עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אודיו וקולנוע ביתי

פורום בנושא רמקולים, אוזניות, כרטיסי קול, מעדכות סטריאו' סראונד וכו'

  1. Started by Mafteah,

    ניסיתי לנגן סרט DTS עם הכרטיס שלי וברמקולים (TSS1) נדלקה מנורה של דולבי זה קשור בכרטיס? או שזה משהו אחר?

    • 5 תגובות
    • 997 צפיות
  2. עברתי לדירה חדשה ואני רוצה להתחיל לברר לגבי טלויזיה לסלון. הקריטריונים הם: טלויזיה חכמה (לא משנה לי אם זה אנדרוייד או לא, העיקר שיתמוך בנטפליקס, PLEX, שירותי VPN, וכד'). 4K 65-75 אינצ' בעלות של עד 4500 גג - לא יכול לחרוג מעבר לזה, אלא אם זה אקסטרה 100 שקל. מבחינת הסלון עצמו: מרחק הספה מהטלויזיה הוא בערך 2 מטר, אבל לא יותר. מבחינת תאורה - אפשר לסגור תריסים ככה שזה לא פאקטור מבחינתי, כשגם ככה רוב זמן הצפיה בטלויזיה הוא בערב. מהניסיון שלי, מותגים למוצרים כאלה עובדים ממש מעולה, LG, SAMSUNG, SONY וכו'. להורים שלי יש LG מדהימה שהיום שווה בערך 2500 לצורך העניין אבל לא בטוח אם 4K. ממה להי…

    • 1 תגובה
    • 997 צפיות
  3. Started by pAnAhI,

    שבת שלום. יש לי בבית סאב שמיועד לפרויקט כלשהו שגודלו כ 5' עם הספק מקסימלי של 50W (לפי נתוני יצרן..). אני רוצה לבנות לו תיבה אך אין לי מושג באיזה נפח.. חיפשתי באינטרנט בנרות וניסיתי להשתמש בתוכנה שנקראת WINISD וחיפשתי DATASHEET של הסאב ופשוט אין לי תשובה.. אז מה הנפח לתיבה לא אטומה בשביל סאב כזה?

    • 2 תגובות
    • 997 צפיות
  4. שלום מצאתי בארון את כרטיס הקול הזה bernstein r885 שהיה שייך ל-DFI P35 הישן שלי. מצאתי כי יש בו חיבור COAX שאני מעוניין לנצל רק שלא מצאתי דרך לחבר את הכרטיס ללוח שלי ... אשמח לעזרה!

  5. Started by Snatch,

    קראתי שאפשר ליצור רק 256 תיקיות בנגן... מישהו יודע אם יש דרך ליצור יותר ?

    • 11 תגובות
    • 997 צפיות
  6. Started by FooBar,

    יש לי לפטופ שאני שואף להשתמש בו כסטרימר\MEDIA PC אז חובה חיבור VGA ועדיף שהחיבור יוכל לקבל רזולוציה כמה שיותר גבוהה. עדיף שלטלוויזיה יהיו רמקולים "סבבה" כי לפחות בהתחלה אני אשתמש בה ללא מערכת סאונד חיצונית. חוץ מזה אין דרישות מיוחדות. אין צורך בכל מיני יכולות "SMART" כי יש את הלפטופ שדיברתי עליו שיענה על הצרכים האלה. אם יש טלויזיה איכותית שעונה על הצרכים האלה ועולה פחות מהתקציב אל תהססו להמליץ, אני אשמח לחסוך. זהו, תודה מראש לממליצים

    • 4 תגובות
    • 997 צפיות
  7. Started by --Shadow--,

    http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3431216,00.html מה אתם אומרים ? מענין מתי זה יתחיל בדיוק

    • 8 תגובות
    • 997 צפיות
  8. Started by anatoli,

    אז למי שלא יודע, הייתה תערוכה לא קטנה, פלסמות, LCD, עוד המון דברים ובין היתר אוזניות בחור מהד-פיי העלה לא מעט תמונות: http://www.head-fi.org/forums/showthread.php?t=258697 מבחינתי יותר מעניינות ה-AT מעת שנראות יחסית פשוטות ולכן לא יקרות כמו הדגמים הנוכחיים כנראה. יש גם כמה דגמים של AKG שנראים מעניינים. Anatoli.

    • 9 תגובות
    • 997 צפיות
  9. אהלן חברה .... יש לי אוזניות Motorola HT820 אני מעוניין לקנות מתאם בלוטות' שאני אוכל לשמוע ולדבר בסקייפ ואולי אפילו לשלוט דרך האוזניות על ה WINAMP (אני יודע שהוא עובד עם MEDIA PLAYER אבל אני לא סובל את התוכנה הזאת). ובנוסף יש לי גם פלאפון סמסונג R500 שאני מעוניין לדבר דרכו ולשמוע מוזיקה (כן ,יש לו A2DP) ולכן,אני רוצה גם להעביר קבצים בין המחשב לסלולרי ולהיפך, באמצעות אותו מתאם. אגב יש לכם מושג אם בלוטות' 2.0 הכרחי? תודה רבה לכל העונים.

    • 0 תגובות
    • 997 צפיות
  10. בעבר פירסמתי שקיבלתי מגבר של חברת CARVER מדגם CM-1040. היום קיבלתי זוג רמקולים די גדולים של אינפיניטי מדגם SM102. ניסיתי לחפש קצת מידע עליהם ולא ממש מצאתי, ממה שהבנתי מדובר בסידרת כניסה שלהם הוופר בסדר אבל הטוויטר לא ברמה. למישהו יש רשמים נוספים? האם ניתן לשדרג את הטוויטר במידה ולא אהיה מרוצה ממנו? איך הם ביחס לקליפש פרומדיה 2.1 שמחוברים כרגע למחשב שלי? בנוסף אני צריך לג'מפר את המגבר, איפה ניתן לקנות כבל RCA קצר כדי לג'מפר את הPRE-OUT?

    • 4 תגובות
    • 996 צפיות
  11. יש לי אוזניות גדולות, שמעתי איתן את ה ZVM והוא לא ממש ניצל אותן... רציתי לדעת אם האיפוד וידאו נותן עוצמה חזקה יותר - MW. תודה

    • 13 תגובות
    • 996 צפיות
  12. עריכה: AUDIGY SE עולה 160 , האם כדאי להוסיף 100 בשביל : X-FI XTREME AUDIO ? ואיזה הבדל יש בין : Creative X-Fi Xtreme Audio PCI-E Creative X-Fi Xtreme Audio אחד זה PCI-E השני זה? שימושים: מוזיקה סרטים , משחקים והאם יש כרטיס אחר שאתם ממליצים בטווח המחירים הזה? עד 300 ואני יעבוד עם ATH-AD700 ואני צריך מאריך לחבר את האוזניות לכרטיס קול , איכות טובה לא יקר מדיי , 20-30 שקל תודה מראש

    • 2 תגובות
    • 996 צפיות
  13. Started by dor444,

    החלטתי לחבר את הממיר של יס (שעדיין לא החלטתי איזה סוג הוא יהיה: רגיל Max או HD) דרך כרטיס טלוויזיה חיצוני למסך מחשב המליצו לי לקנות כרטיס מסך חיצוני של חברת Creative שיעלה בערך כ-350 ש"ח אני רוצה לשמוע המלצות נוספות של כרטיסי מסך חיצוניים ואיזה ממיר יהיה כדאי לי לקנות תודה רבה מראש לעוזרים דור

    • 2 תגובות
    • 996 צפיות
  14. Started by yuraxp,

    איזה בין האוזניות יותר טובות? AKG 26P http://www.bug.co.il/prodtxt.asp?psn=2902&scat=308&tcat= או ה AKG K44 http://www.bug.co.il/prodtxt.asp?psn=34&scat=308&tcat= בעבר היה לי אוזניות של SONY MDR 100 ואהבתי אותם, אתם חושבים שיש שיפור ניכר בינם?

    • 9 תגובות
    • 996 צפיות
  15. שאני קניתי תLCD LED שלי שהיתי בחנות היא היעתה חדה והיה חלקה ומוארת כזאת אני לא יודע להזביר ושסמתי אותו בבית וחברתי אותה ללמיר רגיל ובלי חיבורי HD היא לא היתה כמו שבחנות בסרטי HD אני רואה חד וברור עם גוון צבעים יפה רואים איפלו נקודות של זעיה על השחקן אבל עדין לא אותה רמה כפי שהיתה בחנות האם אני צריך לקנות כבל HD YES hd כדי להוציא תמיטב מהטלוזיה ושתהיה חדה בכול שידור גם בSD תודה לעוזרים

    • 3 תגובות
    • 996 צפיות
  16. מחשב נייד של DELL. האם דבר כזה יכול לעזור? http://www.sollan.co.il/sale.asp?pid=14045

    • 5 תגובות
    • 996 צפיות
  17. Started by xtract1,

    עשיתי חיפוש קטן (אז לא לכעוס שלא חיפשתי) ולא מצאתי מענה.. מזה בכלל SPDIF איך אני מתחבר לזה..יש לי מערכת קולנוע ביתי של AKAI 5.1,צריכים כבל מיוחד? מה היתרונות של זה?

    • 13 תגובות
    • 996 צפיות
  18. אני יודע שבדרך כלל זה הירוק וגם הצבע של הכבל הוא ירוק אבל התוכנה של הREALTEK אומר לי בכחול.... לאיפה להכניס? עריכה: יש לי JBL 2.1

    • 2 תגובות
    • 996 צפיות
  19. היום התחדשתי ברסיבר Onkyo מדגם TXSR506 בזוג רמקולים מדפיים Polk Audio מדגם RTi4 עכשיו אני מחפש כרטיס קול שינצל את הסט הזה בעתיד אני יוסיף סאב אין לי כרגע תקציב כי אני לא יודע מה הסכום המקסימלי בשביל המערכת הזאת אז אם תתנו לי כיוון לחברה ולדגם מסויים אודה לכם תודה והמשך יום טוב

    • 10 תגובות
    • 996 צפיות
  20. Started by ZeppeliN,

    בשבוע האחרון התחלתי להתלהב על הקטע של אוזניות והחלטתי לפנק את עצמי בזוג אוזניות טוב. אני כבר שנה+ מסתובב בפורום הזה ובהד פיי ודי התאהבתי בכל העניין הזה של הסאונד. הקיצר אני שוטטתי לי בפורומים השונים ובלוחות יד שנייה בארץ ובעולם והגעתי לאוזניות הנ"ל RP-21. יש אותן למכירה ב350 שקל שזה מחיר סביר ביותר ואני יכול לעמוד בו, השאלה היא האם אלה אוזניות שמתאימות ללד זפלין, פינק פלויד, בוב דילן, קווין - בעיקרון מוזיקת פולק-רוק 70s כזה בעיקר. בביקורת שאנטולי רשם אז לא בדיוק הבנתי לאיזה סגנון מוזיקה זה מתאים והיה נראה לי מוזר להקפיץ דיון בן שנה +. בכל אופן, אם זה עוזר, זה המוזיקה שאני שומע: http://www.last.fm/user/guyx1992 האוזניות הולכות לשמש אך ורק למחשב (כ"ק מובנה, יכול להיות שאנ…

    • 1 תגובה
    • 996 צפיות
  21. יש לי מגבר של Kenwood דגם KA-52 ורמקולים של Wharfedale (פצצות) 3way דגם cd50-2 כבר חרשתי גוגל ודומיהם ..... תודה על העזרה

    • 0 תגובות
    • 996 צפיות
  22. Started by Paci,

    שלום , יש לי מערכת X-540 של לוג'יטק , ועכשיו סוף סוף סידרתי אותם על הקיר כמו שצריך. ובגלל המרחק הרב מהמחשב היה צריך כבל מאריך לחלק מהם. הכבלים הם RCA ל RCA. אז קניתי כבלים באורך של 5 ו 10 מטר זולים יחסית ללא חברה. אבל שחיברתי לרמקולים הצליל היה עמום וחלש והתברר לי שזה בגלל הכבלים , לא יודע אם בגלל האיכות שלהם או בגלל שהאורך. יש לי פה כבל של 2.5 מטר של Nedis HQ מהסוג הזה: http://www.mediagalaxy.co.il/rec/716 והרמקולים עובדים כמו שצריך. עכשיו השאלה זה אם הכבל יעבוד טוב גם במרחק של 5 מטר ו10 או שכדאי להשקיע בכבל יותר יקר כמו זה: http://www.mediagalaxy.co.il/rec/430 תודה מראש.

    • 0 תגובות
    • 996 צפיות
  23. Started by galigola,

    אני הולך לקנות Creative Sound Blaster Audigy Platinum EX הייתי רוצה לדעת עליו עוד פרטים מה האופצ',איזה יציאות יש לו וכו' דרך אגב אל תגידו לי שהוא לא שווה כי הוא ממש יקר כי מביאים לי אותו מחו"ל. ומה ההבדל בין הכרטיס הזה לבין זה בלי ה- Audigy Platinum 2 בלי ה-EX

    • 2 תגובות
    • 996 צפיות
  24. Started by THE FOX,

    יצא לי לשמוע את ה AKG 81 ואהבתי אותן... העניין הוא שמוכרים לרוב את ה AGK K518 האם יש הבדלים בין הדגמים הנ"ל? ומה מומלץ חוץ מהם?

    • 10 תגובות
    • 996 צפיות
  25. Started by repero,

    יש לי מחשב די חזק, עם לוח אם P35-DS3L, עכשיו המחשב מחובר לLCD ולרסיבר. לרסיבר הוא מחובר בכבל אופטי, האם יש לי טעם לקנות כרטיס קול USB 5.1 ? זה ייתן לי משהו שהלוח אם שלי לא? כמובן שהמטרה היא סרטים

    • 0 תגובות
    • 996 צפיות

דיונים חדשים בפורומים