עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כללי

פורום Off topic ללא נושא מיוחד.

  1. Started by דמיאל,

    http://video.google.com/videoplay?docid=-3261371470286936969&q=bf2 תודה לכם ::

    • 2 תגובות
    • 652 צפיות
  2. עשיתי הזמנה של כמה פוסטרים וחולצה עברו כבר שבועיים וחצי ועוד לא קיבלתי.. אם מישהו הזמין בעבר משם אני ישמח לשמוע חוות דעת וכמה זמן לקח לזה להגיע...(ו-או מאיפה לוקחים את זה)

    • 1 תגובה
    • 795 צפיות
  3. Started by taimor,

    התקשרתי לנזק בין לאומי לשואל מה פשר האי יציבות בחיבור אינטרנט =\ אז ענה לי ת'אמת אחד דיי מפגר שלא מבין כלום שכמו רובוט שאל אותי ניסית לנתק את המודם ועשית ריסט ? אמרתי לו כן, תעשה, עשיתי אמר אצלנו נראה הכל תקין תתקשר לHOT, ככה בדיוק. אחרי חצי שעה שחיכיתי בטלפון ענה לי ואחרי שדיברתי איתו הוא אמר לי שהוא שם את המודם במעקב ולא לנתק ת'מודם במשך 24 שעות ואם יש תקלה ככה נדע יותר ברור מאיפה באה. בגלל שאני יודע שחבר'ה כאן עבדו במוקד תמיכה אז מה זה אומר שהמודם במעקב ? מה הם עושים בעצם ?

    • 2 תגובות
    • 618 צפיות
  4. Started by Sifo Jen,

    מאוד פשוט: איך קוראים לשיר ברקע של הפרסומות ל"פלאספורט" תודה!!

    • 4 תגובות
    • 588 צפיות
  5. מישהו יודע איפה אפשר למצוא את השיר של Rihanna ו- J Ststus?! קוראים לשיר roll. תודה לעוזרים.

    • 8 תגובות
    • 627 צפיות
  6. אהלן חבר'ס. אני וחברה שלי אוטוטו שנה ורציתי לשמוע מכם מה אתם עשיתם כשאתה וחברה שלך הייתם שנה/חצי שנה אני מבקש תגובות נורמאלית ולא לדרדר את הדיון לספאם עם תגובות מפגרות. תודה לכל העונים

    • 61 תגובות
    • 10k צפיות
  7. http://youtube.com/watch?v=HQZvhSGgG0o

    • 14 תגובות
    • 1.5k צפיות
  8. שלום לכולם ! רציתי לשאול ולהתייעץ איתכם לגבי משהו.. אשמח אם תוכלו לעזור. אני מעוניין ללמוד בחו"ל, אני עוד לא סגור איפה.. אני אכתוב את הפרטים העיקריים לגבי ובכן, בגרות מלאה יש לי, אנגלית אני יודע ברמה סבירה בהחלט. נולדתי בבולגריה ויש לי אזרחות בולגרית. כמו כן יש לי גם אזרחות ישראלית. ממקרות מידע שראיתי ומאנשים שסיפרו לי, הלימודים בבריטניה מאד יקרים, חשבתי על לילמוד שם.. אבל האירו את עיני בקשר לגרמניה.. לא עלה בדעתי שיש כל כך הרבה מקומות שבהם מלמדים שם בשפה האנגלית.. בקשר לגרמניה, בדקתי באתר אחד שהביאו לי וראיתי שיש מקומות בהם לא משלמים כלום ! Tuition fees - None ובחלק נכבד מאותם מקומות ישנה אפשרות ללימודים באנגלית מלאה ובחלק באנגלית + גרמנית, עובדה זו משמחת אותי.. להלן שאל…

    • 0 תגובות
    • 587 צפיות
  9. פעם שעברה קניתי ב h&o בנשר כדאי לי לחפש במקום אחר ?

    • 9 תגובות
    • 968 צפיות
  10. http://www.youtube.com/watch?v=MlkoWnEfVRo

    • 8 תגובות
    • 802 צפיות
  11. ערב טוב אנשים טובים.. רציתי לדעם אם מישו פה מכיר חנות טובה אמינה וזולה בסביבת רמת גן.. אני מחפש לקנות מחשב דיי פשוט לאמא שלי.. מחשב משרדי.. דיי ממוצע רק שיהיה חזק... אני מחפש חנות טובה בסביבה שלי.. או אפילו איזה אתר מומוצלץ שאפשר להזמין ממנו.. תודה מראש.. אלון !

    • 1 תגובה
    • 612 צפיות
  12. אמרו לי שיש אתר כזה שאני רושם כתובת של בית ואני רואה איך הבית נראה.מכירים? ואני לא מדבר על צילומי לווין של גוגל או מיקרוסופט משהו ישראלי

    • 8 תגובות
    • 822 צפיות
  13. Started by eladbu,

    שלום כולם אני מחפש לקנות קונסולת נינטנדו WII חדשה או יד שניה רציתי לדעת היכן ניתן לקנות בארץ האם יש אחריות וכמובן מה המחיר???

    • 2 תגובות
    • 669 צפיות
  14. Started by Nahum2,

    מי שממשיך את לימודיו בכתה יג צריך לתחום על תשעה חודשי קבע נוספים -בתמורה לדחיית השירות. מי שלא חותם מגייסים אותו מייד. משום שקפצתי כתה לא ימלאו לי 18 עד לממש הימים האחרונים של י"ג כמעט בטוח שכל הבחינות והפרוייקטים יסתיימו עד אז(הם לא יכולים להחתים אותי לפני שאני אהייה בן 18). אז האם אני יכול פשוט לגמור את י"ג ולסרב לחתום אחר כך? או אולי אפשר לשכנע את הצבא שמשום שבעצם לא קיבלתי שום דחייה אני לא צריך לשרת בקבע? או אולי עדיף פשוט לשרת?

    • 4 תגובות
    • 752 צפיות
  15. סוף סוף הגיע השלג לירושלים.. האם הוא הגיע גם אליכם? ואם כן , היכן?

    • 47 תגובות
    • 3k צפיות
  16. Started by ^GunX^,

    שלום לכולם , לפני כמה ימים היה לי תחקיר בטחוני במודיעין במסלול שנקרא "איסוף ועיבוד מידע חזותי" , במנילה שקיבלתי סימנתי בעדיפות ראשונה את האשכול של המחשבים (תכניתן). בעקרון העדיפות הראשונה שלי היתה מסלול התכניתן , אבל כדי לקבל זימונים לזה אני חייב לחתום וויתור במסלול המודיעין אחרי שעברתי מבחנים וראיון אישי ... מצד אחד אני מעדיף את מסלול התכניתן ומצד שני אם אני לא עובר את המבחנים של זה (אם בכלל ישלחו לי כי במודיעין אמרו לי שלא ממש מתחשבים במנילה) אז אני בבעיה כנראה... יש איזה אפשרות שאני יוכל לקבל מיונים לתכניתן בלי לחתום וויתור על מודיעין ? ואם לא אז איזה מסלול עדיף לדעתכם? תודה לעוזרים...

    • 0 תגובות
    • 580 צפיות
  17. Started by ben389,

    לא נשאר לי הרבה 8) [attachment deleted by admin]

    • 12 תגובות
    • 853 צפיות
  18. ראשית, אם דבריי נאמרו כבר בצורה כזו או אחרת אני מתנצל. אז ככה... התוספת שלי היא בנושא ניקוי המשטחים. עד היום הייתי מנקה כמו כולם עם אלכוהול. אבל מה, הוא לא מנקה כל כך טוב. לכן בדקתי כמה חומרים זמינים ונגישים לכולם על מנת להשיג תוצאות טובות יותר. והנה, גיליתי שמעט WD40 או זזקל מסוג אחר עושה את העבודה נהדר, לא משאיר ולו טיפת לכלוך, ובנוסף לכל גם מתאדה מהר. לאחר מכן ניקיתי את המשטח עם אלכוהול כדי להוציא שאריות של חומר הניקוי כדי שלא יפגמו במשחה. בקיצור ובתימצות. 1. התז מעט WD40 או זזקל כלשהו על חתיכת בד או צמר גפן ונקה את המשטחים (HS + CPU) 2. חזור על הפעולה במקרה הצורך. 3. המתן כמה דקות להתאדות מלאה של חומר הניקוי. 4. נקה את המשטחים עם אלכוהול 70% מינימום. 5. המתן להתאדות ה…

    • 17 תגובות
    • 1.6k צפיות
  19. לאיזה תוכנה יש הכי הרבה קבצים להורדה ?

    • 1 תגובה
    • 960 צפיות
  20. יש לי 40000 שקל מה כדאי מאזדה 323 שנת 2000 או איביזה שנת 2003 ? מי שהתנסה בשתי המכוניות שיענה

    • 119 תגובות
    • 8.7k צפיות
  21. Started by VL,

    למישהו הביאו שאלה עכשיו הוא נתן לי לא הצלחתי לפתור/למצוא מידע זאת השאלה: מה קטר הדיזל עם סידור הגלגלים הכי גדול? חיפשתי בויקיפדיה לא מצאתי =\

    • 2 תגובות
    • 540 צפיות
  22. אני מחפש [כמה נדוש שזה יישמע] של בחורות [לא ערומות] ואני מוצא רק 1280*960 או 1024*768 ויש לי LCD ברזולוציה 1280*1024 מישהו יכול לעזור לי?

    • 4 תגובות
    • 885 צפיות
  23. Started by benor,

    אותי אישית זה לא הצחיק, אבל אוליי יש פה כאלה שזה יצחיק אותם ... http://www.youtube.com/watch?v=E859GsKOOQo

    • 11 תגובות
    • 786 צפיות
  24. Started by gal-tt,

    שלום ותודהה למי שיוכל לעזור!!! מייי שהו יכול להשיג לי אולי שם מישתמת וסיסמא לאינטרנט של בזק שרת -014 מוודם-el 150 הלבן הקטן הזה

    • 6 תגובות
    • 757 צפיות
  25. עכשיו התחיל להיות ממש קר ויורד כל הזמן גשם :-X...ככה שלא נראה לי שאני יוכל לרוץ...ומכון כושר ממש לא בא לי וגם עוד מעט צבא ככה שזה לא משתלם בכלל....למישהו יש רעיון?? איך אתם רצים בחוץ בחורף? אם אני ירוץ עם בגדים חמים זה לא יסרבל ויהיה קשה לרוץ?

    • 77 תגובות
    • 8.3k צפיות

דיונים חדשים בפורומים