רשתות ואינטרנט
שיתוף אינטרנט, הקמת רשתות, נתבים, רכזות, הכל פה...
31,516 דיונים בפורום זה
-
טוב יש לי בעיה מאוד מאוד מוזרה! אחרי שהחלפתי רמקולים למחשב... מה שקרה שהם פשוט חלשים באינרנט... מה זאת אומרת? זה אומר שאני שומע מוסיקה במחשב הכל סבבה! אבל שאני מדבר לדוגמא באיסיקיו זה ממש חלש! או שאני רואה סרטים ביוטיוב אז הסאונד ממש חלש! עזרה...
-
- 0 תגובות
- 607 צפיות
-
-
שלום, אני מחפש תוכנה או כל כלי עזר אחר אשר יוכל להראות לי את התעבורה ברשת הביתית שלי או את התעבורה רק דרך כרטיס הרשת שלי. כלומר עם מישהו מעביר ממני קבצים וכו' אז אני יוכל לראות מה הוא מעביר והכל... האם יש כזה דבר ?
-
- 3 תגובות
- 607 צפיות
-
-
שלום יש לי בבית 3 מחשבים כולם מחוברים לאינטרנט דרך ראוטר אחד עכשיו אני פתחתי באחת המחשבים HD אחד שהיה נגיש ממחשבים אחרים בבית (בשביל לחלוק מוסיקה ווידיו) ואני לא מצליח לראות מהמחשבים השניים את המחשב ששיתפתי מה עושים? תודה
-
- 2 תגובות
- 607 צפיות
-
-
Zone Alarm Suite לא נותן למירק שלי להתחבר לשרתים! הוא רושם ככה - [01:03] -irc.rizon.net- [ Blocked by Zone Labs Security ] [01:03] -irc.rizon.net- [ Blocked by Zone Labs Security ] מוזר!? ניסיתי לפתוח פורטים ולא הלך! למישהו יש פתרון?
-
- 0 תגובות
- 607 צפיות
-
-
שלום. יש לי תשתית של HOT, וביקשתי מהספק שלי לשנות לי את ההיתחברות לאינטרנט ללא חייגן. הודיעו לי כי הפעולה תיתבצע בין יומיים לשלושה. השאלה שלי היא.. האם אני צריך לשנות משהוא בהגדרות חיבור שלי, או שפשוט להשאיר את המצב שיש לי כרגע? אני מיתכוון שכרגע יש לי חייגן שמוגדר כחיבור ברירת מחדל. פשוט לא לעשות כלום, או שאני צריך להסיר את ההתקנה של החייגן? תודה מראש לעונים.
-
- 1 תגובה
- 607 צפיות
-
-
שלום יש לי שני ראוטרים של LIMKSYS 1 WRT54G 2 WRT54GL הורדתי לשניהם עדכון קשוחה (Tarifa) בכדי לקבל את האופציה של WDS אבל אני לא מצליח לקנפג אותם אני צריך שראוטר השני פשוט ימשיך את האות של הראשון ויגביר אותו מישהו יכול לעור בבקשה
-
- 0 תגובות
- 607 צפיות
-
-
שלום אנשים ! אני לא בטוח שכאן זה המקום המתאים להצגת הבעיה אבל אנסה: יש ברשותי שלושה מחשבים עם win xp pro שמחוברים לשרת win server 2003 sbs כקליינטים. הכל תקין , עובד , חוץ מבעיה אחת קטנה: רק במחשב אחד כשמכבים אותו ומדליקים מחדש כונן הרשת שהיה מחובר מתנתק וצריך להיכנס שוב לשרת ולהגדיר אותו מחדש.במחשבים הנוספים הוא לא מתנתק וממשיך להיות מחובר. השאלה היא מה כדאי לבדוק כדי לאתר מהיכן מגיעה הבעיה. תודה לעוזרים.
-
- 3 תגובות
- 607 צפיות
-
-
ברשת דומיין כמובן לבחור להתחבר ל GC אחר?
-
- 0 תגובות
- 607 צפיות
-
-
שלום. התקנתי IIS על המחשב אבל הוא לא נותן לי לגשת לדפי ASP. יש לכם מושג איך מסדרים את זה? תודה
-
- 0 תגובות
- 607 צפיות
-
-
יש למישהוא מדריך אך להפוך מודם בזק אלקטל510 לראוטר???? +הגדרות לחיבור של עוד 3 מחשבים?????
-
- 1 תגובה
- 607 צפיות
-
-
יש לי רשת ביתית במחשב הראשי שאני מנסה להתחבר לאימול יש לי לוידי ושאני מנסה במחשב השני יש לי אידי גבוה בדקתי בראשון ואיןןןןןן!!! פיירוואל וכלום תודה לעוזרים
-
- 1 תגובה
- 607 צפיות
-
-
שלום לכולם... ברצוני לקנות את הנתב של אדימקס דגם BR-6204wg, מה אתם אומרים עליו? הוא עושה בעיות?(הרשת שלי בבית אינה אלחוטית..) האם עדיף לקנות אחר ואם כן אז איזה?
-
- 1 תגובה
- 607 צפיות
-
-
היי. אני מחפש אנטנת Bluetooth למחשב שתתמוך בויסטה. קניתי USB Dungle מאופיס דיפו אבל הוא לא תומך בויסטה. מישהו מכיר דגם שתומך? תודה!
-
- 0 תגובות
- 607 צפיות
-
-
יש לי שלושה מחשבים מחוברים ברשת אלחוטית החלפתי את אחד המחשבים במחשב חדש התקנתי לו את הכרטיס רשת האלחוטי הוא זיהה את הרשת ולאחר כ 30 שניות המחשב עושה ריסטרט מה יכולה להיות הבעיה? תודה מראש
-
- 0 תגובות
- 607 צפיות
-
-
יש לי בעיה להתחבר לשרת הכי טוב היום DONKEY SERVER NO 2 זה תיאור הבעיה מהLOG Error DonkeyServer No2 (62.241.53.16:4242) - Connection refused. Your IP is currently blacklisted. יש פתרון לזה? למה אני לא יכול פתאום להתחבר לשרת הזה?
-
- 3 תגובות
- 607 צפיות
-
-
מי שהוא יכול להסביר לי מה זה webos בהסבר פשוט יותר, קראתי באינטרנט עליו ולא הבנתי כל כך בבקשה אם משהו יכול להסביר לי אני ישמח
-
- 2 תגובות
- 607 צפיות
-
-
שלום לכם, אני מעוניין להתקין Web Access על המחשב שלי ע"מ שאוכל להתחבר לאאוטלוק שלי מכל מקום? 1. האם Web Access עובד רק עם שרת Exchange? 2. אם יש לי חשבון POP3 רגיל - האם אוכל להתקין Web Access ע"מ שאוכל לצפות בו (וכמובן גם בפגישות, אנשי קשר וכו')? 3. האם ניתן להתקין WebAccess על WinXP רגיל או שצריך Server? תודה מראש (:
-
- 0 תגובות
- 607 צפיות
-
-
שלום לכולם, נרשמתי לאתר NO-IP הורדתי את התוכנה, הכנסתי שם מה שצריך, הוספתי A-RECORD וקיבלתי את החיוך המפורסם ואת החיבור כמו שצריך, לאחר מכן (מסיבה אחרת לגמרי) עשיתי ריסט לראוטר האלחוטי שלי בבית מסוג EDIMAX, אחרי הריסט (כמובן) קיבלתי IP אחר, ניסיתי להתחבר לתוכנה NO-IP ולא הצלחתי (רשם לי Checking) הבנתי שאני צריך לשנות את כתובת ה-IP שרשומה באתר NO-IP ועשיתי זאת, עדיין לא מצליח להתחבר (רושם לי CHECKING), ידוע לכם ? מכירים את הבעיה ? מודה לכם מראש על העזרה !
-
- 0 תגובות
- 607 צפיות
-
-
שלום! רציתי לדעת, מה אני צריך בשביל שתיהיה לי רשת אלחוטית [ואינטרנט] בבית כאשר יש לי אינטרנט בכבלים. עד 5 מחשבים ניידים אלחוטיים + מחשב אחד קווי. יש איזשהו ראוטר שאתם ממליצים עליו? וגם - ראוטר מסוים שצריך אם ארצה באיזשהו שלב לעבור ל-ADSL? תודה מראש.
-
- 1 תגובה
- 607 צפיות
-
-
יש לי ויסטא. למה זה קרה? התקנתי NETLIMITE 1.3 אולי בגלל זה? איך מסדרים את זה?
-
- 0 תגובות
- 607 צפיות
-
-
יש לי מחשב אחד שמותקן עליו Windows XP Professional SP2 ומחשב נוסף שמותקנות עליו שתי מערכות הפעלה: 1. Windows XP Professional x64 SP2 2. Windows Vista Ultimate 64-bit שני המחשבים נמצאים על אותו Workgroup, ובשניהם עשיתי Share לחלק מהמחיצות. במחשב עם שתי מערכות הפעלה אני יכול לגשת לקבצים המשותפים במחשב הראשון בלי בעיות (גם מ-XP וגם מ-Vista). במחשב הראשון (עם XP x86) אני יכול לגשת לקבצים המשותפים ב-XP x64, אבל כשאני מנסה לגשת לקבצים המשותפים ב-Vista, מופיע לי חלון שמבקש שם משתמש וסיסמה. ניסיתי להכניס את השם משתמש וסיסמה שלי (זה אותו שם משתמש וסיסמה בשני המחשבים), אבל הוא לא קיבל אותו. מה לעשות?
-
- 0 תגובות
- 606 צפיות
-
-
שלום יש אנשים שרוצים להקים רשת אלחוטית כדי לחבר בין בתים, שכונות , ישובים ואולי ערים ? יש דבר כזה בעולם קבוצות של אנשים שמרימים אנטנות עם נתבים (עם לינוקס למשל) ונותנים ביניהם כל מיני שרותים : Ftp servers Voip servers Game servers File sharing IRC ועוד אני אישית מכיר את הרשת שיש בבואוס איירס , ארגנטינה (כי אני בא משם) אבל יש עוד הרבה כאן יש את הרשימה www.freenetworks.org הינה של בונוס איירס http://buenosaireslibre.org זה לא מיועד לשתף אינטרנט ההפך זה משהו חילופי . אני מתחיל ללמוד בכרמיאל אז אם יש אנשים מעוניינים אני ארים נתב עם אנטנה מחוץ לבית ואז אנשים גם יוכלו לראות ולהיכנס ל CAPTIVE PORTAL ולקרוא על מה מדובר. למשל אפשר לשים בLinksys wrt54gl גרסא של לינוקס שהחבר'ה מארגנ…
-
- 0 תגובות
- 606 צפיות
-
-
אני רוצה להקים רשת אך יש לי מגבלה אני מנסה לעשות ומופיעה לי התמונה הבאה: אני מבטל את חומת האש אך במשך ההתקנה של השיתוף קבצים זה מחזיר לי את חומת האש יש לי ווינדוס XP ה-SERVICE PACK 2 אני ביטלתי את האנטיורוס(נורטון אנטי סקיוריטי) אמרתי לעצמי אולי זה קשור לזה אך גם לא אני ממש מיואש אני מנסה כבר הרבה ימים לסדר את זה ולא מצליח הרמתי ידיים אולי אתם תצליחו לסדר לי ולעזור לי גיא
-
- 6 תגובות
- 606 צפיות
-
-
שלום לכולם. חבר בעל מסעדה מעוניין לחבר 12 מחשבים לאינטרנט. האם הראוטרים של בזק מספיק "חזקים" - הכוונה יעמדו בעומס בהנחה שמחברים לראוטר SWICH ? או שצריך לקנות משהו יעודי. אם כן - איך ה נתב AR7024 EDIMAX שכולל בתוכו כבר מודם? או אם יש רעיונות אחרים חשוב לציין המחשבים ישמשו לאינטרנט בלבד ללא תעבורת רשת והראוטר צריך להיות חוטי בלבד. תודה
-
- 0 תגובות
- 606 צפיות
-
-
יש לי XP, GEFORCE קודקים KLITE 7.2 סרטים שיש לי על המחשב אני רואה במדיה פלייר 10 כרגיל, אך בבואי לראות סירטונים מהאינטרנט אני רק שומע ולא רואה (באתרים כמו ביפ, ארץ נהדרת וכד') מה הבעייה?
-
- 0 תגובות
- 606 צפיות
-


