עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כרטיסי מסך

כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות

  1. Started by STRENGTH,

    זה כמעט אותו דגם. אז רציתי לבדוק..אם אני לא טועה יש לשניהם אותו שפורפרת טרניטרון. אז יש למסכים האלה אותה איכות תמונה רק ש ב 796 יש יותר HZ?

    • 9 תגובות
    • 811 צפיות
  2. Started by XDude,

    אני מתכוון בתהליכי יצור או משהו כזה, או שזה רק מהירויות שעון ?

    • 24 תגובות
    • 1.8k צפיות
  3. Started by ToyMan,

    *כותרת* יש הבדלים ממש גדולים ומשמעותיים?

    • 13 תגובות
    • 1.7k צפיות
  4. תודה לעוזרים!!!

    • 9 תגובות
    • 808 צפיות
  5. אני קונה מחשב חדש ואני רוצה לדעת אם יש הבדלים משמעותיים בין: radeon 9600pro 128mb ddr ל: radeon 9800 c3 128 mb ddr יש הבדלים גדולים?

    • 14 תגובות
    • 992 צפיות
  6. אני מתכונן לרכוש בקרוב כרטיס מסך חדש (שידרוג מכונה ובתוכה את ה GEforce 2 MX 400) . עקב אילוצי תקציב (1200ש"ח~ לכרטיס מסך) ורצון לסיפוק מיידי ;D החלטתי ללכת על GEforce 4 4200. בפורום הרוב מדברים על הכרטיס של LeadTek עם ה- 128MB זיכרון בתור אופצייה טובה עקב איכות תמונה (פילטרים) והקירור העצבני שלו. בחנויות יש לא מעט חברות כמו gainward, Suma, innovision וכו.. כאשר רובם מציע את אותן אופציות "מעבר" לנורמל (כמו VIVO) ונתקלתי פה ושם בדברים כמו זמינות במלאי או חסר אצל היבואן וכו.. השאלה היא כאמור, האם יש הבדל ממשי שצריך לגרום לי להעדיף כרטיס אחד על פני כרטיס של חברה אחרת או שבסוף היום הכל אותו דבר?

    • 7 תגובות
    • 904 צפיות
  7. מוכרים היום 280GTX ב 1600 שח ואני שואל , מה הטעם לקנות 260 ב 1300-1500 שח או 4870 1GB במחיר כזה שהם לא קרובים בכלל בביצועים ? בקיצור , אני מחפש כרטיס ב 1500 שח. 280 GTX הוא החזק ביותר שאפשר לקנות נכון ? אשמח להמלצות.

    • 4 תגובות
    • 702 צפיות
  8. Started by DakloN,

    שלום.. אפשר לקבל קישור ל6600GT טוב הכי זול שאפשר למצוא?

    • 26 תגובות
    • 1.7k צפיות
  9. אני מחפש כרטיס מסך טוב להריץ את שלל המשחקים החדשים והכבדים בתעשייה.. אני מוכן להשקיע עד 1500 שקלים, בתודה מראש. המפרט הנוכחי שלי: Asrock P55 Extreme 4 Intel Core i5 650 3.20GHz Kingston 8GB DDR3 PC3-10700 - x2 Dual-Channel 4GB NVIDIA Geforce 210 ENERMAX Noisetaker II EG425P-VE 420W ATX12V SLI Ready Active PFC Intel X25-M 80GB SSD 4TB - 2x HITACHI Deskstar 7K2000 2TB

    • 7 תגובות
    • 1.3k צפיות
  10. אני בדיוק רוצה לקנות אחד ועכשיו נתקלתי בכתבה על ירידת המחירים, אני יודע שזה ספקולטיבי, אבל מנסיון העבר, כמה זמן לוקח למחירים להתעדכן אצלנו?

    • 4 תגובות
    • 776 צפיות
  11. קראתי שכיום נמכרת טלוויזיה כזאת בגודל 55 אינץ' ביפן אומרים שרוצים לעשות מסכים כאלה למחשב ב2007 למישהו יש מידע נוסף?

    • 2 תגובות
    • 577 צפיות
  12. כותרת אני מדגיש את הכיום!!

  13. Started by shirNoshe,

    אני מחפש מקור שיש בו את ההשואות בין הכרטיסים.לא בנצ'ים,אלא אתר שאם אני אראה לדוגמא NV6600GT אדע מה המקביל שלו(+/-) ב-ATI. תודה לעונים.

    • 0 תגובות
    • 551 צפיות
  14. Started by LOKS,

    דיברתי עם התכנאי, הוא אמר לי תקנה R9800P של החברה TUL=POWERCOLOR , הוא אמר לי שבR9800P הכרטיס של TUL=POWERCOLOR מנצח את הכרטיס של ספיר,ATI , MSI , ELSA , הוא מנצח אותם! , והוא הרבה יותר מומלץ, הוא אמר לי אין לי בעיה לתת לך חברה אחרת, אבל תיבדוק השוואות של הכרטיס מסך הזה נגד חברה אחרת. ואבא שלי לא מקשיב לי , אתם יוכלים לתת לי השוואה שMSI הוא כול כרטיס אחר מנצח את הכרטיס של TUL=POWERCOLOR . עכשיו אני לא יוכל לקנות את המחשב עד שיהיה לי השוואה , אז בבקשב תביאו לי השוואה של הכרטיס TUL=POWERCOLOR נגד כרטיסים אחרים. וראיתי גם (לא בטוח) שהכרטיס של TUL=POWERCOLOR 9800P יש לו מהירות שעון/ליבה 760MHZ מהירות זיכרון 400MHZ *2 מה שראיתי זה נכון? . אתם גם יוכלים לתת לי 3 החברות הכי…

    • 3 תגובות
    • 568 צפיות
  15. שלום לא מזמן התחדשתיבזוג 1080 אני מחבר אותם עם גשר קשיח יחסית ישן אבל עם 2 חיבורים בכל צד לא אחד ככה שהוא מחובר באופן מלא האם יש השפעה על הביצועים עם גשר sli איכותי וחדש יותר? כמו למשל של evga? או של נוודיה ה HB? ממה שאני קורא הם אמורים לתת תוספת ביצועים ועבודה טובה יותר. האם זה נכון?

  16. Started by sirsnir,

    אני מנסה להבין את ההגיון של חברת NVIDIA בסימון כרטיסי המסך (אני מחפש כרטיס ומשתגע) כרטיסים מסדרות שונות מציעים דברים שונים למשל ה 280 יכול להיות מהיר מ 430,אם ככה מה יש ל 430 יתרון (חוץ מזה שהוא מתחיל בספרה יותר גדולה ? ).520 ו 430,מה יותר מהיר(שניהם עולים +- אותו דבר) יש חוקיות כלשהי שאפשר ע"י דגם הכרטיס להבין מהשו על רמת הביצועים שלו?

  17. Started by gameplan,

    כרטיס עם חיבור agp וחיבור pcie?(באותו כרטיס אני מתכוון) או מתאם מסויים לאחד מהם שאתם מכירים? תודה.

    • 2 תגובות
    • 558 צפיות
  18. Started by אור כהן,

    שלום לכולם, היום נתקלתי במשהו מאד מוזר, 8500GT, בחיבור PCI (לא אקספרסס ולא AGP). אני שמעתי וראיתי כבר 6200 ו5200 בPCI, אבל לא 8500! יש חייה כזאת? http://tms.co.il/product_info.php?products_id=4667

    • 4 תגובות
    • 648 צפיות
  19. Started by ydob,

    http://zed.co.il/Product.asp זה לא נראה לי הגיוני בכלל שזהו דגם הGTX וגם המחיר של המוצר מצחיק ביחס לדגם.

    • 10 תגובות
    • 848 צפיות
  20. Started by nim901,

    יש לו חיישן?

    • 13 תגובות
    • 840 צפיות
  21. המחירים בחו"ל עדיין יותר זולים, ומכיוון שחלקי מחשב הם קלים וקטנים יחסית (משלוח זול) והמיסים הם רק 15.5% זה יכול להיות משתלם - השאלה שלי היא איפה אני מוצא כזאת חנות שמוכרת לארץ?? e-bay תמיד אפשרי, אבל לא מצאתי דיל מעניין במיוחד. ובכל מקרה יש המלצות לחנויות בארץ אולי? דרך ZAP אני לא מוצא בפחות מ-1000 ש"ח ונראה לי קצת יקר בשביל זה... ולא להמליץ על כרטיסים אחרים בבקשה - כבר יש לי כרטיס כזה ולוח SLI אז כל דבר אחר לא בא בחשבון. תודה!

    • 7 תגובות
    • 863 צפיות
  22. Started by BOBEXXX,

    שלום כולם וחג שמח ! השאלה שלי היא מאוד פשוטה, אני מתכוון לנסוע לאמסטרדם בעוד שבוע עם חברים, ורציתי לדעת אם יש חנויות חומרה בדיוטי פרי ואם שווה לי לקנות משם... עוד שאלה, אני מתכוון לטייל באמסטרדם, פריז, בלגיה ברלין ועוד כמה מקומות קצת לא מוכרים, האם המחירים שם זולים יותר ? כי אני חושב לקנות משם, אשמח לשמוע על אתרים של חנויות חומרה שנמצאות בחול תודה מראש, אני יודע שלא הרבה יודעים את התשובות, אבל מי שיודע אשמח לשמוע ממנו תודה מראש !!!

  23. הייתי שם פעמיים אבל לא כל כך שמתי לב לחנות מחשבים (המבחר של האלכוהול שטף לי את הפניםםם חח) יש שם איפה לקנות כרטיס מסך?

  24. Started by Emmanuell,

    KSP,IVORY,PLONTER,RSM אין לאף אחת מהן , מישהו יודע אם יש במלאי איפשהו 3080 ? ולא הממש יקרים שעולים כבר קרוב ל5000 , הסטנדרטים במחיר "רגיל " של 4k~

    • 0 תגובות
    • 705 צפיות
  25. חבר שלי קנה DFI ULTRA-D וקירור למעבד TR XP-120 באתר של TR כתוב שהXP120 חוסם את הסלוט הראשון של הPCI-E, אז אני שואל אם לא צפויות שום בעיות\ירידה ביכולת עקב שימוש בסלוט השני של הPCI-E הנמוך יותר שקרוב יותר לסלוטים של הPCI ?

    • 17 תגובות
    • 1.2k צפיות

דיונים חדשים בפורומים