עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תמיכה טכנית למחשבים

פורום בנושא תמיכה טכנית, פתרון בעיות ותקלות במחשבים האישיים.

  1. Started by dot com,

    קודם כל שלום לכולם.. ובהצלחה לכל מי שעושה בגרויות מתכונות (=מבחני מגן) וכל השאר...... ועכשיו לנושא: המעבד שלי, amd athlon 1100 שעבר אוברקלוק קטן מ 1000 ל-1100, מתחמם משום סיבה, למשל אחרי השומר מסך וכיבוי המסך אז חזרתי לעבוד וראיתי שהוא התחמם ל-55 מעלות וכרגע, לאחר חמש דקות, הוא ירד ל-41 מעלות, אני משתמש ב Motherboard Monitor 5. המערכת עברה טוויקינג קטן מהמדריך ב-pc-spot שפורסם גם כאן אם אינני טועה.. עכשיו, מה יכולה להיות הסיבה להתחממות?? האם יכול להיות קשר לטוויקינג?? יש אל פסק על המארז, יכול להיות שגם הוא משפיע?? תודה רבה לכולם מראש..... ניצן

    • 6 תגובות
    • 881 צפיות
  2. Started by POPCORN,

    ש לי וירוס במערכתשרק עכשיו windows defender זיהה (אחרי סריקה יסודית)הבעיה שכל קבצי הזיפ שלי הם עם הוירוסכל הקבצים האלה הם חשובים ועכשיו פועליםאני רוצה לפרמט את המחשב ולהחזיר הכלהבעיה היא שאני צריך את הקבצים ומבחינת האנטי וירוס הוא רוצה למחוק אותםיש דרך לנקות אותם ולהחזיר אותם נקייםאו שהלכו לי כל הקבצים (סתם וירוס של רוגלה לא כופר)אשמח לעזרהתודה

    • 6 תגובות
    • 2.1k צפיות
  3. Started by alexo360,

    שלום. המחשב שלי נדלק והמאווררים פועלים אבל המחשב עצמו לא עולה ולא מתקשר עם המסך. בדקתי זכרונות, הוצאתי סוללה, ובדקתי חיבורים. הגעתי למסקנה שזה או ספק או כרטיס מסך. חשוב להגיד שהייתה הפסקת חשמל היום בבוקר כאשר הייתי בצבא והמחשב היה דלוק ויכול להיות שזהו הגורם של הבעיה. גם כן חשוב להגיד שהספק בן 5 שנים והכרטיס מסך יחסית חדש בן שנה. צריך עצות מה לדעתכם הגורם פה.

    • 6 תגובות
    • 4k צפיות
  4. שלום לכולם. מזה כמה שנים יש לי בית רשת שמורכבת מנתב ראשי, אליו מחובר באופן קווי נתב TP-LINK דגם WDR4300 שמתפקד בתור repeater (ה-ip מוגדר כ- 192.168.1.100, וביטלתי את ה DHCP). לפני כמה ימים נורת ה WIFI הפסיקה לעבוד ואין יותר יכולת אלחוטית לנתב. המתג בגב הנתב שמפעיל ומפסיק את ה WIFI לא עובד, ואין יכולת לאיפוס הנתב ע"י לחיצה ארוכה על כפתור RESET/WPS. המעניין הוא שהוא ממשיך לתפקד כראוי ע"י החיבורים הקוויים, כלומר המכשירים מקבלים כתובת IP מהנתב הראשי, אבל אני לא מצליח להתחבר לדף ההגדרות שלו לפי ה-IP שלו כדי לאפס אותו או לשנות הגדרות האלחוט. יש לכם רעיון מה ניתן לעשות? מותר לציין שפג תוקף האחריות. תודה!

  5. Started by Oranili,

    שלום לכולם, יש לי רעש שעולה ויורד מהמארז וזה משגע אותי שיש שקט.... אני חושב שזה מההארדיסק שהוא מסתובב.. הוא נוגע במארז.. למרות שהוא מחוזק טוב עם 2 ברגים מכל צד , מה אפשר לעשות?

    • 6 תגובות
    • 1.5k צפיות
  6. Started by alergic,

    עדכנתי לאחרונה את הביוס באמצעות ה ABIOS של GIGABYTE הביוס עודכן בהצלחה וכשהדלקתי מחדש תמחשב הוא לא עבד ונכבה איך אני מסדר את זה או מחזיר את הביוס הקודם?...

    • 6 תגובות
    • 560 צפיות
  7. Started by Thunder-Head,

    אהלן, יש לי 2 כוננים קשיחים, כל אחד בגודל של 500GB, מדגם ST3500320AS. כאשר שניהם מחוברים ב-Raid 0. לוח האם: Gigabyte GA-EP45C-DS3R. מערכת ההפעלה המותקנת: Microsoft Windows XP Service Pack 3. ה-Windows מותקן על Partition בגודל של 80GB. כאשר אני מנסה לפרמט את ה-Partition שנותר (שהוא בגודל כ-850GB) דרך ה-Disk Management, הפירמוט נתקע באמצע (המחשב לא מגיב). אוסיף שחיכיתי כשעה אחרי שהמחשב נתקע (האחוזים של הפירמוט לא התקדמו), ועדיין הוא היה תקוע. דבר נוסף: כאשר התקנתי את ה-Windows, וניסיתי לפרמט דרך ההתקנה את כל ה-1TB, כדי להתקין עליו את ה-Windows, הפירמוט נתקע. מה יכולה להיות הבעיה ?

    • 6 תגובות
    • 1.2k צפיות
  8. Started by xxgalxx,

    בתוכנה easeus partition master או כל תוכנה אחרת?? איך מאחדים את כונן D ל - C? אני רוצה שיהיה רק כונן אחד של C

  9. Started by SEangel,

    שלום. לידידה שלי יש מדפסת משולבת של לקסמרק מדגם X5150. לאחרונה, המדפסת הפסיקה להדפיס (המסמכים נשארים ברשימת ההדפסה, אך לא מודפסים). זו ככל הנראה לא בעיה של דרייברים, כי הסורק עובד. מה יכולה להיות הבעיה?

    • 6 תגובות
    • 1.6k צפיות
  10. Started by Milford Cubicle,

    היי לוח ASUS A7V133, ישן אך מגניב למעבד Athlon 1GHz. יום אחד המקלדת הפסיקה לעבוד... מקלדת פשוטה, בחיבור PS/2. ניסיתי מקלדת אחרת, חדשה - גם לא עובדת. ניסיתי את המקלדת על מחשב אחר - עובדת. כלומר, הבעיה במחשב. אוקיי. ברגע שאני מדליק אותו, כל הנורות במקלדת נדלקות לשניה ונכבות (כרגיל) מה שאומר שהיא מקבלת חשמל.. כנראה. למרות זאת, היא לא מגיבה. המחשב לא מזהה אותה (וכמובן בצורה מטומטמת כותב לי "אין מקלדת, לחץ F1 כדי להמשיך"..) ולאחר ההדלקה גם הנורות לא מגיבות יותר כשלוחצים על caps/scroll/num lock. יש מצב שיש לזה פיתרון יצירתי, או שהלוח (ואיתו כל המחשב למען האמת) יכול למסור את נשמתו לבורא עולם?

    • 6 תגובות
    • 1.3k צפיות
  11. הוא מראה כאילו הוא מחובר כל הזמן גם כשהכבל מנותק, אבל ב LIMITED OR NO CONNECTIVITY עם סימן הקריאה הצהוב, ואין אינטרנט. היום חיברתי אותו פעם ראשונה והתקנתי דרייברים. מה לעשות?

  12. Started by credo,

    חיברתי כונן פלופי למחשב החדש שלי.. עכשיו חיברתי כבל IDE כזה ו חיבור מן מולקס כזה קטן וזהו.. עכשיו אני רואה את הפלופי דולק תמיד (המנורה שלו..) ובוינדוס כשאני שם דיסקט הוא רושם שאין כלום בכונן.. וזה ככה בכל דיסקט! מישהו יכול לעזור לי? יש לי פלופי של SONY/ALPS ...

    • 6 תגובות
    • 729 צפיות
  13. Started by thailand_24,

    שבוע טוב לכולם נוצרה לי בעיה קטנה במחשב... כשאני מפעיל עליו משחקים (אפילו משחקים שלא צורכים יותר מדי משאבים) תוך כמה דקות הוא מתחבא לבד. וכשאני נוגע במחשב הוא פשוט רותח מחום. המחשב נקי לגמרי מוירוסים וכו' כמו כן המחשב עובר איחוי דיסק אחת לחודש לפחות. אני עובד על מערכת הפעלה של Windows 7 . מה יכולה להיות הבעיה במקרה הזה ?

  14. Started by tnt studios,

    במחשב החדש שלי (ראו מפרט) מופיע מסך כחול כל פעם כשאני מתחיל להשתמש במיקרופון, זאת אומרת שנגיד ואני מתחיל לעשות שיחה בSKYPE, אז על השנייה שאני מתחיל לדבר, מופיע מסך כחול. עזרה??? הוספתי קובצי מינידמפ, אני לא יודע למה יש כל כך הרבה... תודה בהקדם נ.ב: ניסיתי לעדכן את הדרייבר של הכרטיס קול. לא עבד. הגירסה של הSigmaTel High Definition Audio CODEC היא: 5.10.4449.0 נראה לי... הכטיס קול הוא O/B: Intel 8280 1GB ICH7 - High Definition Audio Controller עזרה? [attachment deleted by admin]

    • 6 תגובות
    • 929 צפיות
  15. Started by Chenitbit,

    בעת הדלקת הנייד נפתח הודעה הבאה מה הבעיה ומהו הפיתרון בבקשה

  16. שלום רב, לאחר סופת ברקים שהתחוללה - המחשב נדלק אבל אין Post או תצוגה על המסך. מדובר במפרט על בסיס 775: מעבד- Q9550 לוח אם - ג'יגבייט EP45 זכרון - 8 ג'יגה (2 ג'יגה X ארבעה סטיקים) ספק - Corsair vx550 כ.מסך- GTX 470 HD - ארבע טרה מחולק ב-3 כוננים על פניו, קיים מתח מהספק: מאווררים עובדים, נורות חיווי על לוח האם דולקות - אבל אין צפצוף תקין בדרך לPost כפי שהיה בעבר. ניתקתי כל חיבור מיותר בלוח (כרטיס מסך חיצוני, סטיקי זכרון חמעט אחד, מאווררים וכו'..) ללא שינוי בסטטוס. משיקולים כלכליים בעיקר, אני מעוניין לזהות את הרכיב התקול ולהחליפו עצמאית. מעדיף להמנע מהגעה לבדיקה במעבדה והחלפה ע"י טכנאי. האם ניתן לבודד את מקור התקלה, כשהשערתי מכוונת בעיקר למעבד או לוח אם? תוד…

    • 6 תגובות
    • 1.9k צפיות
  17. שלום, במחשב שלי מותקנים 3 כוננים קשיחים (SSD ל-OS ועוד שני קשיחים, שאחד נוסף לאחר ההרכבה הראשונית). לצורך ניקוי + התקנת כונן דיסקים (CD) ניתקתי למספר דקות את כבלי ה-SATA והמתח של אחד הקשיחים, והרכבתי הכל מחדש. המחשב זיהה את כונן ה-CD, אך לא את הקשיח. כשבדקתי מה קורה ב-BIOS כתוב על החריץ SATA שאליו מחובר הקשיח "Empty" (זה אותו החיבור בלוח האם שאליו היה מחובר כשעבד). ניסיתי להחליף בין החיבורים והכבלים של כונן ה-CD והקשיח, אך הוא תמיד מזהה את ה-CD ואת הקשיח לא, מה שממש לא סביר מאחר והקשיח עבד היום בבוקר. ניסיתי כל מה שאני יודע ואין לי מושג מה הבעיה, יש מה לעשות לפני שאני לוקח אותו למעבדה? והאם יתכן שהנתונים איכשהו נמחקו (אפשר יהיה לשחזר?)? במידה וזה עוזר: הקשיח המדובר:Seagat…

    • 6 תגובות
    • 9.1k צפיות
  18. Started by jhracham,

    היי אנשים אני מנסה לצרוב IMAGE שאני יודע שהוא תקין וכולי אני מכניס דיסק TDK 700 מגה מסוג METALLIC DISK שרשום שהוא עד X40 שאני מתחיל את הצריבה לפני שנצרב משהו על הדיסק אני מקבל אררור של POWER CALIBRATION ERROR מישהו נתקל בבעיה כזאת צרבתי היום כמה דיסקים והם עבדו לעומת זאת הדיסק הזה ועוד דיסק שהוא בלי חברה פושט כזה מסרבים לעבוד מישהו יכול לעזור?

    • 6 תגובות
    • 886 צפיות
  19. Started by Voodude,

    ברשותי צורב מתוצרת RICOH מדגם MP7320A, במהירויות 32X10X40. לאחרונה הוא לא צורב שום קובץ, וגם לא קורא, למרות שכאשר מכניסים דיסק הנורית דולקת. אני משתמש בתוכנת צריבה נרו. גם דיסק ניקוי שהוכנס לא נקרא. מה עושים? ???

    • 6 תגובות
    • 1.2k צפיות
  20. Started by קובידון,

    שלום רב לכל חברי הפורום, המחשב לפני מספר חודשים הפסיק להדלק לי בעזרת הכפתור הראשי על הכונן מאז אני מנתק את הכבל הראשי מאחורי המחשב מחכה מס' שניות מחזיר אותו לתקע והמחשב נדלק מהכפתור הראשי על הכונן אינני יודע מה הבעיה אמרו לי לנסות בהגדרות המחשב עם המתח אולם זה לא עזר מה לדעתכם הבעיה וכיצד ניתן לפתור אותה? מצפה לתשובה, בתודה קובי

    • 6 תגובות
    • 636 צפיות
  21. Started by JezpeRR,

    יש לי בעיה שגורמת לקפיצות של חלונות של error פתאום... רשום שם על משו כמו: generic host process for win32 services שהוא עשה פעולה לא בסדר והוא יצטרך להסגר או משו על app לא בידיוק מבין...לאחר שבדקתי באיזה קובץ מדובר ראיתי שזה ה- services.exe קראתי על זה באינטרנט ודיברו שזה איזה וירוס...אז סרקתי וסרקתי ולא עלה דבר! לאחר מכן קראתי שזה בעיה של חוסר עדכון (update) אז ניסיתי לעשות עדכונים אבל לא הצלחתי מנהל העדכונים של הווידווס לא עולה לי...בלי שום טענה או משהו כזה. פשוט לאחר לחיצה לא עושה כלום...ובטריי (tray) יש סימן של אבטחת ווינדווס ורשום לי שהעדכונים לא פעולים ועל אף שניסיתי להפעיל אותם הם לא עבדו. עצות? תודה רבה שחף.

    • 6 תגובות
    • 1.3k צפיות
  22. כי אני רוצה להפעיל את גיפורס שלי והוא לא מזזה אותו הוא מפעיל לי את זה של הלוח איך אני מבטל אותו בבקשה

    • 6 תגובות
    • 944 צפיות
  23. Started by eizik11,

    שלום לכולם לפני 3 חודשים היה לי מסך כחול ונתנו לי בפורום איזה אפדייט לדרייבר והכל הסתדר .. עכשיו שוב.. לא יודע מה לעשות.. עזרה בשנית.. במעבדה שקניתי את המחשב אמרו לי שזה אשמתי בגלל שהתקנתי ווינדוס לא טוב ואני לא כזה מאמין להם כי הווינדוס עובד מעולה כבר 8 חודשים מה אומרים? http://www.siz.co.il/my/lhmozjktvtoh.jpg

    • 6 תגובות
    • 748 צפיות
  24. שלומות שוכני פורום תמיכה, הבעיה שלי היא כזו : היום קניתי כונן דיוידי חדש (הישן כבר הפסיק לצרוב טוב) בכול מקרה , התקנתי את הכונן , מדליק מחשב ואז הבעיה ; המחשב לא עולה. המסך נשאר באותו החלון שבו הווינדוס עולה , שבו יש את הסמל של וינדוס אקס פי ולמטה יש את פס הטעינה שכול הזמן רץ משמאל לימין. וכך זה נשאר , חיכיתי בערך 5 דקות או כך (המחשב בדרך כלל עולה בתוך פחות מדקה) ועשיתי ריסט. ביקצור שיחקתי קצת עם הכבלים וכדומה , וזה קורה רק כאשר הכונן החדש מחובר. ניסיתי בלי הכונן הישן וכדומה. בנוסף שמתי לב כי כאשר החלון הראשון עולה , החלון המראה אילו כוננים יש לי ומהיא מהירות השעון של הCPU כאשר הוא מעלה את הנתונים של הכוננים , לוקח לו מעט יותר זמן מהרגיל. בכל מקרה בכדי שיהיה על מה לדבר א…

    • 6 תגובות
    • 867 צפיות
  25. Started by LiranUdi,

    המחשב לפעמים קופא, פשוט קופא (ניסיתי כבר שמיכה ופוך.) כשזה קורה, העכבר לא זז, שום דבר לא זז או פועל, זה קורה מידי פעם ואני חושב שזה משהו שקשור למעבד.. בד"כ כשאני בדפדפן FireFox 4 או כשאני מתקין משהו או כשאני רואה סרט (בדפדפן ו בWMP) לפעמים כשזה קורה מגיע צליל מהמחשב, כמו הצליל הזה ששומעים כשלוחצים על הרבה מקשים בו-זמנית. הדבר היחיד שיש לעשות כשזה קורה זה לעשות Restart וזה כבר עולה לי על העצבים. וגם, נגיד והזזתי icon ושעה בערך המחשב נתקע ואני יעשה Restart הicon יחזור למקום שהוא היה בו לפני שהזזתי אותו.. אשמח לקבל את עזרתכם

    • 6 תגובות
    • 1.2k צפיות

דיונים חדשים בפורומים