אודיו וקולנוע ביתי
פורום בנושא רמקולים, אוזניות, כרטיסי קול, מעדכות סטריאו' סראונד וכו'
27,557 דיונים בפורום זה
-
עד 300 ש"ח מוזיקה מהטלפון(אנדרויד אבל לא חובה עם מיקרופון)/מחשב in ear או קשת אבל דגש על in ear
-
- 0 תגובות
- 936 צפיות
-
-
טוב אז יש לי יום הולדת ואני רוצה לקנות טלוויזיה לחדר אני מחפש 32 LCD לא ממש מבין גדול בטלוויזיות אז אם יש למשהו המלצה... תודה מראש
-
- 10 תגובות
- 936 צפיות
-
-
^ יש לי קודק DIVX עדכני והוא גם מודיע לי על דואל אודיו אבל אין שמע בכל זאת תודה
-
- 7 תגובות
- 936 צפיות
-
-
אני עומד לקנות אייפוד חדש.... עכשיו אני רוצה לדעת אם יש אפשרות לברר איכשהו איזה אייפוד ייצא לאחר השקת ה IPOD MOVIE אתם יודעים פורומים של אנשים ש"מרגלים" אחרי אפפל ויש להם חדשות חדשות :] אז אם יש לך שמץ של מושג איזה אייפוד עומדים אפפל להשיק אחרי הפוד החדש - אשמח לדעת בברכה אלדר :]
-
- 5 תגובות
- 936 צפיות
-
-
שלום, DVD מסוג LG DV382 לא קורא סרט בסיומת AVI שהמחשב כן מצליח לקרוא. כלומר, הוא מציג אותו עם אודיו בסדר אבל תמונות שקופצות (הקפאה, הצגת תמונה, הקפאה, הצגת תמונה וחוזר חלילה, סוג של קרטוע רציני). סרטים אחרים כן מוצגים. אשמח לעצות ועזרה, אני מבין מאוד קטן בנושאים האלה.
-
- 0 תגובות
- 936 צפיות
-
-
שלום, יש ברשותי את הגראדו 125 ביחד עם כרטיס הקול juli@ אני מחפש מתאם אודיו מכרטיס הקול 2 RCA נקבות - אל 1/4" זכר של האוזניות השאלה שלי כזאת, האם המחבר נפוץ, כי אני לא מצליח למצוא אותו, ואולי כדאי להלחים אחד בעצמי? בכל מקרה כרגע עשיתי מן קומבינה, חיברתי את הJULI@ מהRCA אל כרטיס האונבורד שלי אל תוך הLINE-IN - ואת האות אני מוציא דרך הLINE-OUT של האונבורד, האם אני מאבד איכות (ניכרת) בצורה הזאת?
-
- 7 תגובות
- 936 צפיות
-
-
שלום יש לי כרגע רמקולים Polk RTiA1 וראיתי את ה audioengine a5 (ו a2) עם הביקורות המצויינות שלהן. אני אשמח לדעת אם יש מישהו שמכיר את שני הדגמים פחות או יותר כדי להגיד לי השוואה כללית ביניהם. הaudioengine מגיע עם יחס Signal-to-noise של 95 ומעלה שזה עדיף על ה 89 של הפולק אבל אין לי מושג מה זה אומר בפועל וכמה זה אומר משהו. אשמח לתגובות
-
- 1 תגובה
- 936 צפיות
-
-
שווה לקנות על פני הIHP 120 שעולה בארץ 2600?... אני יודע שהIHP קיבל ביקורות יותר טובות אבל מה אתם אומרים? זה 900 שקל..
-
- 5 תגובות
- 936 צפיות
-
-
תקציב עד 350 שח.כל המשחקים ..אני מחפש משהו שלא נשמע כמו אוזניות של 50 שח משהו שלא רואה אותם?
-
- 8 תגובות
- 936 צפיות
-
-
היי יש לכם מושג אך אפשר שבאודוי רגיל 192קילובייט ישמעו לפחות ב 4.1 שגם ה subwoffer יקבל אותות בוינאמפ או מדיה פלייר? יש לי NF7-S עם Logitech Z-640 והכל עובד מעולה ב 5.1 בסרטים ומשחקים אבל במויזקה יש בעייה
-
- 5 תגובות
- 936 צפיות
-
-
הטלוויזה שלי מאד טובה לדעתי יש חדות טובה וצבעים יפים אבל רציתי לדעת אם היא נחשבת טובה. היא עלתה לי 3000 ש''ח והיא הכי שטוחה שאפשר.. הדגם הוא: 29SZ5SH אני כמעט בטוח שזה זה... אם אפשר תביאו לי מפרט על הטלוויזיה הזאת כאילו את הפרטים וכל זה.. ושיהיה גם תמונה שאני יוכל להיות בטוח שזה הדגם
-
- 10 תגובות
- 936 צפיות
-
-
הכי זול שראיתי זה בפלונטר ב630 ובפנדה 680. מישהו מכיר מקום זול יותר? תודה רבה מראש.
-
- 1 תגובה
- 936 צפיות
-
-
את הנושא הקודם ( http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=387939.0 ) אבקש לנעול, היות והיום קניתי כבל אופטי וכרגע הרסיבר לא מזהה את האות או להיפף, המחשב לא מזהה, אין לי מושג. הלוח הוא EP43 DS3L,עם הכרטיס OB, הכבל הוא של LEXUS, חיברתי את הרסיבר למחר בעזרת הכבל, אך איני שומע כלום. כמו כן, הגדרתי בלוח בקרה של הכרטיס קול ש DIGITAL OUTPUT יהווה כמקור שמע ראשוני. הרסיבר הוא JVC RX-5062S. תודה.
-
- 9 תגובות
- 936 צפיות
-
-
היי, אני מחפש מערכת פשוטה יחסית (עד 600 ש"ח) למחשב, עדיפות ל5.1 בעיקר לסרטים, משחקים ומוזיקה מהמחשב... תודה, עמרי
-
- 7 תגובות
- 936 צפיות
-
-
שלום, לא מזמן התחדשתי ב Cowon D2 ורציתי לנצל אותו טוב יותר - להחליף את האוזניות הקימות באוזניות InEar איכותיות. -הכי חשוב לי באוזניות זה Noise canceling כמה שפחות רעש מהסביבה. -רק אחרי זה איכות סאונד - יש לציין שאני לא אוהב באס חזק . אני מוכן להשקיע עד 1000שח. אני מתלבט החל מהCX300 ועד E3C(לפי המחירים בארץ) הבעיה שלי היא שאני לא יודע כמה להשקיע- מצד אחד אני חובב איכות מצד שני אני לא אודיופיל (ומצד שלישי אני לא רוצה לבזבז כלכך הרבה כסף) מקווה שתעזרו לי להחליט כמה להשקיע ובמה.
-
- 7 תגובות
- 936 צפיות
-
-
כפריק של מוזיקה חשובה לי האיכות ולמרות שאין לי את המערכת הכי איכותית במחשב (ATP3 + M AUDIO REVOLUTION) אני מקפיד תמיד שקבצי הMP3 יהיו באיכות הכי הכי הכי גבוהה ואני ממש לא מתפשר על איכות. בכל מקרה הורדתי דיסק שלם של Richard Strauss והוא היה בקובץ APE שהוא לא דחוס בכלל ומשם העברתי אותו לWAV באיכות הכי גבוהה כמובן (כמו המקור) ומהWAV לMP3 ב320kbps - 44KHZ שזה הMP3 באיכות הכי טובה שיש. כשאני שומע את הWAV שהוא בעצם כמו המקור (500 MB של 50 דקות), כמובן שהאיכות מדהימה וכשאני שומע בMP3... האיכות כמובן טובה מאוד אבל אני חושב שאני בכל זאת מצליח להרגיש הבדל בינו לבין הWAV (למרות האיכות המקסימלית של הMP3). האם מישהו חושב שזה הגיוני ? עוד מישהו פה מצליח להרגיש הבדלים כאלה ? ומה בד…
-
- 8 תגובות
- 936 צפיות
-
-
-
שלום, חיפשתי בפורום, ולמען האמת בעוד מספר מקומות, ולא הצלחתי למצוא פתרון לבעייה: אני צריך לחבר מכשיר DVD בעל יציאות אודיו דיגיטלית ואופטית לרסיבר קצת מיושן שיש לו 6 כניסות שמע אנלוגיות (5.1). האם קיים מתאם שמסוגל לבצע את ההמרה מדיגיטלי לערוצי שמע אנלוגיים נפרדים? או - האם יש פתרון אחר שלא חשבתי עליו (חוץ מלקנות רסיבר חדש...)? תודה!
-
- 4 תגובות
- 936 צפיות
-
-
1) לאחרונה אני שם לב בכל מיני מכשירים הקשורים איכשהו לאודיו (אם זה רסיברים, או מכשירי הקלטה ברמה גבוהה וכל מיני דבירם בסגנון) יש איזה שקע שמאוד דומה לRCA רק שהוא בצבע כתום 2)במחשב אצלי איפה שיש תכניסת רמוקלים ומיקרופון, יש גם איזה שקע כחול באותם המימדים של השקעים האחרים, מה זה? ובנוסף, בכרטיסי קול טיפה פחות פשוטים למחשב, יש כזה איזה 6 שקעים במקום 3, מה זה כל אחד שמה? כאילו יש ממש צבעים שונים.. 3) אנלא בטוח באמת אם זה קשור לאודיו, אבל שוב על המחשב בצד האחורי מתחת לשקעי הPS/2 יש איזה שקע שנראה כמו הRCA הצהוב הזה של הוידאו ואיזה חבר שלי אמר לי שזה בעצם מעביר קול אבל לאדע אם הוא צודק או לא.. אז מה זה?
-
- 3 תגובות
- 936 צפיות
-
-
אולי תעזרו לטירון של סאונד תודה - לאון
-
- 0 תגובות
- 936 צפיות
-
-
אני מתלבט בין שני טלוויזיות: LG 32LH70YT / 1920x1080 / 2.4ms / 1:100,000 / 100Hz לבין Sony KDL32S5500 / 1366x768 / 8ms / 1:25,000 / 50Hz 1. האם מרגישים את ההבדל בין FULL ל READY באינץ הזה? 2. הבנתי שבסוני יראו יותר איכותי מהממיר - זה נכון? 3. בנתונים LG לוקחת בהכל, אבל עדיין סוני זה סוני.. השימושים: סרטים ב FULLHD מהמחשב, PS3 , ממיר (בהתחלה רגיל אח"כ HD) מה המלצתכם? השתי טלוויזיות שבחרתי להתלבט בניהם נכונות? אולי אני מפספס משהו אחר? בבקשה תגיבו רק אם יש לכם ידע. תודה
-
- 2 תגובות
- 936 צפיות
-
-
אז ככה,אני רוצה לחבר אוזניות למחשב,בלוח אם שלי (965p-dq6 ) יש שתי אפשרויות,האחת מאחור והשניה מקדימה. משום מה המחשב לא מצליח לזהות בחיבור בקדמי.באחורי אין שום בעיה. ניסיתי דרך ההגדרות של הלוח אם (מעודכנים כמובן) ושום דבר לא עזר.פתחתי את המחשב לראות האם פישלו בהרכבה שלו ולא חיברו את הכניסה הקדמית ולא ראיתי משהו מיוחד עריכה:אוקיי הסתדרתי
-
- 0 תגובות
- 936 צפיות
-
-
האם שווה לקנות רמקולים של altec lansing דגם 6021? ואם בכלל שווה לקנות רמקולים של חברה הזאת!
-
- 8 תגובות
- 936 צפיות
-
-
יש לי את המערכת לוג'יטק איקס 530, בתוכנה של realtek אני עושה הדמית סראונד סאונד ושומעים בכל הרמקולים, אבל במשחקים, שירים וסרטים אני שומע רק ב2 הרמקולים הקידמיים. כל הדריוורים מותקנים ואני עובד על XP מישהו יודע מה לעשות?
-
- 8 תגובות
- 935 צפיות
-
-
טוב אז נתחיל מנגן של אקרוס מיני400 שהוא 20 גיגנה שזה בערך הגודל שאני מחפש והמחיר גם סביר יחסית לפי מה שראיתי בביקורת ב - CNET הדבר הזה בגודל של אי פוד במשקל שלו וממש מדהים אבל יש לו גם הרבה פאקים בטריה חלשה והוא לא תומך בכול הפורמטים של הסרטים וזה יוצר מצב שצריך להמיר וזה דכאון. http://reviews.cnet.com/Archos_Gmini400/4505-6499_7-31000735.html?tag=tab מצד שני יש את הנגן של קריאיטיב שיש לי כבר שני נגנים שלהם את הגוקבוקס C הישן ואת הMOVU ה - 4 גיגה שלהם שמשניהם הייתי מרוצה אבל גם בזה יש כמה פאקים אחד מהם זה שהוא עבה וקצת גדול בכול זאת 3.8" גודל מסך אבל הוא מדהים וגם בנוסף להכול זה עובד על טכנולוגיה של מיקרוסופט. http://reviews.cnet.com/Creative_Zen_Portable_Media_Center/450…
-
- 0 תגובות
- 935 צפיות
-


