עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אודיו וקולנוע ביתי

פורום בנושא רמקולים, אוזניות, כרטיסי קול, מעדכות סטריאו' סראונד וכו'

  1. כשאני מחבר את מצלמת הוידיאו שלי (קאנון) אז יש בעיה בכך ששומעים חזק מדיי, זאת אומרת גם שהמצלמה לא על PLAY יש קליטה של שמע. וכשאני מקליט אז שומעים ממש חזק וכל רעש קטן הופך חזק. לעומת זאת כשמחברים לטלויזיה שומעים מצויין כמו שצריך. מה הבעיה כאן?

    • 4 תגובות
    • 828 צפיות
  2. Started by gabbay,

    אני בוחר בתפריט שפות עברית אבל עדיין העברית מופיעה לי הפוך

    • 3 תגובות
    • 828 צפיות
  3. שלום, קיבלתי אייפוד עכשיו מניו-יוק... חבר שלי שקנה לי את זה שם העלה לי את כל השירים שלו אליו. כשהתקנתי אייטונס הוא שאל אותי אם אני רוצה לעדכן אותו עם הספריה שעל המחשב שלי (שריקה) ואמרתי לא כי פחדתי שהוא ימחוק לי את כל השירים. איך אני מעביר את השירים מהאייפוד למחשב? אני רוצה שהם יופיעו לי ב- LIBRARY... תודה, יונתן נ.ב. חג שמח

    • 1 תגובה
    • 828 צפיות
  4. Started by lazygecko,

    אני רוצה נגן קטן וקל, בעיקר לספורט. מישהו מכיר את זה : http://www.mp3.com/tech/players_30984154_overview.php לא הצלחתי להבין אם אפשר פשוט להעתיק אליו קבצי MP3 וזהו, אני לא רוצה להתעסק עם שום תוכנות ניהול מוזיקה וקישקושים כאלו. יש המלצות אחרות ? הקניה תהיה בארה"ב. תודה.

    • 6 תגובות
    • 828 צפיות
  5. שלום רב אני צריך עזרה בחיבור המערכת למחשב .. יש לי מערכת חדשה מסוג סוני שיש לה שני יציאות אודיו ועוד משהו שאני לא מכיר אני מנסה לחבר את זה ללפטופ מסוג לנובו N 500 ואני לא מצליח לשמוע קול בבקשה ממכם מישהו שיכול לעזור לי לפטור את הבעייה אולי זה משהו בהגדרות של המחשב הודה לכם מראש..

    • 10 תגובות
    • 828 צפיות
  6. דבר ראשון מפרט בצד טוב נשבר לי המגבר אז אני משתמש במחשב בתור אחד... חיברתי את הגיטרה לחיבור שלו מאחורה בכרטיס קול (הבננה מונופונית) ואני שומע רק בצד שמאל(ברמקול או באוזניות) יש דרך לסדר ? הגיטרה Washburn mercury II

    • 3 תגובות
    • 828 צפיות
  7. Started by GGuyZ,

    שלום לכולכם. אנו סטודנטים ששוכרים דירה ומעוניינים לקנות מסך לסלון. היינו מעדיפים לרכוש מסך בגודל 40"-42", אך באם התקציב לא יאפשר נתפשר על 37". התקציב שלנו לא גבוה, כלומר היינו מעדיפים לא לחרוג מה4K ואף להשאר בתקציב נמוך יותר. אנו מגששים באפילה ולכן אמקד אתכם יותר - אנחנו רוצים את מה שנקרא התמורה הטובה ביותר לכסף בטווח המחירים הזה. כלומר, אם נתבקש לחרוג מהתקציב ולגרד עוד כמה מאות שקלים בשביל מסך טוב בהרבה - נעשה זאת. אודה לכם אם תתנו לנו הצעות קונקרטיות לגדלים הנ"ל. השימוש העיקרי הוא ל-DVD\DivX, וגם HD במידה מסויימת, אך אין לנו חלומות על 1080P במחיר הזה. תודה מראש, גיא.

    • 4 תגובות
    • 828 צפיות
  8. Started by Ballz2You,

    שמתי לב שהשאלה הזאת רצה בהרבה מאוד פורומים ואף פעם לא קיבלתי תשובה כי זה תמיד נגמר בריב ובוויכוחים מגעילים.. אז אחת ולתמיד TT SHOCK ONE או Steelseries siberia V2 אני מבקש שלא תתיחסו למחיר כי לא אכפת לי לשלם יותר בשביל איכות אגב, אני חדש בכל הנושא הזה אז אני רוצה שגם תסבירו לי למה. תודה!

    • 0 תגובות
    • 828 צפיות
  9. Started by epichorus,

    1.בשלט החוטי שלו יש שתי כניסות, אחת מהן היא כניסת LINE IN לנגן/מחשב , למה השנייה משמשת ? 2.לצרכי שמיעת מוזיקה וסרטים מה יותר מומלץ Z4 או JBL SPOT ?

    • 1 תגובה
    • 828 צפיות
  10. Started by segev22,

    ככה יש לי רמקולי Z2300 של לוג'יטק וכרטיס קול שהגיע עם הלוח אם שלי של ASUS COMMANDO . לעיתים קרובות מאוד באמצע משחק השמע נעלם לחלוטין וחוזר לסרוגין , פשוט נעלם וחוזר כל הזמן וזה כבר שיגע אותי. ניסיתי דרייבר חדש יותר של הכרטיס קול כלום לא עוזר. מישהו מכיר את הבעיה או פיתרון לבעיה?

    • 2 תגובות
    • 828 צפיות
  11. Started by DXM,

    אני עורך כמה שירים באורך קילומטר וחצי (איזה 8-10 דקות) ל5 דקות. עכשיו באיזה סוג של קובץ אני יקבל את האיכות הכי גבוהה? WAV,WMA וכו' (MP3 לא טוב לי משום מה המחשב שלי לא מצליח לשמור אותו) לא איכפת לי הגודל של הקובץ... בינתיים אני שומר כפורמט WAV מכיוון שרשום כי הוא מעביר איזה 1144KBS... אני לא מבין בתחום הזה יותר מדי אז כדאי שתעזרו לי פה... ועוד שאלה: תמיד עדיף כמה שיותר ביטים לשניה? או שלסוג פורמט שונה יש יתרונות?

    • 0 תגובות
    • 828 צפיות
  12. Started by mik_amar,

    אני מתכוון לקנות את הסט הזה - http://www.wallashops.co.il/shopmind_portal_heb/auctionProd.asp?auction_id=1729940 אני יודע שזה לא שיא האיכות אבל אני ממש לא אודיופיל פשוט אני רוצה מערכת טובה יחסית... עכשיו השאלה היא כזאת: המגבר (רסיבר) שמגיע בחבילה הוא PROSOUND דגם PAV-3000 ורציתי לדעת אם אפשר לחבר אותו עם כבל קואקסיאלי או שיטה אחרת כדי לשמוע מהמחשב ב 5.1??...(יש לי כבר סאב לא קשור לחבילה הזאתי)

    • 5 תגובות
    • 828 צפיות
  13. Started by enzo,

    שלום. אני רוצה לחבר את הנגן שלי D2 לרסיבר (ימאהה דגם RX-V540RDS) כדי לשמוע מוסיקה דרכו. הבעיה היא שאני לא יודע איזה כבל לקנות/או מה לעשות. יש לי כבל שמשני קצותיו חיבור של אוזניות רגיל.אז חשבתי פשוט לקנות פלאג ליציאה של האוזניות שברסיבר וככה הרסיבר יזהה ישר ויתחיל לנגן או שאני צריך לעבור למצב אחר כדי שיזהה את היציאה של האוזניות כמקור פלט לרמקולים. או שלקנות כבל AUX ולחבר אותו? או משהו אחר לעשות? תודה

    • 4 תגובות
    • 828 צפיות
  14. Started by gal555,

    קניתי אותה היום ואני צריך בבקשה המלצות להגדרות לתמונה

    • 0 תגובות
    • 828 צפיות
  15. Started by (iriver H10),

    אני רוצה לקנות מכשיר מולטימדיה לחדר ולא משהו יקר מידי אבל שיהיה מספיק איכותי. בנתיים ראית רק את הMvix הזה אבל אומרים שהוא לא טוב. ראיתי גם HTPC אבל זה יקר מידי....

    • 8 תגובות
    • 828 צפיות
  16. Started by GooPHeaD,

    טוב אז ככה... חסכתי קצת כסף... ואני רוצה לקנות מחשב סלוני, הבעיה היא שאני לא כל כך מבין מה טוב ומה לא נחוץ... אז חשבתי שאתם תוכלו לעזור לי בזה... התקציה שלי הוא 2000 פלוס מינוס אם זה יהיה ממש משמעותי אפשר להוסיף עוד קצת... אז... בקשה מכם, עיזרו לי. תודה!

    • 2 תגובות
    • 828 צפיות
  17. Started by stingeR-,

    מעוניין בהמלצה על סט רמקולים 2.0/2.1 עד 250 שקלים לילד בן 15. צריכים להיות כמה שיותר איכותיים ! מה שחשבתי עליו עד כה זה אלו : http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=737512

    • 0 תגובות
    • 828 צפיות
  18. מציעים לי עכשיו (דיי במיידי...) לקנות את ה LG3760UR (סדרת הסקרלט החדשה) ב-6400 שקל, אבל כולל הובלה והתקנה על הקיר. אחריות לשנתיים גם על המסך וגם על הטלווזיה (בניגוד לאחריות של שנה על המסך ושלוש על הטלווזיה הרגילות). מה אתם אומרים? http://www.zap.co.il/model.asp?model_id=696768[br]פורסם בתאריך: 14.06.2008 בשעה 22:39:39 תיקון, מדובר בדגם - 37LG60UR

    • 2 תגובות
    • 828 צפיות
  19. Started by Idanbs,

    מבחינת איכות צפייה מה יותר טוב?

    • 2 תגובות
    • 828 צפיות
  20. איזה אוזניות הן הכי טובות למשחק Counter-Strike ?

    • 5 תגובות
    • 828 צפיות
  21. Started by Tommy,

    אני רוצה לחבר מערכת Z-5500 כדי לראות טלויזיה עם המסך HANNS-G 28 אינץ ביחד עם ה LCD TV BOX שנקרא COMPRO V300 האם אפשר לעשות את זה? ולהנות מכל הרמקולים ?

    • 2 תגובות
    • 828 צפיות
  22. Started by Sorkenta,

    אני נוסע לניו יורק בחגים ואני רוצה לקנות רמקולים לאייםוד או מערכת סטריאו תקציב עד 80$ דרישות: אם הולכים על מערכת סטריאו אז שתהיה יציאת aux רדיו שלט חנות גדולה ומוכרת כמו best buy B&H או משהו כזה באזור מנהטן וזהו בינתיים תודה רבה מראש

    • 1 תגובה
    • 828 צפיות
  23. אהלן חברים אני מחפש רמקולים 2.0 או 2.1 כמה שיותר נורמאלים בתקציב של 180 ש"ח... השימושים זה מוזיקה סרטים ופה ושם משחקים מה אתם אומרים על הסט הזה: http://www.pandas.co.il/product_info.php?advertisor=zap&products_id=19570 יש משהו יותר טוב בתקציב?

    • 7 תגובות
    • 828 צפיות
  24. אוקיי אז ככה... אני מתעסק במוזיקה ויוצר כבר 3 שנים בעיקר טראנס ברמה די טובה אפשר להגיד אני צריך כרטיס קול חזק והנה הדגמים שאני מתלבט לגביהם ESI WaveTerminal 192 M ESI WaveTerminal 192 X ESI WaveTerminal 192 L M-Audio Audiophile 192 E-MU 1212 E-MU 0404 E-MU Proteus X כמו כן אם תוכלו להמליץ לי כרטיסי קול בערך באותה רמת מחיר סביב ה 1200 פלוס מינוס ועם 192KHZ/24BIT עם דרייברים טובים ועם עכבה נמוכה 0 MS ותמיכה ב ASIO2 GSIF EWDM וכאלה על מה אתם ממליצים? תודה מראש מצפה לתגובות ושאלות

    • 1 תגובה
    • 828 צפיות
  25. Started by Omer DA,

    שלום,ברשותי אוזניות HD202 שקניתי לפני שבוע,ואיך לומר..זה לא זה..הם לא מספקות אותי משום בחינה...רציתי לשאול איך ה515HD ואיך הHD555 והאם ההבדל הגדול במחיר בין שתיהן (470,680~) שווה את ההבדל בסאונד,וושאלה אחרונה האם שתי האוזניות יתפקדו היטב ללא מגבר יעודי וחיבור למחשב בלבד

    • 7 תגובות
    • 828 צפיות

דיונים חדשים בפורומים