אודיו וקולנוע ביתי
פורום בנושא רמקולים, אוזניות, כרטיסי קול, מעדכות סטריאו' סראונד וכו'
27,557 דיונים בפורום זה
-
ורציתי להפוך אותו למין "מכונת מולטימדיה" עי כך: יש לי המון סרטים במחשב ... אז רציתי לשאול האם אי יוכל להעביר אותם לאיפוד (באיכות מקסימלית וברזולוציה גבוהה) ולראות אותם בטלוויזיה ... אך לא ברזולוציית האיפוד ישלי פלזמה LG PX4V ורסיבר JVC אז ככה שאני יוכל לחבר לסראונד ושטויות ... עכשיו אילו דברים אני אצתרך לקנות ? (כבלים וכד') ואילו תוכנות אצתרך להשתמש ? תודה רבה !
-
- 13 תגובות
- 1k צפיות
-
-
יש לציין שזה ה(HUMMING) קורה רק שאני משתמש ביציאת 6-channel direct input ולא דרך האופטי,החיבור הוא ללוח אם והמגבר מחובר רק למחשב. עשיתי קצת מחקר ברשת וראיתי שזה נובע מ ground loop והפתרון הוא לשים ground loop isolators. אבל הם עולים בארץ מעל מאה שקל לאחד ואני צריך 6. האם יש פתרון אחר? האם יש מקום שמוכר בזול? Speakers: Yamaha NX-P120 | Receiver: Sharwood RD-6405R
-
- 4 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום בהמשך לשידרוגים שאני עושה בחדר החלטתי גם לקנות טלויזיה ולחבר אותה למחשב ובשלב יותר מאוחר גם לשים ממיר HD בחדר..כרגע אין לי נקודות טלויזיה בחדר רוב השימושים יהיו שהטלויזיה תשמש כמסך נוסך למחשב כדי לראות סרטים לשחק משחקים בכיף התקציב שלי הוא גג 2300 ש"ח ובתקציב הזה ראיתי שני דגמים שניראו לי מתאימים וטובים הראשון הוא של סמסונג LA32C530 והשני הוא של LG 32LD460 - בקשר למסך הזה התקשרתי לחנות היי פיי כדי לברר אם קיים אצלם במלאי והוא אמר לי משום מה שהמסך ממש לא טוב והאיכות של המעבד הגרפי שלו גרועה. (בקשר לסמסונג לא שאלתי) תודה רבה למי שעוזר!
-
- 5 תגובות
- 1k צפיות
-
-
יש לי MP3 אייריבר T10 עכשיו לדוגמא אני נוסע עם חבר ובא לנו לשמוע מוזיקה ביחד ב2 אוזניות יש איזה מפצל? אם כן העוצמה תרד? האיכות תפגע? כמה עולה אחד כזה טוב?
-
- 6 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אין דרישות מיוחדות. הכוונה כאן לאוזניה חוטית עם מיקרופון. מחיר לא גבוה מידי: 100-150 שקלים אם אפשרי
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
-
-
OK אז ככה החלטתי להתחדש בסט רמקולים חדשים כדי להעשיר את חווית השימוש במחשב רק שאני לא החלטתי איזה רמקולים לקחת ....אז אני פונה לקהל כדי לשמוע דעות בעד ונגד....רק בבקשה על תרשמו משהו בסגנון "יש לי אותם ושומעים בהם פיצוץ..." אני יודע ששני הסטים טובים ושומעים "פיצוץ" בשניהם, קיצור מקווה שהבנתם את הפואנטה.
-
- 4 תגובות
- 1k צפיות
-
-
כמו שהכותרת מרמזת אני משחק CS ובלילה זה מפריע לפעמים לאבא אז אני רוצה לקנות אוזניות איכותיות קניתי כבר 2 זוגות והן נשברו לי אז אני רוצ לקנות איכותי ככול האפשר (במחיר סביר) תודה. :
-
- 12 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום, אני מחפש כרטיס קול למחשב. כרטיס הקול יהיה מחובר בחיבור דיגיטלי לרסיבר ולמערכת קולנוע ביתית. השימושים העיקריים שלי הם: כ70 אחוז מוזיקה, כ20 אחוז סרטים ועוד כ10 אחוז משחקים. מה דעתכם על Asus Xonar HDAV1.3 Deluxe? אם יש המלצה לכרטיס סאונד אחר, אשמח לשמוע. בקשר לתקציב, עדיף כמה שפחות. ובנימה רצינית יותר, אין לי בעיה להשקיע על כרטיס קול, בתנאי שהוא שווה את ההשקעה. כיום יש לי כרטיס קול שאני מרוצה ממנו. אך הוא בן כ10-11 ולא תומך בפורמטי סראונד חדשים שקיימים בסרטים. ולכן, אני נאלץ להחליף אותו בצער רב. כך שאם קיים כרטיס קול ששווה את ההשקעה של עוד כמה גרושים ובתמורה אני אקבל כרטיס קול שישרת אותי כמו הכרטיס שיש לי כיום, אני מוכן להשקיע קצת יותר. בגדול, חשבתי על כרטיסים…
-
- 2 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום לכולם לפניי חודש הזמנתי את הארקוס AV 480 והוא סוף סוף הגיע המכשיר טיפה עבה מהגירסה המקורית אבל נראה רציני ומסיבי בכל אופן איזה איכות יש למכשיר ואיזה יפה המותק הזה !!! אם אתם מעוניינים בתמונות או תשובות לגביי המכשיר תשאירו הודעה ואני יפרסם פה כמה תמונות . מיקי
-
- 9 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום. עד עכשיו היה לי ווקמן והוא נהרס ככה שעכשיו בנסיעות ארוכות אין לי אמצעי לשמוע מוזיקה שהופכת את הנסיעות לקצרות ולהרבה פחות מייגעות. המליצו לי על מיני דיסק ועל נגן אמ פי 3 אבל גם ככה יש לי מספיק דיסקים בבית ככה שאני אוותר על להמיר אותם לפורמט של מיני דיסק או לאמ פי 3. בכל מקרה יש לי איזה 50 שירים באמ פי 3 שאספתי מהרבה אמנים שונים ככה שאני גם צריך שהדיסקמן יקרא דיסקים עם פורמט של MP3. אני מתכוון לקנות בדיוטי פרי ככה שאם מישהו מכיר דיסקמן ספציפי שיש שם אני אשמח אם הוא ימליץ לי עליו. אני מאמין שאתם לא יודעים בדיוק איזה דיסקמנים יש להם שם , אז אם אפשר לתת לי כמה שמות ספציפים שלא יעלו הרבה ואם אין בדיוטי פרי אני אקנה בחול או בארץ. הדרישות שלי לא בשמיים , שיהיו אוזניות טובו…
-
- 8 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום אני מחפש רמקולים צנועים לא משהו רציני... אנא המליצו לי לדגמים שמגיעים עד 50 ש"ח.... אני חושב שזה תקציב שיספיק לי בשביל זוג רמקולים לא רצינים לא צריך סאב וכד'... תודה
-
- 9 תגובות
- 1k צפיות
-
-
היי, יש לי XP PRO SP3 וכרטיס קול מובנה של RealTek HD. הורדתי דרייברים אחרונים ועדיין לא מופיע לי בצד למטה האייקון של הלוח בקרה של הכרטיס - איפה שיש הגדרות של הכרטיס קול(סביבה, אקולייזר וכאלה). זה נקרא RTHDCPL.exe. מישהו נתקל בבעיה כזו? אני שוקל לקנות כרטיס קול חדש.
-
- 1 תגובה
- 1k צפיות
-
-
טווח דינאמי רחב הופך רשמית ממונח של עולם הצילום למונח שרלוונטי בכל עולם האלקטרוניקה הצרכנית, בנוסף לרזולוציות של 8K עבור כל מי שכבר לא מסתפק ב-Ultra HD פשוט בדומה ללנובו, גם LG כבר מוכנה במלואה לתערוכת CES 2016 – אם כי במקרה שלה נראה שהתחום הלוהט הוא לא מחשבים, אלא דווקא טלוויזיות. טלוויזיות משוכללות ברזולוציה גבוהה, ליתר דיוק. היצרנית הקוריאנית תציג בתערוכה קו של טלוויזיות Ultra HDחדשות אשר מתפארות בתמיכה בטכנולוגיית ה-HDR Plus, אשר מהווה שילוב בין פילטרים ומנוע עיבוד מותאם לקבלת יחס ניגודיות משופר בסצינות הכוללות אלמנטים בוהקים ובהירים מאוד, לצד חלקים כהים יותר – בדומה למה שיכולות לעשות כיום חלק גדול מהמצלמות והסמארטפונים בצילום תמונות סטילס (חלקן גם בצילום וי…
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
-
-
-
ASUS Xonar DX או M-Audio Revolution 5.1, איזה כרטיס קול טוב יותר? ואיך שניהם בהשוואה לכרטיס On Board? הבנתי שהרבולוישן ענק על כרטיס מובנה, ונחשב לטוב ביותר לתקציבו ואפילו קצת מעבר לתקציבו.
-
- 5 תגובות
- 1k צפיות
-
-
מה דעתכם על ההצעה הזאת? http://www.groupon.co.il/deals/special/alkol-c1301121274/16187879
-
- 3 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אני מקליט פודקאסט שבועי דרך סקייפ והרבה מאוד פעמים בזמן ההקלטה אפשר לשמוע מהצד שלי (מדובר בהקלטה של שיחת ועידה) צפצוף דיגיטלי כזה, וזה משהו מאוד מעצבן, חשבתי שזה בעיה אולי בסט שאני משתמש אז קניתי סט אוזניות+מיקרופון חדש, וזה עדיין קורה. אני משתמש בכרטיס קול המובנה של המחשב שלי (לוח אם Asus M4A78-HTPC, כרטיס הקול אם אני לא טועה- ATI SB700) מישהו מכיר את הבעיה ו\או יכול להציע פתרון או לכוון אותי? תודה!
-
- 1 תגובה
- 1k צפיות
-
-
שלום לכולם , יש לי כרטיס קול 4.1 של creative וחיברתי אליו את המערכת סטריאו דרך החיבור הרגיל (line out ) עכשיו רציתי לחבר בנוסף לרמקולים הקיימים (2) עוד 3 רמקולים אחרים (2.1) וששתי הזוגות יפעלו ביחד (בסה"כ 4 רמקולים +סאב) האם זה אפשרי , ואיך ? (יש בכרטיס קול עוד שתי יציאות שחשבתי שיתאימו : אחת שנקראת rear out ו- line in ניסיתי לחבר לשתיהם זוג אוזניות אבל לא שמעו כלום באוזניות ורק ברמקולים). תודה בכל מקרה
-
- 8 תגובות
- 1k צפיות
-
-
הייתי עכשיו במחסני חשמל וראיתי עמדת הדגמה של טלויזיה 3D המשקפים שם נראים רגילים ובלי בטריה. מעבר לכך ה3D פעל רק כשהתרחקת 2 מטר לפחות מהטלויזיה, פחות מהמרחק הזה רואים הכל כפול. מישהו יכול להסביר איזה משקפים טובות יותר, עם הבטריה או בלי ? ובנוסף למה צריך כל כך להתרחק מהטלויזיה כדי לראות 3D
-
- 2 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום, אני רוצה להפוך את הTriple fi 10 שלי לקאסטום.. איפה בארץ אפשר לקחת מידות של האוזניים ובמחיר סביר? ודרך אגב, יש מקום בארץ שיכול לעשות Remolding? כי בנתיים אני מתכוון לשלוח אותם לחו"ל.
-
- 7 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אני מחפש אזניות כפתור למטאל ורוק באהר"ב ב50$ בערך... מישהו יודע על משהו? חשוב שלא יהיו IN-EAR אלא כפתור... ואם אפשר שיהיו יפות... לא פשוטות ומכוערות.. נ.ב. אם אפשר... שיהיו לבנות..
-
- 8 תגובות
- 1k צפיות
-
-
לצערי לא התחברתי לclosed design (למרות שהסאונד פשוט מדהים) אז אני מחפש להחליף אותם בעד Sennheiser HD558 או אוזניות open design טובות אחרות. האוזניות במצב כמו חדש, השתמשתי בהן פחות משבוע
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אני שומע שיר, ופתאום הKBPS שלו מתחיל לקפוץ אחורה ואני שומע מן רעש כזה מוזר... מישהו יודע מה יכול לגרום, או יותר חשוב לפתור?
-
- 10 תגובות
- 1k צפיות
-
-
חיברתי תנייד ל TV ע"י כבל SVIDEO כי היא רגילה לא LCD עכשיו אני רואה במחשב ואז לוחץ על העברה לTV יש לי לחצן כזה ואזרואים מטושטש לא רואים בכלל תמונה ובהתחלה הוא העלה לי שחובר צג נוסף ובחרתי שם שהוא ייראה מה שהמחשב מראה ואז הוא העלה לי משהו ואמר לי שהוא ייפתח לי את לוח הבקרה ומשם אני יכוון את זה שורה תחתונה אי לא מצליח לראות יש טשששטוש מה לא בסדר בהגדרות? תודה רן
-
- 14 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום, אני מחפש אוזניות In-ear איכותיות בטווח של 100$ +- (המקסימום הוא 150$ אם יש דגם ממש שווה). העדפות שלי: - לא IEM (ניסתי את Shure 215...) - סאונד צלול וברור על פני באס עוצמתי - נוחות כמו כן, אני מעדיף לקנות מ eBay או amazon.uk כי בארץ לא מצאתי דגמים איכותיים בטווח מחירים הזה (אבל אפשרי גם מחנות בארץ אם יש דגם שווה). ד.א- מה אתם חושבים על Beyer Dynamic DTX 101 iE? תודה רבה לכם!
-
- 2 תגובות
- 1k צפיות
-


