תמיכה טכנית למחשבים
פורום בנושא תמיכה טכנית, פתרון בעיות ותקלות במחשבים האישיים.
38,319 דיונים בפורום זה
-
חבר שלי קנה מחשב, דנדש בשקית AMD 2500 + BARTON 512 DDR 333 WINBOND לוח אם של GIGABYTE עם FIREWIRE ו RAID משהו חדש... 120 גיגה מאקסטור עם 8 מגה באפר.... המחשב הוא לעריכת סרטים, בכל פעם שהוא מנסה לייבא קובץ באדובי פרימייר המחשב קופא, או שלוקח לו ממש המון המון זמן לעשות את זה, מה שלא קרה על פנטיום 1.7 עם 256 זיכרון ובדיוק אותה מערכת הפעלה (XPPRO), המחשב לאחר פירמוט בפעם השלישית, כך שאין לי אפילו קצה חוט, ההבדל היחיד בין המחשבים הוא שעל הפנטיום לא מותקן SP1, יכול להיות שזה הגורם לכל הבלאגן? המחשב שלו אמור לאכול בלי מלח את הפנטיום והוא פשוט לא זז, לוקח לו שנים לייבא סרט שאותו סרט בפנטיום הוא מייבא במספר שניות.... המצחיק הוא שהוא מכר AMD 1700 לפני שבוע, כי הוא עשה לו אותה בעיי…
-
- 4 תגובות
- 851 צפיות
-
-
שאלתי בפורום לוח אם וזה אבל אמרו לי לפנות לפה. בכל אופן אני רוצה לשדרג את הזיכרון שלי לזה:http://zap.co.il/model.asp?model_id=305667 בגלל שהמחשב שלי איטי צב. זה המפרט: לוח אם p4c800 delux מעבד 3G זיכרון כרגע 512 60 GB בכל אופן כל המחשב שלי תפוס לגמרי מבחינת הארד דיסק והוא זז לאט אז PLEASE HELP
-
- 4 תגובות
- 610 צפיות
-
-
יש לי שאלה חדשה באתי לפרמט את המחשב ושניסיתי ליכנס לביוס להגדיר את רשימת התהליכים - כל פעם שאני לוחץ Del על התחלה המחשב נתקע ואני לא יכול ליכנס לביוס, יש איזשהי דרך לעדכן את רשימת התהליכים בלי ליכנס עליו?
-
- 4 תגובות
- 569 צפיות
-
-
אני לא מצליח לשמוע עם האוזניות, כשאני מחבר אותם לפנל הקדמי של המארז. דגם הלוח אם שלי הוא: GA-P35-DS3L אני אודה מאוד לכל העוזרים, ואשמח לכל עזרה שתינתן. *אני מעוניין לציין שבדקתי איך מחברים דרך החוברת של הלוח אם, וחיברתי את חיבור ה-HD (אחד מהחיבורים שיוצאים מהפנל הקידמי לכיוון הלוח אם) לחיבור של ה-F_Audio (שנמצא ע"ג הלוח אם). וכמובן שזה לא עזר. Raistelyn.
-
- 4 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום, אני מנסה לחבר שני צורבי DVD מסוג LG H10A דרך אותו כבל IDE ללוח DFI INFINITY 975X ובכל פעם ה-BIOS מזהה רק אחד מהם. בדקתי את הכבל והוא תקין, מכיוון שכאשר אני מחבר רק צורב אחד לאחת היציאות אז הזיהוי מתבצע ללא כל בעיה. למישהו יש רעיון מה הבעיה? תודה.
-
- 4 תגובות
- 670 צפיות
-
-
היי לכולם, יש לי בעיה מהזמן האחרון... מדי פעם (כל כמה ימים) פתאום במהלך העבודה יש כמו פסים ירוקים שמופיעים לפתע על המסך, ולרוב לאחר מכן המסך קופא, ואני נדרש לעשות ריסטרט. זה מרגיש לי כמו איזשהו זרם חשמלי, אבל אולי זה משהו אחר. מישהו אי פעם נתקל בדבר דומה, ואם יש דרך לפתור? תודה!
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
יש לי מחשב נייד של hp גרסת pavilion dv4000, פירמטי אותו והתקנתי עליו win7u ולמרות זאת, חבורי ה-USB שלו רוב הזמן לא עובדים וכשבפעמים הנדירות שהוא עובד המחשב אומר לי שהחיבור הוא לא USB2 למרות שהם כן. למה זה קורה ואיך אפשר לתקן את זה??
-
- 4 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
היי, בעיה מוזרה, לפתע המסך שלי לא עובד על המחשב, כותב על המסך שהכבל לא מחובר. חיברתי את המסך למחשב אחר והכל תקין. ניסיתי להוציא את הכ. מסך ולהחזיר ללא שאר הכרטיסים - לא עזר כשניסיתי לחבר את הכרטיס מסך למחשב אחר (יותר חדש) - עבד תקין (גם הכרטיס מסך של המחשב החדש עבד על המחשב הנוכחי) הבעיה שאני לא יכול להישאר בתצורה הנל מכיוון שמחשב אחד (הבעייתי) מיועד לעבודה משרדית בלבד בעוד בשני לעיתים משחקים ולכן אני מעדיף את הכרטיס ה"חזק" יותר במחשב החדש (יחסית) מה לדעתכם עלי לעשות \ לנסות כדי לזהות היכן הבעיה , הייתכן שזהו לוח האם עושה בעיות ? מדובר על כרטיס מסך tornado TNT2 Innovision (הכרטיס היותר חדש שעבד על אותו מחשב הוא fx5700 של leadtek) תודה
-
- 4 תגובות
- 706 צפיות
-
-
שלום לכולם, הייתה לי בעיה כזאת בעבר במחשב האישי שלי, וכעת יש לי בעיה למשתמש בארגון. הבעיה היא כזאת. windows 7 מאבד את הגדרות העברית שלו. כלומר, משהו גורם לו לא להכיר יותר את העברית במקלדת- אין אפשרות לשנות שפה. יש לציין שזה לא קורה אחרי הפעלת תוכנה ספציפית או משהו כזה, אקראי לחלוטין. בהגדרות region and language תחת לוח הבקרה מוגדרת העברית, וגם לאחר הסרתה והתקנה מחדש, הבעיה לא נפתרת. ניסיתי לחפש באינטרנט ללא הצלחה. מישהו נתקל בזה? יודע איך פותרים? תודה רבה
-
- 4 תגובות
- 658 צפיות
-
-
היי, קניתי את המחשב הנ"ל לפני כ-3 חודשים (עם שדרוג ל i5-8xxx) שלשום, הבת שלי זחלה והתחילה לכבות ולהדליק במשך כמה פעמים. אחרי שלקחתי אותה משם והדלקתי את המחשב נשמעו לראשונה חמשת הצפוצים בעליה כאשר אין תמונה. הסתכלתי בפורום ברשת וגם כאן, רק שלי יש טוויסט - בחנות (KSP), המחשב עבד בצורה תקינה. וכשחזר היום הביתה, הוא שוב לא עבד עם חמשת הצפצופים. מחר נוציא את הסוללה מהלוח ונחכה כמה שעות. ואם לא יעזור אולי אחזור בעצמי ל KSP. מעבר לזה , יש עוד רעיונות?
-
- 4 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
יש לי בעיה בעייתית מאוד שזיהיתי אותו אתמול והיא נמשכת! אתמול שמתי לב במחשב שלי שהצלמית של הצורב נעלמה! נכנסתי ללוח הבקרה> מערכת> התקני חומרה ועשיתי רענון - וזה לא עזר. ביצעתי אתחול למחשב ושום דבר לא עזר. גם הדלת של הכונן לא נפתחה בכלל, כאילו לא מגיע לו חשמל בכלל. פתחתי את המארז חיזקתי כבלים (אם איזה כבל התרופף), הרכבתי הפעלתי והצורב חזר. עשיתי עדכון לתוכנה כלשהי, שאילץ אותי לאתחל את המחשב... ביצעתי אתחול וה-DVD נעלם (הצורב נשאר) וגם לא הגיב - המגש לא נפתח בלחיצה על הכפתור. ביצעתי עוד פעם אתחול - ה-DVD חזר והצורב לא פעל - וכעת ה-DVD הגיב מצוין ואילו הצורב... כלום כאילו אין לו חשמל. ביצעתי עוד פעם אתחול לפני ש-Windows עלה בדקתי האם אפשר לפתוח את המגש של הכוננים על ידי…
-
- 4 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
המפרט שלי בצד ימין והנה התמונה!! [attachment deleted by admin]
-
- 4 תגובות
- 606 צפיות
-
-
שלום. יש לי את הנייד הזה- http://www.bug.co.il/prodtxt.asp?id=10253&perur=2&t=1&c=583 שאני מחבר את הנייד למסך טלוויזיה כדי לצפות בסרטים הם פשוט מקרטעים לי, אפשר לשים לב לתקיעות קטנות ולאגים מציקים כאלה. אני משתמש ב- VLC PLAYER ויש לי מקודדים CCCP. המחשב חדש ובקושי מותקן עליו משהו. למה הקרטועים האלה קורים? אשמח לעזרה.
-
- 4 תגובות
- 838 צפיות
-
-
שלום , מפרט שלי כרגע : c2d q6600,8800gts 512, 2gb ddr2 800mhz, 2 hdd (1 regular,1 green series) 1pci X-FI extreme gamer, 2 fans 80mm מעוניין להחליף את כרטיס מסך ל: zotac gtx 480 נתוני ספק שלי : האם הוא יספיק למערכת החדשה ?? תודה רבה
-
- 4 תגובות
- 1k צפיות
-
-
יש לי מחשב ישן 512MB Ram Pentium 4 1500Mhz Geforce 2 אבל כשאני מנסה לשים במחשב שלי Geforce 4 זה לא מעלה את המחשב... ניסיתי להחליף ספק כוח אבל עדיין זה לא עובד... מה יכולה להיות הבעיה?? תודה.
-
- 4 תגובות
- 898 צפיות
-
-
יש לי 4GB של RAM מותקנים במחשב, אך כתוב לי שרק 2.99GB ניתנים לשימוש. יש לי ווינדוס 7 - 32 ביט, דרך אגב. אפשר איכשהו לגרום לכך שיהיה ניתן להשתמש בכל ה4GB?
-
- 4 תגובות
- 824 צפיות
-
-
היום בצהריים צפיתי בסרט באמצעות הTV-OUT שבכרטיס מסך שלי שמחובר לטלויזיה. כדי לראות סרט אני מנתק את הכבל של הכבלים מהטלויזיה כדי שיראו נקי. כשנגמר הסרט החזרתי תקבל ושמתי לב שכל ערוצי הVHF רואים בצורה מקולקלת, סריקה מחדש של ערוצים לא עזרה. הטלויזיה היא טלויזיה של ספקטרה. ניסיתי לנתק מהחשמל לזמן מה וזה עדיין מראה את אותה בעיה. את המפרט שלי אפשר לראות, לא שזה יעזור. מה אפשר לעשות? ולמה זה קרה משימוש בטי וי אווט??
-
- 4 תגובות
- 945 צפיות
-
-
אהלן; יש לי נגן סאנדיסק E140 ששאלתי מאחותי לאחרו מותו הפתאומי של אייפודי היקר ; בכל מקרה, הנגן הפסיק להזדהות ע"י המחשב (בתחילה הוא היה מזוהה). אני חושב שיתכן שזה קורה כתוצאה מניתוק לא בטוח של הנגן מהמחשב (למרות שאני מקפיד לעשות זאת....), בכל מקרה, יש דרך כלשהי לתקן זאת? *אני בטוח שזו לא בעיה במחשב עצמו, מאחר וניסיתי לחבר את הנגן ב3 מחשבים שונים, והוא עדיין מסרב להזדהות.
-
- 4 תגובות
- 627 צפיות
-
-
הסבר על החוצפה בהודעה האחרונה. להלן ההודעה המקורית: הלוח המדובר הוא GA-965P-S3 עם E6300. המעבד נבדק עם לוח אחר ועבד. הבנתי שיש בעיה עם הלוח הזה עם זכרונות מסויימים(לי טווינמוס). המחשב "נדלק" - אבל רק המאווררים עובדים ואין שום צפצוף. אני מקבל את אותה תופעה עם זכרונות ובלי. השאלה היא אם בלי הזכרונות המחשב אמור להראות סימני חיים?
-
- 4 תגובות
- 721 צפיות
-
-
למה במחשב יש לי כשאני מפעיל תמחשב ndlr is missing prees ctrl+alt+del to reset ניסיתי להחליף ת'כבלים לא עוזר.. מה לעשות???
-
- 4 תגובות
- 785 צפיות
-
-
רציתי לשאול אלו דברים יכולים לגרום למחשב להתכבות סתם מעצמו באמצע שאני משחק בו או סתם הוא דלוק ונכבה לבד זה משגע אותי אני משחק במחשב והוא פתאום נכבה מעצמו מה לעשות מה צריך לבדוק מה יכול לגרום לזה ??????????
-
- 4 תגובות
- 977 צפיות
-
-
בעזרה תוכנת lastactivity המנטרת את פעילות כל היישומים הרצים הבנתי שהתקיעות המעצבנות אותן אני חווה כל כשעה נובעות מהיישום ielowutil.exe אשר ממוקר בC:\Program Files (x86)\Internet Explorer גיגלתי, ולא מצאתי עוד מישהו שנתקל בבעיה ואיך לטפל בזה. יש למישהו קצה חוט?
-
- 4 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
אני מקבל הודעת שגיאה שההתקנה של הסורק לא צולחת, המכשיר הוא 7283 של HP היא מחוברת בצורה אלחוטית על מערכת vista [attachment deleted by admin]
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
מקלדת USB. היא עובדת בשלב הראשון של הBoot (להגיע לBios) ואז מפסיקה עד להעלאת ה Windows. הסיבה שזו בעיה עבורי היא שתוך כדי עדכון דרייברים הגעתי למצב שאני מקבל מסך כחול בעת העלאת ה Win. בנוסף- אני סובל מבעייה של איטיות מטורפת בזמן ה Boot (עד השלב שה WIN מתחיל לעלות). זה יכול לקחת 5 דקות. משיטוט בפורומים הבנתי שזו בעיה מוכרת של סדרת הלוחות הזו של ג'יגבייט. לא מצאתי פתרון ברור. מה זה לא: הגדרות USB ב BIOS. שיחקתי איתם הלוך ושוב וזה לא פתר. בעיית זכרון: החלפתי וזה עדיין קורה. תודה לעוזרים.
-
- 4 תגובות
- 895 צפיות
-
-
אז ככה. קיבלתי אתמול מחשב חדש עם מפרט של GIGABYTE P55 UD-2 והארד דיסק של SEAGATE 1 TB SATA. הטכנאי שהרכיב את המחשב התקין עליו WIN 7. כשהגעתי הביתה עשיתי פורמט למחשב והתקנתי עליו XP מקורי. הוא עושה את השלב התקנה של הפורמט (כאשר הוא שואל אותי באמצע התקנה אם לפרמט או לעזוב את זה ככה) ואז אני בוחר בפורמט NTFS. ואז הוא עושה פורמט ולאחר מכן מעתיק קבצי WINDOWS. אח"כ הוא עושה ריסטרט (לאחר 15 שניות). ואז במקום להיכנס למסך הכחול של ההתקנה הוא נותן לי את ההודעה הבאה: A disk read error has occurred; press Ctrl-Alt-Del to restart שיחקתי עם ה-BOOT והגעתי למצב שהארד דיסק הוא בבוט ראשון, לאחר מכן הCDROM ואז משהו אחר, לא זוכר. וגם ניסיתי להחליף ביניהם וזה גם לא עובד - עדיין אותה ההודעה. ג…
-
- 4 תגובות
- 5.1k צפיות
-


