עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תמיכה טכנית למחשבים

פורום בנושא תמיכה טכנית, פתרון בעיות ותקלות במחשבים האישיים.

  1. Started by yaron2009,

    שלום. יש לי מעבד INTEL E2140 על לוח אם של MSI 945GM3-F. בביוס מוגדר לי שתדר הבאס הוא 200 MHZ והמכפיל נע בין 6 ל8 (תלוי בעומס). בבדיקה שאני עושה עם CPU-Z אני רואה שהבאס הוא 133MHZ בלבד ולא 200 כמו שמוגדר לו. ניסיתי לרסט את הביוס ולבדוק שוב אבל זה לא משנה את התוצאה. כשאני מעלה את התדר בביוס זה מעלה את התדר אבלהגדרה של 260 בביוס נותנת לי 193 ב CPU-Z. יש למישהו רעיון מה אני יכול לעשות?

    • 5 תגובות
    • 737 צפיות
  2. מצטער שאני שוב פותח דיון אבל הדיון הקודם נמחק. (הבעיה משתנה כל הזמן) שלום, כבר כמה בערך שנה המחשב שלי עושה את זה. המפרט שלי : כרטיס מסך : Albatron nVidia GeForce 8800GT 512MB - אמרו שבחנות אין לו אפשרות לבדיקת טמפרטורה, משהו מוזר. מעבד : Intel C2D Dual Core 2.66 זכרונות : Corsair XMS2 2GB ספק + מארז : Compucase HEC BA19 + ספק 550W של TrueSilent, משהו ג'נרי (הספק הזה הוא ספק חדש! הספק הקודם שלי היה 400W ג'נרי והבעיה הייתה גם אז). לוח אם : Gigabyte GA-P35-DS3L מסך : LG 226WTQ המחשב לא עבר אוברקלוק ונוסף לו מאוורר קדמי לא מזמן. עכשיו לבעיה - כשאני נמצא הרבה זמן בתוך משחק מסויים (לצורך העניין - Crysis, Unreal Tournament 3, Team Fortress 2, Insurgency, World of W…

    • 5 תגובות
    • 796 צפיות
  3. Started by amos700,

    יש לי מחשב ולוקח הרבה זמן לעלות וזה רק בזמן האחרון עשיתי הכל בדיקת וירוסים איחוי כונן ולא עוזר

    • 5 תגובות
    • 759 צפיות
  4. שלום . בשבוע האחרון קפצה לי בעיה , שפתאום המחשב מתחיל להיות איטי , וכשאני בודק את צריכת הזיכרון מופיע לי צריכה מלאה ( 1.89 גיגה מתוך 2 ) , ללא סיבה מיוחדת . סגרתי תוכנות כבדות , ניקיתי וירוסים , עשיתי ריסטרט , ואחרי כמה שעות הבעיה חזרה שוב . תמונה- תורידו רווחים : http://www. siz .co.il/my/ou1eyawzwd1d.png תודה מראש על העזרה . אור .

    • 5 תגובות
    • 984 צפיות
  5. Started by iido12345,

    יש לי כרטיס מסך של GIGABAYET מסוג GF5500 AGPx8 כאשר אני מחבר את הכרטיס עם חיבור AGP הכל עובד טוב ויפה אבל כאשר אני מחבר עם ה-DVI אני מתחיל לראות תמונה רק כאשר אני מגיע ל- WINDOWS (זאת אומרת אני לא רואה תמונה מרגע הפעלת המחשב ועד עליית WINDOWS XP ) עם למשהו יש רעיון, או מכיר את הבעיה אשמח לתשובה כי כבר ניסתי כמעט הכל, ועדכון קשוחה לא מצאתי תודה מראש עידו.

    • 5 תגובות
    • 622 צפיות
  6. Started by USERone,

    בס"ד שלום לכולם הירכבתי מחשב עם לוח גיגהבייט AX370 gaming k7 מעבד ryzen3 1300x זיכרון ראם Gskill 8giga x2 המחשב ללא כרטיס מסך הבנתי שיש מובנה עם חיבור HDMi חיברתי הכל המחשב נדלק משמיע צליל הדלקה תקין אך אין תצוגה אולי מישהו מכיר ?שמע? או שחייבים כרטיס מסך נפרד בהרכב הזה תודה לכולם

    • 5 תגובות
    • 1.4k צפיות
  7. משום מה אני נתקל כל פעם כשאני משחק בבעיה של כמו גלים כאלה בעת תזוזה מהירה במשחק. כאילו שחלק במסך מתרענן מהר יותר בקצב הפריימים מחלק אחר במסך. אציין שאני משתמש ב GTX 1060 6GB ryzen 7 2700X 16GB RAM וכונן SSD ובמסך 1920 - 1080 איכות המשחק בד"כ על high מה זה, למה זה נגרם ואיך מונעים את זה?

    • 5 תגובות
    • 2.3k צפיות
  8. Started by Zeev86,

    שיחקתי כשעה בCrysis Wars, ואז המחשב נתקע והופיעו משולשים בצבעים שונים על כל המסך. יש סיכוי שהכרטיס התחמם (8800 GTS), או שזה בגלל שעדכנתי היום את הדרייברים לגרסה הכי אחרונה? זה מאוד מוזר, כי בקרייסיס הראשון, שהוא יותר כבד, הרצתי אותו על הגדרות יותר גבוהות ולא היו לי כאלה בעיות. יש לי Vista 32 bit. המשחק רץ על DX10. עריכה: שכחתי לציין עוד פרט. התקנתי את הדרייברים האחרונים ללא הסרת דרייברים קודמים. האם זה יכול לגרום לבעיה שתיארתי?

    • 5 תגובות
    • 841 צפיות
  9. Started by AnyaS,

    ערב טוב לכול חברי הפורום, נתקלתי באתר הזה, הוא נראה לי אמין ומקצועי אז חשבתי לבקש את עזרתכם. לאחרונה אני שוקלת לפרמט את המחשב שלי, אבל לפני שאעשה זאת יש לי כמה שאלות: 1. לאחר שאפרמט, אצטרך להתקין דרייברים. מכיוון שאני לא ממש בקיאה בסוגי הדרייברים אשמח אם תוכלו לפרט לי: א. אילו דרייברים נדרשים לאחר הפירמוט (הדרייבר היחידי שאני יודעת על קיומו זה דרייבר של כרטיס מסך. כבר מגיע לי פרס נובל ). ב. מהיכן ניתן להוריד אותם? ג. כיצד אני יודעת איזה דרייבר מתאים לחומרה של המחשב שלי? (אני יודעת שיש תוכנה שמעדכנת דרייברים לפי הצורך ומשלימה את החסר, אבל אני מעדיפה לעשות זאת בעצמי). 2. יש לי אינטרנט מ- HOT וספק מבזק בינלאומי, האם לאחר הפירמוט אצטרך להתקין איכשהו את האינטרנט ש…

    • 5 תגובות
    • 1k צפיות
  10. שלום לכולם, אודה לעזרתכם עם המקרה הבא: מדובר במחשב נייח כבן 3-4 שנים, אשר לא היה בשימוש בשנה אחרונה, אך למיטב הבנתי, לפני כן עבד ללא תקלות. הבעיה - המחשב מבצע Restart בערך כל 2 שניות (המחשב כאילו נכבה ונדלק מחדש כל 2 שניות בערך, כך שהמאווררים מפסיקים לפעול ואז נדלקים מחדש). - כל עוד כונן ה-DVD וכונן ה-SDD היו מחוברים, אז נשמע מהם מעין רעש מוזר ברגע האתחול (ברגע בו נכבו המאווררים). אך מה שמוזר הוא, שגם כאשר ניתקתי אותם, גם מהחשמל וגם מכבלי ה-data, הרעש פסק, אך התופעה ממשיכה. - ניתקתי את הכבלים המובילים לכפתורי כיבוי/הדלקה/אתחול, כדי לשלול קצר בהם. - ניתקתי את החיבור לכניסות הקדמיות במארז (usb ואדיו). …

  11. Started by gogober,

    פתחתי את המחשב והפלא ופלא קיבלתי הודעה מוזרה,האם זה וירוס או שהלך לי HD המחשב פשוט לא רוצה לעלות " Smart Failure Predicted on Primary Master: WDCAC33200C WARNING backup & replace H.D" להמחשה:

    • 5 תגובות
    • 759 צפיות
  12. שלומות חברים!!! מקווה שהכול טוב.... טוב אז ככה...בזמן האחרון הביצועים של הכרטיס שלי ירדו .....(redeon 9600 se) כלומר רק במישחק 1....קאונטר סטרייק 1.6 (למי שמכיר)... כלומר...ה-fps שלי היה כול הזמן על 100 יציב בלי נפילות...וביום בהיר אחד פיתאום זה 30 או 40.....ניסיתי הכול...להתקין דרייברים חדשים, תישנים... כלום... אחרי כמה ימים שאר המישחקיםפ לא ממש עובדים כמו שצריך...אני ממש לא מבין..מה קרה...בבקשה מישהו יכול לעזור אני נואש פה!!!!! :s05: תודה מראש!!

    • 5 תגובות
    • 639 צפיות
  13. Started by shahar07,

    פתחתי את my computer ופצאום ראיתי שחסר לי כוננן, ה DVD איננו, פתחתי DEVUCE MANAGER ותחת הכונן ישנו סימן של התנגשות ובפנים כתוב: Windows cannot load the device driver for this hardware. The driver may be corrupted or missing. (Code 39) Click 'Check for solutions' to send data about this device to Microsoft and to see if there is a solution available מה אני אמור לעשות ?

    • 5 תגובות
    • 690 צפיות
  14. Started by מאיר פלג,

    שלום ! איזה עצבים זה מביא לי החרא הזה יש לי מצלמת איטנרנט של logitech לפני שהתקתני על המחשב win7 והיה לי WIN XP המצלמה עבדה בצורה מאוד טובה התקנתי את הWIN 7 פתאום הוא אומר לי התקן לו מוכר התקנתי את התקנה של המצלמה הוא עושה לי ריסט ועדין ! לא מזהה לי את המצלמה !! מה אני עושה חברים בבקשה עזרה דחוף !

    • 5 תגובות
    • 1.4k צפיות
  15. Started by themen,

    אני ניסיתי לחבר 2 ארד דיסק על המחשב אבל הוא תמיד רק מזהה אחד ושניהם עובדים כשאני מחבר אחד מהם ככה לבד שניהם עובדים וכשאני רוצה להתקין את הווינדוס והוא צריך לתת לי ליבחור את המחיצה עליה אני רוצה להתקין את הווינודס הוא נותן לי שגיאה(מסך כחול) אשמח לקבל עזרה תודה

    • 5 תגובות
    • 590 צפיות
  16. Started by PriorTak,

    הי, יש לי מחשב נייד לנובו דגם y50-70: https://www.superprice.co.il/items/1270417-מחשב-נייד-Lenovo-IdeaPad-Y50-70-לנובו לאחרונה המחשב לא עולה כראוי- הוא נדלק ומופיעה תצוגה מרצדת ושבורה של עליית המחשב. לאחר מס' שניות גם תצוגה זו נעלמת ולא מופיע כלום על המסך. דבר זה קורה גם בשימוש במסך המובנה של בלפטופ וגם בשימוש במסך חיצוני חיבור hdmi. אין כל שגיאה, צפצוף וכ"ו. המחשב לא נכבה. עצות? תודה

  17. שלום! נעלמו לי 2 הכוננים של הדיסקים שעל המחשב ואני לא יודע איך זה קרה ואני לא מצליח להחזיר את זה, בהתחלה חשבתי שאיזה ריסט למחשב יסדר הכול אבל לא..! זה לא עזר ואני דווקא עכשיו צריך להכניס דיסק אני מכניס וכלום כאילו לא עשיתי כלום! אני חייב תשובה מהירה תודה לכול מי שעוזר!

    • 5 תגובות
    • 782 צפיות
  18. Started by eyal.vl,

    יש לי כרטיס מסך 8600 של גיפורס WIN7 אולטמייט ,ובחצי שנה האחרונה יש לי קריסות במסך והוא מציג לי את ההודעה שבתמונה עשיתי עדכונים מאז ומתמיד וניתקתי אותו מהמקום והחזרתי וניקיתי את האיזור אבל שום דבר לא עוזר ,בדקתי בגוגל על הבעיה אבל לא מצאתי פתרון אפשרי וגם מה שמצאתי אפשרי בדקתי אבל לא עזר ,אני מודה לכם מראש על העזרה ומקווה למצוא את הפתרון במהרה. [attachment deleted by admin]

    • 5 תגובות
    • 811 צפיות
  19. Started by Guy_1710,

    שלום לכולם היום כשהדלקתי את המחשב המסך נשאר שחור. המאווררים עובדים, הכל נראה תקין- אך המסך מחשב נשאר שחור, וערוץ הHDMI בטלוויזיה לא מופיע (הטלוויזיה לא מזהה שמחובר אליה משהו בHDMI). ניתקתי את הDVI ובמסך הופיעה הודעה שהוא לא מזהה חיבורים (מן הסתם) חיברתי את הDVI והמסך חזר להיות שחור. חיברתי את המסך ישירות ללוח בחיבור DVI והווינדוס עולה. המאווררים של הכרטיס מסך עובדים ואין שום סימן חיצוני עליו. בTMS אמרו לי לנסות לנתק את הכרטיס מסך ולחבר אותו שוב, עשיתי זאת אך כלום לא השתנה. TMS אמרו שהם יאספו את המחשב. אך לפני שאני שולח את המחשב- האם יש עוד משהו שאני יכול לעשות ולבדוק? יש לי מבחן גדול בתכנות שבוע הבא, ואני די צריך את המחשב. חייב לציין את השירות המצויין של TMS, תמיד מדברים …

    • 5 תגובות
    • 1.8k צפיות
  20. Started by etaish,

    אחרי כל הבעיות שלי ביומיים האחרונים זה נראה שהמחשב שלי גוסס, אבל עד לא ... ! צריך את עזרתך בשלישית ביומיים האחרונים ! , אחרי שפתרתי את עניין הצפצופים, ואחרי שפתרתי את בעיית האי זיהוי של ה HD שלי , יש משהו חדש ! ה HD, החליט לפרוק לי לחץ .... הוא עושה רעשים כמו של פריקת לחץ בצינורות של אוויר דחוס , עזרתך לפני שאני מעיף אותו ל KSP וחורץ את גורל ה 80גיגה שפנויים בHD השני. יאלה יש לי סיבה להתחיל לדאוג לו ולעלות ל KSP שיפעילו לי את האחריות שלהם ... ?

    • 5 תגובות
    • 704 צפיות
  21. Started by ShayZigdon,

    אני די חדש פה ואני לא יודע אם זה קשור לפה בבקשה לא לנעול תעיברו אם צריך. יש לי מחשב מאוד ישן intel pentium 4 1700 mhz geforce mx440 256 ram אני משחק משחקים שמתאימים למחשב והכול עובד כרגיל. רק שאני מתעסק בפוטושופ לפעמים לוקח לו 10 דקות לפעמים 2 דקות והוא עושה ריסרט בפתאומיות. עשיתי עם התוכנה שהביאו בנעוץ, התוכנה רושמת שבעיה היא ב : tcpip.sys נסיתי לברר מזה בGOOGLE אבל הכול באנגלית וקיוותי שמישהו יכול לעזור לי לדעת מזה ואיך פתורים את זה. ואם זה לא זה איך פותרים את בעיית הריסטים אולי זה בעיה של חומרה? תודה רבה לעוזרים.

    • 5 תגובות
    • 703 צפיות
  22. שלום, יש לי את הלוח אם כפי שרשום בכותרת, אבל יש לי בעיה חמורה מאוד. כל פעם שאני מתקין את הדרייבר הכללי ללוח אם המחשב קורס למסך כחול , ניסיתי להתקין גם מהדיסק וגם מהאינטרנט. אני ממש נואש ולא יודע מה לעשות פירמטטתי כבר איזה 6 פעמים (נימעס) מישהוא יודע איך לפתור את זה. תודה מראש לעוזרים, מחכה לתשובות מהירות כי אני אל המחשב של אחותי ולא יודע מה לעשות. האם אני יכול להתקין את הדרייבר לכריס מסך וכו' בלי להתקין את הדרייביר ללוח אם קודם??

    • 5 תגובות
    • 705 צפיות
  23. שלום ברשותי מחשב עם לוח מדגם gigabyte ga-8i945gmf. לאחרונה כשמדליקים אותו הוא עולה כשמתחשק לו. כשלא מתחשק לו הוא לא מבצע בכלל post - אין signal במסך ואין אור במקלדת/עכבר (כשמוציאים את הזיכרון הוא אפילו לא מצפצף). עשיתי אתמול איפוס cmos בעזרת הjumper בלוח אם ולאחר מכן המחשב עלה כרגיל. היום הוא שוב לא עולה. תודה לעוזרים

    • 5 תגובות
    • 1.3k צפיות
  24. Started by shay4383,

    שלום לכולם, בזמן האחרון מדיי פעם נובע מהכייון של מארז המחשב רעש של "קליק" שמופיע בתזמונים אקראיים ולפעמים לא מופיע כלל. כשפתחתי את המארז (שנשאר פתוח בשל החום הכבד השנה) לא ממש הצלחתי לאתר מהיכן בדיוק מגיע הרעש. *בשנה האחרונה החליפו לי ספק כוח וכרטיס מסך (את הכרטיס מסך לפני הספק). תודה

    • 5 תגובות
    • 815 צפיות
  25. המחשב הוא בעל לוח של ABIT NF-95 מעבד 3200 סוקט 939 עידכנתי הביוס הכול עבר חלק , עשיתי איפוס לביוס וכלום המחשב לא מציג כלום על המסך אשמח להצעות ?

    • 5 תגובות
    • 742 צפיות

דיונים חדשים בפורומים