עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תמיכה טכנית למחשבים

פורום בנושא תמיכה טכנית, פתרון בעיות ותקלות במחשבים האישיים.

  1. מכירים את המסכים האלה של WIN XP שאומרים: "a problem has detected and windows shut down to prevent damage..." ויש לזה המשך. עכשיו היה לי את המסך הזה כשניסיתי להתקין את הוינדוס בפעם הראשונה (מחשב חדש) ובהמשך הפירוט של הבעיה היה רשום: PROCESS1_INITIALIZATION_FAILED וזה נורא הלחיץ אותי כי במחשב הישן שלי ראיתי את המסך הזה לראשונה אחרי שחישמלתי בטעות את המחשב (קצר במגעים של חיבור מולקוס) ומאז ראיתי במחשב הישן את המסך בסיטואציות שונות. אני פוחד שלא עשיתי אותו דבר גם למחשב הזה בגלל שלפני שהרכבתי אותו פתחתי אותו כדי להתרשם ונגעתי קצת בלוח וגם עשיתי פוו כדי לסובב מאורר, אז אני פוחד שלא העפתי קצת רוק שאולי קיצר שם איזה משהו (נשמע דיבילי אבל בכל זאת מדאיג ) בקיצור למה הופיע …

    • 5 תגובות
    • 849 צפיות
  2. Started by Tom3bar,

    אהלן, יש מחשב חדש, והשאלה שלי היא איך לפרמט את ה HD החדש ? יענו לחלק למחיצות ולפרמט ב NTFS... - איך? תודה רבה, ואני מקווה שזה הפורום הנכון לזה : תום.

    • 5 תגובות
    • 1k צפיות
  3. טוב אז קודם כל תודה רבה לכל מי שענה לי ! אכן נראה שמצאתי את הבעיה (או לא בטוח אבל כך זה נראה) לאחר "פירוק" של כל רכיבי המחשב וכד', גיליתי שברוב חוכמתי חיברתי את כל קומפלקס חיבורי החשמל של מערכות המחשב על שקע אחד ללא הארקה (רק שני חורים ולא שלושה), החסרונות של דירות ישנות. עכשיו כל מה שנשאר לי זה לראות איך (אם בכלל) אני מחליף את השקע הזה לשקע נורמלי עם הארקה ומשער שהכל ייפתר. כאמור הבעיה הייתה, ככל הנראה, בעיית הארקה לספק. תודה רבה שוב ! X_SLIDER שלום! בימים האחרונים שמתי לב לבעיה - המחשב שלי כולו מעביר מתח חשמלי (מרגישים עיקצוץ בנגיעה בכל חלק מתכתי שלו והדבר נבדק גם עם טסטר). המתח עובר כאמור, בכל החלקים המתכתיים החיצוניים וגם בכל החלקים הפנימיים (לוח-אם, כרטיסים וכד').…

    • 5 תגובות
    • 855 צפיות
  4. Started by dolevzoraa,

    טוב חבר'ה שמעו שאני מדליק תמחשב לוקח לו המון המון המון זמן לעלות וגם אז שהוא עולה צריך לחכות עוד קצת בשביל שאני יוכל לעלות תוכנות ואם אני ילחץ והמחשב לא יהיה מוכן זה יתקע חודשיים וחצי ככה אחרי שקניתי תמחשב היה עליו פול תוכנות והוא זז מהר שהדלקתי אותו מישהו יכול להגיד לי מה הבעיה ואיך מסדרים את זה ? והוא בזמן האחרון נתקע הרבה נ.ב מחשב נייד

    • 5 תגובות
    • 948 צפיות
  5. Started by genia,

    אוקיי אז בשביל שימוש פעם בשנה אני עדיין צריך אותו הבעיה: אני מחבר תפלופי ,הווינדוז מקבל אותו אבל אומר להכניס דיסקט כשכבר יש דיסקט וגם הנורה שלו דולקת כל הזמן,ניסיתי להפוך תקבל חשמל לא ממש נתן לי להפוך הצעות למה זה לא עובד? תודה מראש.

    • 5 תגובות
    • 671 צפיות
  6. Started by tuvia,

    שלום. אחרי "תיקון" של המחשב על ידי חברה מסוימת הגעתי הבייתה הדלקתי את המחשב וראיתי שהכרטיס מסך שלי לא מותקן אז חשבתי שזה לא יותר מדי נורא וניסיתי להתקין אותו מחדש ןאז התחילו הבעיות. פשוט לא הצלחתי להתקין אותו... ב control panel system device manager אין display adapter ואני גם לא מוצא plug and play וכשאני עושה dxdiafg ב--run בdisplay כתוב: The system is using the generic video driver. Please install video driver provided by the hardware manufacturer יש למשהו רעיון? בבקשה

    • 5 תגובות
    • 886 צפיות
  7. אני משחק, בהתחלה הוא נותן ארור, אחרי זה שוב מפעיל את המשחק ואז המחשב פשוט קורס ונכבה. שתי שאלות: האם יש לווינדוס איזשהו לוג שבו הוא מראה מה הסיבה הרשמית שהוא קרס בגללה? האפשרות של החומרה גם כן עולה, המפרט הוא pentium 2.4 GF6600GT 3*256MB mushkin 400ddr ספק HEC400Watt חדש (דרך אגב הכרטיס מסך מקורר פסיבית) איך אני בודק אם הבעיה היא בחומרה? לדעתי הבעיה היא תוכנתית, איך אני מברר את זה?

    • 5 תגובות
    • 816 צפיות
  8. Started by dabaz,

    המחשב שלי נכבה סתם ככה לפעמים, מה שמוזר זה שהמנורות נשארות דלוקות, כמו הלוח-אם והמנורה על הזיכרון. עד עכשיו זה אף פעם לא קרה לי. אני לא עושה אוברקלוק, והמעלות שלי בסדר. יש לי ספק ג'נרי 480W sun shine. שאר המפרט: p4 2600 +vantec aeroflow 2*512 gail golden dragon 3200 maxtor 120GB 8M buffer SATA radeon 9800 pro 2*smartfan Lite on Dvd rom Lite on CD-RW אני לא יודע אם זה בגלל הספק כי לא היו לי בעיות עד עכשיו. יכול להיות שזה בגלל מתחים גבוהים\נמוכים מחברת החשמל? תודה מראש.

    • 5 תגובות
    • 682 צפיות
  9. Started by NiQ,

    יש לי בעיה עם מחשב שאחרי שהוא דולק כמה שעות הוא פשוט נתקע לגמרי. הבעיה היא בוודאות בעיית חומרה כי זה נתקע גם כשאני לוחץ F2 בהתחלה, מכניס אותו ל-BIOS Setup ומשאיר אותו ככה. על פניו זה נראה כמו מקרה קלאסי של התחממות (אם אני עושה Reset ישר אחרי שהוא נתקע אז בפעם הבאה הוא לא יחזיק יותר מכמה דקות) אבל ניקוי של המאוורר וההיטסינק והחלפת משחה תרמית לא עזרו. למישהו יש רעיון מה עוד יכול לגרום לבעיה הזאת?

    • 5 תגובות
    • 728 צפיות
  10. Started by LTE,

    שלום לכולם אני לא בטוח האם הבעיה קשורה לפורום ווינדוס אם אני טועה מצטער ! בכל אופן הבעיה שלי היא שלאחר ביצוע ריסטרט למחשב מופיעה הודעה: bootmgr is compressed press alt+ctrl+del to reastart וזהו ככה זה חוזר על עצמו בכל נסיון להפעלה מחדש לא יודע אם זה באמת קשור אבל יש לי 2 מערכות הפעלה שמותקנות על המחשב win7 starter + win xp. מישהו יודע מה ניתן לעשות ??? בתודה מראש ובברכת שבת שלום.

    • 5 תגובות
    • 1k צפיות
  11. אוקי אז ככה הרבה פעמים קורה לי שהמחשב עושה ריסט או שהמסך כופה(כלומר נטקע במצב כלשהוא וחייבים לעשות ריסט) בדרך זה קורה במשחקים כמו לדוגמא MAFIA מי שזוכר אבל יש מיכרים שזה נקטע רגיל קיצר לי נראה שזה בעיית התחממות אז אני שואל אותכם מה אני עושה כדי לפתור את הבעיה (כי שמעתי שיש פה מבינים) האם לקנות מאורר אחר??? ואם כן איזה ??? ואיך אני יודע עם הוא מתאים ??? (למעבד לספק) למה אני צריך למעבד ללוח אם ??? או שיש עוד דרכים לפתור את הבעיה ??? או שאתם חושבים שהבעיה זה לא התחממות??? אולי לנקות אבק אם כן איך אני מוציא אבק ממאורר??ואםה זה יעזור בכלל תודה רבה לעוזרים נ.ב. יש לי אינטל 2600 רדאון 9600 SE אם צריך עוד משהוא תגידו [attachment deleted by admin]

    • 5 תגובות
    • 1.2k צפיות
  12. Started by idan1836,

    במחשב הישן שלי (פנטיום 3) הדלקתי אותו ופתאום שהוא מנסה לעשות דיטקטינג (זיהוי סידי , הארד דיסק וכו') אז הוא מנסה לזהות את ההארד דיסק ומתחיל לצפצף כמו משוגע.. ושאני מוציא את הכבל של ההארד דיסק הוא ממשיך לזהות את הכוננים האחרים ולא מצפצף. אז נראה לי שהבעיה שלי היא מההארד דיסק ואם כן למה זה פתאום עושה לי ככה !#$?@ :-\

    • 5 תגובות
    • 810 צפיות
  13. Started by Ac-Boy,

    כל סדרת מקשי הF (1F 2F 3F והלאה) כולם לא מגיבים. איך אני פותר את זה?

    • 5 תגובות
    • 659 צפיות
  14. Started by berner,

    חברי חג שמח החלפתי מחשב ואני נדרש להפעיל 2 מערכות הפעלה לצרכים שונים מ2 HD שונים איך אני מבצע את זה אשמח לסיוע דחוף :s05:

    • 5 תגובות
    • 1.4k צפיות
  15. Started by THE-MASTER,

    המחשב של חבר שלי מזהה כאילו יש לו כונן DVD אך לא קיים לו בכלל כונן כזה איך מסירים את הכונן.............

    • 5 תגובות
    • 738 צפיות
  16. היי, אחרי שקניתי לוח מעבד וזכרונות חדשים הרכבתי הכל באתי לחבר את כל הכבלים של הספק כח ופתאום אני מגלה שהלוח רוצה חיבור של 4 פינים (יש לי ספק כח 1200 וואט מפלצתי ו וואלה אין לי בנרתיק של החיבורים (הוא מודולארי) אפילו מתאם או חיבור אחד של 4 פינים, השאלה האם אני יכול לחבר את ה 6 פינים ל 4 פינים זה הכי נכנס בפוט שניים נשארים חופשיים האם למישהו יש פתרון אשמח לדעת , מאחר ולא בא לי לחכות ליום ראשון ולכת ולקנות מתאם

    • 5 תגובות
    • 1.4k צפיות
  17. המחשב קופא באופן רנדומלי. אחרי כמה משחקים בהגדרות של הביוס, החלטתי לנסות לעשות disable לכרטיס הרשת המובנה על הלוח, והפלא ופלא, המחשב לא קופא כלל. דרייברים מעודכנים (נמחקו והותקנו שוב ליתר ביטחון), פירמוט גם לא עזר, מע' הפעלה Windows 7 Ultimate. ???

    • 5 תגובות
    • 1k צפיות
  18. Started by MoMo-P,

    מחשב HP Compact nc6220 בעיה מוזרה של המחשב, הוא עובד על ווינדוז XP POR וכשהוא מעלה חלונות אין בעיה מיוחדת.. היום אני רוצה לפרמט ולהתקין מחדש את הוינדוז אבל אחרי שעושים ריסטרט למחשב הוא נכבה בכל רגע, כשאני נכנס לביוס הוא נכבה, כשאני מפעיל את דיסק ההפעלה והוא מתחיל לאסוף נתונים הוא נכבה!! פעם אחת נכנסתי לביוס וחשבתי אולי שם הבעיה בהגדרות, אפסתי אותן אבל דבר לא השתנה.. יש מושג מה קורה פה ?? התחממות זאת לא הבעיה כי אם כן גם כשהחלונות בפעולה הוא היה נכבה..

    • 5 תגובות
    • 808 צפיות
  19. Started by beeper,

    יש לי מחשב חדש ממש חדש לפני כמה ימים קיבלתי - AMD Athlon 64 Bit 512 RAM 120 GB לוח אם של Gigabyte כרטיס מסך של ATI RADEON לא משהו קיצר המחשב צריך לטוס לפי המפרט.. לא היה לי כוח לפרט יותר מדי. בכל מקרה הוא זז ממש טוב והכל נפתח מהר אבל מדי פעם אני הוא נתקע למצב כזה שאני צריך לעשות ריסט 20 פעם בחצי שעה. מה יכולה להיות הבעיה? מה לעשות?

    • 5 תגובות
    • 739 צפיות
  20. Started by labnaormax,

    Trusted Platform Module (TPM) מה בדיוק השימוש של הדייבר הזה מה הוא אומר מישהו יודע??

    • 5 תגובות
    • 671 צפיות
  21. Started by cutOFtea,

    המפרט : E6600 ASUS P5W DH 2 סטיקים של 1 GB 6400C4 PRO של CROASIAR X1900XT Segate 320gb 7200.10 creative X-FI ועדיין משחקים לא רצים על FPSים גבוההים... למשל CALL OF JUAREZ רץ לי על חרא של FPS ... בין 40-60 ולפעמיים יורד ל- 19... למה אני לא מבין למה זה קורה לי למה למה למה למה למה למה

    • 5 תגובות
    • 823 צפיות
  22. Started by maxth,

    האם מותר למחשב נייד להיות תמיד מחובר לחשמל או שעדיף להשתמש בסוללה ולהטעין כל פעם ? תודה

  23. היי לא יודע למה אולי משעמום אתמול הפעלתי את אופציית ה bitlocker על שני כוננים קשיחים מתוך שלושה שיש לי (הכונן של מערכת ההפעלה לא הוצפן). מאז שהכוננים הוצפנו אני לא יכול לגשת אליהם ומקבל הודעת שגיאה של "היישום לא נמצא" כמובן שאני גם לא יכול עכשיו לבטל את ההצפנה תודה לעוזרים

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  24. Started by OrBen91,

    שלום לכולם, מחשב חדש - ASUS X556U i7-7500U, 512SSD, 8GBram. המחשב אצלי כמה ימים והתקנתי דפדפן כרום, כאשר אני ממזער את הדפדפן ומעלה אותו חזרה, מופיע מסך שחור למשהו כמו 5 שניות ואז הדפדפן מופיע. מישהו יודע מה זה יכול להיות?

  25. המחשב שלי זה מעבד I5 B2400 RAM 6GB כרטיס מסך HD 7870XT ספק כח 600W גירסת דרייברים : AMD 13.6 בעיקר קורה לי אם משחקים שהורדתי (שלא קניתי) נגיד בBF3 הכל רץ חלק... אבל אני לא רואה בתגובות של מי שהוריד את אותו משחק שנתקל בבעיות כזו... וזה כבר בכמה וכמה משחקי... אז אני נוטה להאמין שהבעיה אצלי... מה שקורא זה שאני משחק במשחק 10 דקות לפעמים גם פחות ואז המשחק קופא לכמה רגעים ואז או שהוא ממשיך לעבוד או שהוא קורס לשולחן עבודה במצב שאני חייב להפעיל את מנהל המשימות ולעשות סיים משימה... אחרי שאני עושה לו סיים משימה והוא יוצא מהמשחק אז עולה לי השגיאה "מנהל התצוגה הפסיק להגיב" מה עושים?? ובכלל יש לי עוד בעיה של התחממות יתר של הכרטיס מסך... אם אני לא מפעיל את MSI אפטרברנר אז הכ…

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים