כללי
פורום Off topic ללא נושא מיוחד.
39,699 דיונים בפורום זה
-
-
או כאלה שלומדים עכשיו? או שבדרך? או שרק חולמים? אני מדבר על אלה שסיימו טכניון/אוניברסיטה ולא מכללה. בקיצור: יש עבודה בתחום עם משכורת התחלתית של 10 אלף?
-
- 17 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
הזמנתי זכרונות, אני רוצה לראות את מצב ההזמנה שלי... לא מצאתי את זה באתר... איפה יש את מעקב ההזמנות?
-
- 1 תגובה
- 846 צפיות
-
-
הפעם הם פשוט לועגים לנו! מה נסגר עם תורכיה?!?!? למה לא מחזירים להם?
-
- 10 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
1שיר מדהים של אנריקה אבל אני לא יודע את שם השיר . http://www.mytempdir.com/1042488 2 http://www.mytempdir.com/1042501 3 http://www.mytempdir.com/1042505 כל השירים הוקלטו מרדיוס 100FM בעזרת IAUDIO U3 תהנו ותעזרו לי לגלות מי שר את השירים ומה שמות השירים תודה רבה רבה!
-
- 2 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אם אפשר לקרא לזה נאום... בע לא משנה הנאום עצמו הוא על מרטין לותר קינג [עשיתי עליו את העבודה שעליה יבחנו אותי בעלפה אז אני צריך לעשות עכשיו נאום קטן לגביו] ויהיה כמובן בעל פה. רציתי לדעת אם יש מקום גדול לשיפורים או שזה בסדר? The Afro-American population has been suffering ever since from discrimination. If you were an Afro-American at this point in time, what would you do about that? Would you surrender to the injustice reality or would you fight it no matter what? Well, all I know is that one man, against all the odds, broke with his own hands the wall of social separation in the American society. This man was Martin Luther king Jr, Martin Luther king was an afro-American…
-
- 7 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
-
היייי כולם אני רוצה להביא לארץ (דרך EBAY) משלוח של טלפון סלולרי באזור ה50$ (משו זמני) שלדעתי נוקיה שיווקו פעם בארץ יש איזה הגבלות/מיסים שאני יצטרך לשלם בארץ?
-
- 4 תגובות
- 535 צפיות
-
-
-
בפעם הבאה אפשר לשקול לשים דם במדפסת במקום הצבע האדום, זה בטוח יהיה יותר זול מלקנות דיו מקורי: http://www.gizmodo.com/gadgets/peripherals/hp-ink-costs-more-than-human-blood-booze-212444.php לי אישית יש לייזר, אבל זה עדיין, ממש, ממש מרגיז.
-
- 2 תגובות
- 622 צפיות
-
-
או יודע איפה המפעל נמצא ?
-
- 2 תגובות
- 630 צפיות
-
-
http://abcnews.go.com/Video/playerIndex?id=2469563 (שיט, להעביר לכללי בבקשה...אין לי מושג איך זה הגיע לרשתות ואינטרנט...)
-
- 2 תגובות
- 646 צפיות
-
-
זה ישמע שאלה מטומטמת אבל אם אני ינסע עם מחשב באוטובוס יש סיכון לנזק כל שהוא?
-
- 16 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
היי חברים, אני זקוק לעזרתכם. בתקופה האחרונה אני משקיע את כל כולי ע"מ לקבוע מסלול לימודים לשיפור ציוני הבגרות. הבעייה היא שהעבודה מרובה ביותר ומחזוריות ההרשמה למכינה/מסלול אקדמי היא אחת לשנה שההרשמה נעשית עד חצי שנה לפני תחילת הלימודים. בשיחת טלפון שערכתי עם יועצת אוני' ת"א (שאיתה גם תאמתי פגישה) נאמר לי שהמכינה הבאה תפתח רק בספט' 2007 ובכל אופן מכינה מתמקדת רק במתמטיקה, אנגלית ומקצוע ברמת 5 יח"ל כך שבכל אופן חלק מהמקצועות אני צריך לשפר עצמאית. המקצועות שאני צריך לשפר הינם: אזרחות ספרות היסטוריה (חלק שני) גיאוג' ואם ידרשו ממני יותר מ3 יח"ל אזי גם מתמטיקה. המצב דיי עגום :-\ אני משלים עם העובדה שכנראה ואוכל להרשם רק למכללה אך בכל מקרה אני פונה אליכם. לאן ללכת ? א…
-
- 6 תגובות
- 937 צפיות
-
-
-
שלום כולם נתקעתי באיזה תרגיל ואשמח לעזרה http://img80.imageshack.us/img80/8497/9636vc0.jpg הזרם במעגל הוא 50\3=16.66A תודה עריכה: שכחתי לתת תשובות P=660W גורם הספק 0.6
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
8.5 GB?? ועדיף באזור המרכז אם מישהו יודע ואם זה לא קשור תעבירו את ההודע בבקשה לפורום המתאים
-
- 3 תגובות
- 630 צפיות
-
-
היי מכירים את זה שאתם נכנסים לשירותים בחורף, מתיישבים ואז הדבר הזה קר כמו קרח??? מישהו יודע היכן ניתן לקנות מין כיסוי כזה פרוותי או סתם מבד נעים? הבהרה: אני לא הומו! מצאתי רק באיביי(גם - רק תוצאה אחת או שתיים) ואני רוצה לדעת אם יש עוד חנויות ששולחות לארץ או אפילו מחנות בארץ..
-
- 25 תגובות
- 2.6k צפיות
-
-
הבנתי שלא כדאי לקנות גם גירסה יפנית של המכשיר
-
- 0 תגובות
- 549 צפיות
-
-
שלום יש לי עבודה באנגלית שאני צריך להגיש מחר,העבודה היא על התכונות שלי. אני צריך למצוא מילים משיר שמשקפות את התכונותשלי....צריך עזרה..אני לא מוצא כלום... תיעזרו בכמה תכונות: 1)רציני 2)בעל לב טוב וכ"ו...(זה בעיקר תכנות של ליקוקי תחת עצמאים... 8)) תודה רבה לעוזרים אני צריך את זה כמה שיותר מהר
-
- 5 תגובות
- 761 צפיות
-
-
-
שאני נכנס לאתר של ג'יגה ביט כדי להוריד דריבירים יש לי מאסיה או מאירופה מה לבחור? או אמריקה שכבובן זה לא יתאים.. אז מה לבחור?
-
- 8 תגובות
- 651 צפיות
-
-
http://www.metacafe.com/watch/262984/security_surf/ חחחחח
-
- 3 תגובות
- 601 צפיות
-
-
שלום לכולם הכלבה שלי השחיטה לי את השלט של המגבר ימאהה שלי השלט הוא RAV203 האם ידוע לכם כיצד ניתן להשיג שלט כזה? ואולי אפילו יד שניה טוב.
-
- 2 תגובות
- 739 צפיות
-
-
שלום בזמן האחרון כל שיר שאני מחפש אתם מוצאים לי בלי בעיה. לכן החלטתי להטיל עליכם משימה לא כל כך קשה ולהגיד לי מה השם של שיר מסוים (דיי מפורסם). השיר הוא של מדונה. אני חושב שעד כה הוא הכי חדש שלה. אחד מהמשפטים שחוזרים בו הרבה הוא every little thing that you say or........ i gonna ***** on you פשוט אני לא זוכר את כל המילים. השיר עצמו הוא דיי קיצבי וכאילו בשיר מדונה כל הזמן מדברת על כמה שהיא חושבת על איזה דפוק אחד (כמו 60% מהשירים שיש היום). אשמח אם תגידו לי מה השם שלו.(אני חושב שבזמנו תמיד ESC עשו לו פירסומת או משהוא דומה) ועוד דבר. שמעתי את השיר feel allright של sean paul ועוד איזה DJ ששר איתו שם. אני דיי אהבתי אותו. מה אתם חושבים עליו?
-
- 3 תגובות
- 603 צפיות
-


