אודיו וקולנוע ביתי
פורום בנושא רמקולים, אוזניות, כרטיסי קול, מעדכות סטריאו' סראונד וכו'
27,557 דיונים בפורום זה
-
אומנם לא ציפיתי ליותר מידי מה-DVD הזה בגלל שקיבלתי אותו חינם אבל יש דברים שמטריפים אותי ! לדוגמא: צרבתי דיסק MP3 הכנסתי את הדיסק ורשום לי על המסך של הטלויזיה LOAD... הכל טוב ויפה ואז פתאום מופיעה לי הודעה על המסך שנראית משהו כזה: PAGE 01/01 OT++ ה--OT הזה נמצא בצוך מין ריבוע כזה, ועל הצג של הדי וי די עדיין מופיע LOAD. אם מישהו חושב על משהו שעלול לגרום לבעיה הזאת שינסה לעזור לי כי אני פשוט חייב לפתור אותה.
-
- 0 תגובות
- 775 צפיות
-
-
שלום ברשותי מחשב עם כרטיס קול מובנה 5.1 וכאשר אני שומע מוזיקה אני שומע רק בסאב + 2 רמקולים. כאשר אני עושה בדיקה לרמקולים בלוח בקרה (זה וינדוס ויסטה אם אתם צריכים לדעת) אז אני עובר כל רמקול וכן שומע בהם את צלילי הבדיקה. מישהו יודע מה הבעיה? כאמור המחשב מעודכן לזה שיש 5.1 רמקולים דרך אגב הכרטיס כמו שרשום בלוח בקרה הוא של REALTEK HD ולוח אם של GIGABYTE.
-
- 6 תגובות
- 775 צפיות
-
-
יש לי נגן MP3 של קריאטיב שהערסל (או ארסל) שלו מתחבר למחשב בחיבור פראללי והמחשב כבר לא תומך בזה. לנגן הזה יש מקום לכרטיסי הרחבה מסוג סמארט-מדיה בגלל שאני לא יכול להוריד אליו שירים דרך הערסל קניתי קורא כרטיסים כזה (עם 7 סוגים) עכשיו הכנסתי את הסמארט-מדיה הורדתי אליו שירים , הכול סבבה אבל כשאני מכניס את הכרטיס לנגן הוא מראה כאילו אין שירים על הכרטיס אם מישהו יוכל להגיד לי איך לתקן את זה או מה הבעיה אודה לו מאוד תודה
-
- 3 תגובות
- 775 צפיות
-
-
מבקש חוות דעת על השילוב לקולנו ביתי בעיקר MP3+ Audio וסאונד למשחקים עבור המוצרים Fortisimo3+creative4.1 4400
-
- 0 תגובות
- 775 צפיות
-
-
אני מחפש מכשיר DVD ברמה טובה שיפעיל סרטים מושכרים, סרטים שהורדתי מהמחשב ומוזיקה. אשמח לקבל דגמים וחברות מומלצות עבור מכשיר כזה.
-
- 9 תגובות
- 775 צפיות
-
-
מחפשים אוזניות איכותיות עם עיצוב ייחודי? יש שחקן חדש בשוק ושמו Master & Dynamic לכתבה: http://hwzone.co.il/איכות-בלי-רעש-וצלצולים-האוזניות-היפיפ/
-
- 2 תגובות
- 775 צפיות
-
-
איך אני עושה מבחן לכרטיס קול או לסאונד במחשב? פשוט במספר משחקים, הפיצוצים שיש במהלך המשחק נשמעים פשוט גרוע, ואני יודע איך הם צריכים להישמע. אני צריך אולי להתקין את הדרייבר האחרון או משהו כזה? איך אני בודק מה אני בדיוק צריך?
-
- 2 תגובות
- 775 צפיות
-
-
ההאם כדאי לקנות את הנגן הזה: http://www.masterpc.co.il/product.asp?productid=42 בתודה מראש orlupo
-
- 6 תגובות
- 775 צפיות
-
-
שלום לכולם. יש לי X530 כבר כמה חודשים, ועד היום לא חיברתי את הרמקולים האחוריים מסיבה אחת - הכבלים קצרים מדיי. האם יש כבל מאריך בשביל שני הרמקולים האחוריים? אשמח לקבל תשובות. תודה!
-
- 5 תגובות
- 775 צפיות
-
-
-
-
שלום לכולם! אני צריך המלצה לאוזניות שישמשו אותי לשעות מרובות במשך היום (צרכי עבודה). לכן החשיבות היא יותר על נוחות האוזניות, שלא יתחיל לי איזה כאב ראש עצבני אחרי שעה ודגש נוסף הוא אטימות. האיכות חשובה מאוד, אבל אני מניח שאוזניות שעונות לצרכים היחסית גבוהים הללו, יהיו ברמה גבוהה. חשבתי על הסנהייזר 280HD, אבל אני לא בטוח לגבי הנוחות שלהם והאטימות. תודה רבה לכולם.
-
- 7 תגובות
- 775 צפיות
-
-
שלום ברשותי מבחר של קלטות ישנות, בהם אני מעוניין לצפות. לכן אני רוצה לרכוש וידאו. על הדרך חשבתי גם לרכוש DVD, ואז אוכל להמיר את כל הקלטות הישנות לדיסקים. אולם לאחר בירורים קצרים, ראיתי שמספר הדגמים העונים על הדרישות הוא דיי קטן. אני חושש שהמכשירים המשולבים, יבצעו את העבודה לא הכי טוב, בכל הקשור להמרה מוידאו לדיסקים. וגם הם דיי בעייתיים באופן כללי. המחיר של מכשיר משולב מקליט הוא כ 900 ש"ח. לכן, תהיתי אם בכלל שווה לי לרכוש כזה, או פשוט יותר - לרכוש וידאו בכ 350 ש"ח, DVD בכ 200-300. וסה"כ סביר שאשלם כ 600 ש"ח (ואפילו פחות). וגם כנראה שוידאו ינגן קלטות בצורה טובה יותר ממכשיר משולב. האם יש לכם המלצות? הן למכשירים משולבים העונים על הדרישות, וממירים מוידאו לדיסיקים בצורה טובה. …
-
- 0 תגובות
- 775 צפיות
-
-
חבר'ה זה די דחוף יש לי חצי שעה להחליט עד סוף המכרז בין שני הסינים הבאים http://www.nanashops.co.il/sale.php?sale=2791393 או http://www.nanashops.co.il/sale.php?sale=2831778#SaleJoinContentTop שימו לב למחיר של הנגן השני שהוא עכשיו במכרז.. בינתיים 300 לעומת ה500 של הנגן הראשון תודה מראש!
-
- 9 תגובות
- 775 צפיות
-
-
שלום,יש לי תחנת רדיו באינטרנט בווינאמפ עכשיו הבעיה היא זה איך אני יודע כמה אנשים מאזינים לי בזמן שאני משדר?
-
- 3 תגובות
- 775 צפיות
-
-
המפרט מעבד Q6600 לוח ASUS P5K-VM 4GB GSKILL 800MHZ כרטיס מסך SAPHIRRE HD2600 PRO 512 MB כונן קשיח - 500 GB של WD (החדש) כונן קשיח לWMC 80GB כונן קשיח 250 GB שאני ככל הנראה יתקין VMC הייתי רוצה את המלצתכם בנוגע ל: 1.מערכת הפעלה מה עדיף?שתיהיה מתאימה למשחקים אך בעיקר ל HD 2.אני חושב להוסיף PVR אם אפשר המלצה 3.לגבי קודקים יש לי בעיה איתם, הורדתי את ה CCCP וגם FFDSHOW וגם KAZALITE אך כל הנסיונות מראות בעיות בעיקר בכתוביות וסאונד לא תואם או מקרטע. 4.האם יש אפשרות להריץ קדימה ב WMC או VMC? תודה לכולם!
-
- 2 תגובות
- 775 צפיות
-
-
חג שמח ושנה טובה קודם כל! לבעיה עצמה: יש לי מערכת סטריאו של LG שהיא סהכ מצוינת בשבילי.. הבעיה היא שיש לי אחים קטנים. איכשהו המגש של הדיסקים נהרס (זה לא הפריע לי כל כך) אבל אח"כ פתאום הרדיו הפסיק לעבוד.. פשוט אין שום קליטה של רדיו כשאני מעביר למצב רדיו עם אנטנה בלי אנטנה פשוט לא שומעים כלום.. אפילו לא נסיון להשמיע.. אפילו לא רעש לבן. אני חושב שהדגם הוא FFH-565 מישהו אולי יודע מה אפשר לעשות? חוץ מלקחת לתיקון זאת אומרת.. האם יש אפשרות לעשות ריסט למכשיר?
-
- 0 תגובות
- 775 צפיות
-
-
ראיתי שקיימים כרטיסים תומכי 5.1 או אפילו 7.1 במחירים של מתחת ל150 ש"ח. אבל לכרטיסים האלו אין יציאה דיגיטלית, אלה רק יציאות אנלוגיות... מישהו מכיר כרטיס קול בעל יציאה דיגיטלית בטווח המחיר הזה? משהו בסגנון הכרטיסים המובנים שיש בלוחות אם מסויימים. ( עם יציאה דיגיטלית וללא יכולת קידוד).
-
- 5 תגובות
- 775 צפיות
-
-
שלום לכולם. יש לי לוח אם של ג'יגבייט k8nf-9 שמובנה עליו כרטיס קול שתומך בשמיעה של 5 רמוקולים. אני מחבר את המגבר שיש לי בחדר לממחשב אבל הוא לא מצליח לזהות את ה- 5 רמקולים שיש ברשותי אלא רק 2. מה אני צריך לעשות??
-
- 2 תגובות
- 775 צפיות
-
-
אני מתכוון להזמין מחר מחשב חדש, מצוייד בכל טוב.... עם SBLive, שיספיק לי..... (התקציב מגביל) אני רק מתלבט איזה מערכת רמקולים לקנות, עברתי על המחירים והשניים שמתאימים לתקציב שלי הם אלו שבכותרת.... שניהם של קריאייטיב, למרות שהסתכלתי גם על רמקולים של ALTEC.... איזה עדיף משניהם? ואולי יש איזשהי המלצה ספציפית לאיזה 4.1 טוב? (5.1 כבר מאוד מייקר לי את העסק) אני צריך אותם בעיקר למשחקים, כמובן גם למוסיקה ולסרטים.... שואף לא לחרוג מהתקציב של ה500-550 שקל (לפחות לא יותר מדי) עבור הרמקולים. תודה מראש..... ???
-
- 2 תגובות
- 775 צפיות
-
-
לא בטוח שמתאים לפה , במקרה ולא אז תגידו לי לאיפה כן , איך ניתן לנייד מערכת סטריאו ? כדי שיהיה אפשרי לקחת אותה לים וכאלה בבקשה תעזרו לי (:
-
- 1 תגובה
- 775 צפיות
-
-
אממ אני מחפש DVD עד 400 ש"ח.. רצוי שיקרא פורמטים כמו AVI וכו... תודה רבה ..!
-
- 12 תגובות
- 775 צפיות
-
-
היי, נראה לי שכאן זה הכי מתאים לכתוב על הנושא, יש לי מערכת נחמדה ברכב עם רמקולים 6X9 מאחורה של קנווד, דגם 6980IE, 450W ו 90RMS. המערכת כרגע ללא מגבר, לכן השאלה שלי היא על מגבר נורמלי שיספק את העבודה בווליום גבוה וטוב. הפאנל שלי כרגע הוא דיי ישן, SONY CDXS2000 אם אני לא טועה בדגם. אבל עובד לא רע עם המערכת עצמה. רציתי לדעת האם מגבר נורמלי במחיר כזה אפשרי למציאה? יש הרבה בזאפ אבל אני לא מבין בדגמים חוץ מבודדים, ורציתי לשמוע את דעת המומחים. תודה רבה.
-
- 0 תגובות
- 775 צפיות
-
-
זה בשביל חבר..והוא צריך דיסקמן MP3 הכי טוב שהוא לקנות במחיר הזה...(בארץ) אתם יכולים להמליץ על דגמים מסויימים?? או לפחות חברות..? תודה
-
- 3 תגובות
- 775 צפיות
-
-
מישהו יכול להסביר בבקשה למה מחיר הIAUDIO6 בארץ כ"כ יקר,??? אמנם הוא טוב, אבל אין בו שום דבר מיוחד... הוא הרבה יותר יקר מהמתחרים הישירים שלו.. ועולה כמעט כמו הX5,. יש איזו תכונה בו שפיספסתי????
-
- 7 תגובות
- 775 צפיות
-


