עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כללי

פורום Off topic ללא נושא מיוחד.

  1. Started by 1immortal,

    אנשים חולי נפש , לפחות שישימו מיגון .

    • 29 תגובות
    • 1.9k צפיות
  2. Started by galz,

    1) בפרסומת של פלאפון של השידורי ספורט שלהם על הכדורים ("הכדור הוא הכל")? 2) ההאוס שהיה בחדשות ערוץ עשר היום כשהם הראו ארועים מהשנה ממש בסוף. זה האוס שהיה ממש פופולארי לפני איזה חמש-שש שנים... הייתי מכור לזה אני חייב לדעת איך קוראים לו! תודה!

    • 0 תגובות
    • 489 צפיות
  3. Started by yaronzeev1,

    היי עוד חודש ההורים שלי טסים לסין אז אני רוצה להביא להם את ה145 דולר בשביל שאני יגיד להם מה לקנות לי והם יקנו אז ככה אני לא יודע כל כך מה אני רוצה אני לא רוצה משחקים כי לא בא לי משחק כי משחק זה לא משהו שאני ייקנה בחו''ל אז משהו לא יודע מה משהו אלקטרוני כי אני אוהב ג'אג'אטים ומחשבים מאוד בעיקר משחקים אני גיימר מושבע אז תייעצו תודה ירון

    • 1 תגובה
    • 564 צפיות
  4. אהלן, הסיבה שאני אשאל את השאלות הבאות היא שאני הולך לקנות את העכבר הנ"ל יד שניה מאחד מחברי האתר אשר זכה באחד מהעכברים הנ"ל, ופשוט לפני שאני עושה את זה רציתי לדעת כמה דברים על העכברים שחולקו. א', יש להם אחריות? אם כן, היכן ניתן לממש אותה במידה וצריך? ב'. מגיעים עם קבלה כל שהיא? אם לא, איך אני מוכיח לחנות שהוא נקנה אצלהם במידה ואני צריך אחריות[ויש אחריות]. ג'. האם האריזה עטופה באיזה שהוא ניילון אטום כל שהוא שמוכיח שהאריזה מעולם לא נפתחה? כי המשתמש שרוצה למכור לי אותו הבטיח לי שהוא מעולם לא פתח את האריזה ולא השתמש בעכבר.. מעדיף תשובות חד משמעיות ע"י אחד המנהלים שראה את העכברים שחולקו בהגרלה הנ"ל ולא השערות כמו "אני חושב ש..." תודה רבה רבה לעוזרים!!, -ג'ו

  5. נערך

    • 12 תגובות
    • 1.4k צפיות
  6. Started by Internal,

    חח כן בזמן האחרון אנשים מושפעים מי קסמים וואלה גם אני אבל שמעו זה מדהים טוב לא ניראה לי שאורי שלנו יכול כך http://www.lapanim.com/system/a_file.php?no=101274252

    • 23 תגובות
    • 1.9k צפיות
  7. Started by Vidati,

    אם אני הולך לעשות תיאוריה ב2.1.07 (סתם דוגמה) אז יהייה לי 60 שאלות?

    • 9 תגובות
    • 742 צפיות
  8. ליום הולדת של אבא שלי.... אני מחפש באינטרנט, מי שיכול לתת לי המלצות ולינקים לאתרים טובים ואמינים יעזור מאוד, גם פומביות זה טוב אם תתנו מחיר שוק נורמאלי.... וגם אתרים עם ביקורות יעזרו... תודה מראש עריכה מס' 1: מצאתי את האתר הבא http://www.j-rubin.co.il והוא נירא לי די אמין, יש להם הצעות טובות??

    • 2 תגובות
    • 622 צפיות
  9. Started by avivlyaviv,

    עלי: ו [נראה לי הולך להיות דיון דיוני מאוד ][ ]

    • 30 תגובות
    • 1.8k צפיות
  10. Started by ^Z^,

    חשיפה: הירח לא קיים! כן כן, הירח הוא המצאה של ממשלת ארה"ב.

    • 5 תגובות
    • 827 צפיות
  11. אני לא מאמין איזה פורום יבש.. אין שום דיון על השנה החדשה אז שנה טובה לכולם מה אתם רוצים שיקרה ב2007?

    • 47 תגובות
    • 2.8k צפיות
  12. יש כאן מישהו שאצלו זה לא "אבא" ?

    • 79 תגובות
    • 7.1k צפיות
  13. שלום לכולם אני בכיתה יא' ואני לא יודע מה קורה איתי אחרי הלימודים אני מתכנן ללמוד הנדסת מחשבים הבנתי שזה הרבה זמן זקוק להמלצה שלכם למקצוע טוב שמכניס הרבה תודה רבה לעוזרים!

    • 5 תגובות
    • 597 צפיות
  14. Started by mostwanted,

    בארץ מסוימת כל יום הוא או יום גשם או יום שמש. ההסתברות ליום גשם אחרי יום גשם היא 0.4 ההסתברות ליום גשם לאחר יום שמש היא T חשב את T אם ידוע שאם ביום שני ירד גשם אז ההסתברות לכך שיום רביעי יהיה יום שמש היא 0.66 מישהו יכול לעזור לי ולהראות איך פותרים את זה?

    • 8 תגובות
    • 1.2k צפיות
  15. Started by Milford Cubicle,

    http://www.hornymanatee.com/videoad.shtml

    • 7 תגובות
    • 1.1k צפיות
  16. Started by dodoboy,

    אני לומד תעשיה וניהול.....האם כדאי לי להמשיך ללמוד יג יד ..??? האם בצבא יש ביקוש למקצוע תעשיה וניהול???

    • 20 תגובות
    • 3.2k צפיות
  17. Started by MilkMan,

    עקפנו את השיא הקודם, 966 ;D

  18. Started by Fighter,

    אהלן איך אתם מדליקים את סוס העבודה שלכם? רק אל תתבלבלו עם המסך!! המסך זה המכשיר שאתם מסתכלים עליו עכשיו והמחשב עצמו זה הקופסה שעושה רעש בשביל להעיר את הנרדמים ליד המסך. (Off topic, זאת עוד דוגמא לזה שהייצרנים דופקים אותנו - הקופסה עולה הרבה יותר מהמסך אבל לא עושה כלום. לאחרונה אני ועוד כמה מומחים בדקנו אם המסך עובד ללא המחשב והופתענו לגלות שהוא לא כמו שאתם מבינים הייצרנים מכריחים אותנו לקנות את הקופסה). הסקר מיועד למספר מצומצם מאוד של אנשים כי ברור לי שלרוב האנשים פה אין מחשב (אבל גם הם יכולים להשתתף בסקר!! אפשרות 7).

    • 14 תגובות
    • 1.2k צפיות
  19. Started by zoman,

    מישהו יכול להגיד לי מזה הדבר המוזר שרשום לכל אחד מימין : דפדפן: MSIE 6.0 על Windows XP :nixweiss: הכוונה לימין למטה מעל למפרט המחשב!!!

    • 16 תגובות
    • 1.2k צפיות
  20. Started by MeTaLhAmMeR,

    השאלה בכותרת... בתקרה עצמה יש 3 חוטים - 2 בצבע שחור ואחד בצבע כחול במנורה יש 3 כניסות - כחול שכתוב עליו את האות N באנגלית, כניסה אחת ריקה שיש עליה מן ציור מוזר כזה של סירת מפרס קטנה כזאת (משהו עם קווים) ועוד כניסה חומה שעליה יש את האות L באנגלית אין לי מושג איך להרכיב את זה, כל מה שניסיתי לעשות או שגרם לקצר בכל הבית או שפשוט המנורה לא נכבית בכלל אפילו שהמתג למטה

    • 9 תגובות
    • 1.3k צפיות
  21. http://www.youtube.com/watch?v=QMJ9HG1VglU

  22. Started by cleric,

    -

    • 1 תגובה
    • 688 צפיות
  23. Started by SpLiNtEr,

    ^^^ כותרת, נפלתי ב-6 תורים!!!.............. כמה נפילות יש לכם?

    • 4 תגובות
    • 673 צפיות
  24. אני צריך שכל השיחות לטלפון שלי יעברו לטלפון אחר שלי אני יודע שיש שירות כזה כמו "עקוב אחריי" או משהו כזה. איך אני מגדיר את זה באורנג שלי????

    • 2 תגובות
    • 1.2k צפיות

דיונים חדשים בפורומים