User6294 - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

User6294

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    9
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

מבקרים אחרונים

הצגת המבקרים בפרופילך מנוטרלת, ולא ניתן לראות מי ביקר לאחרונה בפרופיל שלך.

הדירוגים של User6294

Zone Newbie

Zone Newbie (1/6)

0

דירוג

  1. הזיכרון כן (העברתי אותו בין הסלוטים מספר פעמים ואף הוצאתי אותו לחלוטין, אך זה לא משפיע על התופעה..המחשב מתאתחל כל 2 שניות גם ללא זיכרון). נראה שהמעבד יושב טוב, יחד עם גוף הקירור עליו (אך אך אם צריך, אני יכול לפרק ולהרכיב מחדש). תודה.
  2. ראשית, תודה על התגובה. אחדד - כל הכוננים מנותקים לחלוטין. המסך כלל לא נדלק. ניתקתי הכל מלוח האם (חוץ מהמעבד ומכבל המתח הראשי) כדי לשלול רכיבים מקצרים (כולל מאווררים), אולם המחשב בשלו..אתחול כל 2 שניות. אני חושב שמצאתי למה זה קשור (אך עדיין לא יודע מה מקור הבעיה) - כאשר אני מנתק את כבל החשמל של 8pin-12V (CPU) מלוח האם, המחשב מפסיק לעשות restart. אולם, המסך והמקלדת לא נדלקים (אין לי אפשרות להבין מה מתרחש). ניסיתי לחבר אותם גם לפאנל הקדמי, אך זה לא עזר. המסך מחובר עם כבל HDMI אם זה משנה משהו והמקלדת דרך USB. אפילו פתחתי את ספק הכח בניסיון לאתר משהו לא תקין, אך הכל נראה תקין (עד כמה שניתן להבחין). נ.ב. במסגרת הניסיונות השונים, באחת הפעמים (מתוך עשרות ניסיונות) המחשב לא עשה restart כעבור 2 שניות עם כבל החשמל של 8pin-12V מחובר ללוח האם, אך אז המסך לא היה מחובר.. אני מנחש שהבעיה היא בלוח האם או בספק הכח, אך זה לא מקדם אותי הרבה.. למישהו יש רעיונות נוספים? תודה מראש!
  3. שלום לכולם, אודה לעזרתכם עם המקרה הבא: מדובר במחשב נייח כבן 3-4 שנים, אשר לא היה בשימוש בשנה אחרונה, אך למיטב הבנתי, לפני כן עבד ללא תקלות. הבעיה - המחשב מבצע Restart בערך כל 2 שניות (המחשב כאילו נכבה ונדלק מחדש כל 2 שניות בערך, כך שהמאווררים מפסיקים לפעול ואז נדלקים מחדש). - כל עוד כונן ה-DVD וכונן ה-SDD היו מחוברים, אז נשמע מהם מעין רעש מוזר ברגע האתחול (ברגע בו נכבו המאווררים). אך מה שמוזר הוא, שגם כאשר ניתקתי אותם, גם מהחשמל וגם מכבלי ה-data, הרעש פסק, אך התופעה ממשיכה. - ניתקתי את הכבלים המובילים לכפתורי כיבוי/הדלקה/אתחול, כדי לשלול קצר בהם. - ניתקתי את החיבור לכניסות הקדמיות במארז (usb ואדיו). - העברתי את סטיק הזיכרון ל-slot אחר ואף ניתקתי אותו בכלל (המחשב אפילו לא מגיע לשלב בו הוא אמור לצפצף בהעדר זיכרון, לפחות פעם זה מה שמחשבים עשו במקרים כאלו... ). - הוצאתי את הסוללה מלוח האם ופרקתי חשמל סטטי (חשבתי שאולי הבעיה בהגדרות של ה-BIOS). - המסך והמקלדת אפילו לא מספיקים להידלק. - מלבד לפרק את המאוורר של המעבד (אשר נראה שעובד בצורה תקינה), אני חושב שניתקתי כמעט כל רכיב אפשרי מלוח האם.. נ.ב. יכול להיות שה-speaker לא מחובר, ככל שקיים כזה, אך לא יודע אם זה אמור להשפיע על משהו.. אני די אובד עצות... מה אפשר לעשות/לבדוק? אודה לעזרתכם
  4. תודה על התגובה המהירה! סליחה על הבורות, אך האם אני יכול לשרשר את היחידות ל-Netgear 6700 למשל (או לכל נתב אחר), אשר ישמש כנתב ראשי? אני מנסה להבין האם אני צריך 2-3 יחידות או שאולי 1-2 יספיקו. תודה!
  5. yotam, תודה רבה על ההסבר המפורט! אם אני מבין נכון, התכוונת ל-Deco M5 TP-Link. אני רואה שמחיר המערכת בארץ נע סביב 515-550 ש"ח לדגם עם 2 יחידות לווין, ואילו המחיר של Deco X20 נע סביב 770-870 ש"ח למערכת עם 2 יחידות לווין. בדקתי ב-2-3 חנויות, ובעוד שבתמונות רואים רק שני הלוויינים, לפי הכיתוב ניתן להבין שזה כולל נתב. לא ממש הבנתי האם הנתב נכלל בסיפור או שהמחיר מתייחס רק ליחידות הלווין (אולי הנתב הוא באחת היחידות?), ואז האם אני יכול לחבר אותן לכל נתב (אשר תומך באפשרות זו) או שעלי לקנות נתב של ייעודי של TP-LINK ? ראיתי שביחידות יש חיבור ethernet. אני מניח שזה משמש גם כ- ethernet backhaul וגם מאפשר לחבר משתמשי קצה (מחשב נייד למשל)? תודה מראש! סופ"ש רגוע
  6. תודה רבה Yoavke. מדבריך אני מבין ששדרוג הכרטיס ל- 3060 אולי 3060ti יעזור להוציא את המרב מהחומרה הקיימת. אבדוק מחירים וזמינות בשוק המשומשים (יד2) תודה וסופ"ש רגוע!
  7. שלום לחברי הפורום, אומנם המחשב כבר נרכש, אך לא מצאתי פורום מתאים יותר לשאלה זו. אם קיים כזה, אודה אם תפנו אותי אליו אני רוצה להתייעץ אתכם לגבי מפרט קיים. המחשב נרכש לפני מספר חודשים (תחת מגבלת תקציב) כדי לשמש כמחשב להרצת משחקים (על מסך 1080P, 144HZ). רציתי לשאול 2 שאלות: א) האם מבחינת רכיבי הליבה (מעבד, כרטיס מסך, זיכרון , לוח אם וספק) המחשב מאוזן (כלומר, אין רכיב "בעייתי " המהווה צוואר בקבוק)? ב) שאלת המשך- האם יש רכיב מסוים אותו ניתן לשדרג כדי להשיג שיפור ניכר בביצועים (תוך מתן דגש על יחס עלות/תועלת)? או שכל שדרוג של רכיב יצריך שדרוג רוחבי (בעצם, קניית מחשב חדש)? המפרט הוא: מעבד - I7-11700F כרטיס מסך - GIGABYTE GeForce GTX1650 OC 4GB זיכרון - 16G DDR4 לוח אם - ASUS PRIME H510M-E 1200 DDR4 ספק כח - ANTEC VP550P PLUS 80+ 550W נ.ב. אולי אפשר לעשות OC לכרטיס מסך כדי להשיג שיפור ניכר? או שזה זניח ו/או דורש קירור יקר? כל עצה/התייחסות תתקבל בברכה תודה ושבוע טוב!
  8. Yotam, תודה רבה על המענה! המצב הוא כזה: השקע עם הסיב האופטי נמצא בחדר פינתי (כרגע הנתב של סלקום נמצא שם). ממנו עובר כבל רשת (RJ45) לנקודה בסלון (אליה כרגע מחובר נתב פרטי, אשר צריך להחליט איך להגדיר אותו..). לדעתי זה יכול להיום מקום טוב למקם בו את ה- AP או משדר WIFI מסוג אחר, כי מדובר בנקודה מרכזית בבית. בנוסף, אני צריך להעביר כבל רשת לשתי נקודות נוספות: 1) לטלוויזיה שבסלון), ו-2) לחדר נוסף בדירה. צריך להחליט האם להעביר את הכבל ישירות מהחדר הפינתי בו יוצא הסיב או מהנקודה בסלון (אליה כבר יש תשתית של כבל רשת), אך זה תלוי בפתרון אליו נגיע מבחינת גודל החלל, מדובר בדירה רגילה (מפלס אחד) בגודל של כ- 85-90 מטר. מבחינת תקציב, אין תקציב מוגדר, איך הייתי רוצה לנצל את הנתב שלי ככל שניתן. תודה מראש!
  9. שלום לחברי הפורום, לאחרונה התחברתי לאינטרנט במהירות 1G באמצעות סלקום (על גבי סיב של בזק). הטכנאי של סלקום התקין אצלי נתב של סלקום (Sagemcom) ומגדיל טווח של AirTies (שניהם במסלול השכרה). את שניהם אני רוצה להחליף בציוד פרטי. השאלה שלי מתייחסת לתחליף ל-Air Ties (מגדיל טווח). הדרישות שלי מהמכשיר הן: 1. שאת האינטרנט הוא יקבל באמצעות כבל רשת (לא wifi) ושתהיה בו לפחות יציאת רשת (RJ45) אחת נוספת (כדי שאוכל להעביר משם כבל רשת לנקודה נוספת). אגב, זה מתקיים גם ב- AirTies. 2. שניתן יהיה לכבות במכשיר את ה-wifi, עדיף בלחיצת כפתור חיצוני, אך אם לא, אז באמצעות הממשק (אני צריך wifi לעתים די נדירות). 3. שיתמוך במהירות של 1G (חובה בקווי, באלחוטי אפשר גם מעט פחות אם אין מכשיר העומד בכל הדרישות). השאלה היא, מה בדיוק אני צריך, Range Extender/Access Point/Switch או שילוב כלשהו ? האם לאור כל הדרישות אולי פשוט ללכת על נתב ולהגדירו כ-AP, משהו כמו TP-Link Archer C80 AC1900 ? כל תשובה/התייחסות/המלצה תתקבל בברכה תודה מראש לעונים!
×
  • צור חדש...