אודיו וקולנוע ביתי
פורום בנושא רמקולים, אוזניות, כרטיסי קול, מעדכות סטריאו' סראונד וכו'
27,557 דיונים בפורום זה
-
עד כה השתמשתי באוזניות של הנגן שלי IRIVER שהן של סנהייזר MX300, שהם די סיפקו לי הסחורה, כי יחסית לאוזניות שאני הקשבתי בעבר הם אחלה.... ואני גם לא כזה רגיש לצלילים..... בימים אלה הם נהרסו לי לצערי הרב :s05: ולכן החלטתי להשקיע מ"מיטב כספי" במשו קצת יותר טוב... מה שאני מחפש זה כמעט אותם האוזניות רק שיספקו באסים יותר טובים.... והתקציב שלי עומד בסביבו 150 ש"ח.... תודה רבה מראש לעוזרים...
-
- 11 תגובות
- 1k צפיות
-
-
איזה כרטיס מיקצועי הוא המתאים ביותר למוסיקאי שמשתמש ב sequencer, synthesizer וכל השאר ?
-
- 5 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום לכולם. בזמן האחרון עלתה לי דילמה לגבי רמקולים וקולנוע ביתי: מה עדיף לקנות, מערכת סטליטים שכוללת: סאבוופר ושני רמקולים ב 700 שקל,של חברה מכובדת יחסית כמו ALTEC LANSING או LOGITECH. או מערכת שכוללת: שני רמקולים רצפתיים ומגבר, של חברת מדבקה. לא להציע בבקשה לקנות יד שנייה, אני לא מחפש כאן הצעה לרמקולים , זו שאלה כללית.
-
- 11 תגובות
- 1k צפיות
-
-
היי, אני מחפש זוג רמקולים קטן ואיכותי למחשב, שנמצא בחדר קטן. עדיפות לסט ללא סאב-בופר. אשמח לכל עזרה שתוכלו להגיש....
-
- 4 תגובות
- 1k צפיות
-
-
יש לי אוזניות עם מיקרופון usb של לוגיטק מה אני צריך לעשות אם אני רוצה להשתמש רק במיקרופון של האוזניות אך ברמקולים שלי הרגילים ושל באוזניות. איך אני מפצל בין השניים? הרי בגלל שזה usb זה חיבור אחד תעזרו לי בבקשה
-
- 3 תגובות
- 1k צפיות
-
-
סוף סוף יש קצת (הרבה) זמן פנוי וקצת (הרבה) כסף בשביל טלויזיה חדשה. מה אתם אומרים, למרחק 4 מטר ללכת על 37" או שזה גדול מדי? בכל מקרה אני אבדוק בחנות, אני רק רוצה לדעת מה אתם חושבים... תודה רבה!
-
- 13 תגובות
- 1k צפיות
-
-
יש לי את האוזניות AKG K330 שהם ממש טובות אבל הם לא הכי נוחות באוזן ונופלות לי די הרבה אז ניראה לי שהגיע הזמן להחליף יש איזה המלצה לאוזניות IN-EAR עד איזה 500 שקל.. יש משו ששווה את הכסף ואני באמת ירגיש בהבדל? מה אתם אומרים על הCKM55 בדקתי עליהם קצת והם ניראות די טוב.. תודה סהר
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום, לא מזמן נהרסו לי אוזניות IceMat ששירתו אותי לא רע במשך כשנתיים בשביל מוזיקה משחקים ובעיקר מוזיקה. אני צריך לקנות אוזניות חדשות, בעיקר למוזיקה, אבל אני צריך המלצה מסוימת. אז קודם כל, כמו שאמרתי, השימוש העיקרי שלי באוזניות הוא בשביל שמיעת המוזיקה שיש לי על המחשב. אני מתכנן לקנות נגן MP3 (סאנדיסק סנסה E280 אם זה מעניין מישהו), ואני חשבתי לעצמי, אם כבר אני קונה נגן, ואני גם צריך אוזניות חדשות, אז למה שאני לא אקנה אוזניות שמותאמות גם לשמיעת מוזיקה דרך נגנים וגם דרך המחשב (כלומר, ללא צריכת חשמל גבוהה). השאלה היא, האם קיים כזה דבר? זאת אומרת.. נגיד אני אקנה אוזניות PX100. האם זה יהיה נוח לחבר אותן למחשב? למישהו יש המלצה ספציפית לאוזניות שמתאים איתן גם לשמוע מוזיקה וכל מיני…
-
- 8 תגובות
- 1k צפיות
-
-
האם צריך דיסקים/תוכנות מיוחדות כדי לשמוע ברמקולים 5.1??? יש לי כרטיס קול creative soundblaster live 5.1
-
- 3 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום, עד עכשיו האוזניות של AKG K24P שירותי אותי מעולה לשמיעת מוסיקה ומשחקים בחיבור למחשב. הם נשברו לי....(החיבור פלסטיק בקצה כנראה לא משהו) לכן אני צריך משהו חדש. יש המלצות למשהו איכותי בסכום 200 שקל בערך ? תודה וחג שמח.
-
- 8 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אהלן, אני רוצה רמקולים חדשים, אני נוטה יותר לכיוון של 2.0... אני צריך שיהיו לסט כניסה מ 2 מקורות, אם אחד (או שניהם) דיגיטליים מה טוב... התקציב שהקדשתי למרה זו הוא 600, אפשר לחרוג עד 750 אם זה ממש שווה. הרמקולים יונחו על שולחן עץ/MDF יש כמטר לכל צד מהמסך לרמקולים... שלט יכול להיות נחמד אבל ממש לא מאסט... תודה רבה חברים
-
- 9 תגובות
- 1k צפיות
-
-
לא יודע מה קרה חיברתי את ה-IPOD ל-USB ולא קורה כלום ה-iTunes לא עולה אין לי אפשרות להכניס שירים כאילו שהוא לא מחובר
-
- 6 תגובות
- 1k צפיות
-
-
היי האם קיימים מערכות רמקולים למחשב עם כניסת spidf מכרטיס הקול של המחשב? אם כן אלו דגמים תודה ;D
-
- 5 תגובות
- 1k צפיות
-
-
ברצוני לרכוש מסך 42" לבית ולחברה למחשב המשמש כמרכז מדיה ולו יציאת HDMI ישנן בשוק מספר טלויזיות Full HD המכריזות על רזולוציה של 1920X1080 אך בחיבור למחשב תומכים רק בWXGA שזה למעשה 1366X768. האם הכוונה שרק אם אחבר בכניסת הD-Sub אקבל רזולוציה מופחתת ולא טבעית אך בחיבור HDMI אקבל רזולוציה מלאה ? תודה לעוזרים
-
- 4 תגובות
- 1k צפיות
-
-
השימוש העיקרי של הטלוויזיה הוא XBOX 360 וכבלים פה ושם [יס].. דברו איתי :]
-
- 2 תגובות
- 1k צפיות
-
-
רוצים למכור לי אותו ב 1500 שח האם הוא שווה את מחירו ?
-
- 1 תגובה
- 1k צפיות
-
-
קודם כל מזל טוב לי קניתי את ה Wharfedale 8.4 בידיעה שאני יכול להחליף אותם ל 9.5. מה דעתכם? ללא קשר למחיר שלהם, אני יודע שהם יותר יקרים, אני רוצה לשאול אתכם באמת, מה לדעתכם יותר טוב ולמה??? תודה!!
-
- 5 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום לכולם, אני מחפש רמקול שיתן לי איכות שמע סבירה בזמן הרכיבה על האופניים. (מעדיף לא להשתמש באוזניות בזמן שאני רוכב) דרישות: מחיר: עד 200 ש"ח . נטען או מופעל ע"י סוללות AA את הרמקול אני אתלה איכשהו על כידון האופניים. http://www.p1000.co.il/Sales/SaleDetails.aspx?AuId=7704686&came=177 אם זה ישתלם להזמין מחו"ל, אין לי בעיה להזמין מ- Ebay או מ- DX. תודה.
-
- 1 תגובה
- 1k צפיות
-
-
http://hwzone.co.il/hardware/guides/pcstereo אחלה כתבה לדעתי אבל יש לי עוד כמה שאלות. האם אפשר לקבל הרחבה על Frequency Response, עכבה ורגישות ואיך זה משפיע על המאזין בפועל? באיזה מדיה פלייר אתם משתמשים? winamp נותן איכות טובה מספיק? ובנוסף, רציתי לשאול איך מכוונים אקולייזר נכון אני יודע שזו שאלה לא פשוטה אבל נסו לעזור בכל זאת. זהו תודה לעונים ושבת שלום.
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
-
-
בעקרון התקציב הוא באזור ה1500 אני לא צריך נגן עם יותר מידי מקום 5 ג'יגה יהיו יותר ממספיק, מה שכן, אני רוצה שהנגן יהיה כמה שיותר קטן אני מתלבט בין 2 סוגים, אלו המבוססים על דיסק קשיח(לדוגמא הRIO CARBON) לאלו המבוססים על זיכרון פלאש(שהגודל שלהם הוא עד לג'יגה אחד) בקשר לאלו המבוססים על זיכרון פלאש, האם ניתן להוסיף להם עוד זיכרון, או שכמות הזיכרון שיש למכשירים הללו קבועה?
-
- 10 תגובות
- 1k צפיות
-
-
מה ההבדל בין שני הכרטיסים? X-Fi XtremeGAMER X-Fi XtremeAudio אז מה ההבדל ביניהם? ואני מדבר על הכרטיסים שנמכרים אצל KSP במחירים של 355 ש"ח ו-450 ש"ח... כי לא יודע, לא מצאתי הסברים וממש כלום כלום!
-
- 9 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום לכולם. אני מתלבט כרגע בין 2 סטרימרים: Xstreamer Prodigy Black Boxee Box D-LINK קראתי ביקורות טובות על ה-BOXEE אבל גם קראתי שלא מפתחים אותו יותר. האם שווה להשקיע במוצר כזה? גם לא הצלחתי להבין אם לבוקסי ניתן לחבר כונן חיצוני של 3.5' ? תודה למי שיכול לעזור
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
-
-
-
בהמשך לדיון הזה: http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=290467.0 הלכתי למספר חנויות לשמיעת מערכות קולנוע והנה המערכות שאהבתי: 1. סט 5 רמקולים של וורפידל דגם דיימונד 9 (2 רצפתיים, שני מדפיים וסנטר) - עלות 4000 ש"ח (אולי אפילו 3.5 אלף) 2. זוג מדפיים mission שהמליצו לי לשמוע בתור קדמיים + סנטר ואחוריים של JAMO - עלות 3390 ש"ח שלא משתווים לשניים האחרים 3. סטלייטים 5.1 של קנטון (לא זוכר את הדגם אבל אין להם הרבה רמקולים) שהרשימו אותי לטובה יחסית לגודל שלהם- עלות 1200 ש"ח (בן דוד שלי עובד בזה והוא יכול להביא לי במחיר הזה, בחנות זה עולה 2690 ש"ח) אז ההתלבטות היא ככה: אין לי מספיק כסף לקנות את כל המערכת בפעם אחת אז חשבתי לקנות קודם את המדפיים (של מספרים 1 או 2) ואח"כ לקנו…
-
- 7 תגובות
- 1k צפיות
-
-
קיבלתי היום רמקולים חדשים, Creative Inspire 2.1 2500. ויש לי בעית הד. לכל צליל יש הד. למשל מישהו נכנס למסנג'ר, אז חוץ מהדינג, יש גם גגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגג. וגם שיחקתי ג'נרל, אז לא הבנתי אף הסבר שהיה במהלך המשחק כי כל המילים התרחבשו בגלל ההד וככה גם עם הפלייט סימולטור. כרגע שני הרמקולים הקטנים על השולחן והסאב-בופר יושב על המחשב (מתחת לשולחן) בהתחלה הסאב היה על השולחן אבל הוא גרם לבעיות (השנאי היה קרוב מדי למסך וגם לויברציות). מה ניתן לעשות בנידון?
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
-


