עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אודיו וקולנוע ביתי

פורום בנושא רמקולים, אוזניות, כרטיסי קול, מעדכות סטריאו' סראונד וכו'

  1. שלום כולם! אני נוסע לקנדה וחשבתי לקנות נגן. הסתכלתי קצת וראיתי שבארץ ב500-600 שקל אפשר לקנות COWON I7 או D2, ואני יודע שזה בערך המחיר שעולה iPod בחו"ל. מה יותר טוב??

    • 10 תגובות
    • 893 צפיות
  2. Started by kikkler,

    הת'ראד הקודם שלי לא זכה ליותר מידי התייחסות, אבל ננסה שוב הגעתי למסקנה שכדאי ורצוי להחליף גם כרטיס קול אם אני הולך להשתמש במחשב כמקור למערכת אודיו. די ברור לי שכרגע אני זקוק בעיקר ליציאה לסטריאו בלבד, ואולי אולי אולי עוד יציאה לשני אחוריים בעתיד היותר רחוק, כלומר שאני מעדיף להתרחק מכרטיסי 7.1 ודומיהם. בנוסף יכולת הקלטה יכולה להיות נחמדה, כי זה נושא שאני מתעסק בו, אבל לא צריך שום דבר מיקצועי מידי. אני מתעסק המון במידי (מבחינת כתיבה, לא הקלטה), ויהיה נחמד אם הכרטיס ישמע נורמלי בנגינת מידי (או בכלל יש הבדלים בין הכרטיסים, סטייל הסאונד פונטס של קריאייטיב). בנתיים קיבלתי המלצות לאודיופיל 2496 של אמ-אודיו ולמיה (/מיה מידי) של אקו. אם יש רעיונות נוספים, אני אשמח לשמוע ובנושא א…

    • 9 תגובות
    • 893 צפיות
  3. Started by assafz,

    אני רוצה להפוך את המחשב שלי למדיה סנטר לחדר ואני רוצה לדעת אם מישהו ניסה לעבוד עם התוכנה של מיקרוסופט ואם היא שווה משהו בנוסף - האם היא תומכת בעברית תודה מראש

    • 9 תגובות
    • 893 צפיות
  4. Started by eli33,

    שלום לכולם יש לי בחדר ליד החיבור לאנטנה של הטלויזיה חיבור של FM רדיו חשבתי אולי אני יכול לקנות כבל שיתחבר לכרטיס קול שלי במחשב ואז אני אוכל לשמוע רדיו במחשב האם זה אפשרי ? צריך איזו תוכנה שתעבוד עם זה ? אם כן איזה תוכנה ? פשוט אם יהיה לי רדיו במחשב אני אוכל להקליט ולשמוע הרבה יותר טוב עם הרמקולים שיש לי במחשב מאשר ברמקולים שיש ברדיו ... למישהו יש עוד רעיונות?? כי ניסיתי כבר רדיו דרך האינטרנט וזה פשוט מעפן ...

    • 8 תגובות
    • 893 צפיות
  5. ד"ש לכולם יש לי בחדר שני מחשבים שאני מעוניין לחבר לרסיבר סטריאו (משהו עתיק של JVC R-S11). אני משתמש בחיבורי בננה פשוטים עם מתאם לכרטיס קול. כל עוד אחד מהמחשבים מחובר לבד לרסיבר הכל סבבה ועובד בכיף. ברגע שמחברים מחשב שני מתחיל זמזום/hum עצבני שמשגע ת'שכל. יש למישהו רעיון איך להפטר מהזמזום המעיק הזה?

    • 3 תגובות
    • 892 צפיות
  6. שלום לכולם אני עתיד לקנות בימים הקרובים מערכת רמקולים all in one למחשב.טרם החלטתי אילו אבל רציתי לברר עם המבינים לפני שאני קונה. האם אוכל להנות מסרטי HD שקידוד הסאונד שלהם הוא ב DTS עם רמקולים כאלה. לפי מה שאמר לי אחד המוכרים,במידה וכרטיס הקול שלי מסוגל לפענח את הקידוד הזה,אז אין צורך שהמגבר של הרמקולים יצטרך לפענח אותו ואוכל להנות מסאונד איכותי בסראונד. האם נכון הדבר? ואם כן,איזה כרטיס קול סביר אפשר לקנות במחיר סביר שיתאים לי למצב הזה. תודה מראש לכל העוזרים!

    • 0 תגובות
    • 892 צפיות
  7. Started by shloosh,

    קיבלתי לפני כמה ימים את הזן מיקרו של קריאטיב. ובהטענה הראשונה שלו חיברתי אותו לכמה זמן ל-usb כי אפשר לטעון אותו גם דרכו,ישר עדכנתי גירסא. התעסקתי עם המכשיר איזה דקה בערך וזהו. ואח"כ חיברתי לחשמל לכל הלילה. עכשיו היה לי 3 פעמים השבוע הזה בעיות איתו שאני מקווה שלא נגמרו מהקטע של ההטענה הראשונה. פעם אחת שלחצתי על פכתור כיבוי הוא לא נכבה(הכל פעל מצוין רק לא נכבה) זה קרה כאשר ניסיתי לשמוע שיר פגום אז אולי בגלל זה... ופעם אחת היום חיברתי את הנגן כדי להטעין אותו,והאור הכחול של המסך דלק אבל המכשיר לא נטען, כאילו שהוא נתקע. (הכפתורים אמורים להבהב בכחול שהוא נטען ובמקום זה המסך האיר באור כחול ולא נטעו. הבעיה הראשונה נפתרה לאחר הוצאת הבטריה, והשניה לאחר הוצאת התקע והחזרתו. לפי דעתכם…

    • 9 תגובות
    • 892 צפיות
  8. שלום, אני צריך עזרה בבחירת כרטיס קול למחשב. התפקיד העיקרי של הכרטיס יהיה בשביל חיבור למערכת סטריאו ובעיקר לשמיעת מוזיקה (לא לעריכה או הקלטה וכדומה). מה מומלץ בטווח מחירים הזה? והאם יהיה בזה שיפור משמעותי על מה שיש לי כרגע על הלוח אם? (Realtek ALC883 High Definition Audio CODEC, 6-channel ) בעיקרון אני אוכל קצת לחרוג מהתקציב, אבל רק בתנאי שזה באמת יהיה משמעותי ושווה את זה. תודה

    • 7 תגובות
    • 892 צפיות
  9. שלום חברים, אני מתעניין ברכישת אוזניות איכותיות שישמשו אותי בעיקר לריצה. חשוב שיהיו נוחות, יציבות (שלא יפלו במהלך הריצה) ועמידות בפני זיעה. כמובן שאני מחפש משהו איכותי. התקציב הוא 300 ש"ח אך ניתן לחרוג במידה ויש הצדקה. תודה לעוזרים

    • 1 תגובה
    • 892 צפיות
  10. כאשר אני מחבר את המחשב לטלויזיה בחיבור DVI או VGA, ואני מנגן במחשב סרט ברזולוציות גבוהות (720p לדוגמא), האם המידע יעבור בצורה חלקה וטובה לטלויזיה שיכולה לנצל את הרזולוציה הזו.. לדוגמא טלויזית HD READY / HD FULL, או שאני צריך להשתמש בכבל HDMI כדי להגיע ל100% ניצול הקובץ מן המחשב לטלויזיה. ואם לא אשתמש בכבל HDMI אז איך תפגע האיכות והאם אוכל לקבל איכות תמונה טובה בטלויזיה? תודה.

    • 8 תגובות
    • 892 צפיות
  11. Started by zrmo,

    מחפש אוזניות גיימינג עד 600 ש"ח שיהיו 7.1 , Over Ear , עם מיקרופון ורצוי אלחוטיות הנה שני האופציות שאני מתלבט בניהן: 1. Corsair Vengeance 2100 Wireless http://www.amazon.com/dp/B00EXPNFUA/ref=cm_sw_su_dp 2. Asus Vulcan Pro http://www.amazon.com/Vulcan-Gaming-Headset-Discontinued-Manufacturer/dp/B00AYA31QG/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1421746350&sr=8-1&keywords=Asus+Vulcan+Pro אני צריך אוזניות גיימינג למשחקים כמו COD ו-CSGO וכל שאר המשחקים שדורשים סאונד טוב אם יש לכם הצעה משלכם תגידו אני לוקח בחשבון הכל תודה

    • 0 תגובות
    • 892 צפיות
  12. הגיוני ? יש לי את הרמקולים X520 של קרייטיב (5.1) ויש לי את האוזניות XT-HS77MV של SILVER LINE, ושאני שומע שירים אז אני מרגיש שבאזניות אני שומע על כל הפרטים, ושאפילו יש דברים שבאוזניות שומעים וברמקולים לא... עוד משהו ששמתי לב זה שככל שהווליום גבוהה יותר שומעים כאילו באיכות גבוהה יותר, הגיוני ?

    • 2 תגובות
    • 892 צפיות
  13. המחשב לשי עכשיו מחובר לרסיבר ולרסיבר מחוברים 2 רמוקלים קידמיים ללא סאב אם אני עכשיו הולך וקונה רמקולים של 2.1 לדוגמא ה 2.1 קרייטיב אינספייר http://www.pch.co.il/docs/pd126513131.htm או את הלוג'יטק סידרה Z ה 2.1 (אני לא מוצא לינק) ואני מחבר אותם למחשב אם אני אעשה את זה אז תהייה לי מערכת 4.1 לכל דבר יהייה לי סאונד היקיפי עם סאב וסראונד והכל כרגיל כאילו קניתי מההתחלה מערכת 4.1???? אם כן.... אז איזה רמקולים הייתם ממליצים לי לקנות כדי לעשות את זה?: הרמקולים שאני אקנה יהייו רמקולים אחוריים אז אם זה לשיקול... איזה רמקולים כדאי בתור רמקולים אחוריים??? תודה... ;D

    • 6 תגובות
    • 892 צפיות
  14. Started by FME,

    [TABLE=width: 100%] [TR] [TD=colspan: 2][/TD] [/TR] [TR] [TD=colspan: 2]היי, אני מחפש אזניות בסביבות ה30$ (איביי). אני שמעתי קצת על הGR02 עם הבאס המודגש ושמעתי עליהן דברים טובים. עכשיו, רציתי לדעת מה דעתכם עליהן והאם יש אזניות אחרות בתקציב שעדיפות מבחינת נוחות\עמידות\סאונד. האזניות צריכות להתחבר לגאלקסי S3 ורוב הקבצים ב MP3 320KBPS (ממש מעט שירים אצלי הם פחות מ320). אני שומע די הרבה אלקטרונית אבל לפעמים גם רוק (לא הרבה יחסית ככה שפחות חשוב לי) אינפקטד מאשרום יש לי הרבה שירים שלהם, כל מיני דאבסטפים ושירים קצביים כאלו ואחרים.. - אלה הם מה שאני בעיקר שומע. כרגע אני עם אזניות של הגלקסי S3 והן לא הכי מספקות אותי.. אני חושב שהייתי לוקח אזניות עם סאונד שלא ישעמם .. ראיתי ש…

    • 8 תגובות
    • 892 צפיות
  15. Started by elad-k1,

    שלום קניתי רמקולים של creative 5.1 sbs 560 והבעיה היא שאני פתאופ שומע שירים ברמקולים ולפעמים יש כאלה פיצוצים קטנים שנישמעים מהרמקולים מה אני אמור לעשות תודהה

    • 1 תגובה
    • 892 צפיות
  16. Started by Sol@rWind,

    נראה שהוא אזל מכמה חנויות, מי שיודע איפה יש שיגיד בבקשה

    • 0 תגובות
    • 892 צפיות
  17. שלום, אני מחפש לקנות רמקולים של CREATIVE את הדגם 2.1 2500 אני מכיר, במספר חנויות אמרו לי שאיסטרוניקס כבר לא מייבאים אותם לארץ מכיוון שהם ישנים ויש דגם אחר שנקרא LX220 מחיפוש קצר בגוגל הגעתי לזה שאין זכר לזה באתר של CREATIVE העולמי אלא רק בכל מיני אתרים זרים (יענו ביפנית/סינית/תאילנדית ?!?!?!?!) בקיצר, מישהו שמע משהו על ה LX220 האלה? מבחינת המפרט שלהם הוא אותו מפרט, תודה!

    • 1 תגובה
    • 892 צפיות
  18. Started by harel_rl,

    יש לי את הדיסקמן - mp3 הזה וכשאני צורב דיסקים עם שירים בעברית הנגן לא מזהה את השם שלהם (בצג הוא כותב ג'יבריש או קווים) האם יש משהו שיכול לתקן את זה? תודה מראש!

    • 1 תגובה
    • 892 צפיות
  19. Started by Player9,

    אני לא יודע כל כך אם זה הפורום המתאים אבל .. אני רוצה לקנות טלויזיה LCD חדשה לחדר .. הגודל המתאים לחדר שלי הוא 37 אינץ". אני הולך לראות בטלויזיה רוב הזמן ספורט - כדורגל , וגם סרטים . איזה טלויזיה מתאימה? (עדיף שתהיה של LG )

    • 0 תגובות
    • 892 צפיות
  20. Started by Mamimo,

    שלום לכולם, יש לי בעיה מוזרה : לוח אם ABIT NF7-S2 (כרטיס קול O/B) ורמקולים Z340 של לוג'טק. הבעיה היא רעש סטטי מהרמקולים שמתרחש מידי פעם לאורך זמן גם בזמן עבודה (ז"א סרט או משחק), זו בעיה חדשה - התחילה לאחרונה. אני רוצה לציין שזו לא בעיה של קירבה למיקרופון וגם אם אני עושה MUTE לכל רכיבי השמע עדיין נשמע הרעש. בנוסף, ההרכב של חוטי החשמל לא השתנה לאחרונה... מה שחשבתי הוא שאולי יש חוסר יציבות בספק שגורמת לרעש הסטטי, כאשר אני נותן מכה קלה באזור הספק או מזיז קצת את המחשב הרעש מפסיק לזמן מה. תודה על ההיענות

    • 6 תגובות
    • 892 צפיות
  21. איזו טכנולוגיה עדיפה ? מה חשוב לשים לב בקנית טלוויזיה כזאת או אחרת ?

  22. Started by Green,

    שלום יש לי טלויזיה LCD של LG בגודל של 37" והיא ממש חמה היא פולטת חום גם מאחורה וגם ממש מהמסך עצמו (מקדימה) זה בסדר? כאילו ככה זה תמיד? זה טבעי למסכים כאלו? תודה

    • 2 תגובות
    • 892 צפיות
  23. Started by Freaky Styley,

    שלום אתמול באתי כרגיל להשמיע שירים במדיה פלייר, ואז שלחצתי על שיר מסויים, אז הוא נהיה כתום והופיעה לי ההודעה הבאה: "??ל- Windows Media Player אין אפשרות להפעיל את הקובץ מכיוון שיש בעיה בהתקן הקול שלך. ייתכן שלא מותקן במחשב שלך התקן קול, שתוכנית אחרת משתמשת בהתקן או שהוא אינו פועל כראוי." עכשיו, אני לא מבין כלום במחשבים וכל זה ואין לי מושג מה לעשות... אז אם מישהו יכול להסביר לי כמו שמסבירים למישהו כמוני מה לעשות כדי שאני אוכל לשמוע מוסיקה זה יהיה אחלה.. אה, וזו לא רק המוסיקה שלא עובדת, אלא שבכלל לא שומעים כלום מהרמקולים. (גם האוזניות לא עובדות) תודה. נ.ב. אמרו כבר בפורום אחר להתקין דרייבר מחדש, וזה לא עבד.

    • 7 תגובות
    • 892 צפיות
  24. Started by rotman,

    שלום לכולם , אני רוצה סט אוזניות on ear ביתי כזה רק בשביל לשמוע לפעמים סאונד בחדר עם אוזניות. ביום יום אני משתמש בסט אוזניות in ear מאד איכותי וטוב ככה שאני לא רוצה להשקיע עכשיו בעוד אוזניות יקרות. לאור המחירים באמזון אני מתלבט בין Sennheiser HD 202 II לבין Sennheiser HD201 מביקורות שקראתי הדעות ממש חצויות לכן רציתי עוד חוות דעת של מומחים... אגב , אם יש סט אחר בטווח המחירים של עד 25$ (באמזון) שמומלץ יותר אז אשמח לשמוע... תודה רבה על העזרה.

    • 4 תגובות
    • 892 צפיות
  25. Started by haim85,

    הרמקולים האלה סוג:NXT3601 Pure Acoustics עולים בזאפ 1300 שקל יש לי אפשרות להביא אותם ב500 חדשיםם! שווה לי? הם מתחברים לdvd ולמחשב וזה מה שאני צריך ובקרוב גם לרסיבר! מה אומרים הם נחמדים כדי לי לכרוש אותם? מחיר שלהם זול יחסית! נ.ב חשוב לציין שאני לא מחפש משהו ברמה גבוהה ויקר!! אפשר לראות מיפרט שלהם פה: http://www.galsale.co.il/Product.aspx?ProductID=2723

    • 0 תגובות
    • 892 צפיות

דיונים חדשים בפורומים