עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אודיו וקולנוע ביתי

פורום בנושא רמקולים, אוזניות, כרטיסי קול, מעדכות סטריאו' סראונד וכו'

  1. Started by Hzur,

    ככה.... יש לי כרגע מערכת רמקולים 5.1 בחדר שמגיעה עם הדיוידי והמגבר בתוכו של VERTEX שקיבלתי במתנה.... תכ'לס היא לא רעה בכלל אבל אני חושב לקנות משהו קצת יותר טוב... מה שהכי חשוב לי זה שיהיה אפשר לשמוע הכל דרך המערכת(גם את המחשב, הממיר של הכבלים, ועוד חיבור של הפלייסטיישן....) כרגע יש לי בה רק 2 Line in ככה שאני צריך להחליף כל פעם.... בהתחלה חשבתי לקנות רסיבר ורמקולים נטו, דיוידי אני לא צריך כי גם ככה אני לא משתמש בו... רק רואה סרטים מהמחשב ויש לי יציאה לLCD ככה שאין בעיה.... אבל ממה שקראתי רסיבר ורמקולים איכותיים זה סיפר לא זול בכלל ואני מעוניין להשקיע באיזור ה 1500 או אפילו 2000 אם זה יצדיק לסאונד בחדר ובמחירים האלה לא בטוח בכלל שאני ישפר בהרבה את המערכת סאונד שיש לי עכשיו…

    • 3 תגובות
    • 817 צפיות
  2. Started by nir567,

    שלום! ממ..אני מתעניין בקניית מכשיר dvd divx והבנתי שיש כזה דבר עדכון divx. אז מישהו יוכל יותר לפרט לי בנושא ולומר לי כל כמה זמן ה-divx מתעדכן, ואם שווה לי לקנות dvd עם עדכון divx או לא..תודה!

    • 1 תגובה
    • 817 צפיות
  3. Started by liav12,

    איזה כרטיס יתן תמורה טובה? מעוניין בעיקר למוזיקה ועבודה עם מוזיקה.

    • 7 תגובות
    • 817 צפיות
  4. אני מחפש תוכנה שיודעת לפרק את המוזיקה לערוצים (ערוץ שירה, ערוץ תופים, וכו'), ושניתן לשלוט על כל ערוץ בנפרד, בדומה למגבר ווקאלי. מישהו מכיר?

  5. Started by achiya1,

    לילה טוב התקנתי מוקדם יותר היום כרטיס 5.1 ממש פשוט לא חיפשתי יותר מדי.. עכשיו יש לי בעיה כשאני שומע נגיד מוסיקה בלי הלחצן של מטריקס אני שומע מכל הרמקולים חוץ מהאחורי שמאלי.. בכללי האיכות קצת מוזרה לי לאוזן ואני לא יודע איך לפרש את זה אם זה טוב או פחות טוב ממקודם כי אני בלי המטריקס עכשיו . כאילו המטריקס עושה עכשיו עבודה הפוכה -הוא מנמיך את הווליום בכללי... שמתי לב לדבר אחרי שהתקנתי את הדרייבר PCI 3D AUDIO CONFIGURATION כשאני לוחץ על הכפתור שם שעובר על כל הרמקולים ומוציא מכל אחד מהם צליל אז כשזה מגיע לסאב וופר זה מוציא את הצליל מהרמקול השמאלי אחורי..קטע מוזר בדקתי את החיבורים ואני כמעט בטוח שהם במקום (קשה לטעות יש צבעים ,אולי אני עיוור צבעים בסוף?) אני אשמח לקבל עזרה מכל מ…

    • 1 תגובה
    • 817 צפיות
  6. Started by 1moshiko1,

    שלום לכולם! רציתי לדעת אם יש תוכנה שבעזרת אני אוכל לקבוע בעצמי סקינים/ תמונות / אייקונים למכשיר שלי, תודה, דרור

    • 4 תגובות
    • 817 צפיות
  7. בבקשה תעזרו לי כי אני רוצה לקנות אוזניות shure e2c ראיתי אותם באמאזון בערך 300 שקל ובארץ ראיתי באיזה אתר רוצים בערך 800 שקל זה הבדל אדיר כדי להזמין מחול אני צריךכרטיס אשראי בינלאומי או שמקומי מספיק?

    • 3 תגובות
    • 817 צפיות
  8. שלום לכולם יש לי לוח של גיגהבייט עם כרטיס כול מובנה ac realtec97 עם אופטי וקוקסיאל בקבל נפרד שאלתי היא כזאת חיברתי את הקוקסיאל למערכת סטיראו שלי כמובן תמיכה ב dts ודולבי די וכוונתי בתוכנה 5.1 העניין הוא שהורדתי את שיבת המלך בac3 ואני שומע רק את קולות רקע בקידמיים משום מה אינני שומע את הסנטר והסראונד וכשכיוונתי ל2 channel שמעתי טוב איך אני מגיע למצב שאני שומע 5 ערוצים בתודה מראש אלעד

    • 3 תגובות
    • 817 צפיות
  9. קניתי מחשב נייד של טושיבה SATELLITE A300 יש לו כרטיס מסך מובנה של ATI HD3650 חיברתי בכבל HDMI בין המחשב לטלויזיה והגדרתי אותו כ-extended הכל עובד יפה רק חבל שכל פעם שאני רוצה להעביר סאונד לטלויזיה אני צריך להגדיר בויסטא שה-HDMI יהיה ברירת המחדל. אבל הבעיה אחרת, איך שזכור לי ב-extended כל פעם שאני מדליק וידאו הוא מעביר לי ישר ליציאה הנ"ל במסך מלא. ופה כדי לראות את הסרט אני חייב למשוך למסך השני את הפלייר ושם לעשות מסך מלא.. ניסיתי לשחק בהגדרות של avivo video ב-catalyst ולא עזר כלום. איך אני מגדיר כך שאיך שאדליק סרט מיד יופיע לי בטלויזיה במסך מלא??

    • 2 תגובות
    • 817 צפיות
  10. רציתי לשאול האם זה מקטין את חייו של הרמקול הפטנט הזה,והאם זה מופיע גם בכול הרמקולים למחשב ולא יעדתי.??? תודה על שיתוף הפעולה.!

    • 2 תגובות
    • 817 צפיות
  11. שלום לכם. אני מחפש לקנות רסיבר לבית. הבעיה שאני לא ממש מכיר סוגי רסיברים שונים ולכן אני צריך עזרה. קראתי קצת באתר (בעיקר המאמר על מערכות קולנוע ביתיות) ולצערי אני נאלץ להגיד שהיעוד של הרסיבר (שאני מחפש) לא ברור לי, אני רוצה גם לשמוע מוזיקה וגם לראות סרטים. אכן בעייתי לפי כל מה שקראתי פה. מה שבעצם חשוב לי ברסיבר זה שהסאונד יהיה ברמה טובה (גם אם לא מושלמת. אין מה לעשות, צריך להתפשר בחיים), ושיהיו לו הרבה כניסות ויציאות (סך הכל יש הרבה מכשירים שצריך לחבר אליו: טלויזיה, דיוידי, וידאו, CD, מחשב ואולי עוד כמה בעתיד - בתקווה פטיפון). בנוסף אני גם צריך רמקולים (וסאב וופר והכל!) כי מה שיש לי זה שאריות מסריחות ממערכות ישנות, אבל את זה אני אשמור לפעם אחרת, צריך לחסוך עוד קצת כסף לפ…

    • 5 תגובות
    • 817 צפיות
  12. Started by H.I.V,

    עשיתי חיפוש ולא מצאתי יש לי כרטיס קול און בורד AC97 משהו כזה ואני חושב על לקנות את הכרטיס: Creative Sound Blaster Live 5.1 מה יהיו ההבדלים? יש לי כרגע רמקולים של קריאייטיב 4.1 שנקראים קמבריג' וברוב המשחקים אני לא שומע בסראונד ??? מה דעתכם? תודה לכל העונים

    • 0 תגובות
    • 817 צפיות
  13. Started by phil,

    http://www.theapplecollection.com/design/macdesign/iPodmusic.html כנסו ותראו על מה אני מדבר...

    • 5 תגובות
    • 817 צפיות
  14. Started by kalda01,

    אני מחפש רמקולים למחשב שיש בהם כניסת SPDIF. יש חיה כזאת בכלל?

    • 1 תגובה
    • 817 צפיות
  15. אני מחפש משהו תקציבי וטוב עד 3000 אלף בעיקרון אני בן 18 ואני עובד והמשכורת שלי יוצאת בסביבות ה2000 לחודש אז אני צריך חנות שתקבל אשראי של לפחות 10 תשלומים מצאתי ב2300 פה: http://www.ivory.co.il/product.asp?productid=426 זה ivory ככה שזה חנות מוכרת ויש גם אחריות לשנתיים אבל פשוט אני לא שמעתי על החברה הזו aoc מישהו שמע? כדאי לקנותיש לכם המלצה למשהו אחר? בעיקרוןן אני רוצה שהטלוויזיה תתחבר לאקס בוקס 360 שאני עתיד לקנות למישהו יש המלצה אולי גם מאיפה לקנות את זה? הממ בעיקרון זהו תודה למי שעוזר

    • 10 תגובות
    • 817 צפיות
  16. Started by er0101,

    אם אתם זוכרים רכשתי את הכ. קול הזה לא מזמן. התחילו לי מסכים כחולים מדי פעם שישנם גם אחרי פרמוט. מסך כחול שכתוב בו משהו על IRQ ומדובר על קובץ sys. (שמרתי את השם במחשב אחר ואני לא מוצא את הקובץ) שלפי חיפוש בגוגל הבנתי שזה יכול להיות בעיה עם הלוח וצריך לעדכן ביוס. מה עושים? דרייברים חדשים הבנתי שאין. אודה למי שמכיר פתרון. את הדגם של הלוח יש במפרט שלי.

    • 9 תגובות
    • 817 צפיות
  17. שלום. אני מעונין לקנות אוזניות בתקציב של כ50$. את האוזניות אני כנראה אקנה מחו"ל (כנראה ebay), ורציתי להוועץ לפני הקניה. האוזניות יהיו אוזניות לנגן Portable, והם צריכים להיום בגודל בינוני. מה שלבנתים משך לי את העיין ואני חושב לקנות זה הSennheiser PX 200. http://www.sennheiser.com/sennheiser/icm_eng.nsf/root/products_headphones_portables_05207 השאלה שלי אם יש משהו יותר משתלם בתקציב הזה או שאלה המשתלמות ביותר במסגרת התקציב?

    • 4 תגובות
    • 817 צפיות
  18. Started by RDS,

    אוקי שמעו.... רציתי לקנות את הרמקולים הנ"ל, אבל שמעתי שלאחר 2007 ירדו המחירים.... מה אתם חושבים על זה? אם ירדו לכמה ומתי? כרגע המחיר הכי זול בזאפ זה 465..... תודה

    • 10 תגובות
    • 817 צפיות
  19. Started by Aviko,

    אני רוצה לקנות את הH600וMicroLab , איך החברה.? אמינה? טובה.? המפרט נראה לא רע.. ואני צריך מערכת גדולה למחשב.. מה אתם אומרים.? Aviko

    • 1 תגובה
    • 817 צפיות
  20. Started by baruh443,

    היי, בנדוד שלי רוצה לקנות מערכת לחדר שלו ב2000 שקל, אז אני לא רוצה שהוא סתם יבזבז את הכסף על משהו לא טוב, אז אם אתם בבקשה יכולים להביא לי משהו טוב בעד 2000 שקל אני אודה לכם מאוד רק כמה דברים שחשובים לו: הוא רוצה לחבר את זה לטלוויזיה בינתיים (עד שהוא יוכל להעביר את המחשב לחדר) והוא רוצה 7.1 אבל אם יש נגיד 5.1 יותר טובים במחיר אז זה גם סבבה נראלי... אבל עדיף שתביאו גם 7.1 כי זה מה שהוא רוצה.. וצריך שיהיו לזה כבלים ארוכים כי הוא רוצה לפזר אותם ברחבי החדר מבינים? הוא רוצה לתלות אותם על הקיר, 2 מעל המיטה שלו2 בקיר ימין 2 בקיר שמאל ו1 בקיר מולו... תודה רבה מראש לכל מי שעוזר!

    • 1 תגובה
    • 817 צפיות
  21. השאלה בכותרת.... שבת שלום! איתן

    • 9 תגובות
    • 816 צפיות
  22. Started by anatoli,

    משהו מעניין שניתקלתי בו במקרה, נראה מעניין מאוד. חבל שאין פה iRiver או RIO כלשהם, אך גם מה שיש מספיק בהחלט. נראה כי השופל של אפל קורע לשאר את הצורה עקב צורת ההגברה שלו פוש-פול, מה שאומר שיש 2 טרנזיזטורים, אחד לדחיפה ואחד למשיכה (כמו אצלי במגבר, רק שאצלי זה שפורפרות ;D). בהחלט מרשים מאוד לראות את הבאס המעולה שהוא מצליח להציג. גם הזן מיקרו לא רע, אבל לא באותה הרמה בכלל. http://home.comcast.net/~machrone/playertest/playertest.htm Anatoli.

    • 2 תגובות
    • 816 צפיות
  23. Started by omer_xd,

    שלום קניתי רמקולים x530 חיברתי אותם ועובדים רק שניים למרות שהכרטיס קול שלי תואם ל 5.1 יש חמישה רמקולים (עובדים רק שניים) האם צריך דרייברים? מה לעשות כדי שיעבדו כל הרמקולים

    • 1 תגובה
    • 816 צפיות
  24. שלום,אני רוצה לקנות לוח אם gigabyte 8i955x שיש בו תמיכה ב dolby master עם כל הפורמטים הטובים של dolby אבל אני רוצה לשדרג לכרטיס מסך מתקדם יותר של חברת Creative שבמקרה(או לא.. ) הוא הכרטיס הכי מתקדם היום... Creative X-Fi Elite Pro השאלה שלי אם אני יכול לחבר כרטיס קול אחר ללוח אם ואני ישמע גם בו אם יש לי כבר כרטיס קול מובנה??? עידו

    • 9 תגובות
    • 816 צפיות
  25. Started by Satlan,

    איזה לוקח ? אני מעוניין לקנות, השאלה איזה. http://www.m-audio.com/products/en_us/Revolution51-main.html http://www.creative.com/products/product.asp?category=209&subcategory=669&product=15855

    • 1 תגובה
    • 816 צפיות

דיונים חדשים בפורומים