תמיכה טכנית למחשבים
פורום בנושא תמיכה טכנית, פתרון בעיות ותקלות במחשבים האישיים.
38,319 דיונים בפורום זה
-
טוב לפני מספר ימים יצאתי לטיול של כמה ימים כשחזרתי ראיתי שיש מסך כחול עם הודעת שגיאה של ווינדוס לא יחסתי חשיבות ועשיתי ריסט למחשב. הלכתי לעשות קפה וראיתי אחרי עשר דקות שהוא בלולאה של ריסט עובר את שלב הביוס מתחיל להעלות ווינדוס ושוב עושה ריסט לעצמו וחוזר חלילה . ניסיתי לעשות גוסט אבל הוא דיווח על CRC ERROR ונתקע ב 2% ,בשלב הזה התייאשתי ועשיתי פורמט להרד דיסק (80 GIGA WD) בעזרת דיסק איתחול של פרטישן מגיק והתחלתי להתקין ווינדוס מחדש במהלך ההתקנה קיבלתי שוב מסך כחול מספר פעמים ואז הגעתי למצב שאני נמצא בו היום והוא..... בהפעלה של המחשב נרשמות 3 שורות האחד גירסת ביוס ולוח, השניה ספירת זיכרון תקינה,השלישית הודעה שאובחן מעבד עם היפר טרדינג והלוח מאפשר זאת ומביא למצב ENBEALD וזהו…
-
- 5 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
היי. חשבו לי להדגיש. אני עובד עם מחשבים כבר שלוש שנים בחנות מחשבים בפתח תקווה. אני יודע מספיק לדעתי, אבל זו בעיה שגם אני וגם עוד שלושה חבר'ה שמבינים אפילו יותר ממני לא הצליחו לפתור. יש לי מחשב נייח בבית, לפני כחודשיים התקנתי ווינדווס 8, ואחרי חודש נמאס לי ממנו אז החזרתי את ווינדווס 7. מהרגע שהחלפתי לווינדווס 8 וגם אחרי שחזרתי לווינדווס 7, ישנה בעיה שהמחשב נכנס כל הזמן למצב שינה אחרי 30 דקות. חשוב לי להדגיש שנכנסתי ל Power management ונכנסתי ל Power Plans, שינתי הגדרות וביטלתי את מצב השינה. אפילו עשיתי תוכנית הגדרות חשמל משלי. עדיין הבעיה חוזרת. מפרט מחשב: i7 3770k 16gb DDR3 1600mhz Radeon Vapor X HD 5870 Gigabite Z77X UD3 Enermax Revolution 1050W Crutial…
-
- 5 תגובות
- 5.9k צפיות
-
-
יש לי צורב DVD חדש מתוצרת LG כאשר אני צורב דיסק לרכב אז....למרבה הפלא לא מצליח לשמוע את הדיסק ברכב בכל המערכות האחרות כגון DVD או מחשב או מערכות ביתיות שומע את הדיסק בצורה מעולה אולם כאשר מכניס את הדיסק לרכב זה פשוט לא עובד הפורמט שצורב הוא CDA זו לא הפעם הראשונה שמכין דיסק לרכב אבל... זו הפעם הראשונה מהצורב החדש ולא מצליח לקרוא זאת ברכב בתחילה חשדתי שזוהי בעיה של הדיסק אבל... ניסיתי את אותה צריבה כבר 4 פעמים וזה עדיין לא עובד במקביל אני גם צורב סרטים מאותו צורב וזה עובד מצוין מה הבעיה עם הצריבה לרכב? תודה
-
- 5 תגובות
- 724 צפיות
-
-
לא מבין מה קורה, המחשב חדש היום קיבלתי 4200X2 לוח ga-m61sme-s2l 2 ג'יגה זיכרון בדואל כבר קרה לי פעמיים היום, במשך סתם גלישה באינטרנט המחשב נכבה, ושאני מפעיל ובודק טמפ' בביוס הטמפ' היא 100 מעלות! שאני מסתכל ב easytune הטמפ' היא 35..לא מבין מה קורה פה...עזרה!!
-
- 5 תגובות
- 704 צפיות
-
-
קניתי אתמול כבל USB מאריך מאייבורי ובכל פעם שאני מחבר אותו מופיעות לי ההודעות הבאות (1 ו-3) וכאשר אני לוחץ עליהן נפתחים חלונות (2 ו-5). המדפסת והסורק לא עובדים כאשר אני מחבר את הכבל הנ"ל אבל לעומת זאת עכבר אלחוטי כן עובד, אבל כאשר אני מחבר את אותו העכבר עם הכבל דרך מרכזיית USB הוא שוב לא עובד. כמובן שהמדפסת, הסורק והעכבר עובדים מצויין. בהתחלה חשבתי שאולי זה קשור לסוגי ה-USB השונים (1 1.1 2) אבל למיטב ידיעתי כול הכבלים של USB אותו הדבר. תודה מראש לכול מי שהואיל בטובו לקרוא את ההודעה ואני מקווה שפירסמתי אותה במקום הנכון.
-
- 5 תגובות
- 800 צפיות
-
-
יש לי נייד ישן, רציתי להוסיף לו גם צורב DVD וגם כונן קשיח, חיבור IDE ל USB יש לי שניים אבל חשמל בשבילם אין לי אז חשבתי לעצמי שאקנה לי ספק כח של מחשב רגיל ואחבר אותו לחשמל, ואליו את שני הכוננים החיצוניים. יש עם זה בעיה? חיברתי את הספק החדש לחשמל, אבל הוא לא רוצה לעבוד! יכול להיות שהוא רוצה איזה חיבור ללוח אם כדי לעבוד? אפשר לעקוף את זה ולג'מפר משהוא כדי שהוא יעבוד? אולי קבלתי בכלל ספק לא תקין? בדקתי עם טסטר ומגיע חשמל לכניסה של הספק. מה אתם אומרים?
-
- 5 תגובות
- 766 צפיות
-
-
שלום לכולם, הדלקתי את המחשב ואני מקבל חלון שחור שאומר: bootmgr is missing (חלון זה מופיע עוד לפני הטעינה של הווינדוס עצמו) אני אפרט את סדר הפעולות שעשיתי עד לקבלת חלון זה: 1. אתמול קניתי כונן SSD חדש והתקנתי אותו על המחשב 2. כאשר התקנתי אותו פיזית במחשב הוא פעל כראוי ומיד נכנסתי להגדרות ניהול אחסון דרך חלון המחשב שלי כדי להגדירו. 3. בהתחלה לא כל כך לא הבנתי איך להגדיר את הכונן החדש אך לאחר חיפוש קצר באינטרנט מצאתי הסברים איך כן להגדירו. 4. כנראה שבטעות ביטלתי באחת מהאפשרויות שהתעסקתי בהן שהווינדוס לא יעלה דרך הכונן הישן שבו הוא מותקן ומכאן הבעיה. ניסיתי לסדר זאת בעזרת יצירת: windows repair disk, ברגע שאני מפעיל את הדיסק הוא בהתחלה נותן לי חלון שחור של טעינת קבצי…
-
- 5 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אני משדרג את הלוח אם והמעבד שלי ממש בקרוב, הייתי רוצה לדעת אם יש מדריך כזה, כדי שאני לא אדפוק איזה משהו בהתקנה, אני יודע שזה בסה"כ לחבר שקעים, אבל יש תמיד מקום לטעויות... תודה
-
- 5 תגובות
- 723 צפיות
-
-
אתמול בערב הכל עבד אחלה, היום בבוקר הדלקתי ופתאום הוא התחיל להשמיע צפצופים בלי סוף כל הזמן נדלק ונכבה לבד... מיותר לציין ששום דבר לא עולה ולא רואים כלום על המסך. ניסיתי להוציא ולהכניס את הכרטיס מסך, ניסיתי להחליף את הסלוטים של הזיכרון. יש רעיונות או איזשהו מקום שבו אני יכול לראות מה הצפצופים האלה אומרים? תודה.
-
- 5 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
היי, שלום. נמחק לי כל המידע מהמחשב. הקבצים ששמרתי בדף הבית נעלמו. כל הקבצים מכל התיקיות נעלמו. הכרום וג'ימייל נפתחו חלקים, רק כשנכנסתי לג'ימייל מחדש גם הכרום נזכר חלקית מי אני. וינדוס איתחל את עצמו לגמרי, אני מקבלת הודעות הדרכה כאילו הורדתי אותו הרגע. אין לי גיבוי לקבצי הוורד שהיו בדף הבית ובתיקיות. אני ממש צריכה אותם. מה קרה שם? והאם יש דרך לשחזר? בקיצור הצילו
-
- 5 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
-
מפרט מחשב עדכני: Core 2 Duo E7300 GIGABYTE EP43-DS3L s775 OCZ DDR2 800MHZ Platinum 4096MB Dual Channel Zotac GTX 260 896MB GDDR3 Antec P182 Mid Tower Black דיסקים קשיחים בנפח 250 GB והשני בנפח 500GB ספק כוח NeoHE 430 PSU מתקבלות תוצאות נמוכות יחסית ב 3DMARK05, ואם מבוצע OC קטן לכרטיס מסך התוצאות נופלות עוד יותר. במשחקים זה מופיע רק בקרייסיס, שזה אמור לרוץ יותר מהר כנראה.. האם הספק כוח גורם לכך?
-
- 5 תגובות
- 984 צפיות
-
-
התקנתי מחשב חדש,הכל עובד ואין שום בעיה,אבל בהתחלה כשהמחשב עולה,אני מקבל כזאת הודעה לפני שהוא ממשיך לווינדוס (7) AMD data change...update new data to DMI יש איזה בעיה כלשהי? ומה זה אומר? אולי טעיתי בפורום סליחה מראש![br]פורסם בתאריך: 28.12.2009 בשעה 15:55:10 שחכתי להוסיף לוח אם Gigabyte GA-MA785GMT-UD2H מעבד AMD Athlon II X2 245 זיכרון kingston 2G ddr3 1333
-
- 5 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אתמול פתאום אני בא לשמוע מוזיקה במחשב פתאום שומעים ממש חלש בקושי שומעים משהו כל ההגדרות על הכי גבוהה עידכנתי דריברים החלפתי אוזניות רמקולים עדיין שומעים חלש זה לא רק במוזיקה זה בכלל הסאונד במחשב לא שומעים מה זה יכול להיות ? הכרטיס קול נראה לי תקין המחשב מזהה אותו במנהלי התקנים ולא רשום על איזה בעיה אני חדש פה אם זה לא המקום תעבירו
-
- 5 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
מה זה אומר????סתכלו על התמונה
-
- 5 תגובות
- 657 צפיות
-
-
שלום לכולם. לאחרונה המחשב שלי מתקשה לנגן מדיה מכל סוג. בהתחלה, זה התבטא בכך שהVLC פשוט נתקע, אז הייתי סוגר את התהליך שלו - נכנס מחדש והיה חוזר לעובד. לפני כמה ימים הבעיה החמירה, וכשניסיתי לגלוש באינטרנט (כל דפדפן) , הכרום כל הזמן רשם לי שפהפלאגין Shockwave הפסיק לעבוד. לאחר חפירות רבות הגעתי לפתרון כלשהו באינטרנט, לא מוצא אותו כרגע אבל אני זוכר שהרצתי פקודות כמו "sfc /scannow" וכשזו אמרה לי שנמצאו בעיות משהו עם "/dism" (מקווה שהבנתם). אחרי זה כל הבעיות נפתרו, בערך ליום. עכשיו הבעיה של הVLC חזרה, ואני פונה לעזרתכם. תודה רבה ושבת שלום! מעבד: Q9550 כ. מסך: MSI Radeon R7 370 2GB זיכרון: 6GB
-
- 5 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
קניתי מצלמת אינטרנט של TAEC, חיברתי, המצלמה עבדה (התקנתי דרייברים והנורה דלקה) אבל היא סירבה לצלם תמונה, והראתה מסך שחור. החזרתי אותה ליחנות ובחנות היא עבדה בסדר גמור. החלפתי אותה למצלמה של לוג'יטק, ושוב בדיוק אותה בעיה, המחשב מזהה את המצלמה, הנורה דולקת, אבל אין תמונה...
-
- 5 תגובות
- 763 צפיות
-
-
שלום לכולם. ברצוני להסיר את המאוורר וההיטסינק של סוקט 478 כדי לשאוב ממנו קצת אבק. הבעיה היא שאין לי מושג איך מסירים את הווים האלה בצצדים ואני די מפחד להפעיל כוח (במיוחד כשאני לא יודע לאיזה כיוון זה אמור לזוז). תמונה או קטע וידאו יעזרו מאוד. תודה. [attachment deleted by admin]
-
- 5 תגובות
- 683 צפיות
-
-
לאחר כיבוי עובר משהו כמו 15 דקות והמחשב נידלק. לוח של גיגבייט וינדוס 10 בצעתי כל מה שכתוב בתמונה זה לא עזר מה עושים ממש מתסכל
-
- 5 תגובות
- 1.9k צפיות
- 1 follower
-
-
שלום לכולם, היום קניתי כרטיס מסך gigabyte gtx 1660 super לאחר שהGPU הקודם שלי מת. כאשר אני הכנסתי את הכרטיס מסך למקום שלו בלוח אם והדלקתי את המחשב אני רואה את המסך של הbios אבל לא יכול לעשות שום דבר. המסך נשאר ככה כדקה ואז קורה reboot , נראה שהwindows מתחיל לעלות והמחשב פשוט נתקע. יש לי מחשב קצת ישן אבל הלוח אם אמור לתמוך בכרטיס הזה. הלוח אם שלי הוא ga-z77-d3h עם הbios הכי אחרון שיצא עבורו והמעבד i5-3570k. כאשר עליתי עם הonboard gpu אז בdevice manager הכרטיס מזוהה אבל מופיע עם משולש אזהרה - this device cannot find enough free resources that it can use. (code 12) . האם למישהו יש רעיון מה זה יכול להיות? תודה מראש
-
- 5 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
שלום מה מצב?? דבר ראשון לא ידעתי איפה לשים את זה אז עם זה לא במקום אז סליחה טוב אז ככה כבר שבוע שיש לי בעיות עם הפורום כמו דיונים שהגבתי(או לפחות זה מה שנראה לי) אז אחר כך שאני נכנס לפורום זה כותב לי חדש אני נכנס וכלום נדע אין שום דבר חדש ואני יודע שיש הודעה חדשה טוב בעיה שניה היום שמתי לב שמספר ההודעות שלי נשאר על 168 כשבאמת יש לי בסביות ה17X אודה לכם עם תעזרו לי
-
- 5 תגובות
- 664 צפיות
-
-
DVDRW של LITEON, קרה פתאום אחרי חזרה של המחשב ממצב STANDBY. מישהו נתקל בזה, או שזה פשוט אומר שהכונן מת?
-
- 5 תגובות
- 777 צפיות
-
-
שלום אולי מישהו יכול לעזור לי לצרוב במהירות 4 קניתי צורב LG 52X24X52Xוהתקנתי נרו אקספרס 6 החדש קניתי 100 דיסקים לצריבה של פיליפס 48X ושאני מעלה את הנרו ואומר לו מה אני רוצה לצרוב עושה NEXT מגיע למהירויות שם יש את כל המהירויות שאני מכניס את הדיסק של פיליפס לכונן וסוגר את הכונן אז אין לי את כל המהיריויות זה משתנה לי אין לי 52 אין לי 4 למה זה תודה
-
- 5 תגובות
- 843 צפיות
-
-
אנשים , אתמול הכל עבד טוב היום שחזרתי מבית הספר אח שלי התאום הדליק את המחשב והופה! מה קרה? אחרי שהוא עושה את הבדיקות(scandisk) לפני שהוא נכנס לוינדוס הוא מראה לאיזה חצי שניה הודעה כחולה שממנה הספקתי לראות רק "psycal Memory" או משהו דומה , ואז בחצי שניה הזאתי מכבה את ההרדיסק וזהו. זה ממשיך וממשיך והבעיה לא נראה לי תיפתר על ידי פירמוט. זה לא ההארדיסק. ניסיתי להחליף סלוטים של זיכרונות לקנפג את הביוס ניסיתי זכרונות לבד ובקיצור כמעט הכל (אפילו לנתק את הפלופי ואת הCDROM) אפילו להכניס ולהוציא כרטיס מסך! שום דבר! עזרה בבקשה! אין לי אפילו גרוש להשקיע אנשים זה מאוד דחוף עזרו לי בבקשה כבר ניסיתי הכל!
-
- 5 תגובות
- 931 צפיות
-
-
שלום יש לי נייד של dell דגם vostro 5480, הוא מגיע עם מסך מגע. הבעיה שהחלה כבר מהשבוע הראשון בו קניתי את המחשב היא שהמסך מגע מזהה לחיצות גם כשאני אפילו לא נוגע במסך בכלל (ghost touch) זה נראה בדיוק כך: גילתי שכאשר אני מבטל את הדרייבר של הליבה הגרפית של אינטל (לא הצלחתי לבטל דרך הביוס, אלא רק דרך מנהל ההתקנים), ומשאיר רק את הליבה הגרפית של nvidia הבעיה נפתרת לחלוטין (כלומר מדובר בבעית תוכנה ולא חומרה). החסרון שבלי הדרייבר של הליבה הגרפית של אינטל אני לא יכול לשלוט בבהירות המסך וזה קריטי. אשמח לכל הצעה או רעיון שלכם
-
- 5 תגובות
- 944 צפיות
-


