עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כללי

פורום Off topic ללא נושא מיוחד.

  1. Started by תחמן מתימן,

    תודה

    • 3 תגובות
    • 530 צפיות
  2. Started by תחמן מתימן,

    משהו בסגנון של Dont Cha

    • 21 תגובות
    • 1.8k צפיות
  3. שלום לכולם אני מחפש שירים משנות ה 60 משהו כזה.. בשביל אבא שלי.. תודה רבה לכולם..

    • 1 תגובה
    • 531 צפיות
  4. Started by galh_5,

    אני לא יודע איפה לרשום את הציון של המחשב שלי כאילו באיזה נושא תעזרו לי בבקשה תודה

    • 2 תגובות
    • 602 צפיות
  5. שלום ביום שבת הקרוב יבואו אלי כמה דודים שכבר די ממזמן לא התראנו.. העיניין הוא שאני יהיה לבד.. רק אני והם.. אז החלטנו לעשות משהו שכבר לא עשינו כמה שנים טובות.. לעשות ערב סרטים איכותיים ומטורפים ! עם הפופקורן וכל הג'נקפוד שאנחנו יכולים לדחוף לפה.. אז אני מבקש ממכם את המלצותיכם לגבי סרטים איכותיים בקטגוריות הבאות: אקשן , מלחמה , פנטזיה-מלחמה-אקשן. כמו שאתם רואים הם בעיקר חובבים אקשן ומלחמה : אבל הם גמישים.. הם גם אוהבים קצת פנטזיה.. לדוגמה סרט כמו האלמנט החמישי שיש בו גם הרבה אקשן גם קצת מלחמה~ וגם הרבה פנטזיה יכול להתאים להם יופי.. אבל אשמח אם קודם תוכלו להעמיס אותי בסרטי אקשן וסרטי מלחמה איכותיים.. זה יותר בראש שלהם, מה גם ש-4 מתוכם (סה"כ 5) עובדים בצבא אז.. תודה מרא…

    • 19 תגובות
    • 1.6k צפיות
  6. Started by Booooome,

    שלום, אני מחפש קוד טכנאי לטלוויזית Samsung CS-7271, (גודל 29 אינטש). תודה. נ.ב. אם זה לא הפורום הנכון, איתכם הסליחה, אנא כוונו אותי לפורום הנכון.

    • 0 תגובות
    • 690 צפיות
  7. Started by ^Z^,

    אני הולך היום (רביעי) עוד לא הוחלט לאיזה אירוע בדיוק ומתי מה איתכם?

    • 0 תגובות
    • 589 צפיות
  8. Started by lipa,

    דבר ראשון להבהיר , אני לא שוביניסט ואני הייתי הולך לטכנאית ראיתי את התרד "האם יש נשים בפורום" שיש נשים טכנאיות מחשבים פשוט יש סוגי עבודות "לא נשיים" כמו מוסכניקית או שיפוצים , שאפילו אם יש נשים במקצועות הללו שאלה האם "גברים" יפנו אליהם ?

    • 15 תגובות
    • 1.2k צפיות
  9. הגנת הספאם אמורה להיות יותר טובה.. בכללית הקטינו את הכל והצליחו לדחוף עוד פרסומות, ממש לא נוח גם יחסית לקודם, מי שרוצה לראות http://overview.mail.yahoo.com/us/

  10. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3313662,00.html#n

    • 5 תגובות
    • 899 צפיות
  11. Started by Electric Boom,

    ינואר מגיע אוטוטו ואיתו יום סיירות. יהיה מעניין לדעת איך כל אחד מתאמן לקראתו אז שתפו

  12. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3313598,00.html ד.א אולי באמת אין לו שיניים, הוא בן 80...

    • 6 תגובות
    • 1.4k צפיות
  13. פתחתי חשבון ב PAYPAL ועשיתי מה שהם ביקשו עם אישור ה CREDIT CARD (משיכה של 1.95$) נתתי את המספר שהיה רשום בחיוב והכל היה בסדר עדיין אני לא מוצא שם אפשרות להפקיד כסף בחשבון עם כרטיס אשראי? רק עם חשבון בנק בארה"ב (או של מדינה שבהסכם איתם כמו אוסטרליה וכולי) מה עושים? יש לי כרטיס ויזה בינלאומי ד"א

    • 5 תגובות
    • 802 צפיות
  14. סרטון שעשיתי בפלאפון של בן דוד... שימו לב מה 5 כורדים יכולים לעשות ל-6 רומנים מסטולים מהתחת... ישבנו בחוף,שמנו טראקים ברכב.... ומפה זה ההנאה שלכם חשוב לראות עד הסוף כי יש קטעים מיוחדים ;P קרדיט לי על הצילום!! ועל הצחוק שלי שאני מסטול

    • 17 תגובות
    • 1.4k צפיות
  15. Started by fuck off,

    ^^^ סתם שאלה מתוך עניין שום דבר יותר מזה.

    • 67 תגובות
    • 3.8k צפיות
  16. Started by eladbu,

    שלום לכולם יש לי את הטלפון שנמצא בתמונה של יונידן באתר של וואלה הוא נמכר היום ורשום שם שיש מזכירה אבד לי הספר של הטלפון ואין לי מושג איך עושים את זה גם חיפוש בגוגל העלה כלום מישהו מכיר את הטלפון ויוכל להסביר לי איך מתפעלים את המזכרה? http://www.wallashops.co.il/shopmind_portal_heb/auctionProd.asp?auction_id=2122295 [attachment deleted by admin]

    • 0 תגובות
    • 732 צפיות
  17. Started by moshiko69,

    שלום, אני מחפש אתר שיכול לתת לי גרף ע"פ חתך של חודשים שנים של הבורסה ברוסיה, האם יש אתר כזה ? מצאתי משהו טוב ממש טוב אבל יש שם את כל הבורסות חוץ מרוסיה מבקשה עזרה דחופה מדובר בכסף. נ.ב צרפתי את הקישור לאתר שציינתי מעלה אם מישהו יכול למצוא אתר דומה שמדבר על המדד של רוסיה אני אשמח. או אולי יש באתר הזה אבל אני לא מצאתי.... http://stock.rbc.ru/demo/index.0/intraday/index.eng.shtml שימו לב שניתן להיכנס לכל בורסה בעולם בצד ימין ולראות גרף בחתכך שונה... כזה אני צריך לרוסיה תודה מראש...

    • 0 תגובות
    • 500 צפיות
  18. Started by musari,

    בדיוק היום סיימנו אני ו2חברים להכין סינגל נחמד אני עכשיו מחפש רק מילים (באנגלית דרך אגב יש לי זמרת עם קול מדהים) כדיי לסיים אותו רציתי שתתנו דעתכם..והמלצות למילים ללא זכויות יוצרים... http://www.yousendit.com/transfer.php?action=download&ufid=1700E8B778048F56

    • 27 תגובות
    • 1.2k צפיות
  19. גאוני, לא?

    • 21 תגובות
    • 1.9k צפיות
  20. Started by sevenX,

    מישהו יודע מ איפה אפשר להשיג?

    • 7 תגובות
    • 836 צפיות
  21. היי אני עושה בוק ריפורט באנגלית על שרה"ט שני הצריחים וכל מה שנוגע לגבי דמויות אני ממש גרוע בכל מקרה יש שאלה : מי היא הדמות או הדמויות המרכזיות ומה הופך אותם למרכזיות בסיפור אני לא רוצה שתעשו לי את הבוק ריפורט לכן אני ירשום מה שאני חושב ותגידו מה דעתכם : ארגורן ופרודו הדמויות המרכזיות כי בעצם בשני הסיפורים המרכזיים בכלל בטרילוגיה שזה המלחמה בין הכוחות ה"טובים" ל"רעים" ומסע הטבעת שמים את הפוקוס על ארגורן ופרודו, אראגורן מנהיג את הצד של ה"טובים" ונותן להם תקווה וכו' ופרודו הוא שליח הטבעת בעצם.. תודה מראש לעוזרים.

    • 4 תגובות
    • 642 צפיות
  22. Started by Liran -,

    קודם כל שלום וחג שמח חח יש לי בעיה, אני רוצה לשלוח SMS למישהו שנמצא כרגע בפולין - השאלה היא איך ?! ??? הוא מנוי בחברת סלקום וגם אני ... ניסיתי לשלוח כבר הודעה עם המספר הרגיל כמו ששולחים בארץ - לא נראה לי שזה שלח .. ניסיתי לשלוח גם עם הקידומת של פולין (שזה 48+ לפי מה שהבנתי) וגם לא נראה לי ששלח בכלל .. בארץ הקידומת היא 972+ נכון ?! וששולחים מחו"ל אז מורידים את ה - 0 ואז יוצא *******97252+ נכון ?! כנ"ל לגבי איזור פולין .. *******4852+ לא ?! \: או שמשאירים את ה - 0 במקרה הזה ? מצטער על השאלה הדפוקה חח :-\ מקווה שתוכלו לעזור, כי לא מצאתי בשום מקום תשובה (חיפשתי באתר של סלקום וגוגל) תודה רבה מראש, חג שמח.

    • 5 תגובות
    • 3.8k צפיות
  23. מתי הפרק הבא של פריסון ברייק זה לא אמור להיות היום!!

    • 3 תגובות
    • 664 צפיות
  24. פשוט אין בושה.. http://www.ritzcamera.com/product/EP5131797.htm אולי במצלמות הם מבינים אבל בדברים כאלה ממש לא..

    • 19 תגובות
    • 1.4k צפיות

דיונים חדשים בפורומים