אודיו וקולנוע ביתי
פורום בנושא רמקולים, אוזניות, כרטיסי קול, מעדכות סטריאו' סראונד וכו'
27,557 דיונים בפורום זה
-
שלום, יש לי DVD מצויין של PIONEER דגם DV-470. הבעיה היא שהרמקולים שאני שומע דרכם הם הרמקולים של הטלויזיה הממש-לא-איכותית שלי (vestal). חשבתי לקנות רסיבר + סט רמקולים כדי לשפר את חווית הצפייה/שמיעה בסרטים. גודל הסלון שלי הוא 3 מטר ועשרים / 4 מטר ועשרים. מה אתם ממליצים לי לקנות בגבולות התקציב? תודה ושבוע טוב
-
- 3 תגובות
- 769 צפיות
-
-
אני מחפש כבל SCART איכותי כידי לחבר את ממיר רגיל (VOD) של הוט לטלוויזיה (32" FHD). יש המלצות?
-
- 0 תגובות
- 769 צפיות
-
-
שלום, יש לי מסך LCD של LG שחיברתי לו מחשב עם כ.מסך GTX295 לחיבור DVI/HDMI 1 IN . עכשיו את הסאונד חיברתי עם חיבור 3.5 ממ מהמחשב לחיבור VGA/DVI AUDIO IN . עכשיו, כשהסאונד לבד מחובר והטלוויזיה על HDMI1 - יש סאונד וכמובן אין תמונה. כשגם הסאונד וגם והHDMI מחובר לHDMI1 והטלוויזיה על HDMI1 יש רק וידאו ואין סאונד. מה אפשר לעשות ?
-
- 4 תגובות
- 769 צפיות
-
-
יש לי מסך PILOT smart tv משנת 2016 שלא ניתן להנמיך את הרמקולים שלו מעבר למצב הסף שהוא חזק מדי. מעבר לבעיית עוצמת הקול, המסך מתאים לחדר בו הוא נמצא ולכמות הצפייה בו. חשבתי לחבר מקרן קול. האם צריך להתקין אפליקציה עבורו? האם במקרן קול ניתן לשלוט בעוצמה בנפרד? יש למקרן קול שלט נפרד? מכשיר פשוט זול ומומלץ? תודה לעוזרים.
-
- 0 תגובות
- 769 צפיות
-
-
-
שלום מישהו יכול להסביר לי מה זה הBIT בסאונד 16\24\32 מה ההבדל בינהם ??? ואיזה כידי לי לשים בAC3 FILTER עם כרטיס OB REALTEK HD ו CREATIVE T6060 5.1 ??? תודה
-
- 3 תגובות
- 769 צפיות
-
-
אני רוצה לקנות מערכת סטריאו ביתית(רדיו דיסק) זולה עם איכות צליל סבירה. הייתי בחנות למוצרי חשמל אבל היו להם שם מערכות יקרות יותר. על מה הייתם הולכים מהאפשרויות שיש באתר זאפ? http://i.zap.co.il/models.asp?Sog=E-AudioSystem&DB58943=58944&orderby=price מכירים חנויות זולות לא באינטרנט? תודה מראש,
-
- 0 תגובות
- 768 צפיות
-
-
שלום לכולם, ניסיתי למצוא בפורום ובאתר עצות לגבי שידורי תלת מימד והתייעצויות אך לא מצאתי תשובה ודאית. רציתי לדעת משהו מאוד חשוב מאחר ואני מתכנן לרכוש טלויזיית LG 42LW450 3D. המפרט של הטלויזיה הוא סביר ומעלה והביקורות מהללות את התמורה ביחס למחיר (היא עולה 3690 ש"ח מחיר הכי זול בזאפ). העניין הוא כזה. אני עובד בחנות מחשבים וגאג'טים באיזור המרכז וממה שאני יודע כניסת HDMI 1.3 לא תומכת בשידורי תלת מימד בFULL HD. העניין הוא שהטלויזיה עצמה היא FULL HD LED והיציאות HDMI בה הן 1.3.... רציתי לדעת אם אני אשדר ממקור USB (יש לה סטרימר מובנה) האם יש סיכוי שסרטי 3D בFULL HD לא יעלו כלל על הטלויזיה. ואם אני אחבר מקור חיצוני עם כבל HDMI 1.3, האם אני גם לא אוכל להנות מ3D בFULL HD? העניין הזה…
-
- 0 תגובות
- 768 צפיות
-
-
http://nordic.iriver.se/products.php?p=19 יש וידאו? *עריכה* אבל תסתכלו בתפריט הראשי (בתמונה) יש שם בירוק בצד ימין וידאו
-
- 8 תגובות
- 768 צפיות
-
-
שלום רב, לאני שוקל להוריד את כל הדיסקים שלי לפורמט FLAC ולנטוש את ה CDP יש לי לוח gigabyte EP43-DS3 עם כרטיס קול מובנה. מה שמעניין אותי זה איך היציאה האנלוגית שלו בסטריאו - האם למישהו יש מושג מה לצפות מאיכות ה DAC שבו?
-
- 2 תגובות
- 768 צפיות
-
-
שלום, לאחרונה קניתי נגן MP3 וקיבלתי איתו אוזניות. אני קניתי אוזניות חדשות מכיוון שהאוזניות שבאו עם הנגן היו על הפנים. כשקניתי אוזניות לא יחסתי חשיבות לצורה של החיבור, אבל עכשיו זה מאד מפריע לי כי הגודל של הנגן גדל ב3-4 ס"מ בגלל חיבור האוזניות. כשאני מכניס את הנגן לכיס אני מפחד על חיבור האוזניות וגם זה לא נח. אני אנסה לצייר למה אני מתחכוון כי אין לי מצלמה. החיבור ששל האוזניות שבאו עם הנגן: ____ | ___------------ <----הכבל ---------------------| |- נגן | | | ------------------------ עכשיו עם האוזניות החד…
-
- 3 תגובות
- 768 צפיות
-
-
שלום לכולם :hi: אני מעוניין לקנות מכשיר DVD שחשוב לי שיהיו בו התכונות הבאות: תמיכה בכל סוגי הכתוביות ובכל סוגי הפורמטים שיהיה כמה שיותר איכותי. פיצ'רים כמו הארדיסק, קורא כרטיסים או כניסת USB זה נחמד אבל לא מחייב. שיהיה נוח לתפעול, מחברה טובה. אני חשבתי על זה: http://www.lastprice.co.il/product.asp?productid=2702# מה דעתכם עליו ? למישהו יש איתו נסיון ?? אשמח גם אם תוכלו להמליץ לי על אפשרויות נוספות בתקציב של 450-400 ש"ח. תודה רבה :xyxthumbs:
-
- 7 תגובות
- 768 צפיות
-
-
היי, אני משתמש ב MEIZU M6 כרגע עם האוזניות הרגילות שלו, אני רוצה שיפור..., וכמו כן עם ה HD והאוזניות שלו יותר לשימוש עסקי של דיבור בלבד.. לא יודע מה לקנות, חלק הציעו לי את ה JBL רפרנס האלו, וחלק את ה CX300. אני לא יודע מה כדאי כי שמעתי ש2 הדגמים האלו נוטים להתפרק אחרי שימוש לא ממושך בכלל! האם זה נכון? מה שווה לי לקנות במחיר שפוי? אני נוטה יותר למחיר של 200+- לא חושב שיש מה להשקיע ביותר מזה ... תודה רבה.
-
- 7 תגובות
- 768 צפיות
-
-
-
שלום לכולם התעניינתי קצת בדגמים שונים למרות שלא יצא לי להתרשם מהאזנה לאף אחד מהם. כרגע הדגמים שעשו עליי רושם טוב הם: Altec Lansing MX5021 Harman Kardon Soundsticks Logitech z2300 Creative T40 (צירפתי אותו לרשימה למרות שאני מתאר לעצמי שהבאסים נחותים יחסית, בדומה ל T20 שנסרק באתר) האם יש המלצות לדגם המתאים ביותר לשמיעת מוזיקה וצפייה בסרטים? (אם יש כזה שבאמת מוביל באופן מוחלט על האחרים), או לדגמים נוספים שלא מופיעים ברשימה? שאלה נוספת - האם יש באיזור הצפון/חיפה/קריות מקומות מומלצים להאזין ולהתרשם? תודה
-
- 0 תגובות
- 768 צפיות
-
-
טוב יש לי את הרמקולים האלה MX5021וAltec Lansing כבר משהו כמו שנה ואני מרוצה מהם עד הגג חוץ מ2 דברים הראשון הוא בזמן האחרון נידמה לי שזה התחיל ליהיות או שזה תמיד היה ופשוט היתעלמתי מזה רק עכשיו אני שם לב.. כל הזמן כשאין לא מוזיקה ולא שום דבר שאמישתמש בסאונד אז יש רחש חזק חזק מהרמקולים.... כזה פששששששששששששששש איך מבטלים את זה? ודבר שני זה בווליום שהוא בקפיצות ולא לפי הרצון שלי
-
- 8 תגובות
- 768 צפיות
-
-
יש לי סאב אקטיבי שיש לו מגבר ל עוד 4 רמקולים (סט כזה) שמחובר למחשב , אתמול אני מדליק את הרמקולים אני שומע רק טראבל הסאב לא עבד . הגברתי את הסאב שבאקולייזרים במחשב-כלום . נתקתי הכל רק הסאב מחובר - בסוף הווליום שומעים באס חלש חלש . פתחתי מקודם את התיבה, אני רואה הסאב מולחם בסדר , הוא נראה חדש הזזתי את הממברנה הוא זז בסדר גמור . מה יכולה להיות הבעיה ?
-
- 5 תגובות
- 768 צפיות
-
-
מחפש תוכנה לעשות ריפ מדיסקים למחשב. בנוסף יש לי שאלה, האם אני אשמע הבדל בין 320 לFLAC? המערכת היא JVC th-l1.
-
- 5 תגובות
- 768 צפיות
-
-
יש לי רסיבר ישן sansui 6060 ואני צריך רמקולים בשבילו ב 1000 שקל בערך האיכות פחות חשובה לי יותר חשובה לי העוצמה תודה לעוזרים
-
- 9 תגובות
- 768 צפיות
-
-
שלום לכולם, מסע הקניות שלי עדיין לא תם. עקב מעבר דירה המחשב לא יכול להיות מחובר יותר לרסיבר (פיוניר עם רמקולים של אינפיניטי) שלי אני זקוק לסט רמקולים 5.1 שיתנו יחס עלות תועלת טוב - מה דעתכם על X-530 של לוג'יטק? אם יש למישהו ניסיון עם סט זה אשמח מאוד לשמוע דעות אם מישהו מכיר סט 5.1 טוב בנקודת המחיר של 500 ש"ח (פלוס מינוס, עדיף מינוס...) אשמח להמלצותיכם שבוע מצוין, גבריאל
-
- 3 תגובות
- 768 צפיות
-
-
עדיפות לרמקולים שנתחברים לנגן וזהו בלי חמשל אם יש כאלו ואם לא אז לסוללות,חשוב שהיו קומפקטיים ואיכות סבירה לגודל תודה מראש!!
-
- 3 תגובות
- 768 צפיות
-
-
מהי המערכת קולנוע ביתית הכי טובה כולל פלאזמה\LCD עד 30 אלף שקל? זה יהיה במרתף גדול,אני רואה הרבה סרטים,מוזיקה. תודה רז
-
- 6 תגובות
- 768 צפיות
-
-
שלום לכולם! אני שוקל כבר זמן מה להרכיב ברכב (לאנסר 05) סט רמקולים ויש לי כמה שאלות אבל קודם כל התכנון הכללי: רמקולים לרכב Morel PULSE 6 שתיים לקדימה ושתיים לאחורה בערך כ1000 שקלים ומתלבט עדיין לגבי המגבר לשני המגברים אותו RMS אבל מקסימום W שונה ולכן לא כל כך סגור איזה Mac Audio Z4200 בסביבות ה750 שקל או JBL GTO1004 בסביבות ה1000 שקל המחירים נלקחו מזאפ בלי העדפה מסויימת לחנות ועכשיו לשאלות : 1) לא הבנתי כל כך את העניין שהאלטרנטור נותן חשמל כאשר המנוע עובד ועניין הקבל (לא כל כך יודע מה הוא עושה), האם זה משנה למגבר חזק בעוצמה של 600W או 1500W, ולכן אם אבחר אחד מהם יכול להיות שאצטרך להחליף קבל/אלטרנטור או אפילו מצבר? 2) הרמקולים המדוברים קיבלו הרבה תגובות חיוביות אך יש תמורה …
-
- 2 תגובות
- 768 צפיות
-
-
שלום לכולם. יש לי שתי מערכות רמקולים למחשב. האם אפשר לחבר את שניהם עם מפצל לכרטיס הקול? אם כן תשלחו לי לינק מאיפה אפשר לקנות מפצל . תודה רבה אחים שלי.
-
- 2 תגובות
- 768 צפיות
-
-
יש לי לוח אם gigabyte-p35-ds4 עם כרטיס קול ALC889A. אני מעונין להפוך אותו למערכת קולנוע ביתית עם logitech x540 (רמקולים 5.1) יש לי גם PS3 שבינתיים מחובר עם HDMI לטלוויזיה (שני ערוצי קול). ראיתי בEBAY כרטיס SPDIF IN שמתחבר ללוח אם עם חיבור מיוחד של 3 פינים. השאלה שלי היא האם החיבור האופטי יכול להעביר אודיו ב5.1 ולהוציא אותו ברמקולים או שזה יצא בסטריאו.
-
- 4 תגובות
- 768 צפיות
-


