עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אודיו וקולנוע ביתי

פורום בנושא רמקולים, אוזניות, כרטיסי קול, מעדכות סטריאו' סראונד וכו'

  1. טוב אז למי שלא יודע אני די התאכזבתי ממגבר הליטל דוט שהיה לי והחלטתי ששדרוג חייב לבוא, ואחד כזה שאני אכניס את היד עמוק מאוד לכיס ולא אתחרט. אופרה, מגבר שעד לפני חצי שנה שלט ביד רמה על תחום מגברי האוזניות עד 1500$ (החליף אותו הסימפוני) אצלי וקשה לי להסתיר את ההתרגשות. כמובן שחטפתי אותו מיד שניה ולא שילמתי את הסכום המטורף הזה ;D ממה שאני שומע עד עכשיו הסאונד מדהים. התחושה הכי ראשונית שמתקבלת היא של "אינטימיות" בצליל. ההרגשה היא שהצליל הרבה יותר צלול וקרוב אליך וכמובן שמפורט הרבה יותר מהליטל דוט, כל זאת ללא אובדן במה ואימג'ינג. עוד לא יצאה לי לבדוק לעומק את אופציית הקרוס-אובר, אבל אני מאמין שבDAC כמו שלי זה כבר קיים.. כמו כן אני מתרשם שמבחינת ווליום צריך להוזיז את החוגה …

    • 9 תגובות
    • 1k צפיות
  2. Started by LockOn,

    היי, לבת דודה שלי יש יום הולדת בקרוב וחשבתי להפתיע אותה ולקנות לה רמקולים חדשים. התקציב עד 150 ש"ח ואני מחפש המלצות.. ראיתי את הCREATIVE A200 .. הם טובים? משתלמים למחיר שלהם? תודה רבה.

    • 3 תגובות
    • 1k צפיות
  3. Started by Avi Levin,

    1. האם מגבר של מערכת סטריאו איכותי באותה רמה כמו מגבר של רסיבר? (נניח שמדובר על מערכת לא זולה ועל מגבר ברמת כניסה, כמו הימהאה הזולים ב-1200 ש"ח) 2. מדדתי 57V RMS בווליום מקסימלי לערוץ במערכת סטריאו כלשהי, כאשר ספק הכוח שלה מוצהר כ-220W. חישוב פשוט יראה לנו שכאשר נחבר רמקול של 8 אוהם נקבל הספק של כ-400W לערוץ, איך זה ייתכן? האם המתח יורד כאשר מחובר עומס? (רמקול)

    • 5 תגובות
    • 1k צפיות
  4. Started by Froze,

    מה אתם אומרים על הדגם הנ"ל לשן חיבור למחשב ולקונסולה? איזה חיבורים יש להם? תודה מראש.

    • 6 תגובות
    • 1k צפיות
  5. שלום. קנו לי לא מזמן כמתנה רמקולים JBL CREATURE 2 שאני לא ממש צריך כי מספיקים לי ATP3... בקיצור, אני אקבל זיכוי של איזה 400 שקל (כן.. מבאג..) ואיתם אני מתכוון לקנות נרתיק נורמלי לE280 שלי, אבל נשארו לי עוד כ300 שקל זיכוי אז החלטתי להיפטר מהאוזניות המחורבנות של סאנדיסק ואני מתכוון כבר הרבה מאוד זמן לקנות אוזניות קשת לשמיעה ניידת. אז ככה-הדגם הכי נורמלי שאני רואה אצל באג הוא הAKG K24P. עולות שם 200 שקל ויש להן נתונים לא רעים לפי מה שאני מבין באוזניות.. וזה כמובן לא הרבה, לכן אני שואל אתכן האם הן רכישה טובה. אני כבר התייעצתי בפורום בקשר לPX100, אך הבעיה היא שא-י-ן PX100 בבאג, ולפי מה שאני רואה הAKG K24P הוא הדגם הנורמלי ביותר שקיים שם. האם כדאי לי להשקיע את הזיכוי הזה במשהו …

    • 4 תגובות
    • 1k צפיות
  6. Started by Bessmertniy,

    קראתי איזה 200 תראדים בין "אני פוץ" ו"אני נהר" אבל הבעיה שהם יקרים... ואני לא רוצה להוציא יותר מ 250+מישלוח =(300$ גג) השאלות שלי 1. האם אמור לצאת איזה נגן מעניין ששווה לחכות לו? הבנתי שיש איזה דור חדש לקרמה ... עוד משהו מעניין ששווה לחכות לו? 2. מה באמת עדיף ה karma או ה Zen touch שנייהם עולים באיזור ה 225$ 3. והאם יש איזה אתר שאני יכול למצוא את ה ihp120 ב איזור ה 240-250 דולר? נגן יהיה לי כנראה מתנה ליום הולדת אז הייתי רוצה לדעת עם לקנות את זה עכשיו (אוקטובר) או לחכות קצת עד שיצא משהו מעניין ? תודה לכל העונים

    • 12 תגובות
    • 1k צפיות
  7. שמעתי הרבה דברים טובים על הסטיק הזה: http://dx.com/p/rikomagic-mk802-iiis-android-4-1-1-google-tv-player-w-wi-fi-1gb-ram-8gb-rom-hdmi-black-177486 1.האם הקנייה משתלמת? 2.אני מעוניין לחבר לו עכבר ומקלדת כי הוא לא מגיע עם שלט. האם הדבר אפשרי? 3.יש לי רק יציאת HDMI אחת מהטלוויזיה והכבלים כבר מחובר אליה. לכן אני מעוניין בקניית מפצל: http://dx.com/p/3-port-1080p-hdmi-v1-3b-mini-switch-hub-3-in-1-out-39291 הבעיה היא שהוא מגיע בלי שלט ומצריך לחיצה ידנית בכדי להחליף התקן. האם אתם מכירים התקן דומה במחיר זהה עם שלט? כל שאר ההתקנים שמצאתי היו עם 5+ יציאות ומחיר מוגזם ממש... 4.האם אני אוכל לחבר CDROM רגיל? אני שמעתי שהוא תומך בו כמו שהוא תומך בUSB FLASH DISK, האם מישהו יודע בוודאות? …

    • 0 תגובות
    • 1k צפיות
  8. קודם כל על מה אני צריך להסתכל ? רזולוציה ? ניגודיות ? MS ? מצאתי טלויזיה של TOSHIBA ניופאן ב 2700 ש"ח טלויזיה Toshiba Regza 32XV550 LCD ‏32 ‏אינטש (טושיבה) ניראת חבל על הזמן ! שחורה יפייפיה מה אתם אומרים ? הבעיה שזה רק שנה אחריות ואם רוצים 3 צריך להוסיף 600 ש"ח http://www.newpan.co.il/Index.asp?ArticleID=2513&CategoryID=469&Page=1

  9. הכרטיס קול של גם של Creative 5.1 וקניתי פע ראשונה בחיים שלי רמקולים Creative 5.1 שחורים אתם יודעים מה זה מה שרשום על הקרטון creative inspire 5.1 5200 רמקולים טובים ? עכשיו אני רק יודע איזה הבדל עצום יש פשוט הנאה לשמוע למוזיקה , אבל שאלה עשיתי בדיקה כל הרמקולים עובדים יהני הוא משמיע דיבור בבדיקה אבל בשירים הסנטר .. לא שומעים ממנו ? למה .. אני די חדש .. הרמקול עצמו טוב כי בבדיקה הוא עובד אבל בשירים לא .השאר עובד

    • 14 תגובות
    • 1k צפיות
  10. Started by zxcvbnm,

    שלום, האם ניתן לחבר 2 מסכים במקביל (מחשב וטלוויזיה) על אותו כרטיס מסך במצב Extended ולהגדיר DPI שונה עבור כל מסך? המסכים מוגדרים על רזולוציות שונות. תודה מראש

    • 5 תגובות
    • 1k צפיות
  11. אהלן, יש לי רמקולים 5.1 של Logitech (X530). אממ, שלשום התקנתי Windows 7 Home Premium 64Bit ולצערי הדריבר משום-מה לא תומך ב 7 64BIT. אז נאלצתי להוריד ידנית מהאינטרנט. אחרי שהורדתי את הדרייבר ראיתי שזה לא אותו דרייבר של הדיסק, אבל הוא עובד טוב, כמו שצריך. אבל יש בעיה אחת - אין לי אופציה לשלוט על הווליום של הרמקולים שלי. אני רוצה שרמקול מסויים יעבוד על 85% וכל השאר על 100%. עשיתי את זה לפני שהתקנתי את 7, אבל עכשיו אני לא יכול. אשמח לקבל תוכנה כזו. יש לציין שיש לי כרטיס קול Creative Audigy Value.

    • 0 תגובות
    • 1k צפיות
  12. אני רוצה לקנות רמקולים חדשים כי המחבר של הcreative A200 שלי דיי נהרס אחרי שימוש של 4 שנים, אני מעונייןלהשקיע הפעם קצת יותר, כ400 שקל, אבל לפני זה אני רוצה להיות בטוח שאני לא סתם זורק פה כסף. האם יציאת האוזניות של הנייד תצליח להפיק את המיטב מהרמקולים האלה, שהבנתי שאוהבים בפורום הזה.

    • 4 תגובות
    • 1k צפיות
  13. לחדר ושרואים טוב גם מהצדדים במחיר של 2500 שח יש משו של hair לא? ושיהיה HD . תודה מראש

    • 3 תגובות
    • 1k צפיות
  14. במחיר של 3700 את הפיליפס הזאת: http://www.samgalelectric.co.il/Product.asp?Pid=80PIL42PFL4606H&Cat2Cat1ID=2&Cat2ID=0&aff=Zap〈=he במחיר של 4600 את הסוני הזאת: http://www.wallashops.co.il/ws/a/ap.aspx?pi=UZKDL46CX520 היא תשמש אותי למרחק של כ 3.5-4 מטר. הסוני היא 50 הרץ לפי מה שהבנתי והפיליפס 100 ובהשוואות פה נראה שרואים יותר טוב בפיליפס תאכלס. חוץ מהפיצ'רים המגניבים שיש בסוני והעובדה שהיא יותר גדולה (שזה לא משמעותי עבורי) יש חוץ מאלה סיבה לקנות את הסוני ולא את הפיליפס במחירים שרשמתי? תודה רבה!!!

    • 4 תגובות
    • 1k צפיות
  15. Started by qpalzm,

    מצאתי הרבה תוכנות שעושות את זה, אבל כולן שרוורים עם הגבלת זמן של חצי דקה. מישהו מכיר תוכנה בלי הגבלת זמן ובחינם?

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  16. Started by audigy,

    http://asia.creative.com/support/drivers/welcome.asp?region=1&OS=%23WinXP%23∏=%23sb_audigy%23&Select=Get+Files&Submit=Get+Files&x=29&y=6

    • 0 תגובות
    • 1k צפיות
  17. Started by gilmaman,

    שלום רב, ראיתי שהתקיימה שיחה על טלויזיה 55 אינץ' בפורום לטליזיות והשיחה שם התגלגלה למקום אחר ממה שציפיתי. אני מחפש טלויזיה, ממה שאני נסגר עליו כרגע המדובר ב-LED 55אינץ' של LG או SAMSUNG, שכולל 3D ושאר ירקות. בנוסף חשוב לי שאוכל לנגן סרטים עם תרגום עברי. בתוך הקבוצה הזו יש מנעד גדול מאוד במחירים מ-7,500 שקל ל-30,000 שקל. רציתי לשמוע את דעתכם לגבי השוני בטלוזיות ולקבל המלצה. רק לדוגמא - היום מוכרים במחסני חשמל LED 55' של LG עם 400hz ב-7,490. תודה רבה גיל

    • 1 תגובה
    • 1k צפיות
  18. אוזניות לCSS במיוחד PC 130 PC 150 PC 155 האם לכולם יש מיקרופון? מה המחירים שלהם בארץ ואיפה ניתן להשיגם תודה נ.ב. אם יש לכם מה להציע משהו אחר בסביבות המחיר הזה תציעו... שוב תודה

    • 4 תגובות
    • 1k צפיות
  19. שלום, אני מעוניין לקנות טלביזיה לסלון (42-50 אינטש) תשתמש כקולנוע ביתי (צפייה בסרטים fullHD). כמובן שאני לא רוצה לשלום הון תועפות. מהסתכלות בפורומים עושה רושם שניתן למצוא טלביזיה טובה בטווח מחירים של עד 5000 ש"ח. האם זה נכון? על איזה דגם הייתם ממליצים? כמובן שאני מעדיף לשלם כמה שפחות... תודה,

    • 3 תגובות
    • 1k צפיות
  20. השאלה היא כזאת. הטלויזיה מרוחקת כחמש מטר מהמחשב ואין לי אפשרות לקרב. איך אני יכול להאריך את הכבך שמחבר בינהם? את הכבל של האודיו, פשוט גזרתי כמה כבלים של אדיו (אוזניות וכאלה) וחיברתי בינהם ונהיה לי כבר ארוך. אבל האם אפשר לעשות באותה מידה כבל של התצוגה שמחבר בין כרטיס המסך לתצוגת הטלויזיה באותו אופן? זה אותו סוג כבל כמו של האודיו? (יש לי geforce fx 5500)

    • 1 תגובה
    • 1k צפיות
  21. Started by Clint Eastwood,

    שלום לכולם. אז רגע לפני הקניה, התלבטות אחרונה בין 4דגמים אני אשמח לקבל חוות דעת אישיות לגבי הרמקולים הנ"ל. בנוסף לכך, לאור ההמלצות החמות על הfc-330 רציתי ממש ללכת עליו אבל העובדה שאין לו שליטה של ממש על גבי הרמקולים או על שלט כלשהו ממש מציקה לי. תודה על העזרה! MicroLab fc-330 300 ש"ח MicroLab M-880 291 ש"ח Altec Lansing VS4121 330 ש"ח Altec Lansing VS2421 270 ש"ח אם יש חברה אחרת\דגם אחר אתם מוזמנים להציע. תודה!

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  22. Started by Born2Kill,

    שלום וברכה, היום עוד אוזנייה שבקה חיים ואני מחפש מקום שמתקן אוזניות או חבר פורום שיודע לתקן אוזניות. אני כמובן ישלם על התיקון.

    • 6 תגובות
    • 1k צפיות
  23. Started by avi333,

    אם כן אז סבבה רצחח אבל אם לא אז ישנה איזו שהיא דרך עם חיבור למחשב ולהכניס לו תמיכה עברית ואם גם זה אי אפשר אז תתנו לי בקשה הצעות לנגן טוב באותו גודל ובמחיר דומה..., תודה לעוזרים............................. :s05:

    • 10 תגובות
    • 1k צפיות
  24. Started by ProSoldier,

    חבר'ה אני צריך אוזניות מאתר הזה : http://www2.newegg.com/index.asp אני צריך אותם רק למשחקים תקציב 40$. תודה

    • 8 תגובות
    • 1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים