיס מסך הלך?

  8. יש לי שאלה .. מה יותר טוב גיפורס 5200 או iti 9200 .. שמעו אני צריך לקנות כרטיס מסך במחיר שלהם .. אז רק תגידו לי מה יותר עדיף אני יודע שיש כיום יותר טובים אבל אני רוצה משהו ברמה שלהם.. מה אתם מי יותר טוב יותר מהיר ויותר חזק.. תודה רבה !!

    • 7 תגובות
    • 774 צפיות
  9. אז ככה בגלל שקניתי את ה9550 אני יכול להעביר את GF 4 למחשב הישן שלי? יש לי מחשב P2 200MMX MHZ שהוא ממש ממש ישן. אבל כמה AGP הוא תומך?

    • 6 תגובות
    • 608 צפיות
  10. Started by kobi_af,

    MAG 19'' 996 PF זה מסך טוב? אם כן מה יש לכם להציע לי(אני לא קונה זה לידע) באותו מחיר

    • 5 תגובות
    • 685 צפיות
  11. הזמנתי R9800P יש לי ספק של 300W רציתי לדעת עים הוא ישפיע לי על הביצועים של הכרטיס תודה לכל עונה!!!

  12. Started by CRC,

    תגידו אם אני קונה geforce 4 64mb tv-out ddr זה יעבוד בפנטיום 2 -400 ???

    • 24 תגובות
    • 2.8k צפיות
  13. Started by MODI,

    כנראה בקרוב למחשב החדש שלי אני יקח את ה7950 של XFX עכשיו רציתי לדעת אם שווה להשקיע 400 שקל מהדגם הזה http://www.noacomp.co.il/product.asp?productid=5485 לגדם הזה: http://www.noacomp.co.il/product.asp?productid=5482 והאם הספק הזה יכול לחזיק את הכ. מסך הזה? http://www.noacomp.co.il/product.asp?productid=4263

  14. Started by shai7654,

    השאלה שלי היא כאשר אני מחבר את הdvi לכרטיס איך אני מגיעה להגדרות של hdtv?

    • 5 תגובות
    • 611 צפיות
  15. שלום לכולם, רציתי לדעת אם הכרטיס SAPPHIRE HD5850 1GB GDDR5 - RETAIL יעשה לי צוואר בקבוק עם מעבד Q6600. תודה לעוזרים.

    • 3 תגובות
    • 823 צפיות
  16. התקשרתי היום לחנות המקומית שממנה קניתי את המחשב שלי לפני כנשתיים מכיוון שהמסך שלי Mag 996pf החליט לצאת מפוקוס ולהראות לי פסים בצידי המסך. אז שאלתי בעיקרון המוכר אמר שהאחריות עדיין תקפה על המסך אבל שחכתי לשאול אותו אם אוסיף כסף אוכל להחליף למסך אחר. אז רציתי לשאול אותכם כמה שאלות - 1. מיהו היבואן של MAG והאם הוא מיבא מסכים של חברות אחרות גם. 2. האם יש אפשרות שכזאתי שאני אוסיף כסף בנוסף לשווי של המסך בכדי לקנות מסך אחר ברצה קצת יותר טובה. 3. איזה מסך 19" CRT טוב אני יכול להשיג ב- 2000 ש"ח.

    • 2 תגובות
    • 672 צפיות
  17. רציתי לדעת האם הכרטיס הנ"ל הוא גבוה בביצועיו או שהוא גרסה מוחלשת לכרטיס אחר? האם יש לו המלצות או ביקורות טובות/רעות? הכרטיס המדובר עולה בסביבות 385-448 שקלים, יש כרטיס אחר יותר יותר כמעט באותם המחירים? -----תודה לעוזרים ---------

    • 2 תגובות
    • 571 צפיות
  18. עלתה לי שאלה מה הכוונה של GRAY TO GRAY ??? מה זה אומר ואיזה השפעה יש על כך בזמן התגובה של המסך?

  19. אני פעם הצלחתי לחבר את הTV-OUT של המחשב לוידאו שיש לו VIDEO-IN והצלחתי להקליט וכו'. עכשיו אני פשוט לא זוכר איך עושים את זה אני חיברתי את ה-TV OUT ל- VIDEO-IN ואני לא זוכר אם אני צריך לחפש בטלויזיה את הערוץ לזה ואני חיפשתי פשוט ואני לא מצאתי. עכשיו גם יש לי שתי יציאות של VIDEO IN אחת מקדימה ואחת מאחורה. ניסיתי לשתיהן וזה לא הצליח. אם מישהו יכול לעזור לי אז תודה. אגב אני לא הייתי בטוח כ"כ איפה לכתוב את זה. אם זה לא המקום הנכון אז תעביר, תודה.

    • 2 תגובות
    • 569 צפיות
  20. יש לי 6800 gt אני רציתי לשאול בקשר ליציאה השנייה של הכרטיס שצריך מתאם כדי לחבר אותה למסך רציתי לדעת למה היא מה עושים איתה? ?

    • 3 תגובות
    • 747 צפיות
  21. נגיד אני לוקח את כרטיס 7800GTX אני לוקח של גיגהביט או של אסוס ואסוס נגיד עולה יותר זה אותו כרטיס פשוט קירור שונה ? למה יש את כל חברות לכרטיס מסך רק קירור שונה או ביצועים? אני רוצה לקנות כרטיס מסך 7800GTX איזה לקחת שיהיה זול ויהיה לו ביצועים טובים מעצבן אותי כל חברות שדופקות מחירים שונים

  22. האם כרטיס מסך עם כניסה של PCI E יכול להכנס בכניסה של PCI ולעבוד בצורה הטובה ביותר שלו?

    • 2 תגובות
    • 558 צפיות
  23. יש לי לוח עם 2 חריצי הרחבה ואני מיתכוון ליקנות תHD4870X2 שיחובר למסך ואני רוצה גם לחבר לחריץ השני 260GTX בשביל PHYCS האם זה אפשרי או שיש דרך אחרת בשביל לחבר את זה ?

    • 2 תגובות
    • 551 צפיות
  24. אוקיי אז ככה קודם כל מה ההבדל בין : ATI RADEON 9800PRO ATI RADEON 9800SE ATI RADEON 9800NP כאילו מה מהם הכי טוב ולמה הוא הכי טוב וכאלה... ואם יש עוד דגמים של ה ATI RADEON 9800 אני ישמח לדעת והשאלה השניה שלי זה מה הוא בערך תחום המחיר שלו? אני מתכוון יד שניה... לא חדש.... תודה רבה מראש...

    • 7 תגובות
    • 594 צפיות
  25. רציתי לשאול אם המסך הזה: http://www.newpan.co.il/Index.asp?ArticleID=977&CategoryID=326&Page=2 ? תומך ב-?Radeon X1900XT 512MB, 2xDVI, VIVO, PCI-E? זאת אומרת אם אני אוכל לשים את הכרטיס מסך הזה אני צריך לדעת כי אם לא אני קונה מסך אחר ומביא את זה לאחיות שלי תודה מראש לעוזרים פשוט אמרו לי שזה מסך שלא תומך בהרבה כרטיסים חדשים אז אני צריך לדעת כדי שאני לא יקנה כרטיס שלא יתמוך

    • 9 תגובות
    • 601 צפיות

דיונים חדשים בפורומים