עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אודיו וקולנוע ביתי

פורום בנושא רמקולים, אוזניות, כרטיסי קול, מעדכות סטריאו' סראונד וכו'

  1. כשנסעתי לחו"ל רכשתי לי את האוזניות של סנהייזר Hd 457 ( ואני מאוד מרוצה ;D ) , כשהייתי שם התלבטתי בין הדגם הזה ל497 , ההבדל היה 20 דולר אבל לא רציתי להשקיע את הסכום מכיון שלרוב אני שומע את המוזיקה דרך הרמקולים ורציתי אוזניות סבירות שעמם אוכל לשמוע בשעות המאוחרות של הלילה ( כי פעם אחת אבא בא אליי עצבני ב1 בלילה , איים לזרוק את הרמקולים מהחלון ) . כשקראתי את המפרט של האוזניות , הבנתי רק שיש הבדל בין התדרים , אבל עקב סקרנותי רציתי להבין יותר את ההבדל ואם מישהו יוכל לתת לי הסבר למתחילים ( בלי יותר מדי מילים מפוצצות ) מה ההבדל ביניהם . תודה .

    • 8 תגובות
    • 931 צפיות
  2. Started by emperor,

    שלום, קניתי היום רמקולים x530 , התקנתי דרייברים כי גם המחשב חדש, חיברתי אותם לפי ההוראות , הדלקתי ועדיין אין סאונד מה עושים??

    • 1 תגובה
    • 931 צפיות
  3. Started by Aner,

    פשוט תמיד קורה או שהאיזור ליד המחבר נדפק או שאחת האוזניות מפסיקים לשמוע בה, בד"כ מגעים שקרובים אליה שנקרעים

    • 1 תגובה
    • 931 צפיות
  4. Started by s0li,

    bose qc35ii replacement earpads איפה ניתן לרכוש עם משלוח ישיר (בלי החברות שעושות שילוח ביניים מארה״ב וכ׳ו)?

    • 1 תגובה
    • 931 צפיות
  5. החלטתי לקנות אוזניות לטלפון (אייפון) שבו אני שומע את כל המוזיקה כשאני לא בבית.חשוב שיהיו נוחות (נסיעות ארוכות בצבא), עם באסים עמוקים וחזקים אבל גם גבוהים טובים.חשוב מתקפלות, אבל אם ממש צריך אפשר לוותר.חשוב אוזניות און איר, אני לא מסתדר עם אין איר.חשבתי על האודיו טכניקה SJ33, אבל עלו לי ספקות היום אז אני מתייעץ.תקציב עד 200 שקל, תודה מראש.

    • 1 תגובה
    • 931 צפיות
  6. Started by orir2,

    אני עומד לקנות נגן של iriver ואני מתלבט בין הדגם 320 ו340 ורציתי לשאול באופן כללי מה ההבדל בין הדגמים האלו(320,340) לבין הדגמים האלו: http://i.zap.co.il/model.asp?model_id=40046 http://i.zap.co.il/model.asp?model_id=150560 http://i.zap.co.il/model.asp?model_id=150561 אשמח אם תוכלו קצת לפרט ולהסביר..וכמובן להמליץ... תודה רבה

    • 13 תגובות
    • 931 צפיות
  7. Started by mluggy2,

    אני מחפש נגן Flashי ספורטיבי, כזה שיחזיק מעמד תחת פעילות מאמץ וכושר. נדלקתי על ה-Iriver IFP190 אבל הנפח (256 מגה בלבד) קצת מאכזב. האם מישהו התנסה עם הנ"ל ו/או יכול להמליץ על נגן דומה בתקציב של ~ 1000 ש"ח? הדרישות האופטימליות מבחינתי: עיצוב ספורטיבי עם אפשרות רצועה, 256 מגה לפחות, רדיו FM וסוללה נטענת. אופציית הקלטה אינה חיונית. תודה ולהת', מיכאל

    • 9 תגובות
    • 931 צפיות
  8. האם צריך ציוד נלווה נוסף?

    • 11 תגובות
    • 931 צפיות
  9. Started by andrei21,

    אני רוצה להזמין מקרן מחול יש כמה אפשרויות: 1) http://www.ebay.com/itm/Optoma-HD33-...item4cfd22e046 איביי 1700 דולר כולל משלוח, ואז כנראה להתקל במכס ולהתחיל סיפורים, השאלה שלי מה הסיכוי שדבר כזה לא נתקע במכס ואני לא יצטרך לשלם כלום, לכמה אנשים קרו מקרים כאלה?? 2) http://www.amazon.com/Optoma-HD33-10...6394320&sr=8-1 אמזון 1430 דולר בלי משלוח ( הם לא עושים משלוח לישראל) אז יש אפשרות לקבל מחברה ישראלית כתובת בארה"ב לשם המשלוח יהיה חינם , והחברה תשלח ליי את זה לארץ בתוספת עלות משלוח וכל מיסי המכס הביטוח והמעמ אתר החברה : http://www.mustop.co.il/לפי המחשבון שלהם הכל אמור לעלות 2050 דולר. האם כדאי ללכת בדרך הראשונה ולקוות לסיכוי שיעבור בשלום ? או ללכת על בטוח להיקרע במכס…

    • 0 תגובות
    • 931 צפיות
  10. Started by רוצה לקנות,

    מה איכות הנגנים שלהם? כלומר האם כדאי להשקיע1300 שקל בנגן 5 גיגה של קריאטיב (לא ציבעוני - רק MP3) או 1400 שקל בנגן MPIO עם מסך ציבעוני שמנגן סרטים, מראה תמונות ואם 8 גיגה (!!)

    • 15 תגובות
    • 931 צפיות
  11. Started by Ramsses_II,

    אהלן. יש ברשותי כרטיס Leadtek Winfast PxDVR3200 H. התקנתי דרייבר עדכני ואת הגרסה האחרונה של PVR2. חובר ממיר של יס. בעת צפייה אין כל בעיה. איכותית ומעולה. כאשר אני מורה לו להקליט דרך מקודד החומרה MPEG2, ישנם רעשי רקע שמלווים לסאונד, והיחס של התמונה הוא 3:4 ולא 9:16. ויסטה 64ביט. מצאתי בחור שיש לו בדיוק אותה בעיה, גם עם ויסטה 64, אבל זה לא אמור להיות עקב אי תמיכה מפני שהדרייבר מיועד לויסטה 64. לא הצלחתי ליצור איתו קשר. יש למישהו רעיון/נסיון או דרך לפתור את זה? תודה!

    • 0 תגובות
    • 931 צפיות
  12. Started by Reality,

    אהלן חברה ! בשנתיים האחרונות השתמשתי באוזניות XT-HS75MV של חברת Silver line הם נהרסו לפני כשבוע ושהלכתי לחפש בחנויות אוזניות זהות גיליתי לצערי שכבר לא מוכרים אותם. לא רציתי לקנות משהו בלי לדעת שהוא שווה את המחיר ולכן חשבתי לבקש את עזרתכם אני מחפש אוזניות לא מאוד יקרות (40-60 ש"ח) שלא ייהרסו לאחר חודשיים. הצרכים שלי הם משחקים ומוזיקה, לא משהו ברמה מקצועית. תודה לעוזרים!

    • 1 תגובה
    • 931 צפיות
  13. Started by eins,

    שלום לכולם יש לי את הסט רמקולים הנ'ל של לוגיטק כמעט שנה עכשיו שהם במצב סטנד ביי , לפני שבועיים התחילו להיות קולות של טיקים קטנים כאלה בזמן לא מוגדר ועכשיו התחילו קולות כמו של רמקולים ישנים שמגבירים עד הסוף בלי מוסיקה יש רעש של כזה טזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזז בקיצור זה ממש מפריע ומעצבן, יש את הטזזז גם שהמרמקולים עומדים ללא מוסיקה בווליום חלש

    • 6 תגובות
    • 931 צפיות
  14. Started by B.D.B,

    אני מחפש Streamer למערכת קולנוע בייתי ואני לא מצליח למצוא אחד טוב. אני מחפש אחד בעל התכונות הבאות: - יציאת component ,עדיפות ל HDMI \ DVI (לפחות עד 1080i) - יציאת אודיו דיגיטאלית (לא משנה, אופטי או קוקסיאלי) - תמיכה מלאה בפורמטים הנפוצים באבחנה גבוהה (MPEG1/2/4, divx/xvid, WMV, VC1, H264) כולל תמיכה בקבצי MKV ולסיוט הכי גדול: - תמיכה בכתוביות בעברית (בשביל ההורים) אני חושב שאין צורך לציין תמיכה ב SMB (פורמט שיתוף התקיות של מיקרוסופט) זה אמור להיות ברור מאליו. אין צורך בwifi מאחר וכנראה הרוחב פס המעשי לא יספיק בכל מקרה. גם אין צורך ביכולת הקלטה \ הרדדיסק מובנה. יש רעיונות?

    • 7 תגובות
    • 931 צפיות
  15. Started by X7-007,

    הרמקולים מחוברים דרך חיבור רגיל 3 חוטי צבעים, לא דיגטלי ולא אופטי. הכל עובד נורמלי עד שפתאום לפתע הסאונד נעלם לחלוטין, או שהוא קצת מתחרבש מבחינה של עיוות קול, הוא כאילו מפסיק וחוזר כל פעם משתנה, אם אני משנה ל Input ברמקול הדיגיטלי אז זה חוזר עוד פעם לכמה שניות ואז עוד פעם הסאונד מפסיק. כל הרמקולים מחוברים ל XFI Xtreme Music שומעים טוב והכל מחובר כראוי. עכשיו יש עוד משהו אני שומע כל מיני באמפים מהבאס או מהרמקולים, סתם לא משנה מתי, בוינדוס או לא, כלומר שהסאונד מפסיק, אני לא שומע את זה כשהכל עובד טוב. יש לכם מושג מה הבעייה? אולי ה XFI לא עובד טוב ? הרמקולים הקודמים עבדו טוב, זה מה שנקרא הבעייה ב XFI עם ה cracking ? זה קורה במשחקים וגם בסרטים או לא משנה מה.

    • 4 תגובות
    • 931 צפיות
  16. אני מעונין לקבל המלצה למכשיר DVD שיקרא את כל הסרטים שאני מוריד + יקרא כתוביות בלי צורך להפוך אותם (יש לי מכשיר XORO שקורא כמו שהם) רשותי טלויזית LCD גדולה התומכת בפורמט HDMI עד מעוניין עד ב- 400 ש"ח מה כדאי לקנות ?

    • 2 תגובות
    • 931 צפיות
  17. דגם "nomad zen xtra" מבוסס דיסק קשיח 30GB מה דעתכם?

    • 8 תגובות
    • 930 צפיות
  18. Started by Elevation,

    מה אוזניות ה In-Ear הטובות ביותר? (לא מהארץ, כמובן). (ערכתי כבר חיפוש)... ואני מחפש אוזניות עד מאה שקלים + מיקרופון, ל Lan games. (כן מהארץ) Thx a lot!

    • 11 תגובות
    • 930 צפיות
  19. Started by hell,

    אני מבין שהכותרת לא אומרת הרבה אז אני מפרט: יש לי מחשב סביר P-800 256SDR,CREATIVE LIVE 5.1 היו לי רמקולים סבירים של קאמברידג' (CREATIVE???)הם היו טובים מאוד יחסית למשו עתיק כלכך לצערי אחי החליט שהוא לא אוהב אותם ומשך בכמה חותים הם נפלו ונישברו וכעט עליי להחליפם כעט לנושא היותר חשוב לפי מה אני יודע הכרטס שלי ממש לא משו אבל אין לי תקציב להחליף אותו אז רציתי לישאול אם אני נישאר איתו וקונה רמקולים חדשים על מה ללכת? האם 5.1 LOGITECH Z-640 ישמע פחות איכותי מאשר דגם 2.1 בסכום דומה? השימוש העיקרי יהיה לשמיעת שירים,סדרות(לא קידוד 5.1(,צפיה בסרטים,מישחקים ושאר ירקות מוזיקליים אשמח אם תסבירו כיצד הכרטיס ישפיע על איכות הצלילים המופקים מהרמקולים בתודה ANTIXRIST

    • 3 תגובות
    • 930 צפיות
  20. Started by I.Robot,

    שלום. ראיתי בAMAZON מינידיסק והיה כתוב שזה skip free. איך זה אפשרי? הרי הוא מבוסס על דיסקים, לא? מישהו יודע איך המינידיסק עובד?

    • 2 תגובות
    • 930 צפיות
  21. Started by KoK,

    הם עולים בסביבות ה-1,600 ש"ח עכשיו רציתי לדעת אם הם טובים ושווים את הכסף או ששווה לקחת את ה-yamaha tss10 את ה-creative T5900? ומה מיוחד בסט הזה? במיוחד לעומת הסט Z640 שעולה בסביבות ה-600 ולעומת ה-Z5500 שעולים פי 2. שאלה מורכבת אבל אני אשמח לתשובות, תודה מראש

    • 11 תגובות
    • 930 צפיות
  22. Started by nir767676,

    התכוונתי לקנות כבל hdmi-dvi על מנת לחבר את המחשב לטלויזיה כדי לראות בטלויזיה סרטים בHD אך שהסתכלתי בחיבורי הטלויזיה גיליתי שיש בה חגם חיבור DVI ולא רק HDMI אז מכיוון שאני לא יודע מה ההבדל רציתי לשאול מה ההבדל בין שני החיבורים? האם יהיה הבדל באיכות אם אני אחבר את הטלוויזיה למחשב דרך DVI או HDMI? מה עדיף?

    • 4 תגובות
    • 930 צפיות
  23. Started by modgod,

    לידידה שלי יש נגן DVD בבית (לא במחשב, הרגיל בטלוויזיה)... וכתוב עליו שהוא תומך רק ב-VCD. אבל VCD ו-SVCD נשמעים כמעט אותו הדבר, אז רציתי לדעת אם הנגן שלה יכול בכל זאת לתמוך ב-SVCD עם תרגום עברי מובנה?

    • 6 תגובות
    • 930 צפיות
  24. Started by Sorkenta,

    טוב אז כמו שהכותרת אמורת: אני צריך אוזניות חדשות. האוזניות הקודמות שלי, שהן ממולצות בחום היו הMDR J20 של סוני אני שומע בעיקר בלוז ג'אז ורוק והאוזניות יתחברו לאייפוד קלאסיק 80gb אני מעדיף אין איר או תלויות על האוזן (לא יודע איך קוראים לזה) אפשר ורצוי להזמין מחו"ל (יותר זול, לא?) עדיפות לאי ביי אבל לא קריטי. תודה

    • 7 תגובות
    • 930 צפיות
  25. שלום, אני מעוניין לבצע הקלטות למחשב של VOCAL (מישהו ששר) + אורגן או גיטרה ברקע. יש לי כיום מיקרופון ב 20 שקל של Muller M-007 שמצליח להקליט בצורה טובה רק את הצלילים הגבוהים. הבנתי שכדי לשפר את איכות ההקלטה צריך כ.ק שעולה איזה 800 שקל + מיקרופון איכותי. אני כרגע מחליט לא לקנות כ.ק חדש אלא רק לשפר את המיקרופון. משהו עד 200 ש''ח. לא אכפת לי איך הוא ייראה העיקר שיקליט איכותי. אשמח להמלצות, תודה!

    • 3 תגובות
    • 930 צפיות

דיונים חדשים בפורומים