אודיו וקולנוע ביתי
פורום בנושא רמקולים, אוזניות, כרטיסי קול, מעדכות סטריאו' סראונד וכו'
27,557 דיונים בפורום זה
-
איזה כרטיסי זיכרון אפשר לחבר לARCHOS AV400 והאם סוג המצלמה לא משנה או משנה (כמו בH300)?
-
- 2 תגובות
- 859 צפיות
-
-
http://www.pch.co.il/docs/pd460167702.htm אני לא יודע כמה אנטישוק יש בו...? הוא קורא צרובים... ? אלה השאלות היחדיות שלי רק רציתי לדעת עם שווה לקנות אותו... תןדה
-
- 11 תגובות
- 859 צפיות
-
-
יש לי מיקרופון זוועה של HYPEREX שעלה יותר מזה https://ksp.co.il/web/item/66027 זה זול בגלל שזה ישן או בגלל שזה חרא? ביקורת שמצאתי:
-
- 0 תגובות
- 859 צפיות
- 1 follower
-
-
בעקבות זה שעברתי טסט ביום חמישי האחרון אני מעוניין להחליף את הרמקולים ברכב של אמא למשהו קצת יורת איכותי ועוצמתי אני לא מוכן להוציא יותר מ 700 ש"ח ואני לא יודע מה צריך להחליף קודם אחוריים או קדמיים ?? חבר'ה אני פשוט אובד עצות HELP!! בתודה עמי למנהלים : אם זה לא הפורום המתאים - תעבירו אני התלבטתי קשות איפה לשים את זה ובסוף שמתי כאן כי זה קשור לאודיו (חשבתי לשים בכללי)
-
- 5 תגובות
- 859 צפיות
-
-
הבנתי שיש איזשהו תהליך שנקרא Overburn או משהו כזה. איך עושים ומה כרוך.
-
- 6 תגובות
- 859 צפיות
-
-
רציתי לדעת איזה משני הרמקולים עדיפים לצורך שמיעת מוזיקה מישחקים וטלוויזיה במחשב אם יש לכם רעיונות נוספים אני אשמח להקשיב
-
- 2 תגובות
- 859 צפיות
-
-
ראיתי אחת החנויות מקלט USB שתומך בHDTV , MPEG ובH.264..שלט ובקיצור כל מה שצריך מחיר די אטרקטיבי של 189 שח, זה די דומה לזה: http://www.p1000.co.il/shop/Templates/groupsalesproduct.aspx?CategoryName=TV_Plasma_LCD&AuctionId=7727568 רציתי לדעת אם זה באמת עושה את העבודה? או שזה סתם גימיק, במחינת איכות וכו'.. תודה.
-
- 6 תגובות
- 859 צפיות
-
-
שלום. אני מחפש רמקולים טובים למחשב (אם אפשר shelf) לא איכפת לי מהסאונד במשחקים בסרטים וכו'.. איכפת לי רק מאיך שישמעו בהם מוזיקה.. אני שומע מוזיקת רוק בעיקר אם זה חשוב או רלוונטי או משהו... יש מצב שאני ארצה לחבר אותם גם לנגנים כלשהם אם זה רלוונטי גם.. עד 500 שקל אם זה מעט התקציב גמיש...
-
- 1 תגובה
- 859 צפיות
-
-
שלום, אני מנסה לראות סרט עם תרגום (בעזרת VLC)-אני יודע שהתרגום תקין (עבד במחשב אחר בבית) אבל במחשב שלי התרגום מופיע בג'יבריש. מצורפת תמונה: http://imageshack.us/photo/my-images/526/85943648.png/ ד"א- יש תוכנה שמדביקה את הכתוביות לסרט באופן קבוע?
-
- 4 תגובות
- 859 צפיות
-
-
IRIVER H320 או IAUDIO X5L אני הסתכלתי על ביקורות של המכשירים החיסרונות הם כאלה: ב H320 האיכות סאונד והמערכות שיפור סאונד פחות טובים מב X5L בX5L צריך מתאם לחיבורים (USB LINEIN LINEOUT DC ETC...) שיכול להיאבד ואם הוא נאבד צריך לסחוב לכל מקום את העריסה ויש לי שאלה חשובה מאוד לבעלי המכשירים: באיזה מהמכשירים יש ממשק יותר נוח ויותר קל ללמוד? זה גורם חשוב מאוד בהחלטה שלי (איזה מכשיר לקנות) תודה מראש, GhostCow
-
- 10 תגובות
- 859 צפיות
-
-
ברשותי רסיבר מסוג LUXMAN LR-2000 וכרטיס קול במחשב מסוג CRIATIVE AUDIGY 5.1 שכולל את אותה יציאה דיגיטאלית כתומה [sPDIF] בכל אופן נאמר לי כדי להשתמש באופציה הדיגיטאלית לקחת כבל שבצד אחד הוא בננת מונו ובצד שני ע'י אילתור לחבר בננת RCA בודדת שבעצם תשמש לחיבור קווקסיאלי שהוא בעצם יחובר לרסיבר עצמו בכניסה הזו..והבננת מונו תחובר ליציאה הדיגיטאלית בכרטיס..אומנם ניסיתי זאת אך הדבר לא עבד ביעילות רבה ולא התגלה כאפקטיבי כמו שתואר.. לבנתיים אני עובד אם שלושה בננות סטראו מהכרטיס ל6 בננות RCA שמחוברות בתצורת 5.1 ANALOG לרסיבר שלי המטרה שלי שוב איך לעזעזל אני משתמש באותה יציאה דיגיטאלית מהכרטיס קול שלי כמו שצריך ללא בעיות ובאמת שאני אקבל במוצא שמע 5.1 ????? אשמח אם תעזרו לי..
-
- 3 תגובות
- 859 צפיות
-
-
ראיתי עכשיו שמחיר שלהם ב רשת "עולם הקולנוע" 199 ש"ח ,למרות שבאתרים אחרים המחיר שלהם הוא מעל 700 ש"ח!!!רציתי לדעת מה קאטץ' פה?ואם יש מישהו יכול לתת לי חוות דעת עליהם. אני בכל מקרה יכנס לסניף שלהם ,לבדוק את עניין
-
- 1 תגובה
- 859 צפיות
-
-
^ נקנות בגלל הצורך בסראונד בסרטים אבל ישמשו גם למוסיקה (כרגע אני עם Sennheiser HD 457), מתלבט בין הדמיית סראונד לדרייברים נפרדים לכל ערוץ, אין לי תקציב מוגדר כי אין לי מושג מה הטווח מחירים, תודה!
-
- 0 תגובות
- 859 צפיות
-
-
-
שלוווום לכולם בובות 8)\ תגידו לי להתחדש בראשון קיבלתי גם את המכשיר של אייריבר IHP 120 וגם את האוזניות של סוני MDR-EX71, אני שמח ורציתי לשתף אותכם בשמחתי, איכשהו הגעתי לקנייה הזאת דרככם, זה בכלל היה ראשון מאושר... הוחלט שאני ואבי נוסעים לפאריס אחח איזה יום אבא שלי ואני בדירה בפאריס לאיזה שבועיים+ בלע זה היה יום טוב, תודה ולהתראות. אני אביא תמונות היום, יום שני ככה בצהריים וחוות דעת גם כן, עד עכשיו שמעתי ממש מעט אבל נשמע טוב....... שאלות: איך בוחרים את האזורים של הרדיו? משום מה שחיברתי למחשב היה כתוב שאין לי היי ספיד יו אס בי למרות שיש לי... מה לעשות? האם לעשות ברייק אין לאוזניות? האם את המתאם למטען יש בחנויות אלקטרוניקה, מספיק משהו פשוט נכון? קיבלתי עם המכשיר כבל עם שני חי…
-
- 4 תגובות
- 859 צפיות
-
-
אני שואל עבור חבר שמעוניין לחבר סט תופים דיגיטליים למחשב בתקציב הנמוך מ 400 ש"ח.(כבר ראיתי את הEMU 04040 - לא מעניין - יקר מדי) אני חושב שסאונד בלאסטר LIVE - + כבל המחבר בין יציאת הגסטיק ל MIDI יספיקו לו - הצרה שאיני מוצא חנות שמוכרת כבל זה: http://us.creative.com/products/product.asp?category=1&subcategory=16&product=251 האם מישהו ראה או שמע ? ניר
-
- 2 תגובות
- 858 צפיות
-
-
קיבלתי היום את ה-ATP 3 והם נשמעים כל כך טוב!! אני ממש מאושר עכשיו... אבל יש בעיה קטנה, זה מרטיט לי את המסך... ואני יודע שהמצב של המסך שלי לא טוב אז מה אתם אומרים זה המסך? או הרמקולים שהם חזקים מדי?
-
- 8 תגובות
- 858 צפיות
-
-
שלום לכולם, אני משתמש כבר שנה באוזניות כפתור שהיו לי מאיזה MP3 והם הלכו לי, השתמשתי בהן גם במחשב וגם בMP3 אני רוצה לקנות אוזניות כפתור במחיר עד 100 שח.. שיהיו באיכות שמע טובה למוזיקה וגם למחשב ומשחקים בעיקר... [מדובר באיזניות בתוך האוזן אבל לא IN EAR כמו SHURE.]
-
- 2 תגובות
- 858 צפיות
-
-
אהלן אהלן קיבלתי לפני כמה שעות GRADO 80,ואני חייב לציין שזה אחת הקניות היותר טובות שעשיתי,שווה כל שקל,פשוט אוזניות מדהימות!! אני אפרסם תמונות עוד מעט אז ככה:הסאונד,כמו שכבר הרבה ציינו פה,ממש חם ומאוד נעים לאוזן,זאת אומרת הבאסים חזקים אבל מצד שני לא עושים זעזוע מוח,מה שממש אהבתי זה האיזון במוסיקת רוק,הכל שומעים ממש נקי ועדיין מרגישים טוב את הבאס *אני כל הזמן מציין את הבאס,כי זאת היית התחשבות עיקרית להוציא עוד 100 שח לעומת GRADO 60,אני מרבה לשמוע מוסיקה שחורה,ככה שלי זה היה די חשוב,לכן מי שרוצה לדעת איך הם בשחורה,אז פשוט במילה אחת,מצויינות ד''א האוזניות עובדות עם AUDIGY 2 ZS,אני יודע שזה לא הכרטיס שיכול להוציא מהם את המקסימום אבל גם איתו אני מאוד נהנה משחקים:אני כמעט ולא מש…
-
- 6 תגובות
- 858 צפיות
-
-
היי.! רציתי לשאול אותם בבקשה עם תוכלו לעזור לי למצוא אוזניות איכותיות לשמיעת מוזיקה בעיקר הרבה באסים חזקים ולפעמים קצת למחשב (לא ממש משנה האיכות שלו במחשב העיקר לבאסים ולמוזיקה ושמיעה איכותית!) לא IN EAR רק אם אתם ממש ממליצים בסכום שיש לי כרגע! כי אימא בטעות שברה לי את ה 5H V2+USB אז החלטתי לקנות אוזניות חדשות! עריכה: כנראה שאני קונה בארהב איפה הכי כדיי לי לקנות יש לי עד 200$ -150$ איפה ואיזה סוג של אוזניות אתם ממליצים?(תודה רבה) אגב מה אתם אומרים על המערכת הרמקולים של LOGICTECH 530X למה כנראה גם אותה אני קונה. תודה רבה
-
- 5 תגובות
- 858 צפיות
-
-
-
קנית י מחשב חדש i3 win 7 כ.מסך מובנה אני מחבר אותו לטיוי ולא רואה תמונה הטיוי מקבל רענון של 50 הרץ מחבר למסך מחשב הכל בסדר משחק קצת עם הרזולוציה ו קצב הרענון מחזיר לטיוי הכל בסדר אחרי הפעלה מחדש של המחשב שוב חושך והטיוי מקבל 50 הרץ והכל חשוךיש רעיונות? תודה
-
- 0 תגובות
- 858 צפיות
-
-
שלום לכולם אני רוצה לדעת אם הסוג הזה של הרמקולים הוא טוב YAMAHA YST M30 sub + 2Sp ???
-
- 2 תגובות
- 858 צפיות
-
-
יש לי את היציאה הזאת בלוח אמא P4P800 אבל אני לא משתמש בכרטיס קול OB של הלוח. רציתי לדעת אם אני יכול להעביר את הסאונד מהיציאה הזאת לטלויזיה בעזרת כבל RCA? ואם כן אני חייב להשתמש בכרטיס OB או שאני יכול להשתמש ביציאה בנפרד יחד עם הכרטיס קול הרגיל שלי 5.1LIVE!
-
- 10 תגובות
- 858 צפיות
-
-
שלום, רציתי לדעת האם זה אפשרי לקחת DVD פשוט ביותר ולחבר אותו לסט רמקולים 2.1 של מחשב? חשבתי על לקחת כבל שבצד אחד שלו נכנס ל-Left ול-Right של ה-DVD ובצד האחר הוא כמו קונקטור בכרטיס קול, שאליו אני אחבר את הכבל של הרמקולים שאמור ללכת לכרטיס קול... 1. האם קיים כזה כבל? 2. האם זה אפשרי? תודה רבה, מתן.
-
- 2 תגובות
- 858 צפיות
-


