כללי
פורום Off topic ללא נושא מיוחד.
39,699 דיונים בפורום זה
-
http://www.wallashops.co.il/shopmind_portal_heb/auctionProd.asp?auction_id=2002992 אני רוצה לקנות משם את החולצה דבר ראשון אני לא יודע אם היא אמיתית ושתיים אני בכלל לא יודע אם היא חולצה ארוכה כי לפי התמונה היא קצרה והמחיר נראה לא הגיוני (נמוך מידי) למרות שלפי התמונה יש את הפס שמראה שיש גובה שונה של הבד בחולצה וזה אומר שהיא אמיתית תנסו לעזור לי!
-
- 4 תגובות
- 699 צפיות
-
-
פשוט אין מילים לתאר את הכישרון שלו... http://www.glumbert.com/media/badrobber
-
- 16 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
שלום היום גנבו לי את הV3X היקר שלי מה אני יכול לעשות? התקשרתי לאורנג' וחסמתי אותו ואמא שלי הגישה תלונה במשטרה. רציתי לדעת אם אפשר לאתר אותו איכשהו כי הוא ממש חשוב לי וחסכתי בשבילו הרבה זמן. אם למישהו יש איזה דרך שאני יוכל לאתר אותו אני אשמח מאוד. תודה רבה :-[
-
- 37 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
שלום רב יש לי פרופיל 64 וקב"א 56, אני מחפש תפקידים מעניינים, לא משנה מה העיקר שיהיה מעניין, כיף, מאתגר במידה. עם עדיפות למודיעין ודברים כאלה... מאיזה תפקידים גם כדאי לי להתרחק? ומה כדאי לחפש? תודה זאפ
-
- 9 תגובות
- 843 צפיות
-
-
אשמח אם תיצור איתעי קשר, יש לי מספר שאלות אלייך מספר icq: 156306764 מייל: pazer@nana.co.il ניתן כמובן לשלוח הודעה פרטית פה או משהו כזה.
-
- 3 תגובות
- 639 צפיות
-
-
http://www.planetboredom.net/video.php?id=2944
-
- 37 תגובות
- 4.1k צפיות
-
-
-
האם ניתן לעשות שיעורי נהיגה מעשיים ללא תאוריה? שמעתי בעבר שכן... מדיי כמה זמן חייבים לחדש את הרשיון? נגיד שאדם סיים הכל וקיבל את הרשיון, אבל לא יצא לו לנהוג כמה חודשים טובים. ועברה כבר תקופת המלווה [כמה זמן זה כעת?] אז לא בעיות בחידוש? כי אחרי הכל, הבן אדם לא נהג בכלל חודשים... היה מקרה דומה בטלווזיה שאנשים לא נוהגים בתקופת המלווה.
-
- 14 תגובות
- 2k צפיות
-
-
האם ישנו גוף ישראלי המתעסק בתחום ההמצאות בארצנו? יש לי כמה רעיונות לא רעים שהייתי רוצה לפתח ופשוט איני יודע לאן לפנות
-
- 6 תגובות
- 863 צפיות
-
-
שלום לכולם מחפש את הטראק של ה-bad monkey עם מישהו מכיר ויכול לעלות אותו לכאן אני יודה לו מאוד אלי.
-
- 0 תגובות
- 553 צפיות
-
-
כל מוצר מכל חנות באמריקה. מכל מוכר מאיביי, ללא קשר האם הוא שולח לארץ או לא. כל דבר מאמזון אמריקה ללא קשר לאן הם שולחים. הכל בעזרת אחי. רוצים משהו? icq 436751
-
- 4 תגובות
- 842 צפיות
-
-
http://en.wikipedia.org/wiki/Ultra_hdtv אלוהים ישמור...מתי נראה כזה דבר בפעולה?
-
- 24 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
-
-
חיפשתי בגוגל אבל הכל בשפות שאני לא מבין.. אני מקווה שזה בפורום הזה...פשוט אני צריך את התוכנה. תודה לכל העוזרים!
-
- 1 תגובה
- 571 צפיות
-
-
שלום לכולם, בניתי אתר לאבא שלי ורציתי לשמוע מה אתם חושבים על העיצוב וצורתו. אני לא כזה השקעתי בעיצוב כי אין לי הרבה ידע בזה. אשמח לשמוע הערות לשיפורים. WWW.DINAMIT.CJB.CO.IL נ.ב, עם הנושא לא נפתוח בפורום הנכון מבקש להעביר אותי לפורום המתאים. בתודה, תומי[
-
- 11 תגובות
- 838 צפיות
-
-
יש לי בעיה מוזרה בממירים בבית (samsung( ופשוט כשאני מזפזפ אז חסרים הרבה ערוצים ויש קפיצות.בחלק מהערוצים אין כלל מידע. זה בכל הבית,ככה שזו לא נראית לי בעיה בממיר אחד או בשלושתם.
-
- 16 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
מישהו כבר הזמין מהם? ויש להם חנות שאפשר לבוא עליהם או חייבים דרך האינטרנט? תודה
-
- 2 תגובות
- 781 צפיות
-
-
השיר נוגן גם ברצועה כשכולם שם רוקדים כמו רובוטים ויש את המילים: if u wanna ride משהו HORSE ???
-
- 0 תגובות
- 680 צפיות
-
-
שהולך ככה בערך: ladys ladys night\light i can see your love in your burning eyes
-
- 3 תגובות
- 658 צפיות
-
-
היי חברה... רציתי לשתף אתכם במשהו שמעצבן אותי כבר זמן רב (או יותר נכון כמה שבועות, שפשוט עוברות לאטטט). בי' - יא' אני זוכר שהייתי משקיע כמו שצריך, ככה לומד בשיעור, מתכונן 3 ימים לפני מבחן... ביב' החלטתי לתת פוש אחרון. הלימודים נהיו לחוצים כאן ביב', והחלטתי לתת מאמץ אדיר אחרון. אני מוצא עצמי חורש שעות על גבי שעות על כל מבחן (ויש המון!), הזמן זוחל, ויש לי הרבה פחות זמן לבילויים. למעשה, אני רק בשישי יוצא עם חברים. מצד שני, אני הסתכלתי במחשבוני חישוב ממוצע בגרות - וזה לא נראה לי כל כך משתלם. בשביל 5-7 נק' בתעודת בגרות כל זה? לא יודע. כמה ממוצע בגרות מומלץ להוציא, אם רוצים להתקבל לרוב המקצועות בעתיד (חוץ מרפואה זה אני בטוח לא לומד)? כמה נראה לכם כדאי להשקיע ב-3-4 חודשים הקרובי…
-
- 21 תגובות
- 2k צפיות
-
-
שלום לכולם.... רציתי לדעת אם יש דרכים להתכונן לצו הראשון, הבנתי שהשאלות שקבעות לך את הקב"א זה בצו ראשון והייתי מעוניין לעבור על על שאלות דומות... אמרו לי שאני צריך לדעת אחוזים גם, סליחה על הבורות אבל לא נגעתי בזה מכיתה ז+- ... תקנו אותי אם אני טועה 20% של 500 זה: 500/100 *20 עוד דוגמא לצורך העניין.. 30% של 200 זה 200/100 *30 תודה למגיבים
-
- 8 תגובות
- 725 צפיות
-
-
אנחנו צריכים להשתלט על התרגומים של נמלטים ואבודים כדיי לקבל הכרה כבר פנה אליי מישהו מהאתר, עכשיו אנחנו כבר שלושה בברכה צוות התרגמים של Hwzone
-
- 15 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
מחפשת שירים עבריים להורדה בסגנון של איה כורם ו קרן פלס. תודה
-
- 0 תגובות
- 858 צפיות
-
-
רציתי לדעת: כמה זמן לאחר המבחן לוקח לתעודת הסמכה של מיקרוסופט להגיע?
-
- 6 תגובות
- 1k צפיות
-


