אודיו וקולנוע ביתי
פורום בנושא רמקולים, אוזניות, כרטיסי קול, מעדכות סטריאו' סראונד וכו'
27,557 דיונים בפורום זה
-
שלום. יש לי סרט בפורמט divx. שיש בו במספר מקומות כתוביות מובנות באנגלית שאני רוצה לשים שם גם כתוביות שלי בעברית רק במקומות האלה אבל העניין הוא שאם אני שם כתוביות אז הם מתערבבות אם הכתוביות המובנות ואי אפשר לקרוא אותם. האם אפשר לצרוב את הסרט אם הכתוביות ולראות על הדי.וי.די בצורה שהם יהיו על רקע שחור?
-
- 0 תגובות
- 982 צפיות
-
-
משהו מוכן לעזור עם נגן MP3 על בסיס HD?? אני רוצה שיהיה זול. עם 6 גיגה ומעלה צג עם תאורה הודל לא חשוב ושלא יהרס אחרי זמן קצר תרשמו בבקשה דגמים, מחיר אם אתם יודעים, אתר בית אם אתם יודעים, ואם יש אז תמונות תודה רבה רבה אוהד
-
- 3 תגובות
- 982 צפיות
-
-
שלום אני מחפש קולט WIFI שיהיה אפשר לשלוח תמונה למסך שיש לי דרך מחשב הנייד מישהו יכול קצת להכווין אותי כי אין לי מושג בזה
-
- 2 תגובות
- 982 צפיות
-
-
מישו יכול בבקשה להביא הצעה למיקרופון שולחני ממש טוב או אם אוזניות. אני לא מתכוון להוציא יותר מ60שקל על אוזניות אם מיקרופון או יותר מ 30שקל על מיקרופון שולחני אני לא צריך משו לא נורמלי של LOGITECH (יותר מ60שח ...) או משו ממש טוב ,אני צריך דבר פשוט שאפשר לקנות בOFFICE DEPOT או כל חנות אחרת.... ושאני לא יצטרך להזמין באינטרנט *מחול* (אם אתם חושבים שאני ילך לחנות ויבקש שימליצו לי אז לא כי מפגרים שמה כל אוזניה שיש לה מיקרופון הם ממליצים) תודה.
-
- 3 תגובות
- 981 צפיות
-
-
הופניתי למערכת הבאה שכוללת רמקולים אלחוטיים: http://www2.zap.co.il/model.asp?model_id=151621 הרעיון שהרמקולים אלחוטיים ולא צריך להתעסק עם חוטים ממש מפתה, אבל קצת מרתיע אותי העובדה שהם אלחוטיים. האם זה לא סיכון לקחת רמוקלים אלחוטיים? מה קורה במקרה של קצר או בעייה? קשה לתקן את הדברים האלה, האם למישהו יש ניסיון עם רמקולים אלחוטיים?
-
- 0 תגובות
- 981 צפיות
-
-
אהלן חבר'ה, פותח כאן טופיק על הנושא הזה, עשיתי חיפוש וראיתי שלעוד כמה אנשים הייתה את הבעיה הזו ולא הגיעו לפתרון. יש לי GTX 260 עם יציאת DVI וחיברתי אותו לטלוויזיה עם כבל DVI-> HDMI. בהתחלה הכל היה נראה סבבה אבל אז כשהתחלתי לנגן איזה סרט אז נהיו קצת רעשים כאלה של זמזומים וקליקים קטנים כאלה מהטלוויזיה. עוד לא הספקתי להתעסק עם ההגדרות של NVIDIA אבל רציתי לשאול, ראיתי שיש כרטיס PCIX (שימו לב לא מדובר בכרטיס מסך אלא משהו כזה http://cache.gizmodo.com/assets/resources/2006/09/black_magic_intensity.jpg) שנותן שני יציאות של HDMI מהמחשב, אם אני מתקין אותו במחשב שלי ומוציא ממנו כבל HDMI לתוך הטלוויזיה אני אוכל לקבל תמונה באיכות HD שמעבירה גם סאונד ומסתנכרנת עם החומרה שיש לי על הל…
-
- 0 תגובות
- 981 צפיות
-
-
אני מחפש מידע על המערכת הזאת ,מתכנן לקנות אותה אבל הייתי רוצה לשמוע עליה חוות דעת ממשהו שמכיר שהתנסה איתה. http://www.pandas.co.il/product_info.php?cPath=1058_1848_2175&products_id=14430
-
- 1 תגובה
- 981 צפיות
-
-
שלום ותודה שנכנסתם, רכשתי את הרמקולים Logitech Z5500 שהם רמקולים למחשב 5.1 הרמקולים האלה צריכים להיות בשימוש על ידי 3 מכשירים: - המחשב (יציאה אופטית) - סוני פלייסטיישן 3 (יציאה אופטית \ 2 בננות) - ממיר של הוט (יציאה אופטית \ 2 בננות \ COAX) ברמקולים הקודמים שלי שהיו 5.1 Logitech X530 אני חיברתי את הרמקולים ישירות לכרטיס קול שהיה בלוח-אם, ומהסוני הבאתי את החוטים לחיבור אחד של 2.5 שנכנס למיקרופון בכרטיס רשת, ואותו דבר עשיתי לממיר הבאתי אותו ב 2.5 שנכנס ל Line In אבל כמובן שבכל התהליך הזה אני מאבד המון איכות. אני רוצה את הכרטיס קול הכי טוב שיש לרמקולים האלה, אבל לא יודע מה לעשות: 1.האם לקנות כרטיס קול עם 3 יציאות אופטיות ? (אם יש דבר כזה) 1.1. אם יש דבר כזה, 2 מהיציאות האופט…
-
- 0 תגובות
- 981 צפיות
-
-
שלום לכם, החלטתי לרכוש סטרימר, ואני אשמח מאוד אם תוכלו להמליץ לי על אחד שמסוגל לקרוא כתוביות SRT. השימוש העיקרי יהיה להזרמת סרטי HD עם תרגום בצד, והבנתי שיש סטרימרים שמסתדרים אך ורק עם תרגום מובנה אבל אני מעוניין בסטרימר שיודע גם להצמיד את הכתוביות באופן אוטו'. התקציב עד 800 ש"ח, רוב הסיכויים שאני ארכוש אותו מחו"ל אם זה משנה. רב תודות =]
-
- 0 תגובות
- 981 צפיות
-
-
שלום, אני כרגע בהליך של קניית ביית כשהקומה הראשונה בנויה, והקומה השנייה לפני התחלת בנייה. בקומה הראשונה נמצאים הסלון המטבח וחדר ממ"ד, ובקומה השנייה יבנו חדרי השינה. אני רוצה לחבר חוטים בקירות שבקומה השנייה על מנת שניתן יהיה לחבר מסך בכל חדר(חשבתי על 22 של מחשב או טלוויזיה 32), השאלה היא עם כבל פשוט DVI או HDMI של 10\15 מטר יעשה את העבודה? כ"כ האם ניתן יהיה לחבר כמה מסכים בו זמנית? ובנוסף רמקולים חשבתי על ה-microlab solo 4. חשבתי לחבר את הכל לנגן PMP בסיגנון ה-Archos 705, מכיוון שהשימוש העיקרי שלי הוא צפייה בסרטים שמורדים מהאינטרנט ושמיעת מוזיקה. והאם יש איזשהי דרך שבה ניתן יהיה לחבר לאותה מערכת גם את הטלויזיה בסלון? מה דעתכם? תודה רבה!!!
-
- 2 תגובות
- 981 צפיות
-
-
הורדתי סרט DVD-R אשר הפסקול היחידי שהשאירו לו הוא שולבי דיגיטל 5.1. המגבר שלי הוא מגבר סטריאו ישן ואין לי אופציה לשמוע את הפס קול דרך מכשיר הדי וי די הביתי. האם ישנה דרך לחבר יציאת DTS DOLBY DIGITAL לכניסת מגבר סטריאו?
-
- 6 תגובות
- 981 צפיות
-
-
טוב אז ככה אני..שוקל בין שני דברים..תגידו לי מה עדיף [= http://www.lastprice.co.il/product.asp?productid=11448 http://www.sony.co.uk/product/hch-systems-with-blu-ray-disc/bdv-e370#pageType=TechnicalSpecs זה מגיע גם בלוריי מגבר ורמקולים! 2 או שעדיף רסיבר בניפרד ובלוריי בניפרד?
-
- 0 תגובות
- 981 צפיות
-
-
יש לי מחשב והוא נותן קול לשלושה דברים : 1.טלווזיה 2.מערכת סטריאו 3.מערכת סטריאו כולם מתחברים למחשב בחיבור שמע פשוט כמו של אוזניות (3.5 ) הבעיה היא כזאת כל פעם שאני רוצה לשמוע ממקום אחד או אחר אני צריך לנתק ולהחליף את הכבל וזה מעצבן (כי החיבורים מאחור). ניסיתי לשים מפצל פשוט אבל זה מחליש את המערכות ומוריד מהאיכות אז רציתי לשאול אם יש איזה פיתרון איזה קופסאת בורר או אפילו רעיון להכין קופסא כזאת בעצמי עם מתגים או משהו בסגנון כי זה משגע אותי תודה רבה לעוזרים חגי.
-
- 10 תגובות
- 981 צפיות
-
-
מסוג קשת בחיבור חוטי לשמיעת מוזיקה, אין צורך בעוצמה גבוהה או במשהו מקצועי, אלא באיכות טובה לשימוש רגיל. עדיף שיהיה עם שלט שנמצא על החוט לשליטה בווליום, ואם יש - גם Pause/Play. תקציב - עד 200 ש"ח.
-
- 8 תגובות
- 981 צפיות
-
-
יש את ה TSS-1 ב 850 ב OLSALE - היתרונות שלו זה הכניסות ותמיכה ב DTS ה Z-640 מקבלים ציונים טובים בביקורות - גם של משתמשים - וזולים יותר ! אני לא אוהב ווליום גבוהה ומחפש צליל נקי !
-
- 3 תגובות
- 981 צפיות
-
-
שלום לכולם וחג שמח אני רוצה לקנות את מערכת הרמקולים Z5500 של לוג'יטק רציתי לדעת אם אפשר לחבר אותה לTV ככה שכל סאונד שיוצא משם יעבור דרך המערכת ואם אפשר אז איך? תודה לעוזרים
-
- 8 תגובות
- 981 צפיות
-
-
שלום, קניתי לאחרונה כבל שמחבר בין מחשב למכשיר קלטות,קוראים לזה eazyCAP. הכבל מגיע עם דיסק שמכיל את התכנה "ulead video studio se". התחלתי להשתמש בזה,אבל למרבה ההפתעה המשקל של הסרטון יוצא כמעט מגה לשנייה! ניסיתי לחפש בתכנה עצמה אפשרויות לצמצם את משקל הסרט, אבל אז הבנתי שאני צריך להיכנס לכל מיני דברים שאני לא שולט בהם, כמו פורמט הקובץ, פריימים לשניה, KBPS לוידאו ולאודיו,טמפלייטים (vcd,dvd+nstc,pal+רזולוציה). אפשר בבקשה שמישהו ימליץ על הגדרות מומלצות? אני מעוניין להמיר סרט של כשלוש שעות, ושלא יצא יותר מדי. אם המשקל יצא כמו המשקל של סרט DVD,זה יהיה מצוין. תודה רבה!
-
- 1 תגובה
- 981 צפיות
-
-
-
חברה יש לי נגן אייפוד טאצ' והאוזניות שקיבלתי איתו מעולות רק שהם לא חוסמות רעשי רקע... והאיכות בהם לא כל כך נקייה....אבל שומעים בהם חזק בכל מקרה אני רוצה המלצה לאוזניות (מעדיף כפתור) שחוסמות רעשי רקע ואיכות הצליל תהיה מדוייקת עד כמה שאפשר ועוצמה גבוהה כי אני אוהב להנות ממוזיקה.... תקציב-עד 300 שקל מקווה שזה מספיק למשהו איכותי
-
- 10 תגובות
- 981 צפיות
-
-
http://www.wallashops.co.il/shopmind_portal_heb/AuctionProd.asp?auction_id=1173076 הזמנתי את נגן הזה אתמול , כמו כן יש לי מגבר ישן מהאוטו של אבא , לא בטוח בדגם אבל הוא מחברת BOSH , 4X600W עכשיו , אני צריך רמקולים משהוא על רמה , אבל לא להגזים במחיר.. אני לא רוצה לרוקן תבנק בשביל כמה רמקולים ויותר חשוב לי האיכות מהעוצמה(אבל לא להפקיר תעוצמה ) ... כמו כן , סאב משהוא נחמד , הבעיה היא שזה אוטו קטן (סוזוקי גימיני) ואני לא בטוח שיהיה מקום לתקוע תתיבת תהודה , אני יודע שאפשר להשיג אותם גם בלי התיבה , השאלה היא מה מקריבים בשביל זה .. גם הסאב , לא צריך משהוא יקר , או בעוצמה אדירה .. משהוא באיכות טובה שיוכל לתת חויית שמיעה מושלמת ויש לי שאלה , אם אני מחבר רמקולים 300W למגבר …
-
- 6 תגובות
- 981 צפיות
-
-
שלום לכל חברי הפורום היקרים (: לפני כחודש רכשתי אוזניות למוזיקה, האוזניות הם מדגם: LX-3000. והם מבית Microsoft. האוזניות עבדו נהדר, סאונד נפלא, נוחות ואיכות שלא הכרתי, אך שבוע וחצי לאחר הרכישה, נדהמתי לגלות כי האוזניות תקולות(נדמה לי) באיזור כלשהו... אז הבעיה היא: אני מחבר את האוזניות, הכל בסדר גמור, כשאני מפעיל מוזיקה, אני מגביר את העוצמה למקסימום והסאונד חלש ברמות, בקושי שומעים משהו. אני עדיין לא מבין מה קורה פה מפני שאני יכול להפעיל את המחשב, והם יעבדו רגיל, ואני יכול להפעיל אותו מחדש(בלי לגעת באוזניות, זה אומר שאין בעיה במגעים) והאוזניות שוב לא יעבדו... נ.ב: אני מחבר את האוזניות למחשב אחר(שגם הוא עובד עם ווינדוס 7) והבעיה נמצאת גם שם... זה קרה למישהו? מישהו יכו…
-
- 2 תגובות
- 980 צפיות
-
-
שלום, אני הולך לקנות היום מערכת 5.1 בתקציב של 600 ש"ח...בהתחלה עמדתי לקנות את ה Logitech x-540 אבל אחרי חיפוש בפורום ראיתי ש X-23 עדיפים. בחנות שאני הולך לקנות יש גם דגם בשם A-6662 של Microlab. הם יותר זולים ב 50 ש"ח והמפרט שלהם ממש דומה חוץ מכמה יתרונות מזעריים ל A-6662 (שני הבדלים - הראשון הוא בתחום תדרים שב A-6662 טיפה יותר רחב בנמוכים והשני הוא ב SNR שב A-6662 קצת יותר גבוה). בקיצור קצת מוזר לי שרמקולים של אותה חברה יותר זולים ויותר טובים...למישהו יש מושג איזה דגם באמת עדיף ולא רק לפי נתונים על הנייר? X-23 http://tms.co.il/product/2562 A-6662 http://tms.co.il/product/3890 תודה לעוזרים...
-
- 2 תגובות
- 980 צפיות
-
-
לאחרונה קניתי Z5500 (דרך אגב לא קיימת מערכת טובה יותר ממליץ בחום) קידוד הDTS או ה- DOLBY עובדים רק עם סרטים כמובן. אני יודע שהשיר עצמו צריך להיות 5.1 אבל האם קיים מקום להוריד שירים כאלו? ועוד משהו מאיפה אני מוריד מוזיקה בקובץ FLAC? תודה מראש לעוזרים!!!
-
- 0 תגובות
- 980 צפיות
-
-
שלום לכולם! בטח שמתם לב שאני חדש פה. ד"א הפורום הזה ממש מקצועי וטוב ועכשיו לשאלתי: יש לי תקציב של 150 ש"ח לקניית אוזניות ואני זקוק לאוזניות הללו כי אני "DJ" מתחיל. DJ מתחיל הכוונה שאין לי ממש ציוד וחוצמזה לא עברתי קורס. אני "יתקלט" עם ציוד צנוע של מגבר LUXMAN איכותי ומדהים. הצליל שלו יותר טוב מה-DENON שיש לי. ואני יישתמש במחשב שלי. עכשיו אני זקוק לאוזניות טובות יחסית במחיר של עד 150 ש"ח. אני יודע שזה תקציב אומלל אבל זה מה יש בינתיים. אחרי שאני אחסוך קצת כסף אני ייקנה אוזניות טובות יותר. בקיצור תמליצו לי ואני ייבדוק. תודה רבה מראש לכל העוזרים/ות. luXi עריכה: הכרטיס קול שלי זה כרטיס built in שבא עם הלוח אם שלי- GA-7N400 Pro2. במאפייני שמע רשום לי: NVIDIA® nForce Audio
-
- 10 תגובות
- 980 צפיות
-
-
אני מתלבט בין ZALMAN http://zap.co.il/compModels.aspx?modelid=468973 לבין כרטיס קול Creative Live 5.1 External USB http://zap.co.il/compModels.aspx?modelid=727935 מה אתם אומרים יותר כדאי ? הכרטיס קול מתחבר למחשב נייד אני יודע שזלמן יש ביקורות לא הכי טובות וגם הוא לא תומך בויסטה אבל כרגע אני עובד עם XP ואולי עוד כמה זמן ארצה לעבור כבר ל WINDOWS 7 שזה כמעט אותו דבר כמו VISTA
-
- 5 תגובות
- 980 צפיות
-


