רשתות ואינטרנט
שיתוף אינטרנט, הקמת רשתות, נתבים, רכזות, הכל פה...
31,516 דיונים בפורום זה
-
שלום ברשותי שני מחשבים (קרובים פיזית) אשר אני רוצה לחבר ברשת בינהם וכמובן לאינטרנט. להבנתי הפתרון המומלץ הוא לחבר את שניהם לנתב אשר יתחבר לאינטרנט. אם כן, אני מבקש המלצה לנתב חוטי זול שיחבר בין 2 מחשבים ויכלול מודם ADSL המתאים לקצב של 5/0.5Mbps הצעות חלופיות גם הן יתקבלו בברכה. תודה
-
- 1 תגובה
- 609 צפיות
-
-
היי לכולם קניתי לפטופ חדש ומותקן בו ויסטה יש לי בבית ראוטר של לינקסוס שמחוברים אליו שני מחשבים בצורה חוטית אני מסה לחבר את הלפטופ לרשת בצורה אלחוטית ...הוא מזהה את הרשת ..אני מצליח לגלוש אבל אני לא מצליח לראות את התקיות המשותפות ברשת... נסיתי שם את כל ההגדרות ...מישהו יודע איך מסדרים את זה? תודה לעוזרים...
-
- 0 תגובות
- 609 צפיות
-
-
אני מתעסק עם זה יותר מידיי זמן בקישור הזה צרפתי http://static.tigerdirect.com/pdf/Asus_P5WDH-Deluxe_WiFi_Manual.pdf את המדריך אני מתעסק עם זה כבר יותר מחודש ולא הצלחתי עדיין להגדיר את המחשב כך שישמש לי כאלחוטי ל leptop
-
- 2 תגובות
- 609 צפיות
-
-
שלום אנשים יקרים כרגע אני מחובר בבית ל1.5 מגה במידה ואני רוצה לשדרג את המהירות אני צריך לפנות רק לספקית אינטרנט או גם לבזק? כדי שיעלו את המהירות...
-
- 4 תגובות
- 609 צפיות
-
-
אם אני משנה אייפי ומוחק קוקיז האם יש לי פרטיות מוחלטת מול אתרים? הם לא ידעו שבחיים ביקרתי אצלם? אם לא אז מה צריך לעשות כדי שתהיה פרטיות כזאת?
-
- 3 תגובות
- 609 צפיות
-
-
שלום, יש לי תשתית של הוט והוטבוקס4 וקיבלתי מהעבודה ראוטר של LINKSYS. אני רוצה לחבר את הראוטר אלחוטית כדי שישמש שמגביר/מגדיל טווח ולא הצלחתי למצוא איך עושים את זה. תודה!
-
- 0 תגובות
- 609 צפיות
-
-
1 מגה UPLOAD ו2 מגה DOWNLOAD בברק אומרים שאני משלם להם 290 שקל בחודש והם מעבירים את הכסף לHOT ככה שאני צריך לשלם רק להם זה נכון?
-
- 1 תגובה
- 609 צפיות
-
-
שלום לכולם. אני רוצה לפרמט את המחשב המשמש כסרבר בין שלוש מחשבים (אחד מהם זה הסרבר). המחשבים מקושרים בסוויטצ' ללא כל תוכנה. מי שהגדיר את הרשת הוא תכנאי ולא אני, לכן אני לא יודע להגדיר את הרשת מחדש. אז השאלה שלי היא האם יש דרך לשמור איכשהו את הגדרות הרשת ? תודה. יוני.
-
- 0 תגובות
- 608 צפיות
-
-
שלום! האם ישנם הבדלים בין Edimax ES3105P 5-port 10/100 Switch לבין Edimax ES3108P 8-port 10/100 Switch, חוץ מכמות הפורטים? תודה.
-
- 2 תגובות
- 608 צפיות
-
-
למה זה "מוגבל" בתמונה ואם זה בסדר?! יש לי נתב של לינקסיס WRT54GL תודה מראש! ofeky1 [attachment deleted by admin]
-
- 4 תגובות
- 608 צפיות
-
-
קניתי מחשב נייד ואני רוצה להתקין רשת אלחוטית ביתית (יש לי מחשב נייח ומחשב נייד) בזמן השימוש שלי בנייד (אין לו שום גישה לאינטרנט) התגלה לי שקיימת גישה לאינטרנט והתחברתי לרשת זו (כמובן היא התנתקה רבות.. אבל עדיין), אני רוצה להוסיף שהרשת אינה שלי ואני לא מכיר את בעל הרשת יש לי כמה שאלות: 1. מהי הדרך הטובה ביותר להקים רשת? 2. האם תיהיה התנגשות בין הרשתות? (הקיימת ולבין זו שאני רוצה להקים)... בעצם אם קיימות שתיי רשתות קרובות האם הראוטרים התנגשו 3. שמעתי שברגע שיש אינטרנט אלחוטי ומופעל מיקרוגל למשל, יהיו הפרעות ברשת... האם זה נכון? ואם כן איך אני יכול לטפל בזה? ואיך הם באות לידי ביטוי? 4. אם יש לי ראוטר אלחוטי (D-Link Airplus G לדוגמא), ואני רוצה לחבר אותי בצורה חוטית... זה אפש…
-
- 1 תגובה
- 608 צפיות
-
-
שלום, איזה כרטיס שמתחבר ל-usb הוא הכי מומלץ? האם בעזרת כרטיסי רשת כאלה ניתן לחבר מחשב מרוחק לאינטרנט, דרך מחשב שיש לו חיבור?
-
- 3 תגובות
- 608 צפיות
-
-
היי האם יש איזה תוכנה שאתה אפשר לבדוק פינג במשחקם ובנוסף פרימים
-
- 1 תגובה
- 608 צפיות
-
-
שלום לכולם יש לי סרבר 2003 ואני מעוניין להגדיר מרחב כתובות מסוים בשרת ה DHCP לחלק כתובות מטווח 192.168.1.100 ועד 192.168.1.150 האם זה הדיפולט?איך אני בודק אז או לחילופין מכניס פיזית ב DHCP
-
- 0 תגובות
- 608 צפיות
-
-
שלום היום קניתי wireless G usb adapter של חברת intellinet חיברתי אותו למחשב התקנתי את הדיסק ואני תקוע, אני לא יודע מה אני אמור לעשות. אני אשמח לכל עזרה שאני אוכל לקבל, תודה. אני קניתי אותו כדי שאני אוכל לשחק בנינטנדו דיאס שלי במשחקים שתומכים wifi האם זה אפשרי עם המכשיר הזה?
-
- 0 תגובות
- 608 צפיות
-
-
יש לי שני מחשבים שמחוברים לרשת הביתית במחשב אחד האינטרנט עובד ובשני לא... כשאני מפעיל את הMESSENGER זה מראה שיש בעיה בDEFAULT GATEWAY מישהו יודע איך מתקנים את זה ?
-
- 2 תגובות
- 608 צפיות
-
-
שלום ! שמי זיו ליטמנו יץ'. אני טכנאי רשתות תקשורת בח"א. יש שאלה לכל חברי הפורום. ספקית האינטרנט שלי היא בזק בינלאומי. יש בבית מודם של חברת ALCATEL מסוג SPEEDTOUCH 510. דגם המודם : 4.2.3.0.0 אני מעוניין להפוך את המודם, אשר סופק מהחברה, לנתב. אנא, ע?זרו לי ! בתודה מראש, זיו ליטמנוביץ'
-
- 2 תגובות
- 608 צפיות
-
-
יש לי מיני לפטופ EEE PC של ASUS שקיבלתי מהעבודה ואני יכול לגלוש דרכו רק באמצעות רשת של אורנג', לא ידוע לי כיצד הרשת מותקנת במחשב. כשאני לוחץ על 'ניהול רשתות אלחוטיות' הוא לא מראה לי שום רשת מלבד אורנג'. אני רוצה לקחת את המחשב הזה לחו"ל והבנתי שלגלוש שם באמצעות הרשת של אורנג' יכול להגרר לנזק כספי כבד ואני גם לא צריך את זה כי יש לי מקור WIFI בחו"ל. שאלתי היא, האם יש דרך לבטל את הרשת של אורנג' ולהתחבר לרשת אלחוטית אחרת?
-
- 0 תגובות
- 608 צפיות
-
-
יש לי אינטרנט עם רשת אלחוטית, עכשיו קניתי מחשב ואני צריך לחבר אותו לרשת, אצלי הרשת ( אם אני לא תועה קוראים לי המארח, לא להרוג אותי אם אני טועה ). עכשיו יש לי בעיה, אני לא יודע לבד לעדכן את האינטרנט וכל מה שצריך כדי שהאינטרנט יפעל, השאלה שלי היא, האם אני יכול לעשות את זה עם תמיכה טלפונית או חייב שיבוא מישהו לבית שלי שיסדר לי את זה? תודה רבה לכם .
-
- 1 תגובה
- 608 צפיות
-
-
קודם כל, אני מקווה שפניתי לפורום הנכון.... רכשתי ראוטר של אדימקס מהסוג הזה: http://a.zap.co.il/compModels.asp?sog=C-Router&model_id=369809 מה שקורה, כשהראטור מחובר הוא מאט את האינטרנט. בדקתי מספר פעמים. כשהמודם מחובר ישירות למחשב יש לי מהירות הורדה של כ-6 מגה ביט וכשהמודם מחובר דרך המודם (ורק מחשב אחד מחובר) יש מהירות הורדה של כ-4 מגה ביט. עשינו גם בדיקה לראות אם אולי הרטואר מפצל את המהירות... עשינו בדיקת מהירות בשני מחשבים דרך הראוטר במקביל והוא חילק מהירות בת 4 מגה ביט בין שני המחשבים. אם למישהו יש מושג מה לעשות אודה לי מאוד כי אני באמת כבר ניסיתי הכל... תודה מראש!!!
-
- 4 תגובות
- 608 צפיות
-
-
שלום רב, יש לי כבל רשת מוצלב(20 מטר)שחיבר בעבר בין שני מחשבים. כעת נוסף מחשב שלישי ולכן יש ראוטר.הראוטר קרוב פיזית למחשב אחד,למחשב השני הוא מתחבר בכבל ישיר אך מהמחשב השלישי הוא עדיין מרוחק. חיברתי את הכבל שהיה מחובר בין שני המחשבים בין הראוטר למחשב השלישי והרשת וגם האינטרנט עובדים(כלומר מחשב מתחבר לראוטר בכבל מוצלב). השאלה שלי היא האם זה יכול להאט את האינטרנט זה שאני מתחבר לראוטר בכבל מוצלב במקום ישיר?
-
- 1 תגובה
- 608 צפיות
-
-
יש לנו בעבודה טרמינל. היינו כל אחד מפעיל את המחשב שלו ואז עושה לוג-אין לשם המשתמש לו ואז הוא בעצם נכנס לשרת. כשאר אני נשאר במחשב שלי לפני ה-login אז האאוטלוק פועל. כאשר אני עושה LOGIN ונכנס לשרת (לטרמינל, נדמה לי) אז האאוטלוק לא עובד. (זה לא אותה ספרייה ולא אותם קבצי אוטלוק שיושבים על המחשב האישי, המקומי). מה קורה כשהוא לא עובד? התמונה שלו עולה..המחשב קצת "חושב"...וזהו..התמונה נעלמת וכלום לא קורה. מה ניסיתי? לאתחל, לשים קובץ הפעלה של האאוטלוק של השרת אבל אין לי אפשרות למחוק את קובץ ההפעלה של האאוטלוק שיושב בשרת. מקווה שכעת הובנתי. איך אני בודק את ההגדרות שלו? (אולי זאת הבעייה??) תודה לעוזרים
-
- 1 תגובה
- 608 צפיות
-
-
שלום לכולם אחה"צ טובים, לאחרונה נתקלתי בתופעה מוזרה, בעת מעבר קבצים ברשת ביתית אלחוטית וחוטית, הקובץ כביכול עובר למחשב היעד אך בצורה לא תקינה ולא ניתן לפתוח אותו, ורק בעת ניסיון שני או שלישי הוא מגיע בצורה תקינה, מבחינת תהליך העברה הוא מתבצע בצורה מושלמת ע"פ הנראה לעיין, הוא מעביר את הקובץ ואז כשאני מנסה לפתוח הוא נתקל בשגיאה. האם יש פתרון לבעיה זו?
-
- 0 תגובות
- 608 צפיות
-
-
אוקית ראשית רציתי לומר שקראתי פה המון אבל עדיין שומדבר פה לא ממש נהיר לי. קניתי מחשב נייד ורציתי לעשות רשת אלחוטית בין המחשב הנייח [win xp pro] לנייד[ויסטה ביזנס], עכשיו, הצלחתתי להתקין את הראוטר [מדגם tp-link tl-wr542g[ על המחשב הנייח האינטרנט עובד והכל טוב עכשיו השאלות: 1. איך אני מאבטח את החיבור האלחוטי כך שרק הנייד והנייח יוכלו להתחבר? 2. הצלחתי רק להתחבר לאינטרנט, איך אני יכול לשתף קבצים בין 2 המחשבים? אני בטוח שיש המון מידע פה, אני פשוט לא מבין כ-ל-ו-ם ברשתות אז אני באמת צריך אלף בית פה. תודה רבה וערב טוב!...
-
- 1 תגובה
- 608 צפיות
-
-
שלום לכולם, אני צריך לרכוש לאישתי למשרד נתב אלחוטי על מנת לתמוך ב-2 מחשבים (נייח ונייד). בבית יש לי DLINK דגם 614+ אבל הוא נדפק :-[.... אבל עדיין יש לנו את הכרטיס PCMCIA שהיינו מחברים לנייד על מנת להתחבר לרשת בבית. הבעיה עם ה-DLINK היא שלא הצלחתי לחבר מחשבים עם כרטיס רשת אלחוטי שאיננו של DLINK. הייתי מעוניין לקבל המלצות על נתב אלחוטי וכרטיס רשת אלחוטי. האם כרטיס רשת בחיבור USB יהיה מספק? המחשב משמש לגלישה בלבד. תודה
-
- 0 תגובות
- 608 צפיות
-


