תמיכה טכנית למחשבים
פורום בנושא תמיכה טכנית, פתרון בעיות ותקלות במחשבים האישיים.
38,319 דיונים בפורום זה
-
בשני מחשבים נייחים ששניהם מריצים ווינדוס 10, אני לא מצליח להתחבר להתקני בלוטות' שמשויכים כבר במחשבים, וגם להסיר אותם מהרשימה אני לא מצליח. מה שעשיתי עד עכשיו זה להריץ את התוכנה CCLEANER + ADVANCED SYSTEM CARE, ניסיתי להפעיל מחדש את ה-SERVICE שנקרא Enable Device Association והרצתי את הבדיקה SFC /SCANNOW בחלון CMD וזה גם לא עזר. אשמח לעזרה, תודה עדכון: זה רושם לי "That didn't work. Make sure your bluetooth device is still discoverable, then try again"
-
- 4 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום, יש לי בעיה שמציקה/מטרידה ומורידה לי את חווית הגיימינג בזמן משחקים מסוימים, הבעיה היא בזמן שאני משחק, כשאני מתמקד עם העכבר על רקע/אופק ומזיז את בצורה איטי אני מקבל מן מיקרו תזוזות מגומגמות במקום לקבל תחושה חלקה של 60-120 fps (כאילו עקבה של העכבר לא מדויקת, זה יותר מורגש בתנועה אלכסונית איטית). לעומת זאת כשאני מנסה בתזוזה עם בקר PS5 שלי הכל עובד חלק להפליא והחוויה טובה. ה fps בהמשחקים עצמם יציב על 70-100 יציב ללא גמגומים. אם זאת בעכבר עצמו מורגשים הגמגום בתנועת העכבר הנ"ל. לא מצליח לעלות על גורם הבעיה, החלפתי עכבר לא ממש עזר , ניסיתי לשחק בהגדרות ללא פתרון, כרגע מפרט רזולוציה 1440p. עכבר רייזר אולי כי העין שלי רגישה מדי לתנועה ל…
-
- 5 תגובות
- 757 צפיות
-
-
הכונן SSD מערכת הפעלה שלי הפסיק לעבוד. הביוס לא עלה עד שניתקתי את הכונן. במארז USB גם המחשב לא מזהה אותו. 1. האם יש מה לעשות או הוא הלך וגם החומר עליו? (הרוב מגובה) 2. אני בנתיים רוצה להחליף אותו, שוקל אם לשים m.2 נוסף לOS כאשר כבר יש אחד לחומרים וקאש או שמבחינת מהירות זה ישפיע על הm.2 המהיר שכבר קיים? לא שמעתי עדיין על SSD שהפסיק לעבוד, אשמח להבין כמה זה נפוץ. זה הרכיבים של המחשב AR7-3800XB AMD 3rd Gen Ryzen 7 3800X Box 1 RR-212TR-16PR-R1 Cooler Master Hyper 212 LED Turbo (Red Top Cover) …
-
- 8 תגובות
- 953 צפיות
- 1 follower
-
-
רציתי לשדרג מערכת הפעלה ל 11 הורדתי ממקרוסופט וכשנתתי אישור להתקין קפצה הודעת שגיאת מערכת אין לך הרשאה. נכנסתי למערכת ונתתי הרשאה מלאה ועדין אי אפשר. ניסיתי להתקין דרך דיסק או קי ( די און קי תקין עם בוט , כולל הגדרות בוט בביוס אבל לא עולה dok) הכנסתי dok למחשב אחר כדי לעשות בדיקה והבוט עולה מה dok איך אני יכול להתקין מערכת חדשה ? התייאשתי
-
- 1 תגובה
- 699 צפיות
-
-
-
- 2 תגובות
- 754 צפיות
- 1 follower
-
-
שלום כונן ב שלי המלא לגמרי לגמרי מ 50GB נשאר פחות מ 500 MB תוכנת וינדוס לבד תופסת מעל 16 GB up data מעל 10 GB win sxs מעל 5 GB האאוטלוק אצלי מעל 10 GB אני לא מתמצא ופוחד למחוק עשיתי ניוקי דיסק כולל קבצי מערכת וכו' משנה בפרומילים יש לי כונן D שיש בו עשרות GB פנויים איך אני יכול להעביר או מה ???? אשמח לעזרה דחופה 052-3786281 תודה יצחק
-
- 3 תגובות
- 699 צפיות
- 2 followers
-
-
יש לי בעיה עם מסך מחשב. התנעה ועצירת מקרר מכבה לשניה מסך מחשב. שקע מקרר מחובר ישירות ללוח חשמל,ושקע מחשב ומסך מחוברים למעגל חשמלי אחר. (הם לא יושבים על אותו מעגל של מקרר) יש לי שתי מחשבים נייחים מיני.ההבדל ביניהם במעבדים I7 ו I9. כשלמחשב עם מעבד I7 מחובר מסך הכל עובד חלק,וברגע שמסך מחובר למחשב עם מעבד I9 אז מסך מושפע מפעילות מקרר. בעיה מוזרה,אשמח לקבל עזרה. תודה מראש
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
-
שלום, יש לי מסך מחשב ישן יחסית 22" של LG. המסך היה מחובר תמיד בחיבור DVI, אבל לאחרונה החלפתי מחשב והמסך מחובר בחיבור HDMI. הבעייה שכל פעם אם המסך נכבה לפי ההגדרות בצריכת חשמל, יש צליל מהמחשב כמו של ניתוק התקן. כשהמסך נדלק מחדש יש צליל כמו חיבור התקן ולמסך לוקח כ-10 שניות להתעורר. זה קורה גם בהתעוררות ממצב שינה. מה אפשר לעשות? זה קשור בחיבור HDMI? תודה לעונים
-
- 14 תגובות
- 2.3k צפיות
- 1 follower
-
-
שלום לחברי הפורום, רציתי לדעת מה המשמעות של הסימון, מה צריך לעשות בנוגע לזה, אם אפשרי בכלל, או שפשוט לטעון לכשל סחורה...מדובר במחשב נייד מוחדש שנקנה אתמול... תודה מקרב לב
-
- 3 תגובות
- 774 צפיות
- 1 follower
-
-
פתאום יום אחד התהפך השעון בתחתית המסך בצד שמאל. במקום להראות 16.55 הוא מראה 55.16 גם התאריך התהפך אבל אותו הצלחתי לסדר, את השעון לא הצלחתי, שיחקתי עם ההגדרות לא עזר כלום
-
- 0 תגובות
- 565 צפיות
-
-
-
שלום, יש לי מחשב לנובו idea pad 330 משום מה המחשב לא מזהה את הכרטיס RAM, במקור היה בו 4RAM, והחלפתי לכרטיס של 16. לאחר מכן המחשב עלה לפעמים עם 16 ולפעמים עם 4, לא ידוע למה זה לא היה באופן גורף 16 RAM. עשיתי פרמוט למחשב, ומאז זה מזהה רק 4GB ולא 16, למרות שבפועל יש רק סלוט אחד ויש בו את הכרטיס של ה16. עוד דבר מוזר, ניסיתי להוציא את כרטיס הRAM לגמרי, ולמרות זאת המחשב עלה עם הוינדוס. קראתי שיש בדגם שלי כרטיס RAM מולחם בלוח האם של 4GB, ולכן בעצם הוא העלה את מערכת ההפעלה עם הRAM המולחם. לכן לפי מה שאני מבינה המחשב בעצם מזהה לי רק את הזיכרון המולחם, ולא את הכרטיס בסלוט. ניסיתי להריץ את כל העדכונים הקיימים, עדכ…
-
- 1 תגובה
- 793 צפיות
- 1 follower
-
-
למישהו פה יש מסך יד שנייה או תואם למחשב נייד dell vostro 3583? אני צריך את המחשב דחוף כי אין לי מחשב חליפי ורצון לחכות חודש וחצי עד שיגיע מחול.
-
- 0 תגובות
- 471 צפיות
-
-
ערב טוב ושבת שלום. ברשותי מחשב lenovo ideaPad Flex 5 חדש חדש מלפני שבועיים. שמתי לב כשאני מכבה את מחשב ולאחר יום או יומיים כשאני מדליק מצב הסוללה מתרוקן גם כשהמחשב כבוי (ולא לא במצב שינה) למשל אתמול יצא מטעינה 100% בערב ועכשיו שהדלקתי אותו הוא היה על מצב של 93%. אשמח לעזרה.
-
- 5 תגובות
- 2.2k צפיות
- 1 follower
-
-
אני נתקל בבעיה מוזרה בטאבלט פי.סי שלי שעובד על חלונות 11. כשאני מבצע חיפוש בגוגל ומקבל את התוצאות, איני יכול לדפדף בתוצאות מעבר לדף השני של התוצאות.. כל לחיצה על דפים 3 ואילך בתוצאות, משאירה אותי כל הזמן על הדף השני. מה הבעיה פה ואיך פותרים אותה?
-
- 0 תגובות
- 938 צפיות
- 1 follower
-
-
אהלן, נפל לי המחשב על הרצפה ומאז הוא לא עולה, מה אתם חושבים? הלך הארדיסק? מה אפשר לעשות?
-
- 2 תגובות
- 1k צפיות
- 1 follower
-
-
יש למשהו מושג איך אפשר להוסיף כתוביות לסרטון? בתודה מראש..
-
- 1 תגובה
- 652 צפיות
-
-
קניתי TP-Link AX1800 VDSL Whole Home Mesh Wi-Fi 6 Deco X20-DSL רושם מחובר ואין אינטרנט. הזמנתי טכנאי להתקנה ואמר לי שהחברה נעלה את האופציה לנתב פרטי בשיחה עם התמיכה של 019 נאמר לי שאין שום נעילה. זקוק לעזרה . בתודה משה
-
- 1 תגובה
- 851 צפיות
-
-
שלום, מערכת ההפעלה שלי היא על כונן C וכל שאר התוכנות נמצאות על כונן D. כונן D קרס רנדומלית 3 פעמים בשבועיים האחרונים אז קניתי חדש ורציתי לדעת האם צריך לטפל/לנקות את הRegistry אחרי ההחלפה (אולי עם תוכנה כמו CCleaner)? כבר גיביתי ומחקתי את כל הדברים/תוכנות שאני לא צריך אבל אני מניח שעדיין יהיו ערכים שמתייחסים לכונן D הישן.
-
- 2 תגובות
- 1.3k צפיות
- 1 follower
-
-
שלום, אני צריך לקנות מתאם בלוטוס למחשב ככה שיעבוד עם אוזניות בלוטוס. האם יש הבדל מהותי בין 4.0 ו5.0. והאם בלוטוס של אסוס שווה או יש משהו יותר טוב? Asus Bluetooth 4.0 USB USB-BT400 תודה
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
- 1 follower
-
-
שלום, ברשותי המדפסת שבכותרת. הרבה חברות מוכרות עבורה דיו חלופי (HP 655) שהוא כמובן הרבה יותר זול מהמקורי. השאלה שלי - האם המדפסת תקבל דיו חלופי או שהוא לא יזוהה וייחסם?
-
- 1 תגובה
- 695 צפיות
- 1 follower
-
-
שלום רב, רכשתי מחשב לפני חודשיים, קיבלתי אותו כRAID במקום ACHI. יש לי SSD NVME 2 980 pro 2TB ולגיסוי יש לי Samsung 840 EVO 1TB. נסיתי להפוך את זה דרך הביוס (יש לי לוח אם מדגם ASUS Prime Z690 P WiFi), אבל אני מקבל BSOD. נאמר לי על ידי התמיכה של סמסונג "אפשר לשנות את זה בלי לעבד את מערכת ההפעלה", (וינדוס 11). נסיתי לחפש את זה אבל לא הצלחתי למצוא משהו שיעבוד. האם פירמוט רגיל ישנה את זה? אין לי מושג איך אני משנה את זה בביוס. הסיבה שאני רוצה לשנות את זה לACHI היא שתוכנת הSamsung Magician לא מזהה את הSSD NVME 2 980 pro. אני מקבל הודעה: "Samsung nvm express device is not connected". תודה
-
- 7 תגובות
- 1.5k צפיות
- 1 follower
-
-
אהלן חברים, אתמול קיבלתי מחשב חדש שקניתי i7 12700k msi pro z690-a wif galax 3080sg והנה הקטע המוזר - המסך מחובר עם HDMI ל3080 והכל עובד טוב ויפה. אבל כשאני מחבר את הDISPLAYPORT למסך (לכרטיס יש 3 חיבורים כאלה) - זה לא עובד. אף אחד מהם. רק כאשר אני מכבה את ה3080 דרך הdevice manager החיבורים עובדים! כשאני מדליק אותו בחזרה - בום מסך שחור וכלום לא עובד. צריך לחבר את הHDMI. הקטע המוזר הוא שהתחלתי את כל תהליך התקנת הווינדוס כשהייתי מחובר בדיספלייפורט והכל עבד אחלה (כי המחשב לא זיהה את ה3080 בהתחלה) לאחר שהתקנתי דרייברים והמחשב זיהה את הכרטיס - הדיספליי פורטס חדלו מלעבוד. ניסיתי למצוא ולחפש בגוגל, וראיתי לא מעט אנשים עם תלונות דומות לשלי, אבל בתכלס לא מצאתי…
-
- 13 תגובות
- 2k צפיות
- 1 follower
-
-
התקנתי מערכת הפעלה בטא ואז את ה CHIPSET INTEL מאז הדיסק קשיח רושם מרגע שמפעלים את המחשב עד למשך דקה וחצי אחרי שה- WINDOWS עולה עשיתי בדיקת וירוסים בדקתי בכל מיני תוכנות מה בעצם הוא עושה שמה ואין שום דיווח על כתיבה או קריאה בכלל ממש מסתורי נראה לי שהכונן זה SEAGATE 4TB ST4000VN008 בזמן שהוא מפסיק יש רעש של משהו דק מברזל שנוגע ברזל עשיתי בדיקות עם התוכנה SEATOOLS הכל בסדר
-
- 1 תגובה
- 591 צפיות
-


