אודיו וקולנוע ביתי
פורום בנושא רמקולים, אוזניות, כרטיסי קול, מעדכות סטריאו' סראונד וכו'
27,557 דיונים בפורום זה
-
יש לי שתי שאלות: 1. יש ברשותי איפוד וידיאו ויש אפשרות בו לשים ARTWORK ולראות את תמונת אלבום כשהשיר מתנגן באיפוד .. בקיצור רציתי לשאול עם יש תוכנה שתסדר לכל השירים שלי אוטומטי את התמונה ... שאלה שניה, אני מחפש אוזניות איכותיות שישמעו צליל נקי ובאסים טובים (רצוי עם גלגל ווליום אבל לא חובה) עד 120 שקל +- תודה רבה !
-
- 7 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום לכוללם אני רוצה לקנות את ה-Z5500 ועכישו אני מחפש את המקום לקנות אם מישהו מכיר מקום טוב וזול שאני יוכל לקנות שם תודה על העזרה
-
- 1 תגובה
- 1k צפיות
-
-
שלום, אני מחפש לקנות אוזניות קשת שיהיו נוחות לעבודה ממושכת על האוזניים. איכות סאונד טובה, נוחות. שימוש עיקרי הוא קצת גיימינג, שיחות וידיאו וקצת עריכת וידיאו, אבל אני לא צריך משהו סופר מדויק. לא מתכוון לשמוע מוזיקה, זה יותר עבור עבודה. תקציב סביבות 600 ומטה. מוכן להשקיע עד 700 אם יש משהו איכותי ששווה את זה. לא קריטי לי אלחוטי או חוטי. כן חשוב שיהיה מיקרופון יחד. ראיתי דברים טובים על HyperX Cloud Flight. אבל הידע שלי באוזניות הוא מאוד קטן אז אשמח לקבל המלצה טובה. תודה.
-
- 1 תגובה
- 1k צפיות
-
-
-
מעוניין בקנית אוזניות in ear מה מומלץ מבין הדגמים הבאים: 500/Sennheiser CX300/400 JBL 220/250 AKG K324P AKG K330 AKG K321 Creative EP-630 ? יש למישהו דגם להמליץ עליו מן הרשימה המכובדת הזאת?
-
- 2 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אני מחפש משהו פשוט שיתחבר למחשב עם הUSB הקטנים האלה וגם אם אני רצה לחבר אליו את האייפון אז גם זה יתחבר בלי יותר מידי בעיות מחיר עד 400 שקל בערך יש המלצות?!
-
- 3 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום. לאחרונה חיברתי את המחשב לטלוויזיה, גם ווידאו וגם אודיו. את האודיו חיברתי בעזרת שני כבלים כאלו, כמו האלו של הווידאו [אדום + לבן] שהולכים דרך מתאם לכניסת רמקולים של המחשב. הקונפיגורציה היא: טלוויזיה -> כבלים [10 מ'] -> מתאם -> כבל מאריך -> כרטיס קול OB. עכשיו, יש לי זמזום נוראי בקול נמוך שבוקע מהטלוויזיה בקונפיגורציה הזו. בדקתי, חיברתי את האייפוד לקצה השרשרת [לקצה של הכבל המאריך] ואין אפילו זמזום קל מהטלוויזיה, האם ניתן להסיק מכך שהרעש נובע מכרטיס הקול שלי? אם כן, אתם יכולים להמליץ לי על אחד? כמה שיותר זול :-\, רצוי מפאנדס. תודה מראש
-
- 5 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום לכולם, אני מעניין לקנות שלט למחשב (שמחובר לטלביזיה) בשביל לשלוט בסרטים ובמוזיקה. מישהו יכול להמליץ על שלט טוב ולא יקר שיעשה את העבודה? ראיתי שיש שלט של מיקרוסופט שעולה בערך 150 ש"ח, אבל הבעיה היא שכתוב שהוא עובד רק עם Windows Media Center. מישהו יכול לאשר את זה? מישהו כאן הצליח לעבוד איתו שלא עם המדיה סנטר? תודה.
-
- 2 תגובות
- 1k צפיות
-
-
היי, אני מחפש רמקולים קומפקטיים, משמע שיהיו יחידה אחת (לא מופרדים), שיהיה קל ומהיר להוציא ולהכניס אותם מהתיק. חשוב שיקבלו חשמל\טעינה מ-USB כי תכלס רוב הזמן הם יהיו מחוברים למחשב בעבודה שיש לו רק רמקולים מובנים במארז, השימוש זה בעיקר שירים. יהיה לי קשה להסתדר עם משהו שמקבל חשמל מהקיר, וגם סוללות בלי חיבור USB יהיה לי בעיה כל הזמן לטעון בבית. חשבתי על ה-JBL ON TOUR הרגיל שעולה 350 שקל, אבל אין לי מושג איך האיכות סאונד של דבר כ"כ קטן. אני לא חושב שיתנו לי בבאג לפתוח אותם ולשמוע, אז אני מחפש המלצה ממי שבאמת שמע רמקולים מהסוג הזה (ומהמחיר הזה) ויכול להמליץ לי (בבקשה בלי המלצות סתם על סמך סקירות, זה לא מה שאני מחפש). תודה רבה.
-
- 6 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אני כבר הרבה זמן מחפש אוזניות איכותיות למוסיקה וסרטים,כרגע יש לי SONY MDRV150(די ישנות,קניתי אותן רק כשיצאו)..אני רוצה משהו שיהיה לי לכמה שנים טובות,התקציב שלי הוא 400 שקל(מוכן להוסיף עוד 50-70 שקל אם זה קריטי) תודה
-
- 1 תגובה
- 1k צפיות
-
-
לדוגמא Logitech® Z-680 דרך קוואקס כאשר הכרטיס קול לא יועד להעברת קידוד DTS או שחייב כרטיס קול 5.1 ואז למה בכלל קיים פיענוח DD ברמקול? תודה, HaimTS ********************************** עבר עריכה
-
- 1 תגובה
- 1k צפיות
-
-
(אני מקווה שבחרתי בפורום הנכון...) יש לי לוח MSI KT3-ULTRA2, שבא עם כרטיס קול 5.1 של רילטק און-בורד... הלוח גם מגיע עם תוספת שנקראת S-Bracket - שזה כמו "סלוט" שמתחבר ישירות ללוח, ועליו יש יציאות SPDIF/אופטי... יש לי רסיבר מכובד ביותר של קנווד, עם תמיכה מלאה ב-AC3/DTS, רמקולים לא רעים של פירלס (קדמיים,אחוריים,סנטר)... הלוח גם מגיע עם דרייברים ותוכנה שמאפשרת לבחור באיזה יציאות להשתמש, ולמה... חיברתי את יציאת ה-SPDIF לרסיבר, בחרתי ב-5.1 ערוצים בתוכנה המצורפת, שבה יש גם אפשרות "לבדוק" את הרמקולים... אבל - כלום.... בנוסף- ה-AC3 Filter לסרטי -DivX לא מאפשר לי לבחור ב-AC3 מלא... למרות שהסרט עצמו מאפשר. יש למישהו מושג?
-
- 3 תגובות
- 1k צפיות
-
-
קיבלתי במתנה מערכת רמקולים 5.1. הדגם הוא Philips mms460. כשפתחתי את האריזה קצת התבאסתי כי ראיתי שהחיבור שלהם הוא לא USB, אלא חיבורי 3.5mm (לא יודע בדיוק תשם) שחור ירוק וכתום. בגלל שיש לי כרטיס קול onboard פשוט (אם אני לא טועה, Realtek ac 97) אני לא יכול לנצל את הרמקולים. כמו שאני מבין אני צריך לקנות כרטיס קול שתומך ב 5.1 . רק לציין שאני לא מחפש משהו יקר או משהו באיכות גבוהה במיוחד, אלא פיתרון זול (אך לא דרעק) כדי שאני אוכל לנצל את הרמקולים. חשבתי ללכת על הכרטיס קול Creative live 5.1. בחיפושי אחר חנות זולה לקנות בה את הכרטיס, מצאתי כרטיס קול חיצוני 5.1 המתבחר ב USB. ופה אני בעצם מתלבט וצריך עזרה. מה עדיף לקנות? המחיר הוא אותו מחיר, אך השאלה האם יש הבדל באיכות או הבדל ביכו…
-
- 12 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום לכולם אז ככה... יש לי LCD32 R81B של סמסונג למי שמכיר... רסיבר DENON AVR-1705 רסיבר חמוד. 6 רמקולים של JBL . אני מעוניין לחבר את המחשב לרסיבר. איזה כרטיס קול נורמלי אפשר למצוא בערך בסכום של 150-400 ש"ח **לא הבנתי למה נועדו אופצית ה"אפשרויות" שיוצרים הודעה חדשה** ?
-
- 4 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום אני מעוניין לקנות מסך לחדר שינה מרחק צפייה 3 מטר בגודל 40-42 אינטש אני מתלבט בין הדגמים: סמסונג 40EH5000 LG 42LS345Y טושיבה 40PB200 פנסוניק TH-L42E5M מבחינת מה שחשוב לי במסך זה האיכות תמונה שתהיה כמה שיותר טובה ואיכותית ובעיקר לשידורי SD פחות חשוב לי כמות היציאות והכניסות וכל מה שקשור ל SMART TV ותלת מימד אלא נטו התרכזות באיכות תמונה. תקציב עד 3500 ש"ח. אודה להמלצות ממכם איזו טלויזיה מהרשימה שנתתי עונה לצרכים שלי.
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אממ, שלום שלום . אני ממש צריך עזרה במציאת מערכת רמקולים, שתתאים למישהו ששומע המון מוזיקה, אוהב לשמוע את הבסים חזק . המחיר הוא עד 250 שקל זה בנתיים מה שיש לי להקציב לרמקולים . אז כמו שכתבתי בכותרת, כולל סאבוואפר . לא משנה לי אם זה 2 רמקולים או 4 רמקולים, העיקר שיהיו באיכות טובה . תודה רבה לכם חבר'ה .
-
- 9 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום, היום הגיעה אלי הטלויזיה FUJICOM FJ3201W. אני יודע שהיא אחת הפשוטות ואני לא מצפה ממנה לתמונה מדהימה אבל לפחות תעזרו לי בבקשה לחבר אותה נכון כדי להוציא את התמונה הטובה ביותר. בהתחלה חיברתי אותה למחשב עם כבל HDMI-DVI והאיכות היתה פשוט זוועה!!! ישר התבאסתי רצח והיתי בטוח שזה ככה, ואז ניסיתי לחבר אותה עם חיבור COMPONENT (בננות 3 ירוק אדום כחול) ורואים באמת יפה ;D הפעלתי סרט ב 720P ובאמת אהבתי את התמונה. אבל מה מרגיז זה שאני לא מצליח לכוון את הגודל של המסך כי התמונה קצת גדולה מהסך ולא רואים הכל. אז השאלה שלי היא למה רואים חרא בחיבור |HDMI? (האם איכות הכבל משפיעה? זה הרי דיגיטאלי) ובחיבור YES אין הרבה ברירות זה או RCA או SCART , מה עדיף? ועוד דבר, כאשר ניסיתי להפ…
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
-
-
הוא נגן באנגלית. האם יש דרך להפוך אותו לעברית ע"י עידכון הגירסה שלו? ואם כן, כיצד עושים זאת? תודה רבה.
-
- 8 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום,אני רוצה לקנות רמקולים שישמשו אותי למחשב,עכשיו התקציב שלי כרגע הוא כ-1000 ש"ח,אני שומע בעיקר מוזיקת רוק ואלקטרונית,ככה שזה קצת בעייתי,חשבתי לרכוש בהתחלה מערכת 2.0 ולחסוך כסף לסאב נחמד.. יש פה למישהו הצעות? והאם כדאי לקנות 2.0 וסאב או 2.1 עכשיו וזהו? *רמקולים קומפקטים יהוו יתרון,כי אין לי כ"כ הרבה מקום. חשבתי על ה M-Audio AV40,יש אותם למישהו ויכול לתת לי חוות דעת? ראיתי כמה סיקורים באינטרנט וכולם אומרים שהסאונד טוב מאוד..
-
- 6 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום, כמו שהכותרת אומרת, יש לי מספר מערכות 2.1 שנראות לי דיי רציניות (תקציב כמה שיותר נמוך, אבל לא יותר מידי): Altec Lansing AVS300 Creative Inspire 2.1 2400 Logitech® Z-340 2.1 configuration 33 Watts HERCULES XPS 210 Extended personal sound (לפי הביקורת שבאתר, אני יודע שהיא לא משהו מבחינת סאונד, וגם הכפתורים על הוופר מה שיהפוך את הפעילות עם הכפתורים קשה במיוחד מכיוון שהוופר אמור להיות אצלי מתחת לשולחן). תודה לעוזרים :-* (שום כוונות מיניות בסמיילי הזה )
-
- 5 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אחרי כמה חודשים של שימוש ב-X-Fi Xtreme Audio PCIe תחת Vista x64 פשוט נמאס לי! לא הגיוני כמה הדרייברים האלה גרועים... כמה קצת אפשרויות יש. עברתי לכרטיס OB שיש לי על הג'יגה בייט, Realtek Azula או משהו כזה. שומעים אותו הדבר והדרייבר הרבה הרבה יותר טוב. אפילו ה-Wii שמחובר לי לליין-אין של הכרטיס נשמע יותר טוב והכרטיס יודע לפרוס אותו ל-5.1 רמקולים הרבה יותר טוב ממה הקראייטיב ידע לעשות.
-
- 8 תגובות
- 1k צפיות
-
-
תקציב נע בין 250-300 אלו רמקולים שמשמשים אותי גם לטלוויזיה אני רוצה משהו טוב יחסית למחיר לשמיעת מוזיקה הרבה ולמשחקים שיהיו בלי שלט, 2.1 אני רוצה גם העיצוב חשוב לי שלא יהיו מגושמים מידי תודה
-
- 3 תגובות
- 1k צפיות
-
-
רציתי להבין באמת מה קורה אם הכרטיסים של creative. הX-FI היה מאוד מוצלך בXP אבל בVISTA הוא נחל מפלה קשה מאוד ביגלל דריברים גרואים ותמיחה גרואה מהחברה. מישהוא יודע מה קורה איתם (creative) הם יוציאו משהוא נורמלי לWIN7 או לא? עריכה: עכשיו ראיתי שיש להם את PCI Express X-Fi Titanium שהוא אמור לתת תשובה לשאלה שלי אבל אני לו בטוח שהוא מה שהתכוונתי. מישהוא יודעה מה הם מתכננים לעתיד?
-
- 6 תגובות
- 1k צפיות
-
-
מה קורה אחים? אני טס עוד שבועיים לארה"ב, ורציתי לקנות אוזניות למחשב. השימוש בעיקר למוזיקה, חשוב שיהיה צליל כמה שיותר נקי אבל מלא, עם באס מורגש וצלול אבל לא מוגזם, אני שומע מטאל וזו מוזיקה מאוד עמוסה כך שחובה צליל כמה שיותר נקי ובשרני, ועדיף שיהיו כמה שיותר מבודדות, ללא מקרופון [אפשר גם עם אם האוזניות ממש שוות את זה, אבל זה לא נחוץ לי] ושיראו סבבה [אלא אם האיכות ממש אדירה והאוזניות מכוערות, במקרה הזה אני אסתפק גם במכוערות]. התקציב שלי הוא עד 70 דולר [עדיף כמה שפחות כמובן], ואם יש לכם חנות מומלצת לקנות בה אני אשמח, תודה רבה. וד"א, חשבתי על הKOSS PORTAPRO אבל הבנתי שהן לא מבודדות בשיט, אם יש למישהו הצעה יותר טובה.. לכו על זה. תודה רבה ומצטער על החפירה.
-
- 3 תגובות
- 1k צפיות
-
-
מה דעתכם על השילוב שלי? Ipod Nano 4 GB + Senhheiser HD202 והכל במחיר מגניב של 1300 ש"ח כולל 3 נרתיקי סיליקון! האם זו מציאה או סתם לא משהו מיוחד? והאם האוזניות ישתלבו טוב עם האיפוד לדעתכם? תודה לכם העוזרים
-
- 10 תגובות
- 1k צפיות
-


