עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אודיו וקולנוע ביתי

פורום בנושא רמקולים, אוזניות, כרטיסי קול, מעדכות סטריאו' סראונד וכו'

  1. שלום ! חברה אני דיי מיואש , אני זקוק לרמקולים סראונד ואני לא יודע מה לבחור - מצד אחד יש את אלה - http://www.pch.co.il/docs/pd-425237692.htm ומצד שני את אלו - http://www.pch.co.il/docs/pd1093677405.htm אשמח אם תוכלו לעזור לי להחליט מה יותר טוב ומשתלם . תודה מראש !

    • 10 תגובות
    • 928 צפיות
  2. Started by ron_boby,

    אני קונה את נגן מסוג iRiver H340. האוזניות בקישור הזה: http://www.koss.com/koss/kossweb.nsf/02ProductFramesetCall?OpenForm&Portable+Stereophones דגם: KSC 35 יתאימו לנגן שאני קונה? איפה ניתן להשיג בארץ? תודה מראש.

    • 4 תגובות
    • 928 צפיות
  3. Started by KOBRAMEN,

    שלום, יש לי רמקולים של לוגיטק X-230, אני רוצה לקנות רמקולים חדשים במקומם התקציב שלי זה עד בערך 800 אולי 1000 ש"ח אם זה יצדיק את המחיר. מה שאני רוצה לדעת זה לאיזה רמקולים כדאי לי להחליף כדאי להרגיש בהבדל ממה שיש לי עכשיו ושגם יצדיקו את המחיר של הקניה, אני חושב אולי לקנות לוגיטק Z4 או Z2300 אבל אני לא מבין כל כך ברמקולים ואני קצת מבולבל, אשמח לקבל עזרה תודה מראש לעוזרים

    • 6 תגובות
    • 927 צפיות
  4. חברי הפורום שלום, ברשותי מערכת ברכב המורכבת מרדיודיסק תוצרת JVC דגם KD-G420 עם 24 ביט של מפענח אודיו, רמקולים אחוריים מתוצרת JBL דגם CS3196, בהספק של 210W או 70W RMS, קדמיים טוויטרים של BOSE 250W וכמובן המגבר, מגבר מתוצרת JBL דגם GTO4060. המגבר וכל המערכת עצמה עברה אתמול כיוון כדי להפיק את הצליל האיכותי ביותר. אבקש לדעת מהי דעתכם על המערכת הנ"ל ועל המגבר? הצעות לשיפור ייתקבלו בברכה.

    • 3 תגובות
    • 927 צפיות
  5. Started by idanpc,

    http://www.luxeonav.com/em4.htm הם עולים רק 270 ש"ח

    • 2 תגובות
    • 927 צפיות
  6. Started by Ron707,

    קודם כל אני מחפש אוזניות משולבות מיקרופון שהכי חשוב לי שיהיו נוחות, זה בעדיפות ראשונה אצלי בקניית אוזניות.. אני משתמש באוזניות לזמן ממושך, לפעמים אני גם נח במיטה ומדבר (המחשב קרוב לי למיטה).. כמובן חשוב לי שיהיו איכותיות למשחקים ומוזיקה (אבל נוחות עדיין חשובה לי יותר, ואני מדבר על נוחות לאורך זמן ולא רק בהתחלה, שאחרי מספר שעות מרגישים לחץ כזה באוזניים), כמובן שלא ישברו לי, אני נח במיטה ומדבר, לעיתים אני גם יכול להירדם כשאני ממש עייף.. וחשוב לי אוזניות USB, כי באונזיות מסוימות מאוד קשה לי עם החיבורים מקדימה של המחשב, לפעמים אני צריך לשחק עם זה עד שזה יעבוד כמו שצריך.. תקציב עד 150 שקל.. וההתלבטות היא בעצם בין 2 אוזניות של אותה החברה מסוגים שונים.. Microsoft LifeChat LX-300…

    • 3 תגובות
    • 927 צפיות
  7. Started by Cupid Me,

    חבר'ה יצא לכם להתרשם מ-LCD של חברת Fujicom? זו סתם חברה סינית אבל יש לה מחיר ללא תחרות ונתונים גבוהים + שנתיים אחריות. אני מעונין לקנות אותה (דגם FC3240) אז אודה אם תוכלו לעזור.

    • 0 תגובות
    • 927 צפיות
  8. Started by waizman,

    אין לי תקציב - זה בשביל איזה קרוב של הבוס שלי, שלא יהיה מוגזם אבל שלא יהיה זול טנקס

    • 4 תגובות
    • 927 צפיות
  9. Started by danielzy,

    שלום לכולם, יש לי אופציה להביא את האוזניות הנ"ל מחול בזמן הקרוב, אני מזמין את האוזניות בעיקר בעיקר למשחקים, כרגע יש לי Steelseries Siberia V2, התנסתי בעבר עם SH HD555 ואני חייב להגיד שלא הרגשתי הבדל מטורף... כן, הסאונד היה טוב יותר, אבל לא הבדלים של שמיים וארץ... האם עם האוזניות האלה המצב יהיה שונה ? מה ההבדל בין הגרסא הסגורה לפתוחה ? הסגורה יקרה יותר בקצת...

    • 0 תגובות
    • 927 צפיות
  10. Started by OR007,

    זקוק להמלצה על חנויות באיזור המרכז שמתמחות בסאונד ויש להם מבחר עשיר של רמקולים בחנות. את סטריאו סטאר ופיוז אני מכיר אז חוץ מהם... תודה

    • 4 תגובות
    • 927 צפיות
  11. Started by shlomibandit,

    משהו יודע אם אפשר לחבר אותם לטלויזיה ולממיר של הוט ולדי וי די וכל זה? מה צריך בשביל זה? אמרו לי שהכל בקופסא ולא צריך שום דבר זה נכון? ואם אני ירצה גם לחבר את זה למחשב .. יש לי לוח kn8 ultra - nforce 4 ultra שמעתי שיש לו 7.1 יהיה לי סרוונד?? איזה דרייבר הכי טוב שיהיה? תודה לעוזרים

    • 3 תגובות
    • 927 צפיות
  12. שלום לכולם. ברשותי רדיו דיסק של AIWA ובו יש חיבור Aux. אני מחפש מכשיר כלשהו שבעזרתו אוכל לשדר באופן אלחוטי בין הנגן שלי לבין החיבור ברדיו דיסק. מצאתי משהו שעונה לדרישות שלי בדיוק, אבל מחירו בשמיים... : http://www.miorio.co.il/Product.asp?productid=145 שאלתי היא- האם יש מכשיר דומה שיוכל להביא לי תוצאות דומות, במחיר זול יותר?! במידה ולא- אשמח לעזרה נוספת, כדי לחסוך כבלים משתלשלים בתוך האוטו... תודה מראש. גיא.

    • 2 תגובות
    • 927 צפיות
  13. Started by Black_dregon,

    איזה רמקולים טובים יותר בלי קשר למחיר ? תודה! עריכה: אני מבקש באמת בלי להתייחס למחיר....

  14. קודם כל שלום אני חדש P: זה משתמש מאד ישן שלי.... טוב אז המערכת היא מלפני 16 שנה אבל היא די חזקה- המקסימום של כל רמקול זה 50 וואט אבל היא דוחפת להם "רק" 30 לכל אחד... בקיצור היא לא קלטה דיסקים מרוב אבק (הייתה אצל סבא וסבתא שלי כל הזמן הזה) אז היום פתחתי אותה וניקיתי את העינית עם אלכוהול (קיסם אוזניים עם קצת אלכוהול מרוח עליו) ואז היא קלטה אבל מדי פעם השירים קופצים!! זה מעצבן! ולפעמים לוקח לה מלא זמן לטעון שיר... שלא לדבר על זה שמדי פעם השירים נתקעים, לפעמים כשזה קורה המערכת עוברת למצב של כאילו לחצתי STOP, והרבה קורה שהשיר פתאום קופץ לחלק קודם של עצמו או בכלל עובר לשיר אחר אבל אחרי זה חוזר לאיפה שהוא היה. שמתי גם דיסק ניקוי פעמיים!!! וזה לא כל כך עזר למישהו יש עצה? יש ל…

    • 13 תגובות
    • 927 צפיות
  15. Started by RnG,

    שלום, לאחרונה אני שוקל לקנות נגן DVD שיודע לנגן Divx ושאר ירקות. אני מבקש המלצה לאחד כזה איכותי, שיהיה בעל מבחר רב של אפשרויות ותמיכה בכמה שיותר פורמטים. כמו כן שיהיה בעל אפשרויות לעדכון ולניגון קבצי Divx עם תרגום בנפרד. התקציב הוא עד 500 שקל, אך אודה להמלצה לנגן הרבה יותר זול. תודה מראש!

    • 7 תגובות
    • 927 צפיות
  16. Started by frosti,

    במהלך השבוע חיפשתי בכמה חנויות באיזור המרכז את הנגן mp3 של sandisk בגודל 1 ג'יגה, בכל חנות שהייתי הודיעו לי שאזל להם מהמלאי ה-1 ג'יגה, אבל את הדגמים של 512 ו-256 היה פחות בעייתי להשיג. הייתכן שהמוצר הזה כל כך מבוקש? והאם מישהו יודע היכן ניתן להשיג את זה? היה מקום אחד שכן הצלחתי למצוא אותו, אבל הם רצו עליו מחיר של 999 ש"ח, שזה גבוה בהרבה מהמחיר שדורשים במקומות אחרים, אני לא אגיד היכן כדי לא לפרסם, אבל אני רק אציין שזה ברשת ארצית שאפשר למצוא חלק מהסניפים שלה בקניונים ברחבי הארץ.

    • 8 תגובות
    • 927 צפיות
  17. היי אני מחפש לקנות נגן שעונה על זה: 1.נפח 30 ומעלה גיגה 2.זמן סוללה ארוך ככל שניתן 3.עובד כדיסק און קי 4שיהיה אפשר להעביר את השירים ולסדר בספריות בלי תוכנה (לא כמו האיפוד שחייב איטונז) 5.עדיף עם בנדל עשיר שלא צריך לרוץ לקנות תוספות 6.רדיו יהיה נחמד 7.כמה שיותר קטן ככה יותר טוב 8.שיהיה אפשר להחליף סוללה (שלא כמו באיפוד שצריך לפרק אותו לגורמים בשביל זה) אם יש עוד דברים חשובים בנגנים אז בבקשה תזכירו לי מחיר לא חשוב תודה רבה...

    • 13 תגובות
    • 927 צפיות
  18. אני רוצה לקנות טלוויזיה לצפייה בסרטים דרך המחשב, היא לא תשמש בכלל לערוצי טלוויזיה, פשוט כמסך מחשב נוסף גודל הטלוויזיה: אני חושב ש32(קצת מתלבט עם 37), מרחק הצפייה הוא בערך 2.5 מטר - מה עדיף? אין צורך בטלוויזיה שתומכת בדפדפן, לגבי ממיר דיגיטלי עדיף שיהיה אבל לא מאד קריטי. תקציב: 2K-2.5K תודה.

    • 0 תגובות
    • 927 צפיות
  19. שלום, מחפש רמקולים 2.0 ולא 2.1. מה כדאי לקנות ב 300 ש"ח? תודה רבה!

    • 2 תגובות
    • 927 צפיות
  20. שהיה מינ512

    • 13 תגובות
    • 927 צפיות
  21. Started by mk1990,

    יש לי LCD של samsung c530 טלויזיה חדשה וטובה, יש לה יציאה אופטית ו3 יציאות hdmi, בנוסך יש לי רסיברשל Yamaha htr 6030, גם בוא יש כניסות של אופטי אבל לא hdmi, ואחרון זה הסטרימר שמחובר בצורה אופטית לרסיבר... הבעיה: כשאני צופה בתכני hd מהסטרימר לרסיבר יש רעשי רקע סטטי מעצבנים כאלה שאני משדר באיכות של Dolby digital 5.1... אז רציתי לשאול האם יש דרך לשדר איכות סאונד של 5.1 דרך כבל הhdmi, כי כשאני מחבר רק דרך הhdmi הרסיבר מקבל רק אותה של 2 channel שהיא pro logic השאלה שלי זה איך לפתור את רעשי הרקע המעצבנים? ואיך לשדר דרך hdmi באיכות של 5.1? תודה לעוזרים.

    • 2 תגובות
    • 927 צפיות
  22. Started by StarMo,

    שלום. אני מחבר את המחשב למגבר סטריאו חיצוני דרך הכרטיס קול, כרטיס און בורד פשוט. בווליום לא גבוה במיוחד אני שומע רעש רקע, מן רחש כזה, וגם זמזומים כשאני מזיז את העכבר לפעמים, וכשהסידירום קורא נתונים או משהו כזה. אני חושב שהבעיה בכרטיס קול. האמנם? אם כן, כרטיס קול כמו קרייאטיב לייב יספיק בשביל לפתור את הבעייה ולהוציא סאונד נקי?

    • 6 תגובות
    • 927 צפיות
  23. Started by Spitted,

    אני מעוניין לקנות אוזניות חדשות, קיבלתי הרבה המלצות על AKG K518, אבל כולם אומרים שצריך לשמוע אוזניות לפני שקונים אותם [כי בכל זאת, עיניין של טעם] אז השאלה שלי - איפה באיזור ת"א אפשר להתנסות באוזניות לפני קניה? אני לא צריך לשבת על 100 דגמים שונים, כי יש לי כבר קצת ניסיון, כל מה שאני רוצה זה לנסות את הAKG ולהשוות אותם למה שכבר ניסיתי חשבתי על כלי זמר, נראה לכם שאפשר לנסות שם לשמוע? תודה מראש

    • 5 תגובות
    • 927 צפיות
  24. מחפש המלצה לטלויזיה טובה 55 אינצ׳ שימושים עיקריים סרטים hd שמועברים דרך airplay ( יש לי אפל טיוי ) וצפיה בערוצי טלויזיה רגילים ( ערוץ 1-2) האם הסכום שהקצבתי לעצמי סביר לטלויזיה ברמה טובה? תודה מראש

    • 0 תגובות
    • 927 צפיות
  25. כמו שכתוב בכותרת,אני צריך המלצה לאוזניות לנגן COWON D2 החדש שקניתי ;D כואב לי באוזניים רק מלהסתכל על IN EAR אז אם אפשר משהו שהוא לא IN EAR אני שומע רוק והיפ הופ בעיקר ואני אוהב לשמוע חזק אז עדיף סגורות... אה ואני שומע בד"כ הרבה ברציפות אז אני צריך אוזניות שיהיה נוח לשמוע אותן רצוף להרבה זמן... התקציב כאמור 500 ש"ח ממש ממש תודה לעוזרים

    • 5 תגובות
    • 927 צפיות

דיונים חדשים בפורומים