אודיו וקולנוע ביתי
פורום בנושא רמקולים, אוזניות, כרטיסי קול, מעדכות סטריאו' סראונד וכו'
27,557 דיונים בפורום זה
-
שתי שאלות על רמקולים 2.1 r20 של logitech טוב קניתי את הסט מפני ששמעתי אותו והוא נשמע ממש סבבה יחסית לרמקולים פשוטים והמחיר סביר. עכשיו בהתחלה הרמקולים היו עם באס חזר מידי הורדתי את הבאס והוספתי לטרבל ולמידי דרך האקולייזר של הכרטיס קול (האחד שבא אם nforce 4 ). אחד האם זה משנה האם הסאב עומד או שוכב. האם יש תוכנה לכיוון טוב ל הרמקולים שיודעת לאזן אותם כך שישמעו הכי טוב שלהם (כמו שיש תוכנות לכיוון הצבעים במסך וכו'). תודה מראש urich
-
- 1 תגובה
- 973 צפיות
-
-
1. פעם היה כאן מדריך לאופטימיזציה לא? הנייד שלי עבר פרמוט ואני צריך את המדריך הזה. 2. איפה רואים איזה כרטיס קול יש למחשב? תודה רבה!
-
- 6 תגובות
- 973 צפיות
-
-
אני קונה מערכת בימים הקרובים , ויש לי אפשרות לקנות את המערכת הזאת ב500 ש"ח (!!) שוטטתי ברשת ולא מצאתי ביקורת ממש מקצועית אבל מביקורות באמזון ועוד , אנשים נורא מרוצים מהמערכת , בכל זאת רציתי לדעת אם למישהו יש ניסיון עם המערכת ואיך הסאונד שלה משתווה למערכות סטריאו אחרות. תודה.
-
- 5 תגובות
- 973 צפיות
-
-
טוב זה מוזר מאוד אני מחבר את המכשיר לחשמל ולחור של האוזניות (צריך לשים אותו פה נכון?) והוא כנראה לא טוען, כיביתי אותו בלילה (לא, לא הוצאתי את הבטרייה) שמתי אותו לטעינה, ובבוקר עדיין 2 קווים! מה הולך פה.. ואיך אני עושה עידכון firmwire אם iriver plus לא עובדת לי? יש דרך לבדוק שהוא טוען? ואפשר לבדוק את מצב הבטריה רק שמנגן שיר?
-
- 4 תגובות
- 973 צפיות
-
-
בעבר ניסיתי לחבר את המחשב לטלויזיה, במחשב יציאת SVIDEO, ובטלויזיה יציאת 21 פינים. רכשתי את הכבלים/מתאמים הרצויים, חיברתי, כווננתי את כרטיס המסך להוציא את הפלט לטלויזיה, אך מאז אין יותר סאונד בטלויזיה. (שלא לדבר שגם הצלחתי להעביר את התמונה). הייתכן שעשיתי משהו לא תקין, שפגע בסאונד של הטלויזיה ?
-
- 11 תגובות
- 973 צפיות
-
-
יש לי מערכת רמקולים של AZTECH 5.1 וכשאני מסמן בדריברים של הכרטיס קול את האפשרות digital output only אני לא שומע כלום. למה זה? ככה זה אמור להיות?
-
- 1 תגובה
- 973 צפיות
-
-
היי, אני רוצה לתלות טלויזיה על הקיר מול הליכון בחדר ולחבר לממיר YES MAX (לא HD) - שידורי SD בממיר יש חיבורי SCART, RCA, S-VIDEO המרחק הוא בערך 1.5 מטר. טלויזיה במחיר עד 1.5K ובגודל עד 22'' - 24'' יספיקו את הסחורה. השאלות : 1. טלויזית LCD או פלאזמה ? 2. יחב גובה רוחב 3:4 יתן את התמונה הנורמלית ביותר (יחס 16:9 ירחיב את התמונה) ? 3. האם כדאי לקנות מסך מחשב שיש לו ממיר לטלויזיה או שהרזולוציה הגבוהה בשידורי SD לא מתאימה. שואל כי קיבלתי המלצות על כך בחנות מחשבים. המליצו לי גם על מסך מחשב רגיל עם קופסה TV-BOX תודה ,דניאל
-
- 0 תגובות
- 973 צפיות
-
-
שלום יש לי מערכת סטריאו שמחוברת למחשב אליה מחוברים הרמקולים הנלווים עם המערכת והוספתי אליה עוד 2 רמקולים גדולים ממערכת סטריאו אחרת שזרקתי כבר לפח ממזמן עכשיו קיבלתי עוד 2 רמקולים יחסית גדולים ורציתי לדעת אם יהיה בריא למערכת לחבר גם אותם (הצלבתי פשוט חוטים וחיברתי לאותו חור עם טיקטקים) ואם לא אז איך אוכל לחבר גם אותם בדרך "בריאה" יותר? תודה.
-
- 5 תגובות
- 973 צפיות
-
-
אהלן, קודם כל חשוב לי לציין שהכרטיס מיועד בעיקר למוזיקה וסרטים. כרגע אני משתמש בכרטיס on board בלוח ep45-ds3l עם מערכת Z5500. בכל מקרה, רציתי לדעת אם יש כרטיס שייתן שיפור משמעותי בביצועים או שחבל על הכסף? אגב, התקציב גמיש..אם יש משהו שייתן שיפור משמעותי בקצת יותר מ200$ אפשר לחרוג קצת פה ושם.. תודה
-
- 8 תגובות
- 973 צפיות
-
-
אני לא יודע אם אתם יודעים (אני לא ידעתי), אבל באירופה מוכרים את ה H320/40 בגרסה "לייט" שנקראת H320SE. גרסה זו אינה כוללת שלט, וגם אינה כוללת את הExternal Battery Pack אשר נכללים בגרסה הרגילה. אני כמעט חטפתי שבץ כשהביאו לי את הנגן וראיתי שלא היה שלט ומחבר בטריות חיצוני... הייתי בטוח שקיבלתי את הגרסה האמריקאית. בכל אופן אני מרוצה עד הגג... אני מקווה שהשלט ל320 יגיע בקרוב! ראיתי שבאוסטרליה כבר מוכרים את ה H320+השלט החדש באריזה http://www.minidisc.com.au/product_info.php?manufacturers_id=32&products_id=551
-
- 3 תגובות
- 973 צפיות
-
-
אני רוצה לקנות מסך\טלוזיה לחדר המסך שלי הולך טוטאל..יש לי כרגע CRT של AOC רוצה המלצה למסך לתלות על הקיר בסכום של 2500 שח יש דבר כזה?
-
- 9 תגובות
- 973 צפיות
-
-
שלום, אני צריך המלצה לאוזניות איכותיות שיתאימו גם ל PC וגם ל PS3. השימוש העיקרי של האוזניות יהיה גיימינג, ולכן יש צורך גם במיקרופון מובנה. שימושים נוספים- מוזיקה וסרטים. התקציב הוא עד 500 ש"ח (יש אפשרות להזמנה מחו"ל אם כדאי). עדיפות לאוזניות אלחוטיות אבל אם אין אוזניות איכותיות במסגרת התקציב אז אפשר גם חוטיות. תודה!
-
- 0 תגובות
- 973 צפיות
-
-
קניתי מחשב חדש והייתי רוצה לקנות רמקולים איכותיים שישמשו לצפיית סרטים ולמשחקים. רציתי לדעת מה אתם אומרים על הרמקולים הבאים: http://www.bug.co.il/prodtxt.asp?id=1836&perur=1&t=9 שמעתי בחנות שהם מעולים אבל רציתי לקבל דעות מאנשים שמבינים ולא מאנשי מכירות. כמו כן אשמח אם תוכלו להמליץ לי על דגמים אחרים יותר טובים\יותר זולים במסגרת התקציב. אם ניתן לכלול מערכת 5.1 או 7.1 אז בכיף למרות שאני לא יודע האם אני באמת צריך את כל הסראונד. תודה מראש
-
- 9 תגובות
- 973 צפיות
-
-
שלום. חיברתי את המחשב לטלוויזיה LCD שהיא רחבה.... איך אני עושה שהתמונה של המחשב תתאים לטלוויזיה? יש לי 5200 אם זה עוזר...
-
- 13 תגובות
- 973 צפיות
-
-
אף פעם לא שמתי לב לאיכות גבוהה כ"כ בדיסק מקורי... אולי כי לא השוויתי בינהם...
-
- 3 תגובות
- 973 צפיות
-
-
הורדתי דיסק מלא שהוא טרק אחד איך אני מפצל אותו לשירים בודדים?יש תוכנה מסוימת?
-
- 3 תגובות
- 973 צפיות
-
-
שלום שמי סטס , אני מחפש אוזניות טובות לנגן בערך ב-300 שקל בינתיים אני שומע מוזיקה בפלאפון שלי - NOKIA N73ME ולפני שהאודיאופילים מתנפלים עלי, אני מתכוון לקנות מאוחר יותר נגן איכותי ( משהו כמו D2 או אולי משהו מהחדשים שייצא בקרוב) שינצל אוזניות איכותיות (תקנו אותי אם זה לא משנה). אני מעדיף אוזניות סגורות ולא IN EAR למרות שגם זו אפשרות אם כי בעדיפות נמוכה. אני עומד להתחייל ולכן רוב הזמן שבו אשמע מוזיקה כנראה יהיה בתחנות/אוטובוסים כך שחשוב לי שהאוזניות יתאימו לסביבות כאלו. אני כמעט בטוח שזה לא משנה אבל סוג המוזיקה שאני שומע הוא בעיקר רוק על כל ענפיו קצת מטאל מתקדם וסתם דברים מפה ומשם שאני פשוט אוהב... חשבתי על Sennheiser PX100 או MPX100 העניין הוא שאין לי מושג מה ההבדל ביניהם …
-
- 13 תגובות
- 972 צפיות
-
-
שלום לכולם, אין לי כבר כח לאוזניות, או שאוזנייה אחת לא עובדת, או ששניהם לא עובדים (אני מדבר על אוזניות קודמות)... ועכשיו בהקשר ל-AKG - חלק מהקשת נשברה. בדרך כלל אנחנו עדינים את האוזניות אבל משום לא שמנו לב שהיא נשברה, אחי לא זוכר את המקרה הזה ובאחד הימים בהם שיחק ב-BF3 הוא הבחין שחלק מהקשת שבורה, שורה תחתונה, אי אפשר לשחק כך כי אין אטימה מלאה של האוזניות ואני מחפש את עצתכם מה לעשות. אז יש כמה דרכים: 1) לנסות לממש אחריות, בטוענה שהקשת קלה מאוד לשבירה. 2) להדביק את זה איכשהו (ניסיתי עם דבק מהיר, זה לא עוזר, עוד הצעות?). אשמח שתייעצו לי... (סימנתי לכם בקו אדום איפה זה שבור/חצוי). [attachment deleted by admin]
-
- 6 תגובות
- 972 צפיות
-
-
השימוש לסרטים בעיקר. התקציב נע באיזור ה500 עם אפשרות חריגה של 200 אם ממש כדאי. כרגע הכיוון הוא z506 של Logitech. האם ביחס למחירו הוא המשתלם ביותר? מה לגבי Microlab? המערכות שלהם נראות מרשימות וזולות יחסית, אך מעולם לא התנסיתי עם מוצרים שלהם אז לא יודע לגבי טיבם. תודה!
-
- 2 תגובות
- 972 צפיות
-
-
כוחן של שמועות? ברשת כבר מתרעמים, מוחים ומתכוננים לסמארטפון הבא מבית חברת הענק, אשר לכאורה יוותר על כניסת האוזניות החוטית הישנה והמוכרת האם זו מחאה מגוחכת או צעד נגד מקדים חכם שעשוי להביא לשינוי? בשבועות האחרונים קיבלנו דיווחים מעיינים על כך שאפל בודקת אפשרות (ואולי אף עובדת על כך בפועל) לבטל את כניסת האוזניות הקלאסית לחיבורי 3.5 מילימטר במכשירי האייפון העתידיים, לכאורה לשם הפיכתם לעמידים במים ואבק או אולי לשם הפיכתם לדקיקים מאי פעם, באופן שלא יאפשר לכלול את החיבור ללא יצירת 'בליטה' בגוף המוצר. כרגע נראה כי מדובר בשמועות בלבד, אך רבים ברשת ממש לא מתייחסים לכך באופן הזה – ישנה עצומה פומביתשיוצאת נגד ביטול חיבור האוזניות הישן והטוב עם קרוב לרבע מיליון משתמשים שכבר…
-
- 0 תגובות
- 972 צפיות
-
-
אני צריך רמקולים שנשמעים מספיק חזק בשטח פטוח (מרפסת גדולה). איכות הצליל חשובה, אבל פחות - אני הולך לערוך מסיבה. הרמקולים יהיו מחוברים ללפטופ. לא חייב להיות מחריש אבל מספיק חזק כדי להנות מהמוזיקה וקצת ריקודים. רוב הזמן הרמקולים יהיו בחדר עבודה קטן ולפעמים אני אשתמש בהם בחוץ. התקציב - 350 ש"ח באחת החנויות קיבלתי המלצה ל- Altec Lansing VS2621
-
- 3 תגובות
- 972 צפיות
-
-
ערב טוב. אני מעוניין להוריד להרבה קבצים אאצלי את איכות השמע וע"י לכווץ אקבצים שששוקלים 20 מגה לפחות ממשמעותית כדי שאוכל להעלות אאותם לאתר. האם כל תוכנה של mp3 convert אמורה ללעשות את העבודה? ואיפה אני יכול למצוא תתוכנה כזו? עוד דבר שאשמח לקבל עליו הסבר זה איך אני מקטין וידאו מסוים שרץ על מסך כמעט מלא לקטן (להקטין רזולוציה ואפילו אאיכות) שיהיה בגודל ששל יוטיוב כד'.? התוכנה super נותנת פתרון לדבר השני שביקשתי? תודה רבה מראש
-
- 2 תגובות
- 972 צפיות
-
-
יש לי דיסקמן mp3 שקניתי לפני כמה חודשים במכירה פומבית, אבל אני לא מרוצה ממנו. מישהו יכול להמליץ לי על נגן טוב, עם איכות סאונד טובה, במחיר טוב? אני נוטה לכיוון של נגני דיסקים, כי הם הכי נוחים בשבילי (וכי נגנים עם הארד-דיסק עולים +2000 ). העיצוב לא מעניין אותי, כי גם ככה אני לא מוציא את הנגן מהתיק. תודה! 8)
-
- 6 תגובות
- 972 צפיות
-
-
אז ככה יש לי כרגע Creative SB Live! 5.1 ובעיקרון אני מחבר לכניסת ה line in שלו מתאם ואליו כבל של גיטרה, השיטה הזו לא עובדת טוב מכיוון שהמגעים רופפים ואני צריך לשחק עם זה עד שזה מסתדר כל פעם מחדש. והנה אחרי הרבה זמן של משחקים פשוט התעצבנתי על זה והכניסה בכרטיס קול פשוט ניתלשה :-X עכשיו אני מתלבט איזה כרטיס כדאי לי לקנות, אין לי הרבה כסף והרף שאני מציב הוא עד 400 ש"ח, על איזה כרטיס הייתם יכולים להמליץ לי שלא יעבור את המחיר הנ"ל. אודה להתייחסותכם. נ.ב - בעיקרון אני לא רואה DVD במחשב ולא מעניינים אותי כל הפיצרים של קולנוע בייתי, מעניין אותי לשמוע מוזיקה MP3 באיכות גבוהה, וכמובן לחבר את הגיטרה שלי לכרטיס.
-
- 7 תגובות
- 972 צפיות
-
-
אהלן הכל בכותרת. מחפש כרטיס קול שיתחבר למחשב נייד וישמש בעיקר להוציא קצת מיץ מהאוזניות הנ"ל. מחפש המלצות טובות בטווח המחירים הנ"ל, או ששווה להמתין לחודש הבא לחסוך קצת ולקנות את ה INDIGO? רק שהוא עולה בערך אלפייה..
-
- 1 תגובה
- 972 צפיות
-


