עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אודיו וקולנוע ביתי

פורום בנושא רמקולים, אוזניות, כרטיסי קול, מעדכות סטריאו' סראונד וכו'

  1. 1. אני רוצה לקנות אוזניות בארה"ב ב50-55 דולר. על מה אתם ממליצים? 2. מה ההבדל בין אוזניות סגורות ואוזיניות פתוחות? מה עדיף לקנות? 3. תודה רבה לכולם

    • 9 תגובות
    • 996 צפיות
  2. היי, ברשותי המערכת הזו- Sony_CMT-CP500MD http://www.minidisc.org/part_Sony_CMT-CP500MD.html מאחורה יש כניסה לשני רמקולים בלבד, יש לי את הרמקולים שקיבלתי עם המערכת, דיי נחמדים לחדר שלי (3.5M*3.5M) אחרי שקראתי פה קצת, הבנתי שרמקולים שמיועדים לסרטים לא בהכרח ישמעו טוב עם מוזיקה אני רוצה לדעת ככה: 1. אפשר באיזושהיא שיטה להוסיף עוד רמקולים, אולי סאב וופר למערכת, שיהיה לו סוויטצ' שאני אפעיל בסרטים או שהמוזיקה לא נשמעת טוב? 2. איזה רמקולים כדאי להוסיף 3. איך אני מחבר הכל אם אפשר, אין לי עוד כניסות לרמקולים נוספים מאחורה תודה

    • 4 תגובות
    • 996 צפיות
  3. בס"ד שלום לכולם. אני מעוניין לקנות טלוויזיה 32' של SAMSUNG דגם LA32D403 ראה כאן. רציתי לשמוע מכם ביקורת עליה, ובנוסף יש לי שתי שאלות: 1. הרמקולים שלה הם רק 5watt, זה קריטי? 2. איך התמיכה שלה בסרטים, כי באינטרנט ראיתי תגובות חלוקות. חשוב לציין, מציעים לי אותה במחיר של 1300 ש"ח + אחריות לשלוש שנים. אם למישהו יש הצעה אחרת באיזור מחיר זה ושלוש שנים אחריות, אשמח לשמוע. תודה מראש.

    • 4 תגובות
    • 996 צפיות
  4. שלום לכולם, לאחרונה רכשתי את האקסטרימר פרו אשר סה"כ עובד מצויין רק יש בעייה קטנה שמציקה לי בסצינות שבהם יש תזוזת מצלמה מהירה יש תופעת GHOSTING (מין מריחה כזאת של התמונה שנעלמת מהר מאוד.) אשמח לשמוע איך אפשר עם בכלל אפשר להיפטר מהתופעה הזו. תודה לעוזרים

    • 0 תגובות
    • 996 צפיות
  5. שלום לכולם אני מחפש חו"ד על ה60PZ550 של LG יש לי כרגע אפשרות לרכוש אותה ב6700 ש"ח האם מישהו מכיר את הדגם או איזו ביקורת עליו?? תודה מראש וחג שמח

    • 0 תגובות
    • 996 צפיות
  6. Started by 888,

    מתי יצא PSP ? הוא כולל גם MP3 ?

    • 4 תגובות
    • 996 צפיות
  7. שלום רציתי לדעת אם יש פה מישהו שכבר שמע בIEM החדשות האלה אז שיפרט איך הם הCX300 יש לי כרגע סנהייזר 497 שאיתם אני שומע בבית ולפעמים גם מחוץ לבית עם הH320 אבל זה נראה די דבילי והם לא ממש קומפקטיות. חשבתי לקנות IEM לשימוש מחוץ לבית והגעתי לסנהייזר האלה. איך האיכות שלהם תהיה ביחס ל497 שלי, צפויה פה נפילה משמעותית או שהם יהיו באיכות דומה למעט הFEEL שכמובן משתנה מאוד בין 2 הסוגים האלה; שווה להשקיע בהם 250 שקל\ אם יש פה מישהו עם הCX300 אחרי BURN-IN יהיה נחמד אם הוא ירשום פה סיקור קצר או ישווה אותם עם אוזניה בגודל מלא כדוגמת ה497 תודה, חיים

    • 13 תגובות
    • 995 צפיות
  8. מכיוון שאין לי ולו את פיסת המידע הראשונה בנוגע לאוזניות, אשמח להמלצה לאוזניות לצורכי שמיעת מוזיקה מהמחשב. כעקרון, מה שחשוב לי זה איכות הסאונד והנוחות שלהן, עדיפות לאוזניות שסוגרות את כל האוזן ולא מאפשרות דליפת סאונד החוצה ומבחוץ. התקציב הוא 200-400 ש"ח, כמובן שעדיף לכיוון ה200. תודה מראש!

    • 0 תגובות
    • 995 צפיות
  9. בעקבות בירורים בכל חנות שיש והתמודדות מול העובדה הקשה שאין את ה-Z560 של לוג'יטק בארץ ומרבית הסיכויים שלא יהיה להרבה זמן אני נאלץ להחליט על מערכת רמקולים חדשה בטווח של עד 1,100 שקל , המערכת יכולה להיות 4.1 או 5.1 , היא צריכה להיות איכותית כמה שיותר ובקיצר אני כבר סומך עליכם . שימושים : הרבה מוסיקה (בעיקר אלקטרונית , רוק , ראפ והיפהופ) , משחקים , וסרטים . המערכת תצטרף לכרטיס קול אודיגי 2 כנראה . המערכות שהעליתי בחכתי (אתם מוזמנים להציע אחרות שאין ברשימה) : 1. ATP 5 . מספר שאלות לגבי ה-ATP 5 (לא רוצה לפתוח ת'רד חדש...) : - האם המערכת באה עם שלט ? - האם בארץ ה-ATP5 שמוכרים הוא למעשה ATP 4 ? אני שואל כי שמעתי שיש בעיות ב-ATP 5 והן תוקנו ב-ATP 4... - מה ההבדלים בין ה-ATP 5 לA…

    • 6 תגובות
    • 995 צפיות
  10. Started by ZeppeliN,

    אולי חלק זוכרים שפתחתי דיון על המגבר SONY שיש לי והייתה לי בעיה לשמוע בעוצמה נורמלית כאשר אני מחבר את המגבר למחשב ולרמקולים של מערכת מיני סטריאו של aiwa. בכל אופן, היום סוף סוף התפניתי והעליתי את הרמקולים של המערכת (המקוריים) לחדר שלי וחיברתי הכל וזה נשמע מאוד חלש! ז כאשר אני מחבר R למגבר ואז לרמקולים וL למערכת סטריאו של aiwa אז אני שומע מצוין במערכת של aiwa אבל חלש מאוד במערכת של sony. מה יכולה להיות הבעיה? (אגב, חיברתי את המחשב לVIDEO 1 ולVIDEO2, שומעים אבל חלש מאוד)

    • 3 תגובות
    • 995 צפיות
  11. אני קונה בגלל שהם יכולים לקרוא כתוביות בעברית... אז מה אתם ממליצים? מה עדיף? יש לי LCD 32" LG ומערכת 5.1 רוב הסרטים שאני רואה (כמעט כל הסרטים) הם DVDRIP .. עם כתוביות..

    • 0 תגובות
    • 995 צפיות
  12. Started by ariel-ro,

    אהלן! אני מחפש המלצה לLCD לחדר שינה, ש70% הצפייה תיהיה בYES והשאר HD דרך המחשב ואולי ממיר HD של YES. המרחק צפיה הוא 2.5מ', אז חשבתי אם לקנות אז ללכת על 37'. ראיתי את הסמסונג A450 איך היא? ואיזה עוד טלוויזיות מומלצות? זאת: http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=696469 טובה? אפשר לחרוג אם באמת לא נכנס בתקציב ל4K ומה כדי לקחת? HD READY או FULL HD? שידורי HD של יס, הם בFULL HD או READY? אריאל

    • 9 תגובות
    • 995 צפיות
  13. Started by Peri228,

    שלום ! אני מחפש אוזניות In-Ear לנגן (iPod Touch). בעבר היו לי את ה Shure E2c וגם את ה E3c , והייתי מאוד מרוצה מהן (יותר מה E2c) . רציתי לדעת אם יש כיום אוזניות מומלצות יותר בטווח המחירים של 100$ בחו'ל (eBay) או כ 330 ש"ח בארץ. תודה מראש , תום .

    • 14 תגובות
    • 995 צפיות
  14. מחפשים אוזניות קומפקטיות עם סאונד גדול? ה-TITAN 5 החדשות של חברת Dunu נראות לא רע בכלל, נשמעות נהדר, ויוכלו להוות בחירה טובה מאוד עבורכם אוזניות הכפתור (או תוך-אוזן) בדרך כלל לא מקבלות את אותה תשומת הלב כמו אוזניות הקשת הגדולות. הרי זה טבעי שאם אנו קונים טלפון חכם אשר בדרך כלל מגיע עם אוזניות כפתור חינם אנו לא נקנה את אותו סוג אוזניות שוב. אל תטעו, ישנן אוזניות כפתור אשר מסוגלות להתחרות אפילו עם אוזניות קשת. היום אנו נבדוק מה יש לאוזניות תוך-אוזן איכותיות להציע. חברת Dunu Topsound הטיוואנית הוקמה בשנת 1994 בתור חברה אשר ייצרה אוזניות עבור חברות אחרות ולאחר מספר שנים החלה לתכנן ולייצר גם אוזניות משל עצמה. אחד הדגמים אשר עזר למקם את החברה על מפת האודיופילים נקרא T…

    • 0 תגובות
    • 995 צפיות
  15. Started by NuXeR,

    שלום , אני מראש מבקש מאנשים אל תגיבו בהודעות שזה חרא ולא כדאי לי ללכת על זה...(לשונאי PEERLESS למיניהם...) חשבתי לקנות לעצמי מערכת 5.1 נחמדה למחשב....ומכיוון שהתקציב שלי...כמו הציונים שלי...(רק תחלקו ב-100..) אולי 500 שקל אני ישיג למערכת רמקולים.... חשבתי ללכת על הכרטיס קול 5.1 של ג'יניוס שעולה 100 שקל , ועל מערכת 5.1 או ה-SURROUND או ה-VALUE שלהם.... ולעשות לי מערכת נחמדה בסביבות ה-500 אולי 600 שקל.... מה אתם אומרים ? למישהו יש ניסיון עם הרמקולים ?

    • 3 תגובות
    • 995 צפיות
  16. Started by jeet87,

    שלום ברשותי אוזניות CX200 של סיינהייזר שכבר גוססות(בקושי שומעים מהן כבר) על כל פנים הם שירתו אותי שנה וחצי ואני די מרוצה מהן, חפשתי אוזניות בתקציב שלי ואז נתקלתי באתר הבא: http://e-buy.co.il/pl_products~5026.htm כאשר כל הדגמים של סיינהייזר ושל קרייטיב זולים בצורה ממש חשודה ממה שראיתי בחו"ל המחירים לא קרובים למה שהם מבקשים למשל על CX400 (גרסה 2) למשל פה הם עולים 80$ http://www.newegg.com/Product/Product.aspx?Item=N82E16826106261&cm_re=CX400-_-26-106-261-_-Product בכל מקרה אשמח לדעתכם בנושא, והמלצה בנוגע לאוזניות תודה עריכה: האוזניות ישודכו לIAUDIO I7 ואני מעוניין באוזניות IN EAR

    • 0 תגובות
    • 995 צפיות
  17. Started by ron11,

    אני צריך 2-רמקולים למחשב מעץ+סאב וואפר שיהיה להם באס עמוק ומדויק גם בוויליום גבוהה וסאונד נקי המלצה לחברה המובילה בתחום הרמקולים צריך גם מגבר ? התקציב שלי 1000ש"ח

    • 2 תגובות
    • 995 צפיות
  18. Started by Koby,

    מישהו מכיר את האוזניות הנ"ל ויודע אם כדאי לקנות אותם? איך האיכות סאונד, נוחות וכו?

    • 5 תגובות
    • 995 צפיות
  19. יש לי Klipsch Promedia GMX D-5.1 עם Decoder של Dolby Digital , 5CH Stereo , PLII ויש לו כניסה אנלוגית אופטית וקואקסלית . עכשיו השאלה שלי , אם אני יקנה Audigy 2 שאמרו לי שיש לו יציאה אופטית\קואקסלית . מה אני יצטרך לעשות כדי שהוא ינגן לי סתם MP3 אבל בכניסה דיגיטלית . שאלה שנייה , האם האיכות תשתפר בהרבה מאנלוגי או שזה זניח ולא כדאי לקנות את ה AUDIGY 2 ?

    • 5 תגובות
    • 995 צפיות
  20. Started by RayZ,

    שאלתי פה בעבר והציעו לי את הכרטיס הנ"ל- ASUS Xonar Essence, אך לאחר כמה בירורים התברר לי שהכרטיס קול לא מומלץ וחוץ מפיצ'רים פה ושם לעורכי סאונד אין לו באיכות הקול משהו חדש אחר להציע ממה שיכול להציע כרטיס קול און-בורד ממוצע. אז אם אפשר בבקשה לקבל המלצה מבן אדם שמבין באמת. אני מחפש כרטיס קול בעל איכות סאונד גבוהה מאוד, חדה ומפורטת- שניתן לשמוע איתו על עוצמות גבוהות בלי לשמוע צרימה שכזו ועם זו הצליל יהיה חד, נקי ומפורט. פיצ'רים זה נחמד (בהתחשב בעובדה שמתוכנן בעתיד הטיפה יותר רחוק עריכת סאונד), אך אם זה מחליף את מקומו של סאונד נקי, מפורט וחד אני מוכן לוותר. כרטיס הקול אמור להקנות עם אוזניות איכותיות, אז אם יש דגם מסויים שכולל את כל אלו וגם יש לו DAC (מגבר) מובנה, זה יהיה נהדר…

    • 2 תגובות
    • 995 צפיות
  21. Started by Ido.G,

    היי http://techgage.com/article/logitech_x-540_51_speakers/3 הרי הביקורת הראשונה על ה X-540. לצערנו- לא ממש מעמיקה על ההבדלים בינה לבין ה 530, על הסאב שלה ועל איכות הצליל במוזיקה. הרמקולים קיבלו 8/10.

    • 2 תגובות
    • 994 צפיות
  22. Started by idani1983,

    רניתי מדבר בארה"ב היחד עם שנאי 220-100 וולט, חיברתי והכול פעל כמו שצריך אחרי יומיים נהיו ניצוצות מהמגבר ומאז הוא נדלק לאיזה חצי דרה ופועל ואז נכבה. פתחתי אותו ולא ראיתי שום דבר שפגום פיזית (חיצונית), העניין הוא שהוא נדלק ונכבה ככה שלא נראה לי שזה קשור ל 220-110. מה זה יכול להיות? - עצות והעצות !!!!!!? בבקשה ותודה רבה.

    • 6 תגובות
    • 994 צפיות
  23. האם יש חיה כזאת שהיא בעצם כרטיס קול שבתוך הכרטיס קול יש מגבר ? כלומר שאני יוכל לחבר רמקולים פסיבים (נגיד רמקולים של קולנוע בייתי) לכרטיס קול עצמו..

    • 14 תגובות
    • 994 צפיות
  24. Started by onissan,

    אוקיי אז קודם כל אני חייל משוחרר, ולא מחפש כרגע דברים מפוצצים אבל אשמח לשים בסלון מערכת קולנוע נחמדה השאלה אם הדבר הזה הוא צעצוע ובזבוז כסף אחד גדול או שהוא יכול לספק אותי לשנה שנתיים הקרובות כמערכת ממוצעת? http://www.ynet-shops.co.il/Sales/SaleDetails.aspx?AuId=7733624&came=519 לחבר אותה למחשב ולטלויזיה ולקבל חווית סאונד יותר איכותית מרמקולים של טלויזיה בלבד... שווה? תודה רבה

    • 4 תגובות
    • 994 צפיות
  25. Started by YinnoN,

    עשיתי חיפוש בzap מצאתי את זה http://zap.co.il/model.asp?model_id=36334 המחיר שלו מעולה בשבילי אבל כמה שאלות אני ממש נוב בזה אז ככה זה מכשיר קורא mp3 אז אני יכול להעביר אליו עם כבל שירים מהמחשב ? האם הכבל הזה מגיע איתו ? הבטריות שלו טובות ? נטענות ? לפי הביקורות שם הוא טוב, מה אתם חושבים ? הזכרון שלו של ה256 ראם אני יכול לשים עליו שירים ואח"כ למחוק ? יענו איך אני מחבר אותו למחשב ? זה כמו חיבור של המצלמת אינטרנט ? זה פותח לי מין hd משלה ? אני מקבל איתו נרתיק או משהו ? יש בו מקום לדיסקים או רק שמיעה מהזכרון שלו ? האם הוא שווה ניה ? יש משהו טוב יותר באותו טווח מחירים ? תודה

    • 9 תגובות
    • 994 צפיות

דיונים חדשים בפורומים