כללי
פורום Off topic ללא נושא מיוחד.
39,699 דיונים בפורום זה
-
-
חח איזה כותרת על הפצ'יאה 1 - איזה אוטו יש לכם? 1 אין לי עוד 2 - על איזה אוטו למדתם לינהוג? 2 לומד על BMW מנוע 2700 שתי מגדשי טורבו 3 - על איזה רכבים נהגתם ? 3 אין לי כח לפרט אני יפרט עוד מעט 4 - נהגתם ליפני שהתחלתם לילמוד נהיגה ? 4 כן 5 - נהגתם ליפני שהיה לכם רישיון ? (אני לא מדבר על שיעורי נהיגה) 5 כן 6 - איזה טסט עברתם ? 6 עוד לא 7 - וגם תציעו שאלות חח 8 - איזה תאוריה עברתם ? 8 ראשונה
-
- 18 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
:xyxthumbs: :xyxthumbs: http://www.youtube.com/watch?v=eKV3gMTOaAg
-
- 2 תגובות
- 535 צפיות
-
-
שלום אם למישהו יש הזמנה כזאת הנה ה אי סי קיו שלי: 223066414 או שיכול לשלוח לי הודעה בפרטי תודה מראש .
-
- 14 תגובות
- 862 צפיות
-
-
לקחתי מכאן: http://www.fresh.co.il/vBulletin/showthread.php?t=111236 היו כמה שממש הצחיקו אותי. שמעתי על אחד שלקח כדור פינג פונג וצבע חצי ממנו באדום... ואז בא לקב"ן וצעק - "הקב"ן, אני בוחר בך!" ואז זרק עליו את הכדור... בראיון אישי המראיינת שואלת תמרואיין מה אתה רוצה לעשות בצבא ? עונה לה המרואיין אני רוצה להיות מ"פ עושה לו המראיינת פשיי יפה יפה מ"פ כול הכבוד , אבל אתה יודע מה זה נכון ? עושה לה המרואיין כן בטח שאני יודע מה זה מ"פ זה מאמן פוקימונים אם יש לכם עוד כמה טובים אז תוסיפו .
-
- 22 תגובות
- 10.9k צפיות
-
-
הציעו לי מחיר לא רע בכלל לחבילות: בסיס + 3 לטלויזיה + אינטרנט 1.5\0.128 + טלפון Light 077 = ב-221 שקלים או בסיס + 3 בטלויזיה + אינטרנט 1.5\0.512 (או 3\0.150)+ טלפון Light 077 = ב230 שקלים קיימת גם אפשרות הוספת 44 שקלים לחבילת ה2000 דקות. הקאץ' הגדול הוא שישנה התחייבות לשנתיים + קנס 400 שקלים אם אני עוזב את המבצע המשולב באמצע אם אני לוקח רק את הטלויזיה ב200 שקלים, יש התחייבות לשנתיים אבל הקנס הרבה יותר קטן - 15 שקלים כפול מספר החודשים שהייתי במבצע. מה אתם אומרים?
-
- 11 תגובות
- 853 צפיות
-
-
-
. נתון: <B=90°, <C=30° ADחוצה זווית <A 10ס"מ=AD. חשבו את אורכי הקטעים: BD, DC, AB, AC
-
- 1 תגובה
- 603 צפיות
-
-
קראתי עכשיו כתבה ב- PCFORMAT האחרון (195) I copied the following from PCFormat magazine- Ah, the anonimity of the internet. Behind the avatar BoZan442, you're safe from physical harm, and can make your opinions felt without fear of physical reprisal. At least, that's what John Jones of Clacton, Essex, thought in December 2005, after a chatroom disagreement with another poster. As a result of the events, The Old Bailey recently played host to the first conviction for a crime which, according to Detective constable Chris Creagh, was "The first instance of web-rage attack." After Gibbons accused jones of spreading malicious rumours about him online, there was a threatening e…
-
- 4 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
https://www.misradia.co.il מישהו קנה שם? זה בטוח?
-
- 5 תגובות
- 775 צפיות
-
-
אני מיתכוון לבוא לשם ולהגיד איבדתי את הת.ז להביא תמונה והם יעשו לי ת.ז חדשה בלי בעיות?
-
- 9 תגובות
- 2k צפיות
-
-
אז ככה, קודם כל תודה למי שעזר פעם שעברה! הפרויקט הזה הוא לדעתי יותר מסובך מהקודם. הפעם צריך לבנות חפץ כלשהו, שיקח כדור במרחק 1.5 מטר ממנו, וימשוך אותו קצת אחורה. הרעיון הוא ששני מכשירים כאלה (שונים כמובן, אחד של כל קבוצה) יעמדו אחד מול השני במרחק של 3 מטרים, ובניהם יהיה כדור. המטרה של כל קבוצה היא להגיע אל הכדור ראשונה, ולגרום לו לעבור אל ה"טריטוריה" שלה. כללים: 1) אסור להשתמש במרכיבים אלקטרוניים וכו'. 2) מקור הכוח יהיה שתי גומיות (משרדיות, לא משנה איזה) בלבד! 3) הגודל המקסימלי הוא 30X30X30 ס"מ. במקרה של שימוש בזרוע כל שהיא, היא צריכה להיות מקופלת או טלסקופית למשל, כך שלפני ההפעלה המכשיר לא יחרוג מהמידות. *הכדור הוא כדור מטקות רגיל, כמו פעם שעברה. לדעתי יש שתי ש…
-
- 0 תגובות
- 476 צפיות
-
-
-
לפתוח את הדפדפן דרך הלחצן שבשורת משימות ולא דרך האייקון על ה-desktop רק בגלל שבשורת משימות צריך ללחוץ רק פעם אחת ולא דאבל קליק.. ספרו על מקרי עצלנות...
-
- 226 תגובות
- 20.5k צפיות
-
-
-
-
http://www.boardofwisdom.com/default.asp?topic=1005&start=1&search=&listowner=Public&listname=Geek אוקי אני מודה! אני חנון מחשבים!
-
- 19 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
http://www.hnn.co.il/index.php?module=albums;task=view;id=1781
-
- 5 תגובות
- 857 צפיות
-
-
שלום לכולם, אני לומד במגמת מחשבים בבית ספר בעיקף של 10 יח"ל הכוללות 5 יח"ל עיוניות ו5 יח"ל פרוייקט. השאלה היא האם על כל אחד מהמקצועות של ה5 יחידות יש לי בונוס או יש לי רק על אחד מהם.
-
- 2 תגובות
- 766 צפיות
-
-
איך אני עושה חתימה של BF2 STATS?? כמו שיש ל SUPERMAN או QUACKER_667
-
- 10 תגובות
- 614 צפיות
-
-
כי הוא מתכוון לאכול אותו: http://www.nrg.co.il/online/1/ART1/529/942.html אל תתנו למסכנים הללו להיאכל ע"י פסיכופט גרעין נוסף ממזרח
-
- 9 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
-
-
נתקלתי באתר הזה http://cyber-knowledge.net/videos/videos.php והחלטתי לחלוק את ה"אוצר" הזה עם כולם (למרות שחלק מהקליפים עלולים לא לעבוד לצערי). *זהירות: סכנה של התמכרות. ד"א ה"קליפ" Wishmaster של Nightwish ממש קורע, מאוד ממליץ עליו.
-
- 6 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שבקליפ מראים תרגילים של כל מיני אנשים
-
- 4 תגובות
- 739 צפיות
-


