כללי
פורום Off topic ללא נושא מיוחד.
39,699 דיונים בפורום זה
-
אני וחבר רוצים לערוך מסיבה לגילאים 18 + ( בגלל השתיה ) מישהו מכיר מקום טוב שאפשר לעשות בו מסיבות ? ( אני מתכוון לא לשכור את המקום אלא מקום חינמי ) ואני חדש בתחום אז כל מי שאירגם פעם מסיבה ויכול לעזור לי ( מיקום , DJ , איך להגיש שתיה, כמה לקחת כניסה ועוד דברים ) זה יהיה טוב אהה ציוד הגברה יש לי כבר ** אם זה באמת יצא לפועל כל חברי האתר מוזמנים **
-
- 19 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
הייתי היום בצו ראשון, יצאתי עם פרופיל 97 וקב"א 56. פשוט אדיר, מרוצה עד השמיים (אני יודע שלא אמורים להגיד לי את הקב"א, תחסכו את ההערות, המראיינת שלי ממש אהבה אותי, מסתבר D: ) אני רוצה להגיע לטיס, והבעיה היחידה שיש לי היא סעיף בקשר לפלטפוס קל. הרופא אמר שזה לא אמור להוות בעיה, אבל הוא לא בטוח. יש פה מישהו שיודע בוודאות? אשמח לקבל תשובות, תודה D:
-
- 36 תגובות
- 2.7k צפיות
-
-
ארם, זה לא נותם לי לפרסם את הלינק לסרטון אז תכנסו לאתר ומשם תגיעו לסרטים: http://www.shrekthethird.com/flash/index.html הסרט יוצא ב18 למאי רק שיהיה מצחיק. (לא כמו השני :-X)
-
- 2 תגובות
- 708 צפיות
-
-
אני בשנה הבאה אני צריך להיות הכתה י', ועדיין אני לא יודע איזה מגמה לבחור. אז תוכלו להגיד לי איזה מגמה הייתם אומרים הכי שווה (רק בביה"ס מקצועי)!!!
-
- 64 תגובות
- 3.8k צפיות
-
-
אוקי טוב לא באמת קנו אבל זה נחמד (אולי בעתיד) http://www.msfirefox.com/ watch video חובה בעקבות אנשים שכמעט התאבדו הכותרת שונתה חחחח
-
- 20 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
מאיפה אפשר להוריד את הפרקים החדשים? למה אין סיקורים שלהם בשום מקום? תודה מראש.
-
- 8 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שלום לכולם וחג שמח, לפני כמה דקות ראיתי רכב מסוג פיג'ו 306 במחיר מציאה ורציתי לשאול מה אתם חושבים. הרכב הוא יד ראשונה עם 180 אלף קילומטר, גיר 1.4 ידני, 4 דלתות, שנת 95 ונמכר 5 אלף שקל מתחת למחירון במחיר 11 וחצי אלף. רציתי לשאול אותכם על מה כידי להסתכל שאני אליך ליראות את האוטו והאם יש דברים ספציפים בדגם הנ"ל. בתודה מראש, תומי
-
- 38 תגובות
- 2.5k צפיות
-
-
מישהו יודע איך קוראים לשיר שמושמע בסוף פרק 2 של החברים של נאור?? תודה רבה מראש.!!!
-
- 2 תגובות
- 657 צפיות
-
-
אני מחפש מקום שבו אוכל לקרוא הסבר כיצד עובדים כל מיני רכיבי חומרה שונים במערכת ומה תפקידם הכולל במערכת לדוגמא: מעבד-תפקידו של המעבד במערכתו של המחשב הביתי היא....,המעבד עובד בצורה הנ"ל... תודה מראש לכל העוזרים
-
- 8 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
חברה ,חברה שלי רוצה לעשות יום הולדת בצ'רצ'יל באזור צומת קרית אתא שם ואני לא מוצא את המספר טלפון שלהם בשביל לבדוק משהו, מישהו מכיר פליז זה חשוב היא משגעת אותי שהיא לא מוצאת את המספר והפילה אלי את הנושא, קיצר לא רוצה לאכזב אותה לא כדי גם אני רוצה מתנה ביום הולדת שלה ;D אז תודה למי שיעזור
-
- 2 תגובות
- 633 צפיות
-
-
הנה מצבי: אני מועסק בחברת פלקסטרוניקס דרך כח אדם בתור מריץ תוכנות בדיקה וכל מיני כאלה מרוויח מינימום אבל יש הרבה שעות אז זה יוצא יחסית סבבה... מצד שני הציעו לי לעבוד בחברת טאוור בתור מפעיל מכונה באותם התנאים םחות או יותר ר קשאני מועסק ישירות דרך החברה... ויכול להיות שיהיו קצת פחות שעות נוספות... מה אתם מציעים לי לעשות???
-
- 15 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
תראו יש באתר היפ תחרות..זה הסרטון שהעלתי לתחורת כמובן אתם מוזמנים לצפות בו.. http://www.heep.co.il/129-he/Heep.aspx?FileID=33690&tmpl=10&Page=1&cid=161 עכשיו..הייתי מקום ראשון אבל איפסו לי את הנקודות וכביכול איפסו גם לאחרים תנקודות אבל נראה לי שהייתה פה איזה פאשלה מצד האתר..אבל בכל אופן..אני מת להגיע חזרה למקום הראשון..ובשביל זה אני צריך את העזרה שלכם... אני ממש אודה מקרב ליבי לכל בנאדם שירשם לאתר(ההרשמה חינם ולוקחת משהו כמו 10 שניות) וידרג את הסרטון שלי עם 5 כוכבים,ואם אפשר אפילו להגיב ולהעביר לחברים שלכם.. ..זה ממש חשוב לי..! בכל אופן תודה רבה רבה רבה ואני מוכן לתת נשיקה לכל מי שידרג אותי חח תודה רבה חברים
-
- 12 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
מישהו לפני כמה ימים השמיע לי טראנסים ואני חשבתי שזה טראנסים אבל הוא אמר לי שזה קלאב לא הבנתי בהתחלה בקיצור הקלאבים האלו היו מדהימים שילוב מדהים בין קצב לצלילים. הוא אמר לי שהטראנסים האלו שומעים בעיקר בארצות הברית ובאמת בארץ אין תסוגים האלו. אם מישהו יש לו מושג על קלאב טראנס או איך שלא קוראים לזה שימליץ לי על שירים בסיגנון הזה. אם תישמעו פעם אחת אתם תהיו בעננים! אז אותו בחור ביקשתי מימנו שישלח לי מהטראקים האלו והוא שלח לי רק אחד כאילו עשה לי טובה חח :'( העלאתי אותו כדי שתישמעו מה זה.. קלאב http://www.mytempdir.com/1120139 בבקשה אם יש לכם שירים כאלו קלאב טראנס אני ישמח אם תישלחו לי או תיתנו לי קישור. תודה.
-
- 5 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
-
רציתי לדעת איך לעשות הרבה כסף?? :o איך להתחיל ממשהו קטן למשהו גדול ???
-
- 27 תגובות
- 2.3k צפיות
-
-
אהלן חברים, דודים שלי מארה"ב רוצים שאני אקח אותם לטיול בזיכרון. הבעיה היא שאין לי מושג איפה נמצאת הטיילת בזיכרון. כולם אמרו לי שיש שם מה לעשות, סתם לעבור ככה להעביר את הזמן. מישהו יודע איפה זה נמצא בדיוק? Anatoli.
-
- 8 תגובות
- 914 צפיות
-
-
איזה אוטובוסים מגיעים לשם תודה רבה? אני יודע שזאת הכתובות הצפירה 19, תל אביב תודה רבה גיל לדום
-
- 6 תגובות
- 684 צפיות
-
-
-
ברצוני להתחיל לקבל כל מיני סרטונים ודברים מצחיקים שרצים באימייל, לאימייל. איך אני נכנס לכל העיניין הזה שהאימייל שלי יהיה ברשימת המקבלים את הדברים האלה? תודה
-
- 7 תגובות
- 790 צפיות
-
-
http://freenet-homepage.de/schnubelken/bunnys/
-
- 31 תגובות
- 3.2k צפיות
-
-
-
-
מישהו יודע? תודה מראש
-
- 8 תגובות
- 724 צפיות
-
-
לא יודע עד כמה זמן נכון אבל חברים שלי אמרו לי שמהחודש הבאה מבחני התיאוריה יעמדו על 60 שאלות.. וכל האלו שלומדים יצטרכו ללמוד את זה באיזה בצפר מיוחדד.. עד כמה זה נכון לדעתכםם?? (לא שזה מזיז לי למה עברתי את כל הבלגן הזה מזמן אבל סתם להיסתלבט על האחרייםם..)
-
- 29 תגובות
- 19.4k צפיות
-
-
תנו לי בבקשה אתר למכירון רכב טוב בלי תשלום
-
- 0 תגובות
- 513 צפיות
-


